quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:44 schreef sinepedraap het volgende:
En hun meisjes? Die worden gewoon thuis gehouden
quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:49 schreef KritischeMassa het volgende:
Ik weet niet met wie ik meer medelijden heb, die jochies die gezien de foto's beschikken over het IQ van een geranium:
[ afbeelding ]
of de dames die hier op vallen.
Ik zie geeneen meisje met een poloshirt aan.quote:
swag niet kunnen herkennenquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:11 schreef rosepetals het volgende:
Hoe kan je die jongens nou ooit aantrekkelijk vindenStelletje rotkinderen om te zien
SWAG + GHBquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:11 schreef rosepetals het volgende:
Hoe kan je die jongens nou ooit aantrekkelijk vindenStelletje rotkinderen om te zien
Pedo ben je als je kickt op kinderen zonder secundaire geslachtskenmerken.quote:
Weet ik. (no efebo) dan. Maar als ik 12 was had ik het wel geweten hoor!quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:26 schreef teknomist het volgende:
[..]
Pedo ben je als je kickt op kinderen zonder secundaire geslachtskenmerken.
Als ik 17 was ook wel.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:28 schreef krioro het volgende:
[..]
Weet ik. (no efebo) dan. Maar als ik 12 was had ik het wel geweten hoor!
Ach ja, nu houd ik het wel gewoon bij volwassen Hollandse dames. Nog steeds leuk, ook omdat mensen zoals TS zich dan weer achtergesteld voelen. (no Moroccan)quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:29 schreef teknomist het volgende:
[..]
Als ik 17 was ook wel.(no jailbait)
Ja maar die zijn ook verder natuurlijk, die jochies zijn er waarschijnlijk net achter gekomen dat het lekker voelt als ze op een bepaalde manier met hun pielemans spelen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:27 schreef Fok-it het volgende:
Reken maar dat die 12-jarige sletjes het meer uitlokken dan de jongens die er rondlopen
Tuurlijk weten ze dat welquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:40 schreef Desmosedici het volgende:
Iedereen die denkt dat die 12 jarige gastjes al aan het neuken zijnAllemaal praatjes, ze weten niet eens hoe ze hem omhoog moeten krijgen.
Gewoon goed opvoedenquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:45 schreef Splutje het volgende:
Wat hoop ik dat ik geen dochter krijg zeg
Gebeurt meestal vanzelf...quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:40 schreef Desmosedici het volgende:
Iedereen die denkt dat die 12 jarige gastjes al aan het neuken zijnAllemaal praatjes, ze weten niet eens hoe ze hem omhoog moeten krijgen.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:43 schreef TNA het volgende:
Tienermeisjes bekeken, erectie gekregen, OP niet gelezen.
Ja nu je het zegt. Kan me die ook nog wel herinnerenquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:54 schreef kikoooooo het volgende:
Hier was toch ook een topic over? Met hilarische foto's? Kan em niet meer vinden verdomme
Dit denkenquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:40 schreef Desmosedici het volgende:
quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:11 schreef rosepetals het volgende:
Kindjes. Vervelende aso kindjes.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:01 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier niet nat van wordenben je pot ofzo
Omdat de vriendinnen op deze foto dingen roepen als 'omggg hij vind je leukquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:03 schreef heloef het volgende:
Het grappige vind ik toch, ze zijn nuchter. Hoezo laat je je schuren door een afzichtelijke Berber als je nuchter bent?
Oh ja naïviteit,quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:05 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Omdat de vriendinnen op deze foto dingen roepen als 'omggg hij vind je leukWat lieffff'
En zei heeft zoiets van Omgg hihihi een jongen heeft interesse in mij!
Onschuld![]()
[ afbeelding ]
Misschien dat zij de jongen in kwestie niet afzichtelijk vinden? Daar wel eens aangedacht?quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:03 schreef heloef het volgende:
Het grappige vind ik toch, ze zijn nuchter. Hoezo laat je je schuren door een afzichtelijke Berber als je nuchter bent?
Nee, onmogelijk.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:16 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Misschien dat zij de jongen in kwestie niet afzichtelijk vinden? Daar wel eens aangedacht?
Hoe dacht je je anders dat al die meiden zich nuchter lieten schuren door afzichtelijke blanke Nederlandse jochies?
Ik kan me zoveel dingen niet voorstellen die wel echt gebeuren.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, onmogelijk.
Met alcohol op, ik kon me niet voorstellen dat iemand dat nuchter zou willen.
It's a strange world.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:24 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik kan me zoveel dingen niet voorstellen die wel echt gebeuren.
Dat laatste is onzin, ligt er puur aan waar ze zijn opgegroeid.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:31 schreef WammesWaggel het volgende:
Hollandse jongens van die leeftijd houden zich op die leeftijd niet zo met meiden bezig als Marokkanen, daarnaast hebben de Nederlanders veelal een stukje meer beschaving.
Geeft niks, je bent toch homoquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:36 schreef He-man- het volgende:
FUCKIN ONEERLIJK IK SCOOR NOOIT EENS EEN CHICK!
Neee...quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:37 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Geeft niks, je bent toch homo
quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:36 schreef He-man- het volgende:
FUCKIN ONEERLIJK IK SCOOR NOOIT EENS EEN CHICK!
quote:
Dat is een fan!quote:
quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:39 schreef heloef het volgende:
Stap een voor het scoren van chicks.
Zeg niet dat je geen chicks kan scoren, niemand wil een sociaal incapabel iemand.
Liegen, verzin een of andere nymfo die je snoeihard gepaald hebt en dat zij de eerste was ik een rij van 23 chicks die volgden.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:41 schreef He-man- het volgende:
[..]maar het heeft geen nut meer de schijn hoog te houden.. Iedereen weet het nu wel.
Heeft schaafwonden op zijn pielemuis van het trekken...quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Liegen, verzin een of andere nymfo die je snoeihard gepaald hebt en dat zij de eerste was ik een rij van 23 chicks die volgden.
Lastig ik kan me niet eens voorstellen dat iemand het mij zou willen doen (pro deo),quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Liegen, verzin een of andere nymfo die je snoeihard gepaald hebt en dat zij de eerste was ik een rij van 23 chicks die volgden.
Hah, ik was eerder.quote:
Je dochter van 13 zal er mee thuiskomenquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik ben onder de indruk van die stoere blik van die gozer op de tweede foto.
Dat was dan die wilde Oekrainse van vorige week, beetje creatief zijn.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:43 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Heeft schaafwonden op zijn pielemuis van het trekken...
Serieus je klinkt als een oude versie van mij.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:43 schreef He-man- het volgende:
[..]
Lastig ik kan me niet eens voorstellen dat iemand het mij zou willen doen (pro deo),
Hoe ga ik hier overheen komen? Ik ben al 20 onlangs.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Lastig ik kan me niet eens voorstellen dat iemand het mij zou willen doen (pro deo),
Serieus je klinkt als een oude versie van mij.
bah op onze school zitten er ook zulke, irritante kinder.quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:49 schreef KritischeMassa het volgende:
Ik weet niet met wie ik meer medelijden heb, die jochies die gezien de foto's beschikken over het IQ van een geranium:
[ afbeelding ]
Dochter huisarrest tot haar 35ste en gastje met Joran van der Sloot mee op een bootje.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je dochter van 13 zal er mee thuiskomen
quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:43 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Heeft schaafwonden op zijn pielemuis van het trekken...
Er zijn drie opties.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:45 schreef He-man- het volgende:
[..]
Hoe ga ik hier overheen komen? Ik ben al 20 onlangs.
Ben eerder bang dat je die hitsige jochies van jouw hond mag afschoppen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:46 schreef Meloewa het volgende:
[..]
bah op onze school zitten er ook zulke, irritante kinder.
Zou mijn hond er nog van afschoppen.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:48 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Ben eerder bang dat je die jochies van jouw hond mag afschoppen.
Werkt dat?quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Er zijn drie opties.
Gelukkig worden zonder chicks: lastig maar do-able.
Hosselen, hosselen, hosselen: er hapt er op een gegeven moment een
Zo doorgaan: Dat is gewoon kut
Er zijn ook zulke feesten voor ouderen.....quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:50 schreef Gary_Oak het volgende:
Godverdomme, kon ik nog maar naar die feestjes.
FRIS-feesten?quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:50 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Er zijn ook zulke feesten voor ouderen.....
Hoor goede verhalen over van die badschuimfeestjes in Miami enzo
Ja, ga daar maar van uit. Voldoende pogingen en voldoende alcohol zorgen en voor dat je neukt.quote:
ja daar zie ik ze ook nog wel voor aan ja. Maar ik bescherm ze goed.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:48 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Ben eerder bang dat je die hitsige jochies van jouw hond mag afschoppen.
Daar komen geen tienermeisjes.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:50 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Er zijn ook zulke feesten voor ouderen.....
Hoor goede verhalen over van die badschuimfeestjes in Miami enzo
Ik ben al bang als ik de club in wandel.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, ga daar maar van uit. Voldoende pogingen en voldoende alcohol zorgen en voor dat je neukt.
Laatst was hij je nog ontsnapt.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:52 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja daar zie ik ze ook nog wel voor aan ja. Maar ik bescherm ze goed.
Ik heb met st. Maarten mijn slag geslagen en heb een voorraadje in de kelder, goed voor een heel jaar, gemiste kans jongen...quote:
Serieus ik ben 18, maar zou er voor geen goud willen komen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:50 schreef Gary_Oak het volgende:
Godverdomme, kon ik nog maar naar die feestjes.
Sleutelwoord is zelfvertrouwen. We hebben allemaal onze tijden dat je geen zelfvertrouwen hebt en je merkt dat je dan ook geen vrouwen aantrekt.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, ga daar maar van uit. Voldoende pogingen en voldoende alcohol zorgen en voor dat je neukt.
jij hebt swag, ik heb klasse.quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:44 schreef pussycatdoll het volgende:
13 jarige Marokkaantjes die denken dat ze swag hebben.
zo debiel.
Okee, waarom ben je bang. Omdat daar toevallig mensen zijn met een ander geslachtsdeel?quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:52 schreef He-man- het volgende:
[..]
Ik ben al bang als ik de club in wandel.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:53 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ik heb met st. Maarten mijn slag geslagen en heb een voorraadje in de kelder, goed voor een heel jaar, gemiste kans jongen...
Thanks.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Serieus ik ben 18, maar zou er voor geen goud willen komen.
Oh ja als je toch tienersletjes wil: De Hollywood in Rotterdam. Je bedankt me later.
Of in Amsterdam, Dansen bij Jansen. gegarandeerd schurenquote:
Amen broeder, maar je moet dat zelfvertrouwen toch opkrikken. Een neukbeurt schijnt wonderen te kunnen doen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:54 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Sleutelwoord is zelfvertrouwen. We hebben allemaal onze tijden dat je geen zelfvertrouwen hebt en je merkt dat je dan ook geen vrouwen aantrekt.
(omgekeerd merk je dat ook, dat je als je een vriendin hebt, je zelfvertrouwen ook flink omhoog gaat en je opeens allemaal vrouwen interesse in je hebben)
Vreemd dat ik nog nooit van die tent heb gehoord.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:56 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Of in Amsterdam, Dansen bij Jansen. gegarandeerd schuren![]()
Echter, na een uurtje of 3 begint opeens de triestheid van het huidige niveau van de jeugd tot je door te dringen
De muziek en de mensen, ik durf een chick niet aan te spreken omdat ze misschien met hun vriend zijn.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:55 schreef heloef het volgende:
Ik ben al bang als ik de club in wandel.
Gewoon dronken voeren dus.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:56 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Of in Amsterdam, Dansen bij Jansen. gegarandeerd schuren![]()
Echter, na een uurtje of 3 begint opeens de triestheid van het huidige niveau van de jeugd tot je door te dringen
Nee? Ik geloof zelfs dat dat een van de oudste danstenten van Amsterdam isquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Vreemd dat ik nog nooit van die tent heb gehoord.
Dan zeggen ze "ik heb een vriendje" en ga je door naar de volgende.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:57 schreef He-man- het volgende:
[..]
De muziek en de mensen, ik durf een chick niet aan te spreken omdat ze misschien met hun vriend zijn.
Volgens mij komen de meeste mensen ook niet met hun vriend naar een club. Althans, bij mijn relaties was daar meestal geen sprake van. Ik ging uit met vrienden, zij met vriendinnen. Als je samen uitgaan is het uit eten/ naar het cafe.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan zeggen ze "ik heb een vriendje" en ga je door naar de volgende.
Inderdaad, dat is eerder iets wat je met je vriendengroep doet.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Volgens mij komen de meeste mensen ook niet met hun vriend naar een club. Althans, bij mijn relaties was daar meestal geen sprake van. Ik ging uit met vrienden, zij met vriendinnen.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:49 schreef KritischeMassa het volgende:
[ afbeelding ]
Rembrandtplein is inderdaad altijd wat aan de hand.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:59 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Nee? Ik geloof zelfs dat dat een van de oudste danstenten van Amsterdam is
(site lijkt een kapotte wordpress blog te zijn at the moment)
Edit: van wiki: "inmiddels ruim dertig jaar geleden opgericht"
Er staat studentencafe maar volgens mij is publiek toch echt vaak van middelbaar onderwijs.
Awel, anders kan je altijd nog naar die clubs aan de zijkant van het Rembrandtplein. Je kan daar zelfs op de tafels dansen met meiden. Maargoed, ik hoef daar niet meer te komen na alle shit die je daar elke keer tijdens het uitgaan meemaakt.
Ik ging wel eens uit daar met grotere groepen mensen (vrienden van vrienden erbij enzo) en vaak liep het compleet uit de hand. Mensen die begonnen te vechten met uitsmijters (1 klap en die gast ging K.Oquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Rembrandtplein is inderdaad altijd wat aan de hand.
Ik kan me nog herinneren dat ik met wat vrienden op een bankje zat en dat er iemand voor mijn neus werd afgevoerd door de politie.
Hoe heet die tent op Thorbecke ook alweer? Ook zo'n scholierententquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:59 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Nee? Ik geloof zelfs dat dat een van de oudste danstenten van Amsterdam is
(site lijkt een kapotte wordpress blog te zijn at the moment)
Edit: van wiki: "inmiddels ruim dertig jaar geleden opgericht"
Er staat studentencafe maar volgens mij is publiek toch echt vaak van middelbaar onderwijs.
Awel, anders kan je altijd nog naar die clubs aan de zijkant van het Rembrandtplein. Je kan daar zelfs op de tafels dansen met meiden. Maargoed, ik hoef daar niet meer te komen na alle shit die je daar elke keer tijdens het uitgaan meemaakt.
Coco's?quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:17 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Hoe heet die tent op Thorbecke ook alweer? Ook zo'n scholierentent
Coco's jaquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:22 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Coco's?
Daarnaast heb je Nasty's (ja die ja) 1 keer naar binnen geweest en ik kwam niet meer BIJ van het lachen gewoon. Wat een koppen zie je daar. Dikke marokkanen met van die handtasjes die dan staan te schuren met vrouwen van in de 30 met dikke zonnebank creme (waardoor je er oranje uitziet), half blond geverfd haar en vetrollen die boven de spijkerbroek uit komen.
Ja, daar danste ik nog wel eens op de tafelsquote:
Ik ben er 15 jaar terug ofzo voor het laatst geweestquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja, daar danste ik nog wel eens op de tafels
Ik mis club 11 toen ze nog in het Post CS zaten en de Stubnitz (die boot op NDSM) die nu niet meer mag aanmeren hierquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:23 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik ben er 15 jaar terug ofzo voor het laatst geweest
Club 11 was wel tof, maar dat is toch wel wat recenterquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik mis club 11 toen ze nog in het Post CS zaten en de Stubnitz (die boot op NDSM) toen die nog wel mocht aanmeren hier
Club 11 was in mijn pre uitgaansperiode, eeuwig zondequote:Op zaterdag 17 november 2012 20:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik mis club 11 toen ze nog in het Post CS zaten en de Stubnitz (die boot op NDSM) die nu niet meer mag aanmeren hier
Broekiequote:Op zaterdag 17 november 2012 20:36 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Club 11 was in mijn pre uitgaansperiode, eeuwig zonde
Eng is dat toch wel.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan zeggen ze "ik heb een vriendje" en ga je door naar de volgende.
Vroeger had je Cocos, tegenwoordig is dat meen ik vooral een vreettent.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:17 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Hoe heet die tent op Thorbecke ook alweer? Ook zo'n scholierentent
Ja daar waren we al achterquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:18 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Vroeger had je Cocos, tegenwoordig is dat meen ik vooral een vreettent.
Gouden tijden gehad toen.
ik heb swek.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:54 schreef ConnorKenway het volgende:
[..]
jij hebt swag, ik heb klasse.
Cocosquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:18 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Vroeger had je Cocos, tegenwoordig is dat meen ik vooral een vreettent.
Gouden tijden gehad toen.
Op Vrijdag na school meteen daarheen want.... happy hourquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:36 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Cocos![]()
(Ik kwam er ook wel eens hoor)
Het rare was, die tent had, behalve aangeschoten en bezopen studentes en (voornamelijk) laatstejaars scholierenmeisjes, eigenlijk niks bijzonders. En toch was het altijd stampvol, vaak zelfs met rijen voor de deurquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:39 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Op Vrijdag na school meteen daarheen want.... happy hour
Trouw is wel nice ja, studio 80 ook welquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:26 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Club 11 was wel tof, maar dat is toch wel wat recenterAls tijdelijke club vind ik Trouw wel
![]()
Of 'gezellig' naar de Baroque , altijd knokpartijen daarquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:38 schreef KreKkeR het volgende:
Maar als we dan toch over oude uitgaansgelegenheden gaan praten: ik mis Mazzo! Zo'n relaxte gezellige sfeer daar.
Vandaar dat ik die tent niet ken. Klinkt overigens wel heel vaag bekend ergens, maar zal er niet of zelden geweest zijn.quote:Op zondag 18 november 2012 02:51 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Of 'gezellig' naar de Baroque , altijd knokpartijen daar
Mensen die de verantwoordelijkheid willen en kunnen nemen, bedoelde ik.quote:
Gadverdamme sletquote:Op zondag 18 november 2012 07:59 schreef Mucha-Girl het volgende:
[..]
Er is niks mis met jongens danwel dames met een kleurtje, mijn allereerste zoen kreeg ik van een Fransman en mijn eerste vriendje was een Hongaar,
dezequote:Op zaterdag 17 november 2012 18:27 schreef Fok-it het volgende:
Reken maar dat die 12-jarige sletjes het meer uitlokken dan de jongens die er rondlopen
quote:
Zat schuin tegenover de Melkweg , foute tentquote:Op zondag 18 november 2012 04:16 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Vandaar dat ik die tent niet ken. Klinkt overigens wel heel vaag bekend ergens, maar zal er niet of zelden geweest zijn.
Nee Mazzo was juist een tent met doorgaans een super gezellige sfeer.
Omgquote:
Dit idd. Verder /care.quote:
quote:Op zondag 18 november 2012 09:16 schreef LoggedIn het volgende:
Omg
Maar wat doe je er aan als je dochter op zon manier met Marokkanen om wilt gaanAls vader voel je je dan natuurlijk compleet verslagen en nutteloos, maar wat valt er te sturen aan een tienermeisje?
Dit,quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:55 schreef TrippleDistilled het volgende:
Op het eerste gezicht zonde. Maar als je dan denkt dat ze het uit zichzelf aandoen, laten gaan. Maar niet komen zeiken als je daarna door 10 man anaal bent verkracht.
Gadverdamme.quote:
Dan zal dit volgen:quote:Op zondag 18 november 2012 12:58 schreef Lunice het volgende:
Je zal maar een dochter hebben en ze komt thuis met een marokkaan,
Eens,quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:38 schreef KreKkeR het volgende:
Maar als we dan toch over oude uitgaansgelegenheden gaan praten: ik mis Mazzo! Zo'n relaxte gezellige sfeer daar.
Je zal maar een marokkaan hebben en die komt thuis met een dochterquote:Op zondag 18 november 2012 12:58 schreef Lunice het volgende:
quote:Op zondag 18 november 2012 13:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Je zal maar een marokkaan hebben en die komt thuis met een dochter
Maar wel met het echte partypubliek van toenquote:Op zondag 18 november 2012 09:11 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Zat schuin tegenover de Melkweg , foute tent
Fixedquote:Op zondag 18 november 2012 14:41 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Maar wel met het eckte partypubliek van toen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
Veel liever dat, dan dat ze met een bekrompen idioot (ongeacht afkomst) thuis komt die haar slecht behandelt.quote:Op zondag 18 november 2012 12:58 schreef Lunice het volgende:
quote:Op zondag 18 november 2012 14:44 schreef N22 het volgende:
[..]
FixedIn die tijd was 'eckte' alleen nog aan Antillianen voorbehoudenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krekker is de bom!
Nou Marokkaantjes hebben daar nog wel vaak een handje in hoor, helaas meerdere keren van dichtbij gezien. Verder heb je gelijk overigens, dan zou afkomst niks moeten uitmaken.quote:Op zondag 18 november 2012 14:44 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Veel liever dat, dan dat ze met een bekrompen idioot (ongeacht afkomst) thuis komt die haar slecht behandelt.
Excusesquote:Op zondag 18 november 2012 14:46 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
In die tijd was 'eckte' alleen nog aan Antillianen voorbehouden
Inderdaad. Het gaat mij niet om de afkomst maar om het gedrag. En wanneer het mijn kind zou betreffen vind ik het wel heel erg kortzichtig om naar gemiddelden te kijken. Ik neem dan liever de tijd om mij te verdiepen in de specifieke situatie (lees: de persoon zelf)quote:Op zondag 18 november 2012 15:01 schreef N22 het volgende:
[..]
Nou Marokkaantjes hebben daar nog wel vaak een handje in hoor, helaas meerdere keren van dichtbij gezien. Verder heb je gelijk overigens, dan zou afkomst niks moeten uitmaken.
[..]
En mocht het niet bevallen wat je tegenkomt bij het verdiepen in de persoon zelf, dan pak je gewoon de honkbalknuppel erbij als een goede vader betaamtquote:Op zondag 18 november 2012 15:06 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Inderdaad. Het gaat mij niet om de afkomst maar om het gedrag. En wanneer het mijn kind zou betreffen vind ik het wel heel erg kortzichtig om naar gemiddelden te kijken. Ik neem dan liever de tijd om mij te verdiepen in de specifieke situatie (lees: de persoon zelf)
Geen broek op de kont en even onder waterquote:Op zondag 18 november 2012 15:28 schreef Nikmans het volgende:
Bas vat het allemaal goed samen
Vanaf 1:20
Een Marokkaan dus?quote:Op zondag 18 november 2012 14:44 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Veel liever dat, dan dat ze met een bekrompen idioot (ongeacht afkomst) thuis komt die haar slecht behandelt.
quote:Op zondag 18 november 2012 16:58 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Niet per se, kan ook een Equites zijn.
wat?quote:Op zondag 18 november 2012 17:04 schreef RetRy32 het volgende:
Vrij schokkend dat de Revu zo racistisch is...
Wat is daar racistisch aan?quote:Op zondag 18 november 2012 17:07 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die text is gewoon racistisch.
Je dochter kan beter met mij thuis komen, dat verzeker ik jequote:Op zondag 18 november 2012 16:58 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Niet per se, kan ook een Equites zijn.
Ik heb toch liever een Marokkaan dan een FOK!ker als schoonzoonquote:Op zondag 18 november 2012 17:09 schreef Equites het volgende:
[..]
Je dochter kan beter met mij thuis komen, dat verzeker ik je
Jij bent er zo één die liever benoemt en bouwt?quote:Op zondag 18 november 2012 17:04 schreef RetRy32 het volgende:
Vrij schokkend dat de Revu zo racistisch is...
Ik niet.quote:Op zondag 18 november 2012 17:10 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Ik heb toch liever een Marokkaan dan een FOK!ker als schoonzoon
waarom?quote:Op zondag 18 november 2012 17:10 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Ik heb toch liever een Marokkaan dan een FOK!ker als schoonzoon
Ik moet de eerste Marokkaan die aan deze kenmerken voldoet nog tegenkomen in mijn leven. Marokkanen moeten Marokkaanse vrouwen hebben en lekker van Nederlandse meisjes afblijven. Doen wij dat andersom ook.quote:Op zondag 18 november 2012 17:11 schreef Haantje_pappie het volgende:
Niks mis mee met een normale (hoogopgeleide ) Marokkaan die er redelijk verzorgd uitziet.En die zijn vrouwtje normaal behandeld.Kunnen de meeste (tokkie) Nederlanders wat van leren.
Je snapt het zelf ook wel.quote:
Nee.. Ik snap het niet. Wat heeft dat met racisme te maken? Leg uit.quote:Op zondag 18 november 2012 17:12 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Je snapt het zelf ook wel.
"Integratie" Een groepje Marokkaanse jongens zoekt Nederlandse meisjes op
Wat een debiele uitspraak...quote:Op zondag 18 november 2012 17:12 schreef Equites het volgende:
[..]
Ik moet de eerste Marokkaan die aan deze kenmerken voldoet nog tegenkomen in mijn leven. Marokkanen moeten Marokkaanse vrouwen hebben en lekker van Nederlandse meisjes afblijven. Doen wij dat andersom ook.
Daar gaat het het helemaal niet om, de cultuur is anders, die moet je niet mengen. Dat werkt niet.quote:Op zondag 18 november 2012 17:13 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Wat een debiele uitspraak...
Ik ken zoveel Marokkanen die beleefd zijn en Havo/vwo doen/hebben afgemaakt.
En daarom is RvP met een Marokkaanse vrouw getrouwdquote:Op zondag 18 november 2012 17:14 schreef Equites het volgende:
[..]
Daar gaat het het helemaal niet om, de cultuur is anders, die moet je niet mengen. Dat werkt niet.
quote:Op zondag 18 november 2012 17:12 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat ik meer waarde hecht aan mijn eigen kennis en ervaringen dan aan die van een of andere FOK!user.quote:Op zondag 18 november 2012 17:12 schreef Equites het volgende:
[..]
Ik moet de eerste Marokkaan die aan deze kenmerken voldoet nog tegenkomen in mijn leven. Marokkanen moeten Marokkaanse vrouwen hebben en lekker van Nederlandse meisjes afblijven. Doen wij dat andersom ook.
RvP krijgt per week 2 ton op ze rekening, dan is het opeens allemaal wat makkelijker hequote:Op zondag 18 november 2012 17:15 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
[..]
En daarom is RvP met een Marokkaanse vrouw getrouwd
Zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb. Ik spreek uit eigen ervaring.quote:Op zondag 18 november 2012 17:15 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat ik meer waarde hecht aan mijn eigen kennis en ervaringen dan aan die van een of andere FOK!user.
Hij kende haar al toen hij een ventje op de bank van Feyenoord was...quote:Op zondag 18 november 2012 17:15 schreef Equites het volgende:
[..]
RvP krijgt per week 2 ton op ze rekening, dan is het opeens allemaal wat makkelijker heWat een nutteloos voorbeeld.
Zoals je misschien wel hebt gemerkt is Robin meer mocro dan Hollander, die man kan niet eens meer normaal ABN pratenquote:Op zondag 18 november 2012 17:16 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Hij kende haar al toen hij een ventje op de bank van Feyenoord was...
Jouw ervaring is beperkt. Dat heb ik gezien in andere posts van jou...quote:Op zondag 18 november 2012 17:16 schreef Equites het volgende:
[..]
Zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb. Ik spreek uit eigen ervaring.
quote:Op zondag 18 november 2012 17:12 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ga je hier nog op antwoorden?quote:Op zondag 18 november 2012 17:13 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Nee.. Ik snap het niet. Wat heeft dat met racisme te maken? Leg uit.
Hij is opgegroeid in de crappy wijken van Rotterdam...quote:Op zondag 18 november 2012 17:16 schreef Equites het volgende:
[..]
Zoals je misschien wel hebt gemerkt is Robin meer mocro dan Hollander, die man kan niet eens meer normaal ABN praten
Nee, ik kan het niet uitleggen...quote:Op zondag 18 november 2012 17:17 schreef SpecialK het volgende:
[..]
[..]
Ga je hier nog op antwoorden?
Dat is toch helemaal mijn punt jongen, RvP is bijna mocro. Een normaal net Nederlands meisje wordt puur gebruikt door mocro's om ff lekker geneukt te worden. Bah bah, en hun eigen meisjes lekker puur houden. Stel racisten bij elkaar.quote:Op zondag 18 november 2012 17:18 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Hij is opgegroeid in de crappy wijken van Rotterdam...
Daar praat iedereen een mix van Nederlands/Surinaams/Marokkaans
Dus je trekt je eerdere statement terug? Aangezien je het niet kan onderbouwen?quote:
Ik trek het inderdaad terug, maar hoewel... Als ik een Marokkaan zou zijn, zou ik beledigd zijn door zo een uitspraak. Jij niet?quote:Op zondag 18 november 2012 17:19 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dus je trekt je eerdere statement terug? Aangezien je het niet kan onderbouwen?
Marokkenen haten zelf joden het hardst!!quote:Op zondag 18 november 2012 17:24 schreef RetRy32 het volgende:
Als ik gewoon alle reacties hier lees zie ik hoe fucked up de meeste FOKkers zijn.
En dan een beetje janken om de 2de wereld oorlog... lol, joden mag je niet haten. Dus we gaan maar een ander volk haten (omdat zij flirten met onze meiden).
Allemaal Hitlertjes... "Het land zuiveren"
Stelletje internethelden bij elkaar hier. Wanneer ze een Marokkaan op straat tegenkomen is het gewoon naar de voeten staren en snel doorlopen.quote:Op zondag 18 november 2012 17:24 schreef RetRy32 het volgende:
Als ik gewoon alle reacties hier lees zie ik hoe fucked up de meeste FOKkers zijn.
En dan een beetje janken om de 2de wereld oorlog... lol, joden mag je niet haten. Dus we gaan maar een ander volk haten (omdat zij flirten met onze meiden).
Wellicht. Mijn moeder werd een tijd geleden in de supermarkt ook door zo'n jochie van 7 verteld dat ze een "racist" is omdat zij hem niet voor wilde laten bij de kassa. Racisme is het toverwoord waarmee je mensen lekker kan choqueren. Waarmee je je zin kan proberen te krijgen. Waarmee je voor jezelf kan goedpraten dat jouw leven je net even tegen zit zonder daar zelf verantwoordelijkheid voor op te hoeven eisen.quote:Op zondag 18 november 2012 17:21 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik trek het inderdaad terug, maar hoewel... Als ik een Marokkaan zou zijn, zou ik beledigd zijn door zo een uitspraak.
Ik zie joden anders niks fout doen in dit land.quote:Op zondag 18 november 2012 17:24 schreef RetRy32 het volgende:
Och, een enkele marokkaan is het probleem niet voor mij, het is gewoon het probleem dat je ze altijd in roedels tegenkomtquote:Op zondag 18 november 2012 17:25 schreef Piye het volgende:
[..]
Stelletje internethelden bij elkaar hier. Wanneer ze een Marokkaan op straat tegenkomen is het gewoon naar de voeten staren en snel doorlopen.
Jongen, je ziet toch ook vaak verschillende culturen met Nederlanders als koppels en andersom ook.Maak niet uit of iemand Chinees is of Amerikaans, Indische het gaat om je innerlijkquote:Op zondag 18 november 2012 17:14 schreef Equites het volgende:
[..]
Daar gaat het het helemaal niet om, de cultuur is anders, die moet je niet mengen. Dat werkt niet.
Oh wow ik ben het met jou eens... Dit is meestal wat ik zeg tegen mensen die dingen taggen als racistisch, en nu zeg ik het zelf ^^quote:Op zondag 18 november 2012 17:26 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Wellicht. Mijn moeder werd een tijd geleden in de supermarkt ook door zo'n jochie van 7 verteld dat ze een "racist" is omdat zij hem niet voor wilde laten bij de kassa. Racisme is het toverwoord waarmee je mensen lekker kan choqueren. Waarmee je je zin kan proberen te krijgen. Waarmee je voor jezelf kan goedpraten dat jouw leven je net even tegen zit zonder daar zelf verantwoordelijkheid voor op te hoeven eisen.
Vandaar dat ik als ik een foute toepassing van de term zie er graag over doorvraag.
Ik zou niet beledigd zijn maar om een andere reden dan jij denkt.quote:Op zondag 18 november 2012 17:21 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Natuurlijk antwoord je nee om een beetje zoals elke Nederlander te doen.
Met zoals elke Nederlander bedoelde ik meegaan met de massa...quote:Op zondag 18 november 2012 17:28 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik zou niet beledigd zijn maar om een andere reden dan jij denkt.
Grappig hoe jij je opstelt als een hater van racisme en (naar ik aanneem) alle vormen van discriminatie maar ondertussen gooi je wel met termen als "zoals elke Nederlander".
Vind je dat niet gek?
Oke. In dat geval zou ik het waarderen als je er in den beginne vanuit gaat dat de persoon waar je mee praat niet per se te generaliseren is. Ik heb heel veel nagedacht voor dit soort issues en ik zou het waarderen om ook niet over 1 kam geschoren te worden zoals ik dat bij andere mensen ook niet doe op basis van hun afkomst. Alleen op basis van gedrag en meningen.quote:Op zondag 18 november 2012 17:29 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Met zoals elke Nederlander bedoelde ik meegaan met de massa...
99 mensen zeggen ja en dan zeg jij ook maar ja...
Dat klopt maar dat is niet vergelijkbaar met waar we het over hebben. Tenminste niet tot zo ver ik het kan zien.quote:Oh en er zit best wel een verschil tussen mensen die marokkanen uit het land willen verjagen en mensen die een blanke een "tata" noemen
Uhh... Close enough?quote:Op zondag 18 november 2012 17:33 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Oke. In dat geval zou ik het waarderen als je er in den beginne vanuit gaat dat de persoon waar je mee praat niet per se te generaliseren is. Ik heb heel veel nagedacht voor dit soort issues en ik zou het waarderen om ook niet over 1 kam geschoren te worden zoals ik dat bij andere mensen ook niet doe op basis van hun afkomst. Alleen op basis van gedrag en meningen.
[..]
Dat klopt maar dat is niet vergelijkbaar met waar we het over hebben. Tenminste niet tot zo ver ik het kan zien.
Het ging over strontvolk? Dat mag van mij best opkankeren ja.quote:Op zondag 18 november 2012 17:28 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Zou je wel willen he?
Marokkanen uit het land verjagen.
Oke. Wellicht ben je nieuw op fok. Baajguardian is de zwakbegaafde boosaardige forum clown. Die wordt door mensen vooral verafgood voor zijn foute opmerkingen. De plaatjes waar jij op reageerde en waar onze discussie over begon staan echter niet in het teken van mensen het land uitwerken lijkt me of ik moet iets voer het hoofd hebben gezien.quote:Op zondag 18 november 2012 17:34 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Uhh... Close enough?
[ http://img849.imageshack.us/img849/3159/625665c1f7174d9386cbfef.png (copy/paste deze link) ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |