Gewoon eens uitproberenquote:Op zondag 18 november 2012 15:18 schreef Paul het volgende:
[..]
Ok ja ik ken 2 meisjes uit mijn omgeving die er een relatie hebben gekregen en een jongen.
Doe eens liefquote:Op zondag 18 november 2012 15:19 schreef Dizorn het volgende:
Paul, dat kan best allemaal in één post. En je kan via hun sites ook wel vinden hoe duur de sites zijn... *zucht*
Ff uitrproberen ja, kost wel gelijk 25 euro voor een maand zag ikquote:
Jaja, tis wat....quote:Op zondag 18 november 2012 15:20 schreef Paul het volgende:
[..]
Ff uitrproberen ja, kost wel gelijk 25 euro voor een maand zag ik
Als je er (nog) geen geld aan uit wil geven, probeer eerst eens een gratis site uit. Of een gratis account op een betaalde site, maar daar kan je niet heel veel meequote:Op zondag 18 november 2012 15:20 schreef Paul het volgende:
[..]
Ff uitrproberen ja, kost wel gelijk 25 euro voor een maand zag ik
Omdat het een drempel opwerpt wellicht en je sneller mensen aantreft die wat serieuzer zijn in hun intenties?quote:Op zondag 18 november 2012 15:49 schreef Paul het volgende:
Maaruh nog even terugkomend op net. Waarom gaan mensen op betaalsites zitten als het ook gratis kan op knuz. Best apart. Als iedereen nou op die gratis sites gaat zitten
Wat een geweldig en diep onderzoek! Lekker generaliserend ook. Dus omdat 39 mannen (waarbij misschien het redneck gehalte te hoog is om iets te geven om wat er staat) reageren is het maar zo. En maar één profiel aangemaakt, dus geen vergelijking met andere soorten foto's.... (en die testen zijn er wel! en ook met OkCupid!)quote:Op zondag 18 november 2012 16:01 schreef eefje801 het volgende:
wel grappig, maar ook niet echt schokkend: http://news.cnet.com/8301(...)d-dating-sociopaths/
(geldt andersom vast ook)
Joh, natuurlijk is het geen gedegen onderzoek, precies de reden waarom ik de lol er wel van kan inzienquote:Op zondag 18 november 2012 16:28 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Wat een geweldig en diep onderzoek! Lekker generaliserend ook. Dus omdat 39 mannen (waarbij misschien het redneck gehalte te hoog is om iets te geven om wat er staat) reageren is het maar zo. En maar één profiel aangemaakt, dus geen vergelijking met andere soorten foto's.... (en die testen zijn er wel! en ook met OkCupid!)
Kortom: Slechte test, te generaliserend en slecht opgebouwde case en te weinig onderzoek.
Een profiel viewen bij OkCupid doe je alleen op basis van de foto en leeftijd, meer zie je volgens mij niet.
p.s. Er staat niet eens bij of de mannen nog hebben gereageerd op de reacties die zij in haar berichten zette.
Ja als je hem viewt, maar daar haal je die 400 views ook vandaan. Bij de selectie zie je maar 3 foto's met basic info. Pas als je erop klikt dan zie je wat voor een debiel dit was. Dus hoe relevant is die data?quote:Op zondag 18 november 2012 16:34 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Joh, natuurlijk is het geen gedegen onderzoek, precies de reden waarom ik de lol er wel van kan inzienEn nee, bij profiel viewen kun je alles lezen op OKcupid. Zegt gewoon wat over hoe sommige mensen een profiel lezen of juist niet lezen. En OKcupid is vooral leuk voor de testjes, heb het zelf nooit serieus genomen met de reacties die je daar als vrouw krijgt. Zal als man niet anders zijn.
Nou..dat valt ook wel weer mee. Van Nederlandse mannen eigenlijk nooit rare berichtjes gehad, zaten gewoon niet zulke leuke tussen. Maar de werkmigranten zijn gewoon een beetje sneu en wanhopig op die site.quote:Op zondag 18 november 2012 16:41 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ja als je hem viewt, maar daar haal je die 400 views ook vandaan. Bij de selectie zie je maar 3 foto's met basic info. Pas als je erop klikt dan zie je wat voor een debiel dit was. Dus hoe relevant is die data?
OkCupid is een nare site. Alleen aupairs en russische importbruidjes.
Jij en ik, mijn schoonheid, zijn die fase toch al voorbij ?quote:
Wil je hier serieus antwoord op ?quote:
Wat bedoel je daar precies mee, snap het niet helemaal..quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:59 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Ja pas maar op schijn bedriegt. Ik was ook zo geloofswaardig..
Om een weissman wijze man te citeren; ''Als de leerling er klaar voor is, verschijnt de meester vanzelf''. Je zal het antwoord niet kunnen vinden. Niet door te zoeken iig. Zo zie ik liefde, in de vorm van een partner.quote:
Jaren terug op Knuz gezeten. Daar zitten echt de retarded en roadkill chicks hoor...quote:Op zondag 18 november 2012 15:49 schreef Paul het volgende:
Maaruh nog even terugkomend op net. Waarom gaan mensen op betaalsites zitten als het ook gratis kan op knuz. Best apart. Als iedereen nou op die gratis sites gaat zitten
Joh, wat kut man!quote:Op zondag 18 november 2012 17:09 schreef SilentChaos het volgende:
Mijn lexa-chick en ik hebben besloten uit elkaar te gaan na bijna 4 maanden. Wederzijds besluit, voelde gewoon niet meer goed... Voor beide, dus was een "smooth break-up"
Nog even m'n geest ertoe zetten, maar dan ben ik ook weer een actieve dater in dit topic
Ach ik was er ook klaar mee wat dat betreft, dus zo erg is het nietquote:
* DancingPhoebe geeft SilentChaos een ballon. En een schouderklopje. "Komt wel goed schatje".quote:Op zondag 18 november 2012 17:09 schreef SilentChaos het volgende:
Mijn lexa-chick en ik hebben besloten uit elkaar te gaan na bijna 4 maanden. Wederzijds besluit, voelde gewoon niet meer goed... Voor beide, dus was een "smooth break-up"
Nog even m'n geest ertoe zetten, maar dan ben ik ook weer een actieve dater in dit topic
Maar toch, leuk is anders lijkt mequote:Op zondag 18 november 2012 17:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ach ik was er ook klaar mee wat dat betreft, dus zo erg is het nietAlhoewel er vast wel weer momenten komen dat je denkt "You don't know what you have till it's gone"
Ik had geluk dat zij er ook zo over dacht, anders was het kut geweest voor haar
Dat zégt ze, maar meestal gaan die dingen nooit zo gelijk op. Best kans dat ze nu met een paar flessen wijn in joggingpak gekleed haar verdriet aan het verdrinken is nu.quote:Op zondag 18 november 2012 17:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ach ik was er ook klaar mee wat dat betreft, dus zo erg is het nietAlhoewel er vast wel weer momenten komen dat je denkt "You don't know what you have till it's gone"
Ik had geluk dat zij er ook zo over dacht, anders was het kut geweest voor haar
Ik ook, het klonk allemaal aardig goed in de berichten hier.quote:Op zondag 18 november 2012 17:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Maar toch, leuk is anders lijkt me![]()
Ik schrok ervan
Conclusie: Mensen die datenquote:Op zondag 18 november 2012 17:13 schreef Weissman het volgende:
[..]
Om een weissman wijze man te citeren; ''Als de leerling er klaar voor is, verschijnt de meester vanzelf''. Je zal het antwoord niet kunnen vinden. Niet door te zoeken iig. Zo zie ik liefde, in de vorm van een partner.
Tot die tijd is sex daten een leuk tijdverdrijf.
Je vergeet de kilo's chocolaquote:Op zondag 18 november 2012 17:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat zégt ze, maar meestal gaan die dingen nooit zo gelijk op. Best kans dat ze nu met een paar flessen wijn in joggingpak gekleed haar verdriet aan het verdrinken is nu.
Beetje zo, ja:quote:Op zondag 18 november 2012 17:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Je vergeet de kilo's chocola![]()
Zonder gekheid; dat ken ik ook wel. Je sterker voordoen dan je bent en ondertussen compleet crashen
quote:
Thanksquote:Op zondag 18 november 2012 17:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
* DancingPhoebe geeft SilentChaos een ballon. En een schouderklopje. "Komt wel goed schatje".
Je zou haast denken dat je foksters van hier zou moeten daten. Maar volgens mij is dat geen beschreven regel.quote:Op zondag 18 november 2012 17:31 schreef Weissman het volgende:
![]()
Zijn er trouwens nog ontgroeningsrituelen waar je aan moet voldoen om in deze reeks mee te mogen posten ?
Online datingquote:Op zondag 18 november 2012 17:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je zou haast denken dat je foksters van hier zou moeten daten. Maar volgens mij is dat geen beschreven regel.
Serieus? geen idee, doen / hebben gedaan aan online dating?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |