Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende: Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-) Mag hij Messi bedienen :D
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Vanavond tegen ADO vlammen en dan Utrecht en VVV ook even winnen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Als er geen Ajax supporters langskomen is het hier een prima niveau hoor.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende: Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-) Mag hij Messi bedienen :D
Ik deed gewoon mee aan de discussie, maar moest gewoon lachen om die post.
Het is prima om spelers bij andere clubs te benaderen, alleen als ze dan ja zeggen, dan mag het niet.
Sowieso zijn er geen jeugdspelers die vol voor een club gaan. Toen ik bij dat Jeugdtoernooi was, zag ik al de A1 spelers van PSV omgaan met Ajax. Als ik bij PSV zou spelen zou ik dus niet met die mongolen omgaan daar.
Op zaterdag 17 november 2012 17:48 schreef zerokil het volgende: Sowieso zijn er geen jeugdspelers die vol voor een club gaan. Toen ik bij dat Jeugdtoernooi zag ik al de A1 spelers van PSV omgaan met Ajax. Als ik bij PSV zou spelen zou ik dus niet met die mongolen omgaan daar.
Waarom niet? Er bestaat nog een leven naast het voetbal.
Op zaterdag 17 november 2012 17:48 schreef zerokil het volgende: Sowieso zijn er geen jeugdspelers die vol voor een club gaan. Toen ik bij dat Jeugdtoernooi zag ik al de A1 spelers van PSV omgaan met Ajax. Als ik bij PSV zou spelen zou ik dus niet met die mongolen omgaan daar.
Dat is het verschil tussen een (een in dit geval vrij beperkte) supporter en een speler.
Gozer ben je een mongool ofzo?
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Op zaterdag 17 november 2012 17:48 schreef zerokil het volgende: Sowieso zijn er geen jeugdspelers die vol voor een club gaan. Toen ik bij dat Jeugdtoernooi was, zag ik al de A1 spelers van PSV omgaan met Ajax. Als ik bij PSV zou spelen zou ik dus niet met die mongolen omgaan daar.
Ja als er iemand op mijn studie voor ajax zou zijn ram ik 'm ook het liefst voor z'n harses
Op zaterdag 17 november 2012 17:48 schreef zerokil het volgende: Sowieso zijn er geen jeugdspelers die vol voor een club gaan. Toen ik bij dat Jeugdtoernooi was, zag ik al de A1 spelers van PSV omgaan met Ajax. Als ik bij PSV zou spelen zou ik dus niet met die mongolen omgaan daar.
Leest hij het verkeerd dan?
Zaakwaarnemers en dat zeg ik niet omdat deze situatie.
Op zaterdag 17 november 2012 17:59 schreef zerokil het volgende: Maar wat zou de reden zijn dat Bazoer nu naar Ajax vertrekt? Jeugdopleding/kansen? Zaakwaarnemers?
Kansen en (1) zaakwaarnemer.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Op zaterdag 17 november 2012 17:59 schreef zerokil het volgende: Maar wat zou de reden zijn dat Bazoer nu naar Ajax vertrekt? Jeugdopleding/kansen? Zaakwaarnemers?
Een grotere gat in zijn achterste, enige reden dat ze voor ajax kiezen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een grotere gat in zijn achterste, enige reden dat ze voor ajax kiezen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Contract liep af? Schijnbaar het Ajax niet het volste vertrouwen in Van Rhijn? En daarom polst PSV van RHijn.
Leuk leesvoer. Mooi om te zien hoe PSV zich presenteert in het Engels.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down. Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down. I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
Gewoon grappig om te zien wat ze in Engeland lezen als ze PSV zoeken in Wikipedia. Waarschijnlijk grotendeels geschreven door de perschef van PSV.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down. Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down. I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
Tyton afwezig, Bertrams op de bank zaterdag Przemyslaw Tyton ontbreekt zaterdag in de wedstrijdselectie. Vanwege privéomstandigheden is hij niet van de partij. De van een blessure herstelde Nigel Bertrams is zijn vervanger. Bertrams maakte afgelopen week zijn rentree bij Jong PSV.
Priveproblemen. Er speelt nogal wat in Huize Tyton.
Ik hou van humor maar niet van veel lezen. Dus doe je best en verkort het even voor me wat zo grappig is?
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Wat zit je nou posts van het PN te kopieren Ik kan jouw posts op het AN ook wel even opzoeken hoor, als je dat graag hebt...
hap niet zo man, je zag het destijds al goed
Ik had hem toen nog nooit gezien hoor, daarna pas gaan volgen.
inschatting qua zaakwaarnemers enzo bedoel ik.
Op zich geen heel slechte analist vind ik, doet het best kundig, hoe dan ook PSV speelt een goede wedstrijd. Om iemand de moeite te besparen om hierop te reageren.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
1-6 winnen uit bij de nummer 8 en zonder problemen. Wat een genot zeg. Strootman en van Bommel heersten op het middenveld. Zelfs Wijnaldum verdiende een voldoende.
In totaal 76 goals in alle officiële duels van dit seizoen
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende: We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
do 22-11 21.05 PSV - Dnjepr zo 25-11 14.30 PSV - Vitesse za 1-12 20.45 Ajax - PSV do 6-12 19.00 Napoli - PSV zo 9-12 16.30 PSV - FC Twente za 15-12 20.45 NEC - PSV za 22-12 20.45 NAC Breda - PSV
Met deze wedstrijd komt er een einde aan een serie makkelijke wedstrijden in de competitie. Nu komen Vitesse, Ajax en Twente, en nog 2 EL wedstrijden tussendoor. Daar zullen ongetwijfeld punten ingeleverd worden.
Maar nu kunnen we zien of ze iets geleerd hebben van vorig seizoen. Volgende wedstrijd gewoon weer fel en actief.. ipv slappe arogantie en dan verliezen
PSV heeft ook nauwelijk problemen voor de winterstop, dus die euforie is te vroeg
Er heerst geen euforie. Ik hou ook een slag om de arm door te zeggen dat wanneer dit PSV wil ze iedereen in de ED zoek kunnen spelen, niet dat het gaat gebeuren.
Op zaterdag 17 november 2012 21:21 schreef GotenSSJ het volgende: Ben er overigens ook vrij zeker van dat zonder van Bommel het allemaal een heel stuk minder zou zijn dit jaar Top versterking!
Eens....
En dan te weten dat tijdens en na het afgelopen EK er tal van mensen waren die hun vraagtekens hadden bij het aantrekken van van Bommel. Ik moet ook zeggen dat Strootman beter speelt met van Bommel aan z'n zijde.
En dan te weten dat tijdens en na het afgelopen EK er tal van mensen waren die hun vraagtekens hadden bij het aantrekken van van Bommel. Ik moet ook zeggen dat Strootman beter speelt met van Bommel aan z'n zijde.
Dat is ook de reden dat ik het gepost heb. Ongelofelijk dat mensen serieus dachten na het EK dat een basisspeler van AC Milan hier geen toegevoegde waarde zou hebben. Voorlopig bewijst hij al een 1/3de van het seizoen dit absoluut te zijn
Uiteraard moet die het nog wel even zo volhouden anders was mijn post ook weer zo nutteloos
Nog steeds jezelf afvragen waar die vandaan kwamen..
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Op zaterdag 17 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende: do 22-11 21.05 PSV - Dnjepr zo 25-11 14.30 PSV - Vitesse za 1-12 20.45 Ajax - PSV do 6-12 19.00 Napoli - PSV zo 9-12 16.30 PSV - FC Twente za 15-12 20.45 NEC - PSV za 22-12 20.45 NAC Breda - PSV
de reeks van de waarheid, ben benieuwd, de vorm lijkt bijzonder goed
quote:
Op zaterdag 17 november 2012 21:01 schreef tja77 het volgende: Met deze wedstrijd komt er een einde aan een serie makkelijke wedstrijden in de competitie. Nu komen Vitesse, Ajax en Twente, en nog 2 EL wedstrijden tussendoor. Daar zullen ongetwijfeld punten ingeleverd worden.
tja ADO uit kan ook zomaar een moeilijke pot in Den Haag zijn hoor, ze zijn er goed meteen ingevlogen en hebben zich niet laten overbluffen. Dat is wel een flinke vooruitgang ten opzichte van vorige jaren
Strootman en Van Bommel zijn de motoren van dit elftal.
Strootman en Van Bommel zijn de motoren van dit elftal.
Zijn op dit moment niet te vervangen met iemand anders. Alleen gok ik dat Strootman nog een paar keer gaat uitvallen en vBommel geel pakt. Daarom vreest Advocaat ook en wil nog een middenvelder halen. Als hij dat gaat doen dan lijkt Toornstra me een geschikte vervanger voor een van die 2. Scheelt ook wat mil vergeleken met Djuricic.
Op zaterdag 17 november 2012 22:18 schreef mrstylo het volgende: Derijck speelt ook steeds beter vind ik. Ik hoop dat hij dit ook kan tegen 'goede' tegenstanders.
Wat mij bijstaat is dat hij vooral in de grote wedstrijden steken laat vallen.....
Heeft in ieder geval wel wat vertrouwen getankt de laatste weken. Hij lijkt geconcentreerder en zit er fel bovenop. Dat is positief. Aan de andere kant heeft hij ook niet onder druk gestaan tegen deze tegenstanders. We zullen zien zondag tegen Bony en Reis. Dat zijn pas echt serieuze testcases.
Waterman 6 (Te wild wanneer hij in actie moest komen. Kan blijkbaar geen concentratie houden wanneer hij niets te doen heeft.)
Hutchinson 5 (Verdedigend te wild en aanvallend liep hij steeds in de weg) Marcelo 7 (Stabiel) Derijck 8 (Had goed aansluiten met middenveld en verdedigend goed) Willems 7 (Stabiel)
v Bommel 8 (Speelde zijn spel, dus goed) Wijnaldum 7 (Speelde verrassend goed, alleen soms gaf hij bal te laat) Strootman 8 (Speelde zijn spel, dus goed)
Narsingh 7 (Speelde goed alleen zijn eind passen waren vaak te laat) Lens 7 (Hij had geen doelpunten, maar was belangrijk aanvallend. Liep gaten dicht etc.) Mertens 8 (Speelde goed en dat is verrasend in een uit wedstrijd)
De gewisselde spelers kwamen te laat in om een goede beeld van ze te hebben.
Op zaterdag 17 november 2012 23:29 schreef mrstylo het volgende: Waterman 6 (Te wild wanneer hij in actie moest komen. Kan blijkbaar geen concentratie houden wanneer hij niets te doen heeft.)
Hutchinson 5 (Verdedigend te wild en aanvallend liep hij steeds in de weg) Marcelo 7 (Stabiel) Derijck 8 (Had goed aansluiten met middenveld en verdedigend goed) Willems 7 (Stabiel)
v Bommel 8 (Speelde zijn spel, dus goed) Wijnaldum 7 (Speelde verrassend goed, alleen soms gaf hij bal te laat) Strootman 8 (Speelde zijn spel, dus goed)
Narsingh 7 (Speelde goed alleen zijn eind passen waren vaak te laat) Lens 7 (Hij had geen doelpunten, maar was belangrijk aanvallend. Liep gaten dicht etc.) Mertens 8 (Speelde goed en dat is verrasend in een uit wedstrijd)
De gewisselde spelers kwamen te laat in om een goede beeld van ze te hebben.
Zijn op dit moment niet te vervangen met iemand anders. Alleen gok ik dat Strootman nog een paar keer gaat uitvallen en vBommel geel pakt. Daarom vreest Advocaat ook en wil nog een middenvelder halen. Als hij dat gaat doen dan lijkt Toornstra me een geschikte vervanger voor een van die 2. Scheelt ook wat mil vergeleken met Djuricic.
Hutchinson is echt veel beter dan Toornstra. Beter een RB halen en Hutchinson laten concurreren op het middenveld. Als je een CM wil halen die beter is dan Hutchinson dan kost dat minstens 5 miljoen. Een redelijke RB heb je voor de helft.
Toornstra steekt net zo ver boven de selectie van ADO uit als Derijck destijds. Oftewel: geen niveau voor PSV.
Hutchinson is echt veel beter dan Toornstra. Beter een RB halen en Hutchinson laten concurreren op het middenveld. Als je een CM wil halen die beter is dan Hutchinson dan kost dat minstens 5 miljoen. Een redelijke RB heb je voor de helft.
Toornstra steekt net zo ver boven de selectie van ADO uit als Derijck destijds. Oftewel: geen niveau voor PSV.
Wat is een redelijke en haalbare rechtsback?
Twente thuis moet wel te doen zijn. Die gaan weer 90 minuten voor de goal hangen, al wonnen ze met dat hangen en counteren vorig jaar dik natuurlijk.
Vitesse gaat lastig worden. Ons middenveld is gelukkig een stuk sterker, en Vitesse wil graag voetballen dus daar komt veel ruimte voor onze buitenspelers.
Tegen Ajax valt niks te zeggen. Ze hebben een slecht elftal, maar dat hadden ze vorig jaar ook. PSV is dan toch altijd wat zenuwachtig tegen Ajax heb ik het gevoel .
Op zondag 18 november 2012 16:30 schreef TweeGrolsch het volgende: Twente thuis moet wel te doen zijn. Die gaan weer 90 minuten voor de goal hangen, al wonnen ze met dat hangen en counteren vorig jaar dik natuurlijk.
Vitesse gaat lastig worden. Ons middenveld is gelukkig een stuk sterker, en Vitesse wil graag voetballen dus daar komt veel ruimte voor onze buitenspelers.
Tegen Ajax valt niks te zeggen. Ze hebben een slecht elftal, maar dat hadden ze vorig jaar ook. PSV is dan toch altijd wat zenuwachtig tegen Ajax heb ik het gevoel .
Op zondag 18 november 2012 16:30 schreef TweeGrolsch het volgende: Twente thuis moet wel te doen zijn. Die gaan weer 90 minuten voor de goal hangen, al wonnen ze met dat hangen en counteren vorig jaar dik natuurlijk.
Ik gok op 7 puntjes uit 3 wedstrijden .
Jeugd staat gelijk aan slecht bij PSV? Dan kun je wel zeggen dat Ajax een slecht elftal heeft ja.
Ik gok op 7 puntjes uit 3 wedstrijden .
Zul je zien dat je de toppers wint en dan tegen angstgegner NAC weer verliest.
Ik durf weinig te voorspellen komende wedstrijd, ik ga het lekker wedstrijd voor wedstrijd bekijken. Het kan zomaar alle kanten op, maar het team draait lekker. Het zal ook vanaf hangen wie welke wedstrijden zullen moeten missen eventueel.
Jeugd staat gelijk aan slecht bij PSV? Dan kun je wel zeggen dat Ajax een slecht elftal heeft ja.
Het middenveld met Schöne en Poulsen wat gewoon twee middenmoot spelertjes zijn. Moisander is verdedigend erg matig. Boerrigter kan alleen maar heel hard rennen. En zonder fatsoenlijke spits heb je nauwelijks wat aan hem.
De enige spelers die het verschil kunnen maken zijn Eriksen en Siem de Jong. Dat is gewoon te weinig. Het enige wat ajax nog mee heeft is dat de naam ajax op bezoek komt. Maar zodra een stel middenmootploegjes zonder angst erop knallen is het gedaan.
Het lijkt me stug dat we die wedstrijden alle drie eventjes winnen.
Sowieso is en blijft het verdedigend uiterst knullig en zijn we recentelijk gewoon tegen verschillende zwakke tegenstanders behoorlijk in de problemen gekomen. Dus laten we ons vooral niet rijk rekenen.
Win je ze wel alle drie overtuigend, dan mag je eens over het kampioenschap gaan praten.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Sowieso is en blijft het verdedigend uiterst knullig en zijn we recentelijk gewoon tegen verschillende zwakke tegenstanders behoorlijk in de problemen gekomen. Dus laten we ons vooral niet rijk rekenen.
Win je ze wel alle drie overtuigend, dan mag je eens over het kampioenschap gaan praten.
als we ze alle drie winnen ga jij sowieso nog niet over de titel praten
Enige manier om vh verdedigende probleem af te komen is door veel te scoren he
Hutchinson? Die kan een bal niet eens fatsoenlijk vanaf 5 meter geven, als hij dat durft tenminste
Moet je niet met elkaar vergelijken. Hutch is een verdedigende middenvelder, Toornstra een aanvallende. Ik denk dat Toornstra overigens een prima aankoop zou zijn. Ben wel een beetje fan van die jongen, misschien mede door zijn verleden.
Bovendien zal hij niet duur zijn dus is het op zich wel het proberen waard. Naast Strootman en dan Bommel erachter lijkt me prima. Al zou ik wel de voorkeur aan Gini geven voorlopig.
Toornstra kun je halen als bijvoorbeeld Toivonen echt niet meer in actie gaat komen dit seizoen, dan heb je wat meer ruimte qua mogelijkheden.
Mooi dat we een wedstrijdje los staan! Ik houdt toch ook nog even een slag om de arm. Eerst even het aankomende blok tegen de andere toppers afwachten. Gaat dat goed (en met fatsoenlijk voetbal) dan kunnen we eens voorzichtig naar de titel kijken. Vind het behoorlijk moeilijk in te schatten waar PSV op dit moment staat. Het lijkt allemaal goed en lekker te lopen, maar we moeten het nu eindelijk weer eens in de toppers laten zien. Tegen Vitesse moeten we het middenveld onder controle krijgen, zodat ook de aansturing naar Bony beperkt blijft. Ik heb er eigenlijk wel vertrouwen in dat Strootman en Van Bommel dat gaat lukken. Spannend wel!
Ze moeten dolblij zijn dat ze voor PSV mogen spelen. Wat een mongolen zeg.
inderdaad, er is juist meer ruimte dan ooit dan ooit voor talenten. Er moet ook kwaliteit zijn. jongens als Van Ooijen hebben ook laten zien dat er qua niveau ook nog niet zijn. En van de spelers die de afgelopen jaren bij PSV niet door hebben kunne breken zijn er nou ook niet bepaald veel die het alsnog wel gemaakt hebben. Dus misschien was die generatie ook gewoon niet zo goed.
Er wordt tegenwoordig met de grootste talenten uit de B al een plan getrokken richting het eerste met meetrainen en dergelijke. Ik denk dat er zeker een stap vooruit is.
inderdaad, er is juist meer ruimte dan ooit dan ooit voor talenten. Er moet ook kwaliteit zijn. jongens als Van Ooijen hebben ook laten zien dat er qua niveau ook nog niet zijn. En van de spelers die de afgelopen jaren bij PSV niet door hebben kunne breken zijn er nou ook niet bepaald veel die het alsnog wel gemaakt hebben. Dus misschien was die generatie ook gewoon niet zo goed.
Er wordt tegenwoordig met de grootste talenten uit de B al een plan getrokken richting het eerste met meetrainen en dergelijke. Ik denk dat er zeker een stap vooruit is.
In hoeverre krijgen ze ook de kans om door te door te groeien in niveau? Jonge spelers moeten ervaring op doen om verdere kwaliteiten te ontwikkelen. Nu is dat wel aan het veranderen bij PSV, zeker als je het vergelijkt met het verleden, maar nog steeds is het maar mondjesmaat naar mijn mening. Vaak vallen er bij een redelijk ruime voorsprong dezelfde, oudere spelers in, gooi er dan een van Ooijen of Koch in die zich zo kunnen ontwikkelen.
In hoeverre krijgen ze ook de kans om door te door te groeien in niveau? Jonge spelers moeten ervaring op doen om verdere kwaliteiten te ontwikkelen. Nu is dat wel aan het veranderen bij PSV, zeker als je het vergelijkt met het verleden, maar nog steeds is het maar mondjesmaat naar mijn mening. Vaak vallen er bij een redelijk ruime voorsprong dezelfde, oudere spelers in, gooi er dan een van Ooijen of Koch in die zich zo kunnen ontwikkelen.
spelers moeten zich vooral op trainingen ontwikkelingen en laten zien een bepaald niveau te hebben. Vervolgens kan je ervaring opdoen bij het eerste. Van Ooijen heeft bij zijn laatste wedstrijden bijvoorbeeld laten zien dat hij de nodige handelingssnelheid te kort komt. Nou schaaf dat weer bij op trainingen. Om maar eens wat te noemen.
'PSV en Ajax morgen rond de tafel vanwege zaak-Bazoer'
Volgens De Telegraaf gaan PSV en Ajax morgen rond de tafel om de 'zaak Bazoer' te bespreken. Dat meldde de redactie van de krant in het programma 90 Minutes op Eredivisie Live. Veel zal dat aan de uitkomst overigens niet veranderen, aangezien de verdediger zijn ja-woord al heeft gegeven aan Ajax.
quote:
'Narsingh, Strootman en Lens laten duel tegen Dnjpr schieten'
In het programma 90 Minutes van Eredivisie Live werd door de redactie van De Telegraaf gemeld dat Luciano Narsingh, Kevin Strootman en Jeremain Lens het Europa League duel van PSV thuis tegen Dnjpr zullen laten schieten. Het drietal is niet topfit en zou gespaard worden met het oog op het duel komend weekend tegen Vitesse. PSV zal de wedstrijd tegen Dnjpr moeten winnen, als het nog aanspraak wil maken op kwalificatie voor de volgende ronde.
SPOILER: En inb4 J0rdiii:
wtf voor een dom stukje van de Telegraaf.
quote:
Veel zal dat aan de uitkomst overigens niet veranderen, aangezien de verdediger zijn ja-woord al heeft gegeven aan Ajax.
alsof daar over gepraat gaat worden
PSV wil gewoon geld hebben om het per direct over te laten gaan.
PSV krijgt 75.000 euro en volgens ED gaat hij direct naar Ajax.
ah, nou prima. Verder met die wel willen.
Met het wegplukken van het 16-jarige talent Riechedly Bazoer heeft Ajax de jeugdopleiding van concurrent PSV in het hart getroffen. De verdediger, die ook voor het financieel lucratievere Manchester City had kunnen kiezen, verlaat Eindhoven vanwege 'sportieve motieven'. De aanvoerder van Oranje onder 17 neemt voor lief dat hij tot komende zomer geen officiële wedstrijden mag spelen voor Ajax.
Bazoer tekent medio volgend jaar zijn eerste profcontract, voor drie seizoenen. Tot die tijd, zo laat de KNVB weten, mag hij bij Ajax alleen trainen en vriendschappelijke duels spelen, als PSV daar toestemming voor geeft. 'Dat bekijken we nog', stelt technisch manager Marcel Brands.
Jeugdvoetballers vallen bij de KNVB onder het amateurreglement en dan is er geen overschrijvingsperiode in de winterstop.
Ajax-coach Frank de Boer stelt dat de club geen herenakkoord schendt door een talent van een andere Nederlandse topclub aan te trekken. 'Wij halen hem niet weg bij PSV, hij wilde zelf graag naar een andere club.'
Bazoer, die sinds 2006 deel uitmaakte van de jeugdopleiding van PSV, ziet bij Ajax meer sportief perspectief. Dat laatste moet pijn doen bij Brands. Hij streeft een nieuw beleid na, met een smallere A-selectie en meer kans op doorstroming voor de jeugd. Toch kampt PSV nog altijd met het imago van koopclub. Eerder dit jaar tekende een ander groot talent, Zakaria Bakkali, wél een contract in Eindhoven. Hem werd voorgespiegeld dat hij veel mee zou trainen met de A-selectie. Dat is tot dusverre bijna niet gebeurd op de Herdgang.
Helemaal vergeten dat brands een belofte maakte dat bakkali langzaam instroomde bij de a selectie, dit seizoen nog 1x gebeurd, brands
4 ton verspilling
Inderdaad. Brands maakt de jeugdopleiding stuk door de toptalenten dingen te beloven die niet nagekomen worden. Wat is dat voor wanbeleid. Dan wordt het hele toekomstverhaal dat PSV aan jeugdspelers voorhoudt inderdaad ongeloofwaardig. Niet alleen voor Bazoer die zijn conclusies heeft getrokken, maar ook voor alle andere talenten die in de jeugdopleiding rondlopen. Die krijgen dit natuurlijk ook allemaal te horen en gaan er ook over nadenken. Het vertrek van Bazoer (en het altijd maar liegen van Brands) gaat nog zware gevolgen hebben voor de jeugdopleiding van PSV.
Dat gezeik van die jeugdspelers, om moe van te worden zeg Misschien moet Bakkali gewoon eens goed gaan spelen ipv te gaan zeuren. In de samenvattingen is hij vaak niet eens de uitblinker in de A1 en volgens veel jeugdvolgers is hij nog niet lang toe aan een stap hoger.
Inderdaad. Brands maakt de jeugdopleiding stuk door de toptalenten dingen te beloven die niet nagekomen worden. Wat is dat voor wanbeleid.
Die gast moet eerst wat presteren, en een plekje afdwingen puur op z'n kwaliteiten. Brands kan zoveel beloven, maar als je geen fuck laat zien, verdien je het niet eens. Als iemand goed is, en zich in de picture speelt, wordt hij echt wel opgemerkt, zo simpel is het.
man o man wat heb ik zin in ajax uit. ALS we vitesse op de knietjes krijgen EN Winne van onze vrienden uit de bijlmer, kan het een mooi seizoen worden.. als we van twente winnen dan helemaal
Van de ene kant is het natuurlijk prima dat jonge jongens zoals Locadia en Depay in dit PSV meekunnen, maar als er te veel basisspelers wegvallen (denk aan de EL wedstrijden), dan gaat het fout. Moet je ook niet willen, zo veel jonge spelers in het 1e, maar het laat ook wel de catch-22 zien: PSV draait lekker zonder jonge talenten of met 1 talent in de basis, maar als er te veel talenten en te weinig basisspelers spelen gaat het verkeerd.
Advocaat wil winnen, maar snapt ook wel dat die jongen jongens staan te popelen. Daar zul je een balans in moeten vinden.
Waarom die jongens niet een jaar lang laten rijpen bij een andere Eredivisie-, Belgische of Duitse club? Waar het MI vaak aan scheelt, is mentale weerbaarheid. Die jochies (beter, hun zaakwaarnemers) hebben wel een grote bek als ze hun contracten willen verlengen, maar op het veld laten ze het niet zien. Het zijn te vaak kasplantjes die niet met twee benen in het echte leven staan. Voetballend zit het wel snor, maar het zijn geen ijzervretertjes.
Moet toch nog altijd aan die Denen van vroeger denken. Soren Lerby, Frank Arnesen, Jan Heintzen. Kwamen als jonge jochies van Denemarken naar Nederland. Reken maar dat je daar snel van opgroeit.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
Die gast moet eerst wat presteren, en een plekje afdwingen puur op z'n kwaliteiten. Brands kan zoveel beloven, maar als je geen fuck laat zien, verdien je het niet eens. Als iemand goed is, en zich in de picture speelt, wordt hij echt wel opgemerkt, zo simpel is het.
Als ze niet goed genoeg zijn, moet Brands dat ook niet beloven en gewoon zeggen dat ze bij het eerste komen zodra ze goed genoeg zijn. Beloftes maken, mooie plaatjes schetsen, de jeugdspelers lekker maken en dit vervolgens niet nakomen is in dit geval (of eigenlijk altijd) het slechtste wat je kunt doen.
Als hem beloofd is dat hij mee mag trainen met de selectie moet je dat gewoon doen. Sowieso zou ik regelmatig een groepje toptalenten mee laten doen bij de meer algemene trainingen. Bij tactische oefeningen kunnen ze dan misschien apart met een eigen trainer aan de slag. Dat hij dan zijn wedstrijden nog niet in het 1e of 2e meedoet is geen ramp, daar moeten gewoon de beste spelen natuurlijk.
Al vind ik het wel onzin dat spelers als Nijland en Vukovic, die al afgeschreven zijn, meedoen daar. Je moet daar gewoon met je talenten en een paar reserves en spelers die fit moeten worden spelen, tenzij ze het nog echt niet aan kunnen. Het moet geen kerkhof van miskopen worden zoals Ajax een aantal jaar geleden had staan. Het valt gelukkig nog wel mee, maar iedere miskoop die daar speelt is er een te veel eigenlijk.
Als ze niet goed genoeg zijn, moet Brands dat ook niet beloven en gewoon zeggen dat ze bij het eerste komen zodra ze goed genoeg zijn. Beloftes maken, mooie plaatjes schetsen, de jeugdspelers lekker maken en dit vervolgens niet nakomen is in dit geval (of eigenlijk altijd) het slechtste wat je kunt doen.
Weet jij precies wat er beloofd is? Sommige dingen spreken voor zich hè, als je ondermaats presteert, heb je niks in het eerste elftal te zoeken. Een plek in het eerste, terwijl je op dat moment voetballend te kort komt? Misschien is er wel afgesproken dat bij gelijkblijvend functioneren, hij mee zou mogen trainen. En als dat niet het geval is, heeft hij dus nergens recht op.
Godsamme zeg gooi die 16 jarigen gewoon bij de selectie. En pleur altijd talenten erin als je weer eens dik voor staat. Ipv. fucking Engelaar en Bouma.
Op maandag 19 november 2012 11:37 schreef TweeGrolsch het volgende: Godsamme zeg gooi die 16 jarigen gewoon bij de selectie. En pleur altijd talenten erin als je weer eens dik voor staat. Ipv. fucking Engelaar en Bouma.
jongens van 16 kun je niet zomaar erin gooien, klinkt allemaal leuk maar zo werkt het gewoon niet.
jongens van 16 kun je niet zomaar erin gooien, klinkt allemaal leuk maar zo werkt het gewoon niet.
Die 16 jarigen hoef je ook niet in de wedstrijden erin te gooien.
Maar jongens als van Ooijen, Depay, Locadia, Koch gewoon altijd als je voor staat met 3 - 0. Tweede helft 2 van die jongens erin. 16 jarigen bij het eerste halen voor de trainingen en ze zien perspectief doordat je talenten erin gooit.
Die 16 jarigen hoef je ook niet in de wedstrijden erin te gooien.
Maar jongens als van Ooijen, Depay, Locadia, Koch gewoon altijd als je voor staat met 3 - 0. Tweede helft 2 van die jongens erin. 16 jarigen bij het eerste halen voor de trainingen en ze zien perspectief doordat je talenten erin gooit.
Je moet jongens als Engelaar gewoon ook laten spelen. Engelaar is wel het uiterste voorbeeld. Maar als het straks spannend wordt en je mist goede spelers moet je ook ervaren spelers hebben die erin komen. Als je die altijd maar op de bank houdt en mogen nooit invallen en je laat altijd maar jonkies invallen werkt dat niet productief. Je hebt wel met mensen te maken. Bovendien hebben jongens als Van Ooijen en Ritzmaier al best een aantal keer mogen invallen en starten.
Ze moeten het ook wel op de training laten zien, wij kunnen niet zien of ze daar wel prgressie maken en dergelijke.
Weet jij precies wat er beloofd is? Sommige dingen spreken voor zich hè, als je ondermaats presteert, heb je niks in het eerste elftal te zoeken. Een plek in het eerste, terwijl je op dat moment voetballend te kort komt? Misschien is er wel afgesproken dat bij gelijkblijvend functioneren, hij mee zou mogen trainen. En als dat niet het geval is, heeft hij dus nergens recht op.
Ik weet niet onder welke voorwaarden het meetrainen beloofd is. Wat ik wel weet is dat aan Bazoer en Bakkali iets beloofd is en ze nu allebei ontevreden zijn en aangeven dat die belofte niet nagekomen is. Dus of heeft Brands iets beloofd dat hij niet nakomt, of hij heeft afspraken onder onduidelijke voorwaarden gemaakt waardoor die twee nu ruimte hebben om te kunnen zeuren. Hoe dan ook heeft Brands hier wat mij betreft een fout gemaakt.
En ik zie echt niet het probleem van een paar jeugdspelers mee laten trainen een paar keer per week. Kunnen ze het niveau niet aan? Dan heb je tenminste een argument in handen om ze niet meer mee te laten trainen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Lemming22 op 19-11-2012 12:49:00 (typo) ]
Ik weet niet onder welke voorwaarden het meetrainen beloofd is. Wat ik wel weet is dat aan Bazoer en Bakkali iets beloofd is en ze nu allebei ontevreden zijn en aangeven dat die belofte niet nagekomen is. Dus of heeft Brands iets beloofd dat gij niet nakomt, of hij heeft afspraken onder onduidelijke voorwaarden gemaakt waardoor die twee nu ruimte hebben om te kunnen zeuren. Hoe dan ook heeft Brands hier wat mij betreft een fout gemaakt.
En ik zie echt niet het probleem van een paar jeugdspelers mee laten trainen een paar keer per week. Kunnen ze het niveau niet aan? Dan heb je tenminste een argument in handen om ze niet meer mee te laten trainen.
Hoezo? Brands kan best goed beloofd hebben dat hij vaker met de A selectie mee mag trainen. Maar alles staat of valt natuurlijk wel met hoe hij speelt. Als hij wekelijks als een krant traint en speelt heeft het 0,0 zin om hem bij het eerste mee te laten spelen. De speler moet het op de eerste plaats zelf aantonen en verdienen.
Op maandag 19 november 2012 12:25 schreef Caland het volgende: Sowieso lijden die spelertjes al op veel te vroege leeftijd aan een enorme zelfoverschatting.
Vaak zijn dat dan wel weer de spelers die later succesvol worden (en waar het lastig is om mee om te gaan).
Vaak zijn dat dan wel weer de spelers die later succesvol worden (en waar het lastig is om mee om te gaan).
vele van die spelers horen we ook gewoon nooit meer iets van hoor.
Hoezo? Brands kan best goed beloofd hebben dat hij vaker met de A selectie mee mag trainen. Maar alles staat of valt natuurlijk wel met hoe hij speelt. Als hij wekelijks als een krant traint en speelt heeft het 0,0 zin om hem bij het eerste mee te laten spelen. De speler moet het op de eerste plaats zelf aantonen en verdienen.
Er is een heel ontwikkelingsplan opgesteld voor Bakkali. Onderdeel daarvan is dit seizoen vaker meetrainen met het eerste. Blijkbaar vond de PSV-staf dat belangrijk voor zijn ontwikkeling. Vorm heeft daar weinig mee te maken denk ik, het gaat om het meedoen met, kijken naar spelers die verder zijn in hun ontwikkeling, sneller leren denken en handelen. In vorm of uit vorm, meetrainen is gewoon heel leerzaam voor zo'n toptalent (en is hij al een half seizoen uit vorm?). En het geeft aan dat PSV het beste met hem voor heeft en vertrouwen heeft. Nu dit nauwelijks is gebeurd, kan ik me voorstellen dat hij het vertrouwen verliest in het hele plan dat voor hem opgesteld is.
Volgens De Telegraaf heeft PSV het vertrek van Bazoer volledig aan zichzelf te wijten. Het carrièreplan met Bazoer kwam ongeloofwaardig over bij de verdediger en zijn vertrouwensmensen. Ze zien in Eindhoven weinig toekomstperspectief en meten dit af aan het gering aantal doorgebroken jeugdspelers afgelopen jaren en de magere bezetting met jeugdspelers van de A-selectie.
Deze zomer tekende Zakaria Bakkali ondanks interesse van Manchester City wel een driejarig contract bij PSV. Maar hij wil volgens De Telegraaf inmiddels niets liever dan vertrekken uit Eindhoven omdat afspraken niet worden nagekomen.
Het zal wel een combinatie zijn van het kopen-kopen beleid van PSV, enorme zelfoverschatting van jeugdspelers en zaakwaarnemers/ouders die zin in veel geld hebben.
Op maandag 19 november 2012 13:18 schreef karton2 het volgende: Het zal wel een combinatie zijn van het kopen-kopen beleid van PSV, enorme zelfoverschatting van jeugdspelers en zaakwaarnemers/ouders die zin in veel geld hebben.
Als het echt om geld was te doen dan zouden zowel Bazoer als Bakkali wel naar Engeland zijn gegaan.
Op maandag 19 november 2012 13:19 schreef BeamofLight het volgende: Staan we bovenaan ofzo, dat ze weer dingen zoeken om te kutten? Beetje jammer voor ze dat dit dan alles is wat ze kunnen vinden.
en de wedstrijd tegen Ajax is weer in het vizier dus de Telegraafmachine komt weer op gang
Dat de Telegraaf dit allemaal weer gaat opblazen is wel weer typisch en standaard
vele van die spelers horen we ook gewoon nooit meer iets van hoor.
Nee, natuurlijk niet. Het overgrote deel uit de jeugdopleiding hoor je niets meer van. Neemt niet weg dat je juist op zoek bent naar brutale harde jongens met een enorm zelfvertrouwen, geloof in eigen kunnen, vaak met een plaat voor hun kop, etc.. Dat zijn vaak de jongens die succesvoller worden in het leven. Tegelijkertijd zijn dat ook de jongens die het moeilijkst zijn om mee om te gaan, mee te onderhandelen enz. Daar zit het probleem. Ik heb niet echt het idee dat ze daar bij PSV erg goed mee overweg kunnen (waar ook de financiën natuurlijk een hele grote rol bij spelen).
Het lijkt niet meer dan een bericht in de kantlijn van het profvoetbal. Wel pikant omdat het een jeugdtransfer van PSV naar Ajax is. Maar wat dan nog? Toch zijn ze in Eindhoven twee weken voor Ajax-PSV al op tilt geslagen.
Zaterdag kreeg technisch manager Marcel Brands van PSV te horen dat verdediger Riechedly Bazoer een driejarig contract zal tekenen bij Ajax. Reglementair gaat de verbintenis van de 16-jarige jeugdinternational in op 1 juli 2013. Op het moment van bekendmaking staat de Utrechtse jeugdspeler aan de aftrap van PSV A1 tegen FC Twente A1. Het gaat nog net niet zover dat Bazoer van het veld wordt gehaald, maar evenals de kwade Brands is het trainersduo Phillip Cocu-Chris van der Weerden ziek van de transfer. Inmiddels dreigt PSV Bazoer niet meer op te stellen en zelfs te weigeren bij trainingen. De druiven zijn zuur als je 5,5 jaar hebt geïnvesteerd in een jeugdspeler, die vervolgens zijn eerste contract tekent bij de concurrent. Los van de te incasseren opleidingsvergoeding van 90.000 euro (Ajax) en 450.000 euro van het geïnteresseerde Manchester City.
Bij PSV plengen ze echter krokodillenkranen. Je hoorde niemand toen Steven Bergwijn Ajax verruilde voor PSV. Of toen PSV de talentvolle B-junior Tristan Berghuis bij Vitesse wegplukte met een driejarig contract. Of toen een aantal Spartanen naar Eindhoven trok. Blijkbaar hanteren ze bij PSV het standpunt dat je nationaal wel bij arme clubs mag shoppen, maar niet bij de groten . Hoewel de groten bij elkaar in de onderbouw scouten.
Marcel Brands en PSV moeten de schuld bij zichzelf zoeken. Hun carrièreplan met Bazoer kwam ongeloofwaardig over bij de verdediger en zijn vertrouwensmensen. Ze zien in Eindhoven weinig toekomstperspectief en meten dit af aan het gering aantal doorgebroken jeugdspelers afgelopen jaren en de magere bezetting met jeugdspelers van de A-selectie. Tegen ADO Den Haag kreeg alleen Memphis Depay uit de eigen jeugd speelminuten als invaller. Hoofdtrainer Dick Advocaat sprak met betrekking tot Bazoers transfer over een afspraak tussen Ajax, PSV en Feyenoord dat ze van elkaars jeugdspelers afblijven. Die afspraak is allang verleden tijd. Wat door Brands aan mensen van Ajax werd bevestigd. Bazoer zag geen perspectief zolang Advocaat hoofdtrainer is van PSV. Als ultieme prestatietrainer kiest hij in tegenstelling tot Frank de Boer bij Ajax en Ronald Koeman bij Feyenoord niet voor doorstroming van jeugdspelers, maar voor resultaat op korte termijn. Advocaats goed recht, maar dat geeft Bazoer het recht te verkassen.
De reputatie van Brands met betrekking tot PSV s jeugdplan loopt met het vertrek van Bazoer naar Ajax een deuk op. Eerder zag hij Zakaria Labyad voor Sporting Lissabon kiezen en Andreas Pereira (Belgische jeugdinternational met Braziliaanse roots) als 16-jarige bij Manchester United tekenen. Deze zomer tekende Zakaria Bakkali ondanks interesse van Manchester City wel een driejarig contract bij PSV. Maar hij wil inmiddels niets liever dan vertrekken uit Eindhoven omdat afspraken niet worden nagekomen.
Telegraaf heeft dan ook niet voor niets de redactie in Amsterdam geplaatst, hoe dan ook, zij zijn voor Ajax om maar even een captain obvious momentje te gebruiken.
ach ze doen het elk jaar rond PSV/Ajax wedstrijden. Best eens een aardigheid om eens al die onzin te verzamelen door de jaren heen
En toch is het een pijnlijke waarheid als je talenten liever naar de andere topclubs willen, omdat ze daar wel toekomst zien. Dan mag het van de Telegraaf afkomen, het is toch niet minder waar.
Overigens vind ik wel dat het beleid anders moet, maar de televaag maakt nu alleen zichzelf belachelijk.
Waar maakt iedereen zich zo druk om. Eerst maar eens zien of het wat gaat worden met die jongen. Er zijn zo veel 16-jarige "toptalenten" die uiteindelijk matige spelers blijken te worden.
Ook onze eigen "beste jeugdspeler van de wereld" Bakkali blijk toch niet de ontwikkeling door te maken die gehoopt/verwacht werd door PSV en ook de buitenlandse clubs als ik de jeugdvolgers van het netwerk mag geloven. Het is altijd afwachten of het daadwerkelijk zo'n toptalent blijkt. Het is hopen dat Bakkali binnenkort wel die ontwikkeling door gaat maken en ook bij Bazoer is het maar af te wachten of hij die laatste stappen wel kan zetten.
Bazoer mag ook nog eens meer dan een half jaar geen wedstrijd spelen. Dat zal zijn ontwikkeling niet ten goede komen. Het zal nog wel even duren voordat hij in Ajax 1 staat.
Het is natuurlijk wel zo dat spelers bij Ajax meer kans krijgen om door te breken. Ook bijvoorbeeld Marcellis zie ik nog steeds een prima centrumverdediger voor PSV in, wat betreft potentie, maar bij AZ wordt hij als back misbruikt. Bij PSV is hij na een paar matige wedstrijden naar de bank verbannen en kwam vervolgens nooit meer in actie, terwijl bij Ajax Vertonghen jaren heeft staan klungelen achterin voordat hij eindelijk een goed seizoen speelde. Dat heeft Ajax wel 10 miljoen opgeleverd uiteindelijk...
Paar matige wedstrijden het was een seizoen lang drama, echt drama
Om te beginnen slaat de vergelijking met Bergwijn (Ajax) en Berghuis (vitesse) nergens op. Bergwijn was weggestuurd bij Ajax, en Vitesse is geen Ajax of Feyenoord.
Voor de rest is het gewoon sensatiezoekerij van onze ajacied Valentijn .
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende: We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
Mag gehaald worden wat mij betreft als PSV 2 van onze centrale koekenbakkers verkoopt. Maakt niet uit welke. Dan kan er ondertussen ook eentje vanuit de jeugd doorschuiven.
Mag gehaald worden wat mij betreft als PSV 2 van onze centrale koekenbakkers verkoopt. Maakt niet uit welke. Dan kan er ondertussen ook eentje vanuit de jeugd doorschuiven.
Contract tot 2016, dus dat zal de hoofdprijs worden voor een tweede Derijck.
RikElfrink Bakkali wil graag bij #PSV blijven, maar wil wel meetrainen met #PSV-1 en meer spelen bij Jong #PSV.
Jammer man.
Dat snap ik weer niet van Brands. Zo'n jongen wordt een mooi contract voorgeschoteld en een traject uitgestippeld dat hij met het eerste mee gaat trainen zodat hij bij gaat tekenen en vervolgens komt er niks van... Een erg slechte ontwikkeling.
Geen dingen beweren dan als je je niet hebt ingelezen.
Ik heb mij ingelezen hoor, moet je je vriendjes op het psv netwerk ook niet even aanspreken dan? Die zeggen dat hij ontevreden is. Oh en het AD en Telegraaf zeggen dat hij weg wil.
RikElfrink Bakkali wil graag bij #PSV blijven, maar wil wel meetrainen met #PSV-1 en meer spelen bij Jong #PSV.
Jammer man.
Ambitieuze jongeman Dat is goed, maar als hij met het eerste mag trainen willen anderen dat ook, kan lastig worden. Wat betreft meer spelen in Jong PSV, dat moet kunnen lijkt me, gewoon wat meer doorwisselen.
Ambitieuze jongeman Dat is goed, maar als hij met het eerste mag trainen willen anderen dat ook, kan lastig worden. Wat betreft meer spelen in Jong PSV, dat moet kunnen lijkt me, gewoon wat meer doorwisselen.
Meetrainen moet ook gewoon kunnen, dat is hem namelijk beloofd.