Welke steen kom jij onder vandaanquote:
quote:Two years ago, Olivia Sebastianelli was apparently set to become the next Katy Perry - at least that’s what her label wanted her to be. She thought differently and declined the offer, only to re-emerge today with her own sound and vision.
Debut single Rose Of Stone is taken from a forthcoming full-length titled Pebbles, set for a release sometime this year. Her sound and voice are as graceful as her name, with a subtle production that lets her voice garner all much-deserved attention. Rose Of Stone comes with a De La Muerte-directed mysterious video in which the pretty singer graces herself in the dark, an atmosphere that fits the song like a charm.
Wat een kutherrie.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:08 schreef Timo20 het volgende:
Nog niet officieel uit maar wordt wel al vaak gedraaid op BBC Radio 1.
Wat een track, gegarandeerd binnenkort hier ook een hit![]()
Behoorlijk nieuw nummer inderdaad, zo'n jaartje oud nu!quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:05 schreef Starman89 het volgende:
Een hit in Nieuw-Zeeland, maar hier helaas nog nooit iets van deze band gehoord
Lijkt een beetje op John Mayer
Edit: hier is ook een radio-edit van, maar dan mis je ca. 5 minuten van dit prachtige nummer!
Ja, want iedereen in NL kent dit al....!quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:20 schreef Seam het volgende:
[..]
Behoorlijk nieuw nummer inderdaad, zo'n jaartje oud nu!
Lekker!quote:Op maandag 18 februari 2013 18:48 schreef Boldface het volgende:
De nieuwe single van Caro Emerald: de eerste van haar langverwachte tweede album:
Hoewel ik haar vorige singles prima aan te horen vond (en in twee gevallen, Back it up en Riviera life, zelfs érg leuk), en deze gewoon in hetzelfde genre zit, doet het me echt helemaal niks.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:48 schreef Boldface het volgende:
De nieuwe single van Caro Emerald: de eerste van haar langverwachte tweede album:
Leuk nummer, maar het staat niet op het nieuwe album...quote:Op maandag 25 februari 2013 20:24 schreef Arjan4all het volgende:
Tja, de nieuwe release van Dido komt uit, deze song vind ik goed....
Dat is toch wel bizar, ik was de nieuwe songs aan het beluisteren op youtube en deze sprong eruit en juist die staat er niet op. Wat betreft haar nieuwe release "No freedom", ik moet zeggen dat het refrein me op de één of andere manier sterk aan Bob Marley's "No woman no cry"doet denkenquote:Op woensdag 27 februari 2013 01:02 schreef Boldface het volgende:
[..]
Leuk nummer, maar het staat niet op het nieuwe album...
De eerste single van het album "Girl Who Got Away" is dit nummer:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon een mashup dus.quote:
Nee. Witchcraft is uit 2010 en Clarity is van vorig jaar. Dit topic is alleen voor nieuwe songs bedoeld.quote:
"New World S..." The YouTube account associated with this video has been terminated due to multiple third-party notifications of copyright infringement.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:46 schreef gniffie het volgende:
Nog niet gereleased, hopelijk gaat die de radio halen. Wat een track
Fack! Het was net zo'n gaaf nummer!quote:Op maandag 11 maart 2013 21:46 schreef donroyco het volgende:
[..]
"New World S..." The YouTube account associated with this video has been terminated due to multiple third-party notifications of copyright infringement.
quote:Op maandag 11 maart 2013 21:54 schreef einschtein het volgende:
[..]
Fack! Het was net zo'n gaaf nummer!
MUZ / Help, ik zoek...#341quote:Op donderdag 4 april 2013 14:19 schreef Ti-boy het volgende:
Kent niemand het vrij recente nummer waarin het volgende wordt gezongen:'I can never live, I can never live without you'?
Hij heeft iets weg van Aviccii zijn stijl
Wat een bagger.quote:
Het is geen Gangnam style, nee. Maar vind `m wel geinigquote:
Cool! heeeeeeeel erg benieuwd!quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:30 schreef Luco het volgende:
Nu al in de tip, ook al is het nummer niet eens uit... De nieuwe single van Daft Punk! Aankomende maandag wordt ie uitgebracht
En de sample vanuit Coachella:quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:34 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Het is geen Gangnam style, nee. Maar vind `m wel geinig
[..]
Cool! heeeeeeeel erg benieuwd!
Cool! catchy hook!quote:
Nu met videoclip:quote:
Dalijk eens kijkenquote:
David Guetta ft Usher - Without you?quote:Op zondag 14 april 2013 22:46 schreef Ti-boy het volgende:
Ik weet dat ik in het verkeerde topic zit. Toch wil ik hier een gokje wagen.
Het gaat om het volgende. Ik zoek een vrij recent nummer, een beetje aviccii achtig, met de tekst 'I can never live, I can lever live.. without you'. Wie maakt me gelukkig?
Geen zomerplaat, wel lekker.quote:Op maandag 15 april 2013 10:23 schreef Luco het volgende:
Joywave ft. KOPPS - Tongues
BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM HA BOEM BOEM
BOE BOE BOE BOE BOE BOE BOE BOE
Nieuwe zomerplaat ontdekt![]()
Mwha, ik denk dat dit wel potentie heeft. Herkenbare, vrolijke stukken. Alleen de coupletten zijn niet zo zingbaar. 3FM zal dit wel oppikken lijkt me?quote:
jup. 21 Mei komt hun album Random Access Memories uitquote:Op maandag 15 april 2013 13:13 schreef henkde_j het volgende:
Nieuwe Daft Punk?
Daft Punk ft Pharrell en Nile Rodgers- Get Lucky,
http://soyagares.tumblr.c(...)at-pharrell-williams
Nee, helaas.quote:Op maandag 15 april 2013 00:33 schreef Starman89 het volgende:
[..]
David Guetta ft Usher - Without you?
De Nicky Romero Remix hiervan is vetjesquote:
Zijn allebei heel lekker inderdaad!quote:Op dinsdag 16 april 2013 01:07 schreef gniffie het volgende:
[..]
De Nicky Romero Remix hiervan is vetjes
Wilde `m ook al postenquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:21 schreef Boldface het volgende:
Ook Basement Jaxx is terug met een nieuw nummer:
De Jaxx Work-A-Dub versie is ook goed te versmaden, als je van dub / house houdtquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Wilde `m ook al postenheerlijke plaat
Dan moet ik die ook eens opzoekenquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:44 schreef donroyco het volgende:
[..]
De Jaxx Work-A-Dub versie is ook goed te versmaden, als je van dub / house houdt
Is een cover voor een goed doel geloof ik.quote:
Die is al 2 jaar oud ofzoquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:15 schreef the85mc het volgende:
Nieuw nummer van Macklemore, klinkt wel geinig. Pop/rap achtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |