Wat bedoel je daar precies mee, snap het niet helemaal..quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:59 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Ja pas maar op schijn bedriegt. Ik was ook zo geloofswaardig..
Om een weissman wijze man te citeren; ''Als de leerling er klaar voor is, verschijnt de meester vanzelf''. Je zal het antwoord niet kunnen vinden. Niet door te zoeken iig. Zo zie ik liefde, in de vorm van een partner.quote:
Jaren terug op Knuz gezeten. Daar zitten echt de retarded en roadkill chicks hoor...quote:Op zondag 18 november 2012 15:49 schreef Paul het volgende:
Maaruh nog even terugkomend op net. Waarom gaan mensen op betaalsites zitten als het ook gratis kan op knuz. Best apart. Als iedereen nou op die gratis sites gaat zitten
Joh, wat kut man!quote:Op zondag 18 november 2012 17:09 schreef SilentChaos het volgende:
Mijn lexa-chick en ik hebben besloten uit elkaar te gaan na bijna 4 maanden. Wederzijds besluit, voelde gewoon niet meer goed... Voor beide, dus was een "smooth break-up"
Nog even m'n geest ertoe zetten, maar dan ben ik ook weer een actieve dater in dit topic
Ach ik was er ook klaar mee wat dat betreft, dus zo erg is het nietquote:
* DancingPhoebe geeft SilentChaos een ballon. En een schouderklopje. "Komt wel goed schatje".quote:Op zondag 18 november 2012 17:09 schreef SilentChaos het volgende:
Mijn lexa-chick en ik hebben besloten uit elkaar te gaan na bijna 4 maanden. Wederzijds besluit, voelde gewoon niet meer goed... Voor beide, dus was een "smooth break-up"
Nog even m'n geest ertoe zetten, maar dan ben ik ook weer een actieve dater in dit topic
Maar toch, leuk is anders lijkt mequote:Op zondag 18 november 2012 17:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ach ik was er ook klaar mee wat dat betreft, dus zo erg is het nietAlhoewel er vast wel weer momenten komen dat je denkt "You don't know what you have till it's gone"
Ik had geluk dat zij er ook zo over dacht, anders was het kut geweest voor haar
Dat zégt ze, maar meestal gaan die dingen nooit zo gelijk op. Best kans dat ze nu met een paar flessen wijn in joggingpak gekleed haar verdriet aan het verdrinken is nu.quote:Op zondag 18 november 2012 17:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ach ik was er ook klaar mee wat dat betreft, dus zo erg is het nietAlhoewel er vast wel weer momenten komen dat je denkt "You don't know what you have till it's gone"
Ik had geluk dat zij er ook zo over dacht, anders was het kut geweest voor haar
Ik ook, het klonk allemaal aardig goed in de berichten hier.quote:Op zondag 18 november 2012 17:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Maar toch, leuk is anders lijkt me![]()
Ik schrok ervan
Conclusie: Mensen die datenquote:Op zondag 18 november 2012 17:13 schreef Weissman het volgende:
[..]
Om een weissman wijze man te citeren; ''Als de leerling er klaar voor is, verschijnt de meester vanzelf''. Je zal het antwoord niet kunnen vinden. Niet door te zoeken iig. Zo zie ik liefde, in de vorm van een partner.
Tot die tijd is sex daten een leuk tijdverdrijf.
Je vergeet de kilo's chocolaquote:Op zondag 18 november 2012 17:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat zégt ze, maar meestal gaan die dingen nooit zo gelijk op. Best kans dat ze nu met een paar flessen wijn in joggingpak gekleed haar verdriet aan het verdrinken is nu.
Beetje zo, ja:quote:Op zondag 18 november 2012 17:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Je vergeet de kilo's chocola![]()
Zonder gekheid; dat ken ik ook wel. Je sterker voordoen dan je bent en ondertussen compleet crashen
quote:
Thanksquote:Op zondag 18 november 2012 17:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
* DancingPhoebe geeft SilentChaos een ballon. En een schouderklopje. "Komt wel goed schatje".
Je zou haast denken dat je foksters van hier zou moeten daten. Maar volgens mij is dat geen beschreven regel.quote:Op zondag 18 november 2012 17:31 schreef Weissman het volgende:
![]()
Zijn er trouwens nog ontgroeningsrituelen waar je aan moet voldoen om in deze reeks mee te mogen posten ?
Online datingquote:Op zondag 18 november 2012 17:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je zou haast denken dat je foksters van hier zou moeten daten. Maar volgens mij is dat geen beschreven regel.
Serieus? geen idee, doen / hebben gedaan aan online dating?
Dat leek het op het eerste gezicht ook, maar ja, het is iemand die je totaal niet kent en dan lijkt het op de oppervlak wel te kloppen, totdat je elkaar beter leert kennen en toch merkt dat je een aantal fundamentele verschillen hebtquote:Op zondag 18 november 2012 17:23 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik ook, het klonk allemaal aardig goed in de berichten hier.
Kweenie hoorde dat er gratis bier werd uitgedeeldquote:Op zondag 18 november 2012 17:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gelukkig niets
Maar als je online datingvindt.. wat doe je hier dan?
Dat is enkel in RLquote:Op zondag 18 november 2012 17:35 schreef Weissman het volgende:
Kweenie hoorde dat er gratis bier werd uitgedeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |