Het bewijst wel haar vrouwelijkheid.quote:Op zondag 18 november 2012 14:15 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dus bij jou geldt nee=ja ja=misschien misschien=nee?
Je maakt een kans om altijd op de 2e plaats te komen ja.quote:Op zondag 18 november 2012 14:16 schreef Moogwai10 het volgende:
Oke, en wat vinden we dan van een man die met zijn auto op zijn profielfoto staat? Ook een afknapper toch?
Ja klopt..quote:Op zondag 18 november 2012 14:15 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ja? Dat is gek, aangezien je over 2013 hebt en wij allemaal weten wat er in december 2012 gaat gebeuren.
Dus 1 januari 2013 ga je er volledig voor?
Hahahaquote:Op zondag 18 november 2012 14:16 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Het bewijst wel haar vrouwelijkheid.
Geen mening, ik denk dat ik gewoon veel te vaak fotos zie van vrienden die voor hun autos staan. Maar hoe zit het dan met vrijgezelle moeders die met hun kind op de foto staan op datingssites? Of zelfs alleen kinderfotos.quote:Op zondag 18 november 2012 14:16 schreef Moogwai10 het volgende:
Oke, en wat vinden we dan van een man die met zijn auto op zijn profielfoto staat? Ook een afknapper toch?
Dat is ook zo. Wanneer kan je?quote:Op zondag 18 november 2012 14:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die zal je dan toch ook moeten daten he
Uitzonderingen daargelaten.quote:
En dan daarna klagen dat vrouwen alleen voor zn geld gaanquote:Op zondag 18 november 2012 14:16 schreef Moogwai10 het volgende:
Ik voel me ook aangetrokken tot intelligente vrouwen waar ik diepere gesprekken mee kan voeren, maar ze moeten ook geen professor ergens in zijn en kletsen over kwantumfysica. Ik knap af op simpele huisvrouwen. Wat is mijn doelgroep nu? Universiteit of toch MBO?quote:Op zondag 18 november 2012 14:19 schreef Perzephone het volgende:
Iemand kan toch een voorkeur hebben? Ik voel mij aangetrokken tot mannen waar ik mentaal wat mee kan sparren, mijn ervaring leert dat dat toch zo ongeveer rond hetzelfde niveau ligt. Maar dat zegt uiteraard helemaal niets over of iemand een leuk mens is. Het is slechts een voorkeur. Als je alleen met blondjes hebt geslapen en ze zijn geweldig, dan zeg je toch ook niet dat brunettes er uberhaupt niets van bakken?
Om dan te stellen dat universitaire opleidingen over het algemeen niets voorstellen/makkelijker zijn en dat de beoefenaars grapjes niet snappen of het nieuws nooit volgen, tjsa. Op zo'n reactie mag er wel gereageerd worden met het woord 'haten' hoor, precies op niveau.
Misschien volgende week twee dates. Zin in!
Wist niet dat jij nog aan het daten bent. Ik zou voor de gulden middenweg gaanquote:Op zondag 18 november 2012 14:24 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik voel me ook aangetrokken tot intelligente vrouwen waar ik diepere gesprekken mee kan voeren, maar ze moeten ook geen professor ergens in zijn en kletsen over kwantumfysica. Ik knap af op simpele huisvrouwen. Wat is mijn doelgroep nu? Universiteit of toch MBO?
Ook een afknapper, wilde ik net al gaan opnoemen.quote:Maar hoe zit het dan met vrijgezelle moeders die met hun kind op de foto staan op datingssites? Of zelfs alleen kinderfotos.
Ik zag op RP een foto van een moeder met (zo te zien) haar pasgeboren kind op haar tit. Wtf wat bezielen die vrouwen?quote:Op zondag 18 november 2012 14:25 schreef Moogwai10 het volgende:
[..]
Ook een afknapper, wilde ik net al gaan opnoemen.
Mjah, ik vind dat ook niet echt een leuke binnenkomer. Aan de andere kant zou ik het denk ik meer een 'issue' vinden als ik er pas tijdens een date achter kom dat ze al een of meerdere koters heeftquote:Op zondag 18 november 2012 14:21 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Geen mening, ik denk dat ik gewoon veel te vaak fotos zie van vrienden die voor hun autos staan. Maar hoe zit het dan met vrijgezelle moeders die met hun kind op de foto staan op datingssites? Of zelfs alleen kinderfotos.
Aandacht, en eigenlijk een statement vind ik in de trant van: ik heb een koter en ben zelfstandig, maar voor de zware klussen wil ik een man.quote:Op zondag 18 november 2012 14:27 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ik zag op RP een foto van een moeder met (zo te zien) haar pasgeboren kind op haar tit. Wtf wat bezielen die vrouwen?
Ik stond er eerst niet echt voor open, nu heb ik wel 2 leuke meisjes afzonderlijk leren kennen de afgelopen tijd maar na een tijdje aftasten kwam ik tot de conclusie dat beide dames geen relatiemateriaal zijn. Vandaar dat ik me weer klein beetje oriënteer op datingssites.quote:Op zondag 18 november 2012 14:25 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Wist niet dat jij nog aan het daten bent. Ik zou voor de gulden middenweg gaan
Nou, 1 van de 2 dames bleek al snel kids te hebben (wat ik absoluut niet aan haar lijf kon zien). Vond ik wel jammer, ze voldeed verder wel aan mijn "eisen" maar ik ben gewoon niet klaar voor om papa te spelen. Als ik een vriendin zwanger zou maken zou ik ruim half jaar de tijd krijgen om me erop voor te bereiden.quote:Op zondag 18 november 2012 14:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mjah, ik vind dat ook niet echt een leuke binnenkomer. Aan de andere kant zou ik het denk ik meer een 'issue' vinden als ik er pas tijdens een date achter kom dat ze al een of meerdere koters heeft
Insgelijks. En hoe leuk kinderen ook kunnen zijn, als ze al kinderen heeft dan zullen ze nooit echt 'van jou' zijn. Is meer een probleem wat ik heb denk ik, maar ik zou eerder mijn eigen bloed opvoeden dan dat van iemand anders.quote:Op zondag 18 november 2012 14:35 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Nou, 1 van de 2 dames bleek al snel kids te hebben (wat ik absoluut niet aan haar lijf kon zien). Vond ik wel jammer, ze voldeed verder wel aan mijn "eisen" maar ik ben gewoon niet klaar voor om papa te spelen. Als ik een vriendin zwanger zou maken zou ik ruim half jaar de tijd krijgen om me erop voor te bereiden.
Hoe denken jullie erover? Leuk meisje maar blijkt kinderen te hebben, ga je ervoor of toch maar niet?
Dat is ook een beetje hoe ik erover denk.quote:Op zondag 18 november 2012 14:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Insgelijks. En hoe leuk kinderen ook kunnen zijn, als ze al kinderen heeft dan zullen ze nooit echt 'van jou' zijn. Is meer een probleem wat ik heb denk ik, maar ik zou eerder mijn eigen bloed opvoeden dan dat van iemand anders.
Dus nee
Ik ben ook 36 en wordt over 1 maand 37 en heb geen kinderen. Het kan dus wel.quote:Op zondag 18 november 2012 14:44 schreef minthy het volgende:
Alweer deze discussie![]()
Het zou mij geen zak uitmaken of een man waarmee ik date kinderen heeft. Ben 36, kan niet verwachten dat de man dan geen verleden heeft met mogelijk nare exen en dat hij geen kinderen heeft
Hier ook. Fuck no. Ik zag laatste een leuke quote erover. Het is alsof je een saved game van een ander verder speelt.quote:Op zondag 18 november 2012 14:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kinderen is voor mij een keiharde no-go. Ik wil ze zelf niet, laat staan tweedehands.
quote:Op zondag 18 november 2012 14:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kinderen is voor mij een keiharde no-go. Ik wil ze zelf niet, laat staan tweedehands.
En dan krijg jij de credits niet als je het uitgespeeld hebt maar die ander wel.quote:Op zondag 18 november 2012 14:46 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Hier ook. Fuck no. Ik zag laatste een leuke quote erover. Het is alsof je een saved game van een ander verder speelt.
quote:Op zondag 18 november 2012 14:46 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Hier ook. Fuck no. Ik zag laatste een leuke quote erover. Het is alsof je een saved game van een ander verder speelt.
Ouwe zakquote:Op zondag 18 november 2012 14:46 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik ben ook 36 en wordt over 1 maand 37 en heb geen kinderen. Het kan dus wel.
Daten ?quote:Op zondag 18 november 2012 14:44 schreef minthy het volgende:
Alweer deze discussie![]()
Het zou mij geen zak uitmaken of een man waarmee ik date kinderen heeft. Ben 36, kan niet verwachten dat de man dan geen verleden heeft met mogelijk nare exen en dat hij geen kinderen heeft
Ik zou gaan rennen als het kind niet op de eerste plaats zou staanquote:Op zondag 18 november 2012 14:47 schreef Moogwai10 het volgende:
Ik heb weleens een profiel gezien waarop de vrouw met haar kind op de profielfoto stond.
En dan ook nog eens in haar profieltekst noemen:
"Mijn kind zal bij mij altijd op nummer 1 staan"
En bij het profielonderdeel hobby's noemen:
"Leuke dingen doen met mijn kind" en voor de rest dus helemaal niets ingevuld.
Dan zet je het toch op een rennen als vent zijnde!
Dat dus hahaquote:Op zondag 18 november 2012 14:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Ouwe zak![]()
Ik zeg ook niet dat het niet zou kunnen, maar ik denk dat je in onze leeftijdscategorie veel vaker mensen met kinderen tegenkomt dan wanneer je jonger bent. Mensen hebben dan vaak langere relaties of huwelijken achter de rug, alles behalve vreemd
Neequote:
Daar moet je toch ook niet aan denken, boven de 30 een maagd tegenkomen...quote:Op zondag 18 november 2012 14:51 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Dat dus haha
Alsof een potentiële partner nog maagd is ook. Is ook een uitgewoond spelletje, hoor
Klopt, daar zit ik ook een beetje mee. Dat als ik al een leuke vriendin vind, ze meestal kinderen heeft.quote:Op zondag 18 november 2012 14:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Ouwe zak![]()
Ik zeg ook niet dat het niet zou kunnen, maar ik denk dat je in onze leeftijdscategorie veel vaker mensen met kinderen tegenkomt dan wanneer je jonger bent. Mensen hebben dan vaak langere relaties of huwelijken achter de rug, alles behalve vreemd
Haha, ja iemand met meer levenservaring is beter dan een onervaren maagd...Zou het ook niet erg vinden hoor, maar toch, als je uiteindelijk zou moeten kiezen, dan toch die met levenservaringquote:Op zondag 18 november 2012 14:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar moet je toch ook niet aan denken, boven de 30 een maagd tegenkomen...
Dan liever een vent met kinderen
quote:Op zondag 18 november 2012 14:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik heb een date-pauze ingelast, eerst m'n studie afronden. Het geeft me veel teveel onrust
Te groot.quote:Op zondag 18 november 2012 14:59 schreef Kloonhommel het volgende:
Maar goed, ernemmertje en minthy vallen dus af omdat kids.
Ff kijken hoe ik de lijst verder kan inkorten, wat is jullie cupmaat?
Ik heb overigens, om jullie vragen voor te zijn, 30 cm.
Geen Ms Cinderella meer....quote:Op zondag 18 november 2012 14:59 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Jij hier?! Hoe ist het met Ms Cinderella?
Geen kinderen hoor!quote:Op zondag 18 november 2012 14:59 schreef Kloonhommel het volgende:
Maar goed, ernemmertje en minthy vallen dus af omdat kids.
Ff kijken hoe ik de lijst verder kan inkorten, wat is jullie cupmaat?
Ik heb overigens, om jullie vragen voor te zijn, 30 cm.
Vergissen is menselijk...geeft nietquote:Op zondag 18 november 2012 15:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
Oh ja, ik klikte weer eens verkeerd. Zocht het datingsite topic in plaats van de SC. My bad.
2 postjes geleden deed je zelf nog mee aan de zogenaamde SC?quote:Op zondag 18 november 2012 15:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
Oh ja, ik klikte weer eens verkeerd. Zocht het datingsite topic in plaats van de SC. My bad.
"Verzwijg" jij je kinderen wel eens? Dat had ik laatst aan mijn rokje hangen. Bijna een date afgestemd, kwam er nog een oh-jaatje op de proppenquote:Op zondag 18 november 2012 14:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
Het is best nog wel een probleem waar ik regelmatig tegen aanhik. Dames die in eerste instantie aangeven absoluut niks met een man met kind(eren) te willen beginnen, maar dat is hun goed recht. En in sommige gevallen kwamen ze er op terug zelfs. Het onstaat ook wel voor een groot deel uit de gedachte aan een ex die nog ergens rondhangt merk ik.
Maar het zal schelen of je een kind fulltime bij je hebt, of af en toe eens een weekend ongetwijfeld.
Wat is dan jouw probleem met kinderen ?quote:Op zondag 18 november 2012 15:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
"Verzwijg" jij je kinderen wel eens? Dat had ik laatst aan mijn rokje hangen. Bijna een date afgestemd, kwam er nog een oh-jaatje op de proppen
Ik heb er gewoon niets mee. Ik kan hier wel van alles gaan roepen wat ik vervelend vind aan kinderen, maar daar strijk ik enkel maar mensen met kinderen tegen de haren in. Wat ik helemaal niet wil. Ik wil ze niet. Ik vind ze niet "leuk". En ik wil dus ook geen relatie met iemand die ze wel heeft. Ik zou zelf ook geen relatie willen met iemand die iets dat voor mij heel belangrijk is, maar als een irritante bijkomstigheid zou ervaren.quote:Op zondag 18 november 2012 15:08 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Wat is dan jouw probleem met kinderen ?
Dat ze je in je vrijheid beperken of zo ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |