abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119687206
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 20:48 schreef peleetje het volgende:

[..]

Nee je schema is dus niet goed... vergeet je schema en pak de dumbell oefeningen die ik opschreef.

3x10 is dat je de oefening 3x uitvoert. Per x dat je de oefening doet doe je 10 dan herhalingen.

Als beginnner pak je een laag gewicht. (5kg bv). Zorg eerst dat je de oefening technisch correct uitvoert. (is veel belangrijker dan de hoeveelheid gewicht) en bouw het vandaar op.
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 20:51 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Lunges eruit en crunches erin. Waarom zou je je benen trainen. Dan kan TS over 2 weken nieuwe broeken kopen
Oké weet je het zeker? Is dat niet té weinig of té laag deze oefeningen? Nooit gedaan, maar ik denk dat ik dan nog vol energie zit? Hoe lang moet ik hiermee doorblijven gaan totdat ik gewoon gespierd ben of mijn schema moet wijzigen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
P.S; geen push ups etc..? En staan die getallen voor het aantal keer of aantal sets (dus bv. 5x10?)

Want 5x crunchen (omhoog, omlaag etc.. ) is zo gedaan :P
pi_119687324
Ik zou gewoon is een paar keer naar de sportschool gaan, ik zag er de eerste keer ook tegen op maar gewoon gaan. Eerste paar keer mag je vast wel gratis om eens te kijken. Je hoeft ook niet bang te zijn voor de "grote" mensen, de meeste zijn gewoon super vriendelijk.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
  dinsdag 27 november 2012 @ 20:59:17 #53
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_119687418
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 20:51 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Lunges eruit en crunches erin. Waarom zou je je benen trainen. Dan kan TS over 2 weken nieuwe broeken kopen
Waarom zou je je benen trainen? gast! :')
pi_119687514
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 20:54 schreef Andijvie_ het volgende:

[..]

[..]

Oké weet je het zeker? Is dat niet té weinig of té laag deze oefeningen? Nooit gedaan, maar ik denk dat ik dan nog vol energie zit? Hoe lang moet ik hiermee doorblijven gaan totdat ik gewoon gespierd ben of mijn schema moet wijzigen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
P.S; geen push ups etc..? En staan die getallen voor het aantal keer of aantal sets (dus bv. 5x10?)

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 20:57 schreef esv7 het volgende:
Ik zou gewoon is een paar keer naar de sportschool gaan, ik zag er de eerste keer ook tegen op maar gewoon gaan. Eerste paar keer mag je vast wel gratis om eens te kijken. Je hoeft ook niet bang te zijn voor de "grote" mensen, de meeste zijn gewoon super vriendelijk.
Ben een paar keer geweest. Ze zijn erg vriendelijk inderdaad, ze kwamen me zelfs nog helpen! Maar mijn voorkeur gaat toch uit naar thuis trainen.
pi_119687634
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 21:01 schreef Andijvie_ het volgende:

[..]

[..]

Ben een paar keer geweest. Ze zijn erg vriendelijk inderdaad, ze kwamen me zelfs nog helpen! Maar mijn voorkeur gaat toch uit naar thuis trainen.
Dat kan.

Maar je zult thuis weinig bereiken met het schema wat je wil gaan volgen.
pi_119688016
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 21:03 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Dat kan.

Maar je zult thuis weinig bereiken met het schema wat je wil gaan volgen.
Heb jij een beter schema? :D

P.S; net even crunching gedaan (30x) en vanaf 22 kwam ik nauwelijks omhoog. Daarna nog even push ups geprobeerd. Ik wou tot 30x, maar na 10x gaf ik het op, want ik was kapot...

[ Bericht 12% gewijzigd door Andijvie_ op 27-11-2012 21:16:47 ]
pi_119701674
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  woensdag 28 november 2012 @ 10:45:16 #58
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_119703227
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 20:54 schreef Andijvie_ het volgende:

[..]

[..]

SPOILER

Zoals met alles moet je rustig beginnen. Het doel is niet 'je energie kwijtraken' maar je lichaam trainen en spierkracht opbouwen. Begin met een laag gewicht en leer de oefening technisch correct uit te voeren. Heb je dat onder de knie en kun je meer gewicht aan! prima, dan pak je meer. Ik kan niet beoordelen wat voor jou te weinig of te veel is.

Zo'n schemaatje doe je ongeveer 6 weken en dan pas je hem met andere oefeningen, meer herhalingen, meer gewicht.

En nee met zo'n schema word je niet 'gespierd'. Als dat je doel is zul je toch echt naar de sportschool moeten want gespierd worden is een combi van intensief trainen en goed/gezond eten.
Daarvoor heb je toch echt de grote fitness spullen nodig die een sportschool heeft.
pi_119703348
Neem Mammoth 2500.

quote:
Mammoth is specifiek ontwikkeld voor iedereen die moeite heeft om (spier)massa aan te komen. Niet voor niets is Mammoth al 3 jaar op rij gekozen door een zeer deskundige jury tot beste Weight Gainer van Canada! Mammoth; de naam zegt eigenlijk genoeg: Groeien als een Mammoet!
In combinatie met je schema zal dit supplement je een goed, atletisch gespierd lichaam opleveren met een mooie sixpack en fraaie armspieren. Zonder dat je verandert in zo'n opgepompte, vlezige freak zoals Stallone of Schwarzenegger.
  woensdag 28 november 2012 @ 11:48:49 #60
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_119705219
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:48 schreef 16meter het volgende:
Neem Mammoth 2500.

[..]

In combinatie met je schema zal dit supplement je een goed, atletisch gespierd lichaam opleveren met een mooie sixpack en fraaie armspieren. Zonder dat je verandert in zo'n opgepompte, vlezige freak zoals Stallone of Schwarzenegger.
Zou geen Mammoth nemen. Op Mammoth ston in 2011 een Nederlands import verbod omdat er rotzooi in zou zitten die gebruikt worden in de zware landbouw.

Weet niet hoe het nu zit met Mammoth maar het maakt op mij geen betrouwbare indruk.
pi_119711477
Dan vraag ik me af hoe soldaten zo gespierd kunnen worden? Daar hebben ze niet zo van die spullen neem ik aan. Vroeger al helemaal niet in de tijd van de middeleeuwen. In ieder geval de tijd waar de film ''300' zich afspeelt.
pi_119713182
Zoals ik al zei: hard trainen en goed eten.
Je hebt niet in de gaten dat je keihard wordt getrolld ofzo? En waarom wil je trouwens liever niet naar een sportschool?
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
pi_119718173
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:48 schreef peleetje het volgende:

[..]

Zou geen Mammoth nemen. Op Mammoth ston in 2011 een Nederlands import verbod omdat er rotzooi in zou zitten die gebruikt worden in de zware landbouw.

Weet niet hoe het nu zit met Mammoth maar het maakt op mij geen betrouwbare indruk.
In de zware landbouw.. :') Bedoel je niet dat er zware metalen in zaten.
pi_119718333
Nee, klopt wel. Werd in de zware landbouw gebruikt om de groei van bepaalde gewassen aan te wakkeren. Door die Mammoet werden aardappels bijna 2x zo groot, maar het zorgde ook voor allemaal ongewenste mutaties en is daarom verboden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')