abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119311645
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 13:09 schreef Gatenkaas het volgende:
Zojuist op paiq een oneliner verstuurd naar een 'foto-bewonderaar'. Eens zien of dat wat wordt. Aantrekkingskracht moet er dan wel zijn. :P
pi_119311780
Te grappig dat er op mijn mobiel een reclame voor trouwringen onder dat plaatje staat :D
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_119311793
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2012 13:46 schreef minthy het volgende:

[..]

Das toch die site alleen voor hoger opgeleide mensen?
Nah, hoeft van mij niet zo :P
Is dat zo He bah, daar vind je wel knappe mannen dus maar die ook lekker arrogant zijn.. Nee dankje :)
pi_119311842
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 14:12 schreef Idioteque het volgende:
Ik heb niks tegen intelligente vrouwen, maar ik vind het gewoon een beetje raar dat opleidingsniveau zo belangrijk gevonden wordt. Ik heb daar geen specifieke voorkeur voor, dus zie ik ook geen reden om een grote groep mensen 'mis' te lopen.

Maar op zich dus wel veel positieve verhalen, dus het zou kunnen dat ik alsnog een profiel aanmaak om het te bekijken. Gewoon voor erbij ;)
Het is ook niet dat ik ze per definitie uitsluit op hun opleidingsniveau. Ik merk alleen wel dat de kans groter is dat ik minder interesse heb in mensen die niet op het zelfde niveau zitten als ik. Niet dat mijn niveau zo ontzettend hoog is (maar hbo), maar uit ervaring merk ik gewoon dat er wel een verschil is in aantrekkingskracht bij minder hoog opgeleide. Ook in mijn vriendenkring zie ik dat terug.

Veel intelligenter dan ik vind ik daardoor ook niet prettig.
"Deze shit escaleert helemaal de hand uit"
pi_119311856
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 14:19 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Is dat zo He bah, daar vind je wel knappe mannen dus maar die ook lekker arrogant zijn.. Nee dankje :)
Zo hoeven ze niet allemaal te zijn natuurlijk :P
Persoonlijk heb ik liever dat mensen mij beoordelen op mijn persoonlijkheid/karakter dan op opleidingsniveau, dat doe ik bij een ander ook O+
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_119311871
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 14:19 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Huh, hoger opgeleide mannen zijn knap? :P
pi_119311900
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2012 14:21 schreef minthy het volgende:

[..]

Persoonlijk heb ik liever dat mensen mij beoordelen op mijn persoonlijkheid/karakter dan op opleidingsniveau, dat doe ik bij een ander ook O+
Ja dat is waar!! Dat heb ik ook veel liever.
pi_119311913
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 14:22 schreef ItaloDancer het volgende:

[..]

Huh, hoger opgeleide mannen zijn knap? :P
Kunnen best sexy zijn, dan heb ik het over de type nerdjes ;)
pi_119311932
quote:

[..]

Dit dus! :-)
  zaterdag 17 november 2012 @ 14:27:43 #60
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_119312001
Net een leuke eerste date gehad tijdens de intocht van Sinterklaas. :') :D Ook heel goed voor je kinderwens overigens, die plannen staan de komende 10 jaar weer in de ijskast. Jezus wat een drukte :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_119312133
Mag je je schoen al zetten vanavond?
pi_119312216
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 14:24 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Kunnen best sexy zijn, dan heb ik het over de type nerdjes ;)
Ah ok, dat is het type waar je op valt. Ik dacht al dat hoger opgeleide mannen gemiddeld knapper zouden zijn ;)
pi_119312368
quote:
11s.gif Op zaterdag 17 november 2012 14:32 schreef Jussi het volgende:
Mag je je schoen al zetten vanavond?
jij wel. ~:)
pi_119312426
quote:
19s.gif Op zaterdag 17 november 2012 14:45 schreef dawg het volgende:

[..]

jij wel. ~:)
Leipe shit, hopen dat er morgen een lekkerding in zit ~O>
pi_119312457
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 november 2012 14:48 schreef Jussi het volgende:

[..]

Leipe shit, hopen dat er morgen een lekkerding in zit ~O>
heb je zo'n grote voeten dan? :P
pi_119312532
quote:
19s.gif Op zaterdag 17 november 2012 14:49 schreef dawg het volgende:

[..]

heb je zo'n grote voeten dan? :P
Nah valt mee, kreeg ook wel is een advent kalender in maat 32 toen ik jong was :')
pi_119313507
quote:

[..]

Ik heb zelf een collega die op z'n dates wel eens heeft gehad dat ze zijn mooie leasebak zag en dat ze zelf in een oude barrel reed niet veel verdiende. Dat ze daardoor onzeker werd van hier kan ik niet aan voldoen.

Daar kan ik wel begrip voor hebben. Het maakt mij echt geen ruk uit wat je doet of hoeveel je verdient. Dat gold ook voor die collega. Ik denk dat het voor veel mannen niet zal uitmaken. "Gemengde" stellen qua opleiding kom ik eigenlijk vaak zat tegen.
pi_119313605
Luie vrouwen op Knuz met hun knipogen! Zou je als man eens moeten proberen. :{w Nou moet ik weer wat verzinnen.
pi_119313613
quote:

[..]

Eens, maar ik denk dat of iemand studeert wel degelijk iets zegt zijn/haar karakter. Het betekent namelijk dat diegene wat wil leren, vaak wat bredere interesse heeft, over doorzettingsvermogen en ambitie beschikt. Tuurlijk is een universitaire studie niet iets om over op te scheppen en kan iemand zonder net zo interessant zijn, maar ik heb ook niet de indruk dat mensen zich er beter door voelen. Ik vind de profielen op ematching veel meer aanspreken; leuke foto's, originelere verhaaltjes, etc dan op rp waar ik me ook had aangemeld. Het is misschien wat pretentieus om te adverteren met 'dé datingsite voor hogeropgeleiden', maar er staan wel veel leuke dames op in vergelijking met andere sites.
"I can accept failure. I can not accept not trying."
pi_119313684
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 15:36 schreef Schadenfreude het volgende:

[..]

Eens, maar ik denk dat of iemand studeert wel degelijk iets zegt zijn/haar karakter. Het betekent namelijk dat diegene wat wil leren, vaak wat bredere interesse heeft, over doorzettingsvermogen en ambitie beschikt. Tuurlijk is een universitaire studie niet iets om over op te scheppen en kan iemand zonder net zo interessant zijn, maar ik heb ook niet de indruk dat mensen zich er beter door voelen. Ik vind de profielen op ematching veel meer aanspreken; leuke foto's, originelere verhaaltjes, etc dan op rp waar ik me ook had aangemeld. Het is misschien wat pretentieus om te adverteren met 'dé datingsite voor hogeropgeleiden', maar er staan wel veel leuke dames op in vergelijking met andere sites.
Hier geef je dus meteen een pretentieus voorbeeld. Mensen die studeren hebben doorzettingsvermogen, de wil om iets te leren en ambitieuzer.

Wat een gelul :')
pi_119313726
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2012 15:38 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Hier geef je dus meteen een pretentieus voorbeeld. Mensen die studeren hebben doorzettingsvermogen, de wil om iets te leren en ambitieuzer.

Wat een gelul :')
Je moet toch enigszins over doorzettingsvermogen en ambitie beschikken om te studeren. Ik zeg niet dat het allemaal potentiële nobelprijswinnaars zijn.
  zaterdag 17 november 2012 @ 15:40:30 #72
168576 Idioteque
take the money and run
pi_119313736
quote:

[..]

Ik denk dat dat wel mee valt. Volgens mij is het bijvoorbeeld al erg belangrijk wanneer je ouders mee willen/kunnen betalen aan je studie. Dit maakt het al een stuk makkelijker om te (kunnen) studeren.

Er zijn genoeg mensen die al vroeg uit huis gaan en vroeg werken en dus op die manier aan hun carriere beginnen. Ik heb niet het idee dat er dan iets ontbreekt aan bredere interesse, doorzettingsvermogen of ambitie.

Maar dit is maar een klein voorbeeld.
pi_119313743
quote:

[..]

Eerlijk is eerlijk. Op uni's en HBO's zitten wel aantrekkelijkere dames. Op de lagere opleidingen is toch wat meer tokkie-like.
pi_119313847
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 15:40 schreef Schadenfreude het volgende:

[..]

Je moet toch enigszins over doorzettingsvermogen en ambitie beschikken om te studeren. Ik zeg niet dat het allemaal potentiële nobelprijswinnaars zijn.
Je mist mijn punt. Je doet net alsof lager opgeleiden niet over de genoemde kwaliteiten beschikken.

Elitair gelul
pi_119313892
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 15:40 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Eerlijk is eerlijk. Op uni's en HBO's zitten wel aantrekkelijkere dames. Op de lagere opleidingen is toch wat meer tokkie-like.
Ja want uiterlijk zegt iets over je opleiding... :')
En aantrekkelijkheid is slechts een vorm van smaak.
pi_119313987
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 15:40 schreef Idioteque het volgende:

[..]

Ik denk dat dat wel mee valt. Volgens mij is het bijvoorbeeld al erg belangrijk wanneer je ouders mee willen/kunnen betalen aan je studie. Dit maakt het al een stuk makkelijker om te (kunnen) studeren.

Er zijn genoeg mensen die al vroeg uit huis gaan en vroeg werken en dus op die manier aan hun carriere beginnen. Ik heb niet het idee dat er dan iets ontbreekt aan bredere interesse, doorzettingsvermogen of ambitie.

Maar dit is maar een klein voorbeeld.
Mee eens. Veel mensen hebben de kans niet gekregen of aangegrepen om te gaan studeren, maar die hebben wel de kwaliteiten die beschreven worden.
Zelf heb ik die kans ook niet gehad destijds, maar door naast m'n werk deeltijd-opleidingen te volgen kan ik toch hogerop. De kwaliteiten die je daarvoor nodig hebt, waren al jaren aanwezig ;)
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_119314003
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2012 15:45 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Ja want uiterlijk zegt iets over je opleiding... :')
En aantrekkelijkheid is slechts een vorm van smaak.
Lees -> Aantrekkelijk.

Wat in mijn geval niet zozeer met uiterlijk te maken heeft. Ze kleden zich beter, ze zijn sociaal beter ontwikkeld, gezamenlijke interesses etc etc. ;)
  zaterdag 17 november 2012 @ 15:58:22 #78
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_119314244
Spezza, heb je toevallig wat zand in je mangina gekregen? Je mag ook gewoon normaal reageren als je het ergens niet mee eens bent. Plus je hebt geen enkel punt meer als je meteen "elitair gelul" begint te roepen ;)
WFPB!
  zaterdag 17 november 2012 @ 15:59:22 #79
168576 Idioteque
take the money and run
pi_119314268
e-Matching profiel is aangemaakt. Nu nog wachten op goedkeuring van profiel en foto's. Spannend!!!! (8>
pi_119314290
Opleiding zegt ook niet alles, ken zat mensen van de hogeschool en universiteit met totaal geen inhoud :+
Als je zelf niet gek bent maak je een ander wel gek!
pi_119314392
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2012 15:43 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Je mist mijn punt. Je doet net alsof lager opgeleiden niet over de genoemde kwaliteiten beschikken.

Elitair gelul
Dat staat er niet.
pi_119314589
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 16:03 schreef Schadenfreude het volgende:

[..]

Dat staat er niet.
Eens, maar ik denk dat of iemand studeert wel degelijk iets zegt zijn/haar karakter. Het betekent namelijk dat diegene wat wil leren, vaak wat bredere interesse heeft, over doorzettingsvermogen en ambitie beschikt.

Jouw woorden.... Oftewel, als je niet studeert, dan beschik je er niet over
pi_119314663
Als ik op banketbakkers val, omdat zij zo'n schattig onderkinnetje hebben, dan zeg ik toch ook niet dat de rest daar niet over beschikt?
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
pi_119314684
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2012 16:11 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Eens, maar ik denk dat of iemand studeert wel degelijk iets zegt zijn/haar karakter. Het betekent namelijk dat diegene wat wil leren, vaak wat bredere interesse heeft, over doorzettingsvermogen en ambitie beschikt.

Jouw woorden.... Oftewel, als je niet studeert, dan beschik je er niet over
Dat is een onzinconclusie. Ik begrijp eerlijk gezegd niet dat je dat zelf niet ziet.
  zaterdag 17 november 2012 @ 16:16:22 #85
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119314719
Nee spezza daar staat dat hij/zij vindt dat degene die gestudeerd hebben dat hebben. Hetzegt niets over niet-gestudeerde.
Natuulijk draai je zon uitspraak al snel om. Mar niet alles is zo zwart wot als jj nu zegt.
pi_119314779
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 16:14 schreef Schadenfreude het volgende:

[..]

Dat is een onzinconclusie. Ik begrijp eerlijk gezegd niet dat je dat zelf niet ziet.
Ik denk dat hij zich wat aangevallen voelt door jouw uitspraken over een groep waartoe hij waarschijnlijk zelf behoort.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_119314853
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 16:19 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ik denk dat hij zich wat aangevallen voelt door jouw uitspraken over een groep waartoe hij waarschijnlijk zelf behoort.
Ik heb alleen een uitspraak gedaan over hogeropgeleiden, niet over een andere groep.. Dat hij de conclusie omdraait is niet mijn probleem.
  zaterdag 17 november 2012 @ 16:22:54 #88
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_119314874
Nou snap Spezza wel.

Ze kleden zich beter. Ze zijn sociaal beter ontwikkeld.

Ik zie daar stellingen, geen meningen. Dit is uiteraard gelul.
pi_119314949
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 16:16 schreef Cue_ het volgende:
Nee spezza daar staat dat hij/zij vindt dat degene die gestudeerd hebben dat hebben. Hetzegt niets over niet-gestudeerde.
Natuulijk draai je zon uitspraak al snel om. Mar niet alles is zo zwart wot als jj nu zegt.
Dat dus. Als iemand z'n middelbare school niet afmaakt maar een eigen bedrijf heeft waar veel tijd en energie in zitten en in z'n vrije tijd een boek schrijft dan kan die persoon net zo goed heel ambitieus en intelligent zijn, daar heb ik nog meer respect voor dan iemand die gewoon braaf z'n colleges volgt en een diploma haalt zonder precies te weten wat hij/zij wil worden.
Om het wat meer algemeen te maken zou ik zeggen dat het belangrijk is dat mensen een doel hebben en daar tijd en energie in steken en ook plezier daar in hebben.
pi_119314982
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 16:22 schreef BeamofLight het volgende:
Nou snap Spezza wel.

Ze kleden zich beter. Ze zijn sociaal beter ontwikkeld.

Ik zie daar stellingen, geen meningen. Dit is uiteraard gelul.
Dit zijn idd eigenschappen die met opleiding niets van doen hebben.
  zaterdag 17 november 2012 @ 16:28:38 #91
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_119315022
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 16:27 schreef Schadenfreude het volgende:

[..]

Dit zijn idd eigenschappen die met opleiding niets van doen hebben.
Nou ja blijkbaar wel. Want het staat daar.
pi_119315045
Ik ben altijd blij wanneer ik laag score met foto's die petjes ophebben, schakelkettingen omhebben of waarop de monden openhangen. Op een niet ik-ben-nu-aan-het-praten-danwel-lachen-manier.

Maakt mij dat een nare snob?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_119315078
Dat iemand HBO heeft weten af te ronden zegt dus niets in het leven. Als ik kijk naar mijn HBO opleiding, de tering, die had elke klapmongool kunnen doen zeg. Het zware aan het afronden was dat er maar bakken onzin over je uitgestort bleven worden en dat je ze moest doorstaan.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  zaterdag 17 november 2012 @ 16:33:47 #94
168576 Idioteque
take the money and run
pi_119315142
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 16:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat iemand HBO heeft weten af te ronden zegt dus niets in het leven. Als ik kijk naar mijn HBO opleiding, de tering, die had elke klapmongool kunnen doen zeg. Het zware aan het afronden was dat er maar bakken onzin over je uitgestort bleven worden en dat je ze moest doorstaan.
Dat gevoel had ik ook bij mijn HBO opleiding. Ik kan nu niet iets noemen waar ik vandaag de dag nog iets aan heb.
pi_119315172
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 16:33 schreef Idioteque het volgende:

[..]

Dat gevoel had ik ook bij mijn HBO opleiding. Ik kan nu niet iets noemen waar ik vandaag de dag nog iets aan heb.
Eens.
pi_119315432
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 16:28 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Nou ja blijkbaar wel. Want het staat daar.
Weet niet waar je dat hebt gelezen, maar ik heb dat iig niet geschreven.
pi_119315526
Kunnen we er over ophouden? Het is namelijk een lamme discussie.
pi_119315627
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 16:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kunnen we er over ophouden? Het is namelijk een lamme discussie.
Hoeveel scheetjes heb je vandaag inmiddels gelaten in bed?

:').
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_119315675
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 16:49 schreef Fascination het volgende:

[..]

Hoeveel scheetjes heb je vandaag inmiddels gelaten in bed?

:').
Veel te weinig. Vanmorgen echt wel een paar indrukwekkende hoor, maar ik was toch relatief snel uit bed en daar ben ik helaas nog steeds :'(
pi_119315795
Zojuist het meest afgrijselijke introverhaaltje ooit gelezen :'( mijn ogen branden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')