quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:44 schreef sinepedraap het volgende:
En hun meisjes? Die worden gewoon thuis gehouden
quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:49 schreef KritischeMassa het volgende:
Ik weet niet met wie ik meer medelijden heb, die jochies die gezien de foto's beschikken over het IQ van een geranium:
[ afbeelding ]
of de dames die hier op vallen.
Ik zie geeneen meisje met een poloshirt aan.quote:
swag niet kunnen herkennenquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:11 schreef rosepetals het volgende:
Hoe kan je die jongens nou ooit aantrekkelijk vindenStelletje rotkinderen om te zien
SWAG + GHBquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:11 schreef rosepetals het volgende:
Hoe kan je die jongens nou ooit aantrekkelijk vindenStelletje rotkinderen om te zien
Pedo ben je als je kickt op kinderen zonder secundaire geslachtskenmerken.quote:
Weet ik. (no efebo) dan. Maar als ik 12 was had ik het wel geweten hoor!quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:26 schreef teknomist het volgende:
[..]
Pedo ben je als je kickt op kinderen zonder secundaire geslachtskenmerken.
Als ik 17 was ook wel.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:28 schreef krioro het volgende:
[..]
Weet ik. (no efebo) dan. Maar als ik 12 was had ik het wel geweten hoor!
Ach ja, nu houd ik het wel gewoon bij volwassen Hollandse dames. Nog steeds leuk, ook omdat mensen zoals TS zich dan weer achtergesteld voelen. (no Moroccan)quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:29 schreef teknomist het volgende:
[..]
Als ik 17 was ook wel.(no jailbait)
Ja maar die zijn ook verder natuurlijk, die jochies zijn er waarschijnlijk net achter gekomen dat het lekker voelt als ze op een bepaalde manier met hun pielemans spelen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:27 schreef Fok-it het volgende:
Reken maar dat die 12-jarige sletjes het meer uitlokken dan de jongens die er rondlopen
Tuurlijk weten ze dat welquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:40 schreef Desmosedici het volgende:
Iedereen die denkt dat die 12 jarige gastjes al aan het neuken zijnAllemaal praatjes, ze weten niet eens hoe ze hem omhoog moeten krijgen.
Gewoon goed opvoedenquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:45 schreef Splutje het volgende:
Wat hoop ik dat ik geen dochter krijg zeg
Gebeurt meestal vanzelf...quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:40 schreef Desmosedici het volgende:
Iedereen die denkt dat die 12 jarige gastjes al aan het neuken zijnAllemaal praatjes, ze weten niet eens hoe ze hem omhoog moeten krijgen.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:43 schreef TNA het volgende:
Tienermeisjes bekeken, erectie gekregen, OP niet gelezen.
Ja nu je het zegt. Kan me die ook nog wel herinnerenquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:54 schreef kikoooooo het volgende:
Hier was toch ook een topic over? Met hilarische foto's? Kan em niet meer vinden verdomme
Dit denkenquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:40 schreef Desmosedici het volgende:
quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:11 schreef rosepetals het volgende:
Kindjes. Vervelende aso kindjes.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:01 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier niet nat van wordenben je pot ofzo
Omdat de vriendinnen op deze foto dingen roepen als 'omggg hij vind je leukquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:03 schreef heloef het volgende:
Het grappige vind ik toch, ze zijn nuchter. Hoezo laat je je schuren door een afzichtelijke Berber als je nuchter bent?
Oh ja naïviteit,quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:05 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Omdat de vriendinnen op deze foto dingen roepen als 'omggg hij vind je leukWat lieffff'
En zei heeft zoiets van Omgg hihihi een jongen heeft interesse in mij!
Onschuld![]()
[ afbeelding ]
Misschien dat zij de jongen in kwestie niet afzichtelijk vinden? Daar wel eens aangedacht?quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:03 schreef heloef het volgende:
Het grappige vind ik toch, ze zijn nuchter. Hoezo laat je je schuren door een afzichtelijke Berber als je nuchter bent?
Nee, onmogelijk.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:16 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Misschien dat zij de jongen in kwestie niet afzichtelijk vinden? Daar wel eens aangedacht?
Hoe dacht je je anders dat al die meiden zich nuchter lieten schuren door afzichtelijke blanke Nederlandse jochies?
Ik kan me zoveel dingen niet voorstellen die wel echt gebeuren.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, onmogelijk.
Met alcohol op, ik kon me niet voorstellen dat iemand dat nuchter zou willen.
It's a strange world.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:24 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik kan me zoveel dingen niet voorstellen die wel echt gebeuren.
Dat laatste is onzin, ligt er puur aan waar ze zijn opgegroeid.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:31 schreef WammesWaggel het volgende:
Hollandse jongens van die leeftijd houden zich op die leeftijd niet zo met meiden bezig als Marokkanen, daarnaast hebben de Nederlanders veelal een stukje meer beschaving.
Geeft niks, je bent toch homoquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:36 schreef He-man- het volgende:
FUCKIN ONEERLIJK IK SCOOR NOOIT EENS EEN CHICK!
Neee...quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:37 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Geeft niks, je bent toch homo
quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:36 schreef He-man- het volgende:
FUCKIN ONEERLIJK IK SCOOR NOOIT EENS EEN CHICK!
quote:
Dat is een fan!quote:
quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:39 schreef heloef het volgende:
Stap een voor het scoren van chicks.
Zeg niet dat je geen chicks kan scoren, niemand wil een sociaal incapabel iemand.
Liegen, verzin een of andere nymfo die je snoeihard gepaald hebt en dat zij de eerste was ik een rij van 23 chicks die volgden.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:41 schreef He-man- het volgende:
[..]maar het heeft geen nut meer de schijn hoog te houden.. Iedereen weet het nu wel.
Heeft schaafwonden op zijn pielemuis van het trekken...quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Liegen, verzin een of andere nymfo die je snoeihard gepaald hebt en dat zij de eerste was ik een rij van 23 chicks die volgden.
Lastig ik kan me niet eens voorstellen dat iemand het mij zou willen doen (pro deo),quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Liegen, verzin een of andere nymfo die je snoeihard gepaald hebt en dat zij de eerste was ik een rij van 23 chicks die volgden.
Hah, ik was eerder.quote:
Je dochter van 13 zal er mee thuiskomenquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik ben onder de indruk van die stoere blik van die gozer op de tweede foto.
Dat was dan die wilde Oekrainse van vorige week, beetje creatief zijn.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:43 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Heeft schaafwonden op zijn pielemuis van het trekken...
Serieus je klinkt als een oude versie van mij.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:43 schreef He-man- het volgende:
[..]
Lastig ik kan me niet eens voorstellen dat iemand het mij zou willen doen (pro deo),
Hoe ga ik hier overheen komen? Ik ben al 20 onlangs.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Lastig ik kan me niet eens voorstellen dat iemand het mij zou willen doen (pro deo),
Serieus je klinkt als een oude versie van mij.
bah op onze school zitten er ook zulke, irritante kinder.quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:49 schreef KritischeMassa het volgende:
Ik weet niet met wie ik meer medelijden heb, die jochies die gezien de foto's beschikken over het IQ van een geranium:
[ afbeelding ]
of de dames die hier op vallen.
Dochter huisarrest tot haar 35ste en gastje met Joran van der Sloot mee op een bootje.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je dochter van 13 zal er mee thuiskomen
quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:43 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Heeft schaafwonden op zijn pielemuis van het trekken...
Er zijn drie opties.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:45 schreef He-man- het volgende:
[..]
Hoe ga ik hier overheen komen? Ik ben al 20 onlangs.
Ben eerder bang dat je die hitsige jochies van jouw hond mag afschoppen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:46 schreef Meloewa het volgende:
[..]
bah op onze school zitten er ook zulke, irritante kinder.
Zou mijn hond er nog van afschoppen.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:48 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Ben eerder bang dat je die jochies van jouw hond mag afschoppen.
Werkt dat?quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Er zijn drie opties.
Gelukkig worden zonder chicks: lastig maar do-able.
Hosselen, hosselen, hosselen: er hapt er op een gegeven moment een
Zo doorgaan: Dat is gewoon kut
Er zijn ook zulke feesten voor ouderen.....quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:50 schreef Gary_Oak het volgende:
Godverdomme, kon ik nog maar naar die feestjes.
FRIS-feesten?quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:50 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Er zijn ook zulke feesten voor ouderen.....
Hoor goede verhalen over van die badschuimfeestjes in Miami enzo
Ja, ga daar maar van uit. Voldoende pogingen en voldoende alcohol zorgen en voor dat je neukt.quote:
ja daar zie ik ze ook nog wel voor aan ja. Maar ik bescherm ze goed.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:48 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Ben eerder bang dat je die hitsige jochies van jouw hond mag afschoppen.
Daar komen geen tienermeisjes.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:50 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Er zijn ook zulke feesten voor ouderen.....
Hoor goede verhalen over van die badschuimfeestjes in Miami enzo
Ik ben al bang als ik de club in wandel.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, ga daar maar van uit. Voldoende pogingen en voldoende alcohol zorgen en voor dat je neukt.
Laatst was hij je nog ontsnapt.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:52 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja daar zie ik ze ook nog wel voor aan ja. Maar ik bescherm ze goed.
Ik heb met st. Maarten mijn slag geslagen en heb een voorraadje in de kelder, goed voor een heel jaar, gemiste kans jongen...quote:
Serieus ik ben 18, maar zou er voor geen goud willen komen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:50 schreef Gary_Oak het volgende:
Godverdomme, kon ik nog maar naar die feestjes.
Sleutelwoord is zelfvertrouwen. We hebben allemaal onze tijden dat je geen zelfvertrouwen hebt en je merkt dat je dan ook geen vrouwen aantrekt.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, ga daar maar van uit. Voldoende pogingen en voldoende alcohol zorgen en voor dat je neukt.
jij hebt swag, ik heb klasse.quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:44 schreef pussycatdoll het volgende:
13 jarige Marokkaantjes die denken dat ze swag hebben.
zo debiel.
Okee, waarom ben je bang. Omdat daar toevallig mensen zijn met een ander geslachtsdeel?quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:52 schreef He-man- het volgende:
[..]
Ik ben al bang als ik de club in wandel.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:53 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ik heb met st. Maarten mijn slag geslagen en heb een voorraadje in de kelder, goed voor een heel jaar, gemiste kans jongen...
Thanks.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Serieus ik ben 18, maar zou er voor geen goud willen komen.
Oh ja als je toch tienersletjes wil: De Hollywood in Rotterdam. Je bedankt me later.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |