ha haquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:25 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Oh.. ik heb nog niet bijgelezen.![]()
Je mag een collega alleen op een officiële date vragen?
Ha ha oh die dorpskroeg..quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:22 schreef Jussi het volgende:
[..]
Nummer 1 zei van niet, en nummer 2... tja, nooit de kans gehad want de dag na de eerste date was het al raak (voor hem)vond het wel vreemd, want hij stelde tijdens de eerste date nog een tweede date voor
![]()
Die laatste zal ik nog regelmatig tegenkomen in de dorpskroeg dus die ga ik voorlopig even mijden
Hoeveel moet je er hebben?quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:34 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha oh die dorpskroeg..Bij de kassa in de supermarkt is ook al zo leuk
Date je alleen met iemand in de buurt dan?
Klinkt ook een beetje als smoesjes, die eerste twee. Eigenlijk zou er een smoezenlijst van dates moeten worden opgesteld. Al is een reden geven altijd nog beter dan niks meer horen.
Nee maar hij woont toevallig in hetzelfde dorp, achteraf baal ik daar van, iemand van 50km verderop kom je tenminste niet zomaar tegenquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:34 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha oh die dorpskroeg..Bij de kassa in de supermarkt is ook al zo leuk
Date je alleen met iemand in de buurt dan?
Klinkt ook een beetje als smoesjes, die eerste twee. Eigenlijk zou er een smoezenlijst van dates moeten worden opgesteld. Al is een reden geven altijd nog beter dan niks meer horen.
Ik zou daar niet teveel van uitgaan, het blijft internet, rookgordijnen en zulksquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:40 schreef Jussi het volgende:
[..]
Nee maar hij woont toevallig in hetzelfde dorp, achteraf baal ik daar van, iemand van 50km verderop kom je tenminste niet zomaar tegen![]()
En als iemand mij voor een tweede date vraagt, dan verwacht ik niet dat hij met een ander meisje al zo ver is dat hij de volgende dag al een relatie heeft (zoiets zie je aankomen toch, en dan lijkt het mij logisch dat je alleen nog exclusief date).
Hij wilde nog zoenen ook (maar ik niet) rare vogel, blij dat ik die meid niet ben
Als ik al zo ver met iemand ben dat ik de volgende dag een relatie met iemand heb, heb ik echt geen behoefte om nog iemand anders te daten. Volgens mij spoort die vent gewoon niet hoorquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:43 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik zou daar niet teveel van uitgaan, het blijft internet, rookgordijnen en zulks
Ik zeg ook niet dat hij spoortquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:47 schreef Jussi het volgende:
[..]
Als ik al zo ver met iemand ben dat ik de volgende dag een relatie met iemand heb, heb ik echt geen behoefte om nog iemand anders te daten. Volgens mij spoort die vent gewoon niet hoor
Ja dat is ook zo, toch zou ik echt geen behoefte hebben aan een jongen die eerst nog date, en een vervolgdate plant, en vervolgens met mij in een relatie stapt. Maar dikke kans dat zij dat toch niet weetquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:53 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat hij spoortWel dat jouw moraal niet de moraal van de ander hoeft te zijn en dat je dat dus gewoon niet kan weten vooraf. Het is ook maf, maar ja, dat is ook wel weer het leuke van internetdaten je weet niet wat je kunt verwachten.
Zozo, jij durft!quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:09 schreef Gatenkaas het volgende:
Zojuist op paiq een oneliner verstuurd naar een 'foto-bewonderaar'. Eens zien of dat wat wordt. Aantrekkingskracht moet er dan wel zijn.
Merkte net voor het eerst op dat die optie er is, vandaar.quote:
Eigenlijk best wel ja.quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:12 schreef Jussi het volgende:
'foto bewonderaar' klinkt een beetje eng
Das toch die site alleen voor hoger opgeleide mensen?quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:27 schreef Idioteque het volgende:
Straks maar eens ergens een nieuw profiel aanmaken denk ik. Misschien E-matching eens proberen.
Ik zou het niet weten eerlijk gezegd. Ik hoorde hier alleen wat positieve berichten over... van mij hoeft dat namelijk ook niet echt.quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Das toch die site alleen voor hoger opgeleidde mensen?
Nah, hoeft van mij niet zo
Nee, over het algemeen kan ik beter met lbo'ers en mbo'ersquote:Op zaterdag 17 november 2012 13:48 schreef Idioteque het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten eerlijk gezegd. Ik hoorde hier alleen wat positieve berichten over... van mij hoeft dat namelijk ook niet echt.
edit: ik zie het inderdaad nu... hmm misschien toch maar een andere site kiezen dan, maar welke?!
Heb zelf hbo niveau, maar moet zeggen dat veel hbo-ers op bijv RP zichzelf al vrij goed vinden. Dan haak ik al af.quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, over het algemeen kan ik beter met lbo'ers en mbo'ers![]()
En geen idee, het is een kwestie van uitproberen denk ik. Waarover de een dik tevreden is kan de ander enorm tegenvallen
Er is een verschil tussen intelligent/zelfstandig en een bepaalde arrogantiequote:Op zaterdag 17 november 2012 14:03 schreef Black_Rainbow het volgende:
Ik heb wel een gratis profiel daar, je kan er niet heel veel mee, maar het aanbod is op het eerste gezicht bovengemiddeld goed, staan veel leuke profielen op. Wellicht nog een keer een betaalde account nemen als ik mijn huidige abo's beu ben.
Maar als intelligente en zelfstandige vrouwen je afschrikken heb je er waarschijnlijk niets te zoeken
Ik ben erg zelfstandig en over een paar maanden ben ik ook hoger opgeleid, maar het zegt me zo ontzettend niets... Dat zegt mi niets over je karakter en hoe je in elkaar zitquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:03 schreef Black_Rainbow het volgende:
Ik heb wel een gratis profiel daar, je kan er niet heel veel mee, maar het aanbod is op het eerste gezicht bovengemiddeld goed, staan veel leuke profielen op. Wellicht nog een keer een betaalde account nemen als ik mijn huidige abo's beu ben.
Maar als intelligente en zelfstandige vrouwen je afschrikken heb je er waarschijnlijk niets te zoeken
Dat is waar, maar dat krijg je toch met profielen. Je wilt een beetje zelfverzekerd overkomen. Als je dat naar voren laat komen in een profieltekst dan kan dat al snel als arrogantie worden gezien.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen intelligent/zelfstandig en een bepaalde arrogantie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |