Ga jij eerst maar eens neuken, dat wilde je toch al eerder net?quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zal ik jouw kant op komen? Ik wil best tongelen.
Ach van het 1 kan het ander komenquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:08 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Ga jij eerst maar eens neuken, dat wilde je toch al eerder net?
UIteraardquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:10 schreef Faxie het volgende:
Maar worden hier serieus dates via Fobo enzo geregeld?
Jep!quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:10 schreef Faxie het volgende:
Via dm gaat dat tegenwoordig.quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:10 schreef Faxie het volgende:
'k Zal wel in de verkeerde topics komen dan...quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Via dm gaat dat tegenwoordig.
Keurig!! We zullen uitkijken naar de details!quote:
Jaaa nou word ik nieuwgierig! Hoezo stug? De mannen zelf neem ik aan?quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:48 schreef Jussi het volgende:
Hoop dat het beter gaat dan bij de vorige drie, die waren nogal stug
quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oh and as we speak komt er een speeddate aanbod voorbij van IAMKINKY een niet single 37 jarige.
Echt. Ik ga me vol laten storten met beton.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ga het hele weekend mopperen op datingsites terwijl ik mn bed windjes lig te laten
Nou date 1 was heel leuk, gezellig etc 6 dates mee gehad, toen had hij opeens een vriendinquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:51 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Jaaa nou word ik nieuwgierig! Hoezo stug? De mannen zelf neem ik aan?
Lekker bijdehand dat ze opeens een vriendin hebben...quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:59 schreef Jussi het volgende:
[..]
Nou date 1 was heel leuk, gezellig etc 6 dates mee gehad, toen had hij opeens een vriendin![]()
Date 2 was niet helemaal mijn type maar wel heel gezellig, 2e date afgesproken en de dag daarna had hij ook al een vriendin![]()
Met date 3 heb ik twee weken whatsapp contact gehad, hele dag door gewhatsappt, dus ik dacht dat zit wel goed...![]()
Toen hadden we besloten om af te spreken, en op de date zelf zei hij bijna niks meermaar het was wel een lekkerding
Wss ben ik megalelijk in het echt
Kan het niet zijn dat date 3 gewoon verlegen was irl?quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:59 schreef Jussi het volgende:
[..]
Nou date 1 was heel leuk, gezellig etc 6 dates mee gehad, toen had hij opeens een vriendin![]()
Date 2 was niet helemaal mijn type maar wel heel gezellig, 2e date afgesproken en de dag daarna had hij ook al een vriendin![]()
Met date 3 heb ik twee weken whatsapp contact gehad, hele dag door gewhatsappt, dus ik dacht dat zit wel goed...![]()
Toen hadden we besloten om af te spreken, en op de date zelf zei hij bijna niks meermaar het was wel een lekkerding
Dmquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Lekker bijdehand dat ze opeens een vriendin hebben...
En ja, nu willen we natuurlijk een foto zien he? Kunnen we wel/niet bevestigen of je megalelijk bent
Nee had gevraagd of hij het nog een keer over wilde doen omdat hij zo weinig zei, en toen zei hij neequote:Op zaterdag 17 november 2012 12:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kan het niet zijn dat date 3 gewoon verlegen was irl?
Gewoon pech dus. En misschien even checken of de heren nog door daten/veel andere dates hebben. Die laatste klinkt idd alsof hij tijdens whatsapp al zijn kruit al verschoten hadquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:59 schreef Jussi het volgende:
[..]
Nummer 1 zei van niet, en nummer 2... tja, nooit de kans gehad want de dag na de eerste date was het al raak (voor hem)quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:17 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Gewoon pech dus. En misschien even checken of de heren nog door daten/veel andere dates hebben. Die laatste klinkt idd alsof hij tijdens whatsapp al zijn kruit al verschoten had![]()
Komt vast wel weer een leuke
Inderdaad, even beter jullie best doen hé.quote:
Ik heb anders gister nog geschreven dat ik een collega op een onofficiële date heb gevraagd, maar dat mag niet hier eigenlijkquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:22 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Inderdaad, even beter jullie best doen hé.
Oh.. ik heb nog niet bijgelezen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:24 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik heb anders gister nog geschreven dat ik een collega op een onofficiële date heb gevraagd, maar dat mag niet hier eigenlijk
ha haquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:25 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Oh.. ik heb nog niet bijgelezen.![]()
Je mag een collega alleen op een officiële date vragen?
Ha ha oh die dorpskroeg..quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:22 schreef Jussi het volgende:
[..]
Nummer 1 zei van niet, en nummer 2... tja, nooit de kans gehad want de dag na de eerste date was het al raak (voor hem)vond het wel vreemd, want hij stelde tijdens de eerste date nog een tweede date voor
![]()
Die laatste zal ik nog regelmatig tegenkomen in de dorpskroeg dus die ga ik voorlopig even mijden
Hoeveel moet je er hebben?quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:34 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha oh die dorpskroeg..Bij de kassa in de supermarkt is ook al zo leuk
Date je alleen met iemand in de buurt dan?
Klinkt ook een beetje als smoesjes, die eerste twee. Eigenlijk zou er een smoezenlijst van dates moeten worden opgesteld. Al is een reden geven altijd nog beter dan niks meer horen.
Nee maar hij woont toevallig in hetzelfde dorp, achteraf baal ik daar van, iemand van 50km verderop kom je tenminste niet zomaar tegenquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:34 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha oh die dorpskroeg..Bij de kassa in de supermarkt is ook al zo leuk
Date je alleen met iemand in de buurt dan?
Klinkt ook een beetje als smoesjes, die eerste twee. Eigenlijk zou er een smoezenlijst van dates moeten worden opgesteld. Al is een reden geven altijd nog beter dan niks meer horen.
Ik zou daar niet teveel van uitgaan, het blijft internet, rookgordijnen en zulksquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:40 schreef Jussi het volgende:
[..]
Nee maar hij woont toevallig in hetzelfde dorp, achteraf baal ik daar van, iemand van 50km verderop kom je tenminste niet zomaar tegen![]()
En als iemand mij voor een tweede date vraagt, dan verwacht ik niet dat hij met een ander meisje al zo ver is dat hij de volgende dag al een relatie heeft (zoiets zie je aankomen toch, en dan lijkt het mij logisch dat je alleen nog exclusief date).
Hij wilde nog zoenen ook (maar ik niet) rare vogel, blij dat ik die meid niet ben
Als ik al zo ver met iemand ben dat ik de volgende dag een relatie met iemand heb, heb ik echt geen behoefte om nog iemand anders te daten. Volgens mij spoort die vent gewoon niet hoorquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:43 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik zou daar niet teveel van uitgaan, het blijft internet, rookgordijnen en zulks
Ik zeg ook niet dat hij spoortquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:47 schreef Jussi het volgende:
[..]
Als ik al zo ver met iemand ben dat ik de volgende dag een relatie met iemand heb, heb ik echt geen behoefte om nog iemand anders te daten. Volgens mij spoort die vent gewoon niet hoor
Ja dat is ook zo, toch zou ik echt geen behoefte hebben aan een jongen die eerst nog date, en een vervolgdate plant, en vervolgens met mij in een relatie stapt. Maar dikke kans dat zij dat toch niet weetquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:53 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat hij spoortWel dat jouw moraal niet de moraal van de ander hoeft te zijn en dat je dat dus gewoon niet kan weten vooraf. Het is ook maf, maar ja, dat is ook wel weer het leuke van internetdaten je weet niet wat je kunt verwachten.
Zozo, jij durft!quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:09 schreef Gatenkaas het volgende:
Zojuist op paiq een oneliner verstuurd naar een 'foto-bewonderaar'. Eens zien of dat wat wordt. Aantrekkingskracht moet er dan wel zijn.
Merkte net voor het eerst op dat die optie er is, vandaar.quote:
Eigenlijk best wel ja.quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:12 schreef Jussi het volgende:
'foto bewonderaar' klinkt een beetje eng
Das toch die site alleen voor hoger opgeleide mensen?quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:27 schreef Idioteque het volgende:
Straks maar eens ergens een nieuw profiel aanmaken denk ik. Misschien E-matching eens proberen.
Ik zou het niet weten eerlijk gezegd. Ik hoorde hier alleen wat positieve berichten over... van mij hoeft dat namelijk ook niet echt.quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Das toch die site alleen voor hoger opgeleidde mensen?
Nah, hoeft van mij niet zo
Nee, over het algemeen kan ik beter met lbo'ers en mbo'ersquote:Op zaterdag 17 november 2012 13:48 schreef Idioteque het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten eerlijk gezegd. Ik hoorde hier alleen wat positieve berichten over... van mij hoeft dat namelijk ook niet echt.
edit: ik zie het inderdaad nu... hmm misschien toch maar een andere site kiezen dan, maar welke?!
Heb zelf hbo niveau, maar moet zeggen dat veel hbo-ers op bijv RP zichzelf al vrij goed vinden. Dan haak ik al af.quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, over het algemeen kan ik beter met lbo'ers en mbo'ers![]()
En geen idee, het is een kwestie van uitproberen denk ik. Waarover de een dik tevreden is kan de ander enorm tegenvallen
Er is een verschil tussen intelligent/zelfstandig en een bepaalde arrogantiequote:Op zaterdag 17 november 2012 14:03 schreef Black_Rainbow het volgende:
Ik heb wel een gratis profiel daar, je kan er niet heel veel mee, maar het aanbod is op het eerste gezicht bovengemiddeld goed, staan veel leuke profielen op. Wellicht nog een keer een betaalde account nemen als ik mijn huidige abo's beu ben.
Maar als intelligente en zelfstandige vrouwen je afschrikken heb je er waarschijnlijk niets te zoeken
Ik ben erg zelfstandig en over een paar maanden ben ik ook hoger opgeleid, maar het zegt me zo ontzettend niets... Dat zegt mi niets over je karakter en hoe je in elkaar zitquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:03 schreef Black_Rainbow het volgende:
Ik heb wel een gratis profiel daar, je kan er niet heel veel mee, maar het aanbod is op het eerste gezicht bovengemiddeld goed, staan veel leuke profielen op. Wellicht nog een keer een betaalde account nemen als ik mijn huidige abo's beu ben.
Maar als intelligente en zelfstandige vrouwen je afschrikken heb je er waarschijnlijk niets te zoeken
Dat is waar, maar dat krijg je toch met profielen. Je wilt een beetje zelfverzekerd overkomen. Als je dat naar voren laat komen in een profieltekst dan kan dat al snel als arrogantie worden gezien.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen intelligent/zelfstandig en een bepaalde arrogantie
quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:09 schreef Gatenkaas het volgende:
Zojuist op paiq een oneliner verstuurd naar een 'foto-bewonderaar'. Eens zien of dat wat wordt. Aantrekkingskracht moet er dan wel zijn.
Is dat zo He bah, daar vind je wel knappe mannen dus maar die ook lekker arrogant zijn.. Nee dankjequote:Op zaterdag 17 november 2012 13:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Das toch die site alleen voor hoger opgeleide mensen?
Nah, hoeft van mij niet zo
Het is ook niet dat ik ze per definitie uitsluit op hun opleidingsniveau. Ik merk alleen wel dat de kans groter is dat ik minder interesse heb in mensen die niet op het zelfde niveau zitten als ik. Niet dat mijn niveau zo ontzettend hoog is (maar hbo), maar uit ervaring merk ik gewoon dat er wel een verschil is in aantrekkingskracht bij minder hoog opgeleide. Ook in mijn vriendenkring zie ik dat terug.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:12 schreef Idioteque het volgende:
Ik heb niks tegen intelligente vrouwen, maar ik vind het gewoon een beetje raar dat opleidingsniveau zo belangrijk gevonden wordt. Ik heb daar geen specifieke voorkeur voor, dus zie ik ook geen reden om een grote groep mensen 'mis' te lopen.
Maar op zich dus wel veel positieve verhalen, dus het zou kunnen dat ik alsnog een profiel aanmaak om het te bekijken. Gewoon voor erbij
Zo hoeven ze niet allemaal te zijn natuurlijkquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:19 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Is dat zo He bah, daar vind je wel knappe mannen dus maar die ook lekker arrogant zijn.. Nee dankje
Huh, hoger opgeleide mannen zijn knap?quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:19 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Is dat zo He bah, daar vind je wel knappe mannen dus maar die ook lekker arrogant zijn.. Nee dankje
Ja dat is waar!! Dat heb ik ook veel liever.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo hoeven ze niet allemaal te zijn natuurlijk![]()
Persoonlijk heb ik liever dat mensen mij beoordelen op mijn persoonlijkheid/karakter dan op opleidingsniveau, dat doe ik bij een ander ook
Kunnen best sexy zijn, dan heb ik het over de type nerdjesquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:22 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Huh, hoger opgeleide mannen zijn knap?
Dit dus! :-)quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik liever dat mensen mij beoordelen op mijn persoonlijkheid/karakter dan op opleidingsniveau, dat doe ik bij een ander ook
Ah ok, dat is het type waar je op valt. Ik dacht al dat hoger opgeleide mannen gemiddeld knapper zouden zijnquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:24 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Kunnen best sexy zijn, dan heb ik het over de type nerdjes
heb je zo'n grote voeten dan?quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:48 schreef Jussi het volgende:
[..]
Leipe shit, hopen dat er morgen een lekkerding in zit
Ik heb zelf een collega die op z'n dates wel eens heeft gehad dat ze zijn mooie leasebak zag en dat ze zelf in een oude barrel reed niet veel verdiende. Dat ze daardoor onzeker werd van hier kan ik niet aan voldoen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Eens, maar ik denk dat of iemand studeert wel degelijk iets zegt zijn/haar karakter. Het betekent namelijk dat diegene wat wil leren, vaak wat bredere interesse heeft, over doorzettingsvermogen en ambitie beschikt. Tuurlijk is een universitaire studie niet iets om over op te scheppen en kan iemand zonder net zo interessant zijn, maar ik heb ook niet de indruk dat mensen zich er beter door voelen. Ik vind de profielen op ematching veel meer aanspreken; leuke foto's, originelere verhaaltjes, etc dan op rp waar ik me ook had aangemeld. Het is misschien wat pretentieus om te adverteren met 'dé datingsite voor hogeropgeleiden', maar er staan wel veel leuke dames op in vergelijking met andere sites.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier geef je dus meteen een pretentieus voorbeeld. Mensen die studeren hebben doorzettingsvermogen, de wil om iets te leren en ambitieuzer.quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:36 schreef Schadenfreude het volgende:
[..]
Eens, maar ik denk dat of iemand studeert wel degelijk iets zegt zijn/haar karakter. Het betekent namelijk dat diegene wat wil leren, vaak wat bredere interesse heeft, over doorzettingsvermogen en ambitie beschikt. Tuurlijk is een universitaire studie niet iets om over op te scheppen en kan iemand zonder net zo interessant zijn, maar ik heb ook niet de indruk dat mensen zich er beter door voelen. Ik vind de profielen op ematching veel meer aanspreken; leuke foto's, originelere verhaaltjes, etc dan op rp waar ik me ook had aangemeld. Het is misschien wat pretentieus om te adverteren met 'dé datingsite voor hogeropgeleiden', maar er staan wel veel leuke dames op in vergelijking met andere sites.
Je moet toch enigszins over doorzettingsvermogen en ambitie beschikken om te studeren. Ik zeg niet dat het allemaal potentiële nobelprijswinnaars zijn.quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hier geef je dus meteen een pretentieus voorbeeld. Mensen die studeren hebben doorzettingsvermogen, de wil om iets te leren en ambitieuzer.
Wat een gelul
Ik denk dat dat wel mee valt. Volgens mij is het bijvoorbeeld al erg belangrijk wanneer je ouders mee willen/kunnen betalen aan je studie. Dit maakt het al een stuk makkelijker om te (kunnen) studeren.quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:36 schreef Schadenfreude het volgende:
[..]
Eens, maar ik denk dat of iemand studeert wel degelijk iets zegt zijn/haar karakter. Het betekent namelijk dat diegene wat wil leren, vaak wat bredere interesse heeft, over doorzettingsvermogen en ambitie beschikt. Tuurlijk is een universitaire studie niet iets om over op te scheppen en kan iemand zonder net zo interessant zijn, maar ik heb ook niet de indruk dat mensen zich er beter door voelen. Ik vind de profielen op ematching veel meer aanspreken; leuke foto's, originelere verhaaltjes, etc dan op rp waar ik me ook had aangemeld. Het is misschien wat pretentieus om te adverteren met 'dé datingsite voor hogeropgeleiden', maar er staan wel veel leuke dames op in vergelijking met andere sites.
Eerlijk is eerlijk. Op uni's en HBO's zitten wel aantrekkelijkere dames. Op de lagere opleidingen is toch wat meer tokkie-like.quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:36 schreef Schadenfreude het volgende:
[..]
Je mist mijn punt. Je doet net alsof lager opgeleiden niet over de genoemde kwaliteiten beschikken.quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:40 schreef Schadenfreude het volgende:
[..]
Je moet toch enigszins over doorzettingsvermogen en ambitie beschikken om te studeren. Ik zeg niet dat het allemaal potentiële nobelprijswinnaars zijn.
Ja want uiterlijk zegt iets over je opleiding...quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:40 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk. Op uni's en HBO's zitten wel aantrekkelijkere dames. Op de lagere opleidingen is toch wat meer tokkie-like.
Mee eens. Veel mensen hebben de kans niet gekregen of aangegrepen om te gaan studeren, maar die hebben wel de kwaliteiten die beschreven worden.quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:40 schreef Idioteque het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel mee valt. Volgens mij is het bijvoorbeeld al erg belangrijk wanneer je ouders mee willen/kunnen betalen aan je studie. Dit maakt het al een stuk makkelijker om te (kunnen) studeren.
Er zijn genoeg mensen die al vroeg uit huis gaan en vroeg werken en dus op die manier aan hun carriere beginnen. Ik heb niet het idee dat er dan iets ontbreekt aan bredere interesse, doorzettingsvermogen of ambitie.
Maar dit is maar een klein voorbeeld.
Lees -> Aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja want uiterlijk zegt iets over je opleiding...
En aantrekkelijkheid is slechts een vorm van smaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |