Hier Kees, een voorbeeld over hoe je vrienden van Hamas te werk gaan:quote:Op zondag 18 november 2012 00:25 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Andersom zei ik. Wat begrijp je daar niet aan?
Oh sorry, ik begreep jou niet goed. Mijn excuses.![]()
![]()
Bij nader lezen zette het woord terroristen me op het juiste spoor van je bedoelingen.
Je bedoelt dat de terroristen die raketten afschieten op een opeengepakte burgerbevolking daar eens mee moeten stoppen.
Overigens raken ze misschien geen militaire doelen, maar wel burgerdoelen, dat maakt het juist wel relevant. Wat ik dan zelf minder relevant vind, is dat ze veel raketten afschieten vanaf vliegtuigen en helicopters.
Oh, dat is wel een aardige variant. Die kende ik nog niet.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:56 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
''Ach, later denk je met genegenheid terug aan zo'n zondvloed''.
Ik vis dit even uit een overigens leuke discussie.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:09 schreef Smack10 het volgende:
[..]
De Joden gaan zich niet aanpassen hier. Hun cultuur is niet Westers..
Sommige mensen geloven zelfs de meest opzichtige propaganda.quote:Op zondag 18 november 2012 00:39 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hier Kees, een voorbeeld over hoe je vrienden van Hamas te werk gaan:
Waarom ben je zo hypocriet?
Waarom maakt Israel zich daar zo druk om dan?quote:Op zondag 18 november 2012 01:08 schreef BlaZ het volgende:
Waarom blijft Hamas eigenlijk die raketten op Israel afvuren? Ze raken toch nooit iets.
Mja, het is het symbool van haat, he.quote:Op zondag 18 november 2012 01:08 schreef BlaZ het volgende:
Waarom blijft Hamas eigenlijk die raketten op Israel afvuren? Ze raken toch nooit iets.
Ja maar allez, als ze op je schieten dan ga je terugschieten mits je de wapens ervoor hebt.quote:Op zondag 18 november 2012 01:12 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Waarom maakt Israel zich daar zo druk om dan?
Overigens heb je wel gelijk: Israelische automobilisten doden jaarlijks meer Israeli's dan de raketten uit Gaza. Maar die automobilisten krijgen geen lood of rook over zich heen.
Afreageren op de woestijn en landbouwgrond met rakettenquote:Op zondag 18 november 2012 01:13 schreef BorisDeLul het volgende:
Mja, het is het symbool van haat, he.
Een kern van waarheid zit er wel in natuurlijk.quote:Op zondag 18 november 2012 01:10 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Sommige mensen geloven zelfs de meest opzichtige propaganda.
Sterker nog, dat zou bestraft moeten worden. Maar ja, je weet hoe dat gaat in de Semitische zandbakcultuur: je kon er niks aan doen en als je dat maar hard genoeg zegt, word je in rang gedegradeerd.quote:Op zondag 18 november 2012 01:23 schreef BorisDeLul het volgende:
Gelukkig maar, dat ze niets raken maakt het afschieten van de raketten en mortieren puur symbolisch. Ik dacht even dat het ze om het ombrengen van burgers gingen, maar dat is natuurlijk gekheid. Zouden de milities ook schrikken en excuses aanbieden als zo'n raket per ongeluk een Israëlische burger doodt, denk je? Dat zou wel moeten, als je zo reageert, toch?
Zoals een ex van mij placht te zeggen: er zit een kern van onzin in.quote:Op zondag 18 november 2012 01:18 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Een kern van waarheid zit er wel in natuurlijk.
Van raketafschieter tot raketsjouwer derde klasse, zoiets. En geen recht meer op een groen sjaaltje met (wat staat er eigenlijk op?) maar een zwarte zonder Koranteksten. En de baard afknippen. Kom nou, een beetje een burger mollen.quote:Op zondag 18 november 2012 01:26 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Sterker nog, dat zou bestraft moeten worden. Maar ja, je weet hoe dat gaat in de Semitische zandbakcultuur: je kon er niks aan doen en als je dat maar hard genoeg zegt, word je in rang gedegradeerd.
Dat ook dusquote:Op zondag 18 november 2012 01:27 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Zoals een ex van mij placht te zeggen: er zit een kern van onzin in.
Jazeker:quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:56 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
http://www.encyclo.nl/begrip/terrorisme
Op zaterdag 17 november 2012 01:11 schreef Kees22 het volgende:
Sjaaltje? Ik dacht toch echt dat ze van die gehaakte lapjes droegen die we hier als pannen- of inktlap gebruiken.quote:Op zondag 18 november 2012 01:30 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Van raketafschieter tot raketsjouwer derde klasse, zoiets. En geen recht meer op een groen sjaaltje met (wat staat er eigenlijk op?) maar een zwarte zonder Koranteksten. En de baard afknippen. Kom nou, een beetje een burger mollen.
Toch... ik vermoed niet dat het zo zou gaan.
Ja, infiltratietaken ook afnemen.quote:Op zondag 18 november 2012 01:44 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Sjaaltje? Ik dacht toch echt dat ze van die gehaakte lapjes droegen die we hier als pannen- of inktlap gebruiken.
En misschien worden hun pijpenkrullen afgeknipt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |