geen idee, ben te lui m'n randomreader te zoeken.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bij mij is het bedrag van de Mc er wel afgegaan, bij jou ook?
quote:
VHS?quote:
Beeldje voor beeltje CSI technieken er op los latenquote:
Betamax?quote:
ik word te oud voor deze shitquote:
Je zult in ieder geval een irritante krullebol zien die wijn drinktquote:
Ik dat apparaat nog steeds de recorderquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik word te oud voor deze shit
dat werd toch in de 90s ook gedaan? Tijdloze muziek inderdaad.quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:04 schreef Qunix het volgende:
Als dit nu zou uitkomen (nieuw) dan was het ook nu een nummer 1 hit.
volgens mij was die krullenbol een kleerhanger!quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je zult in ieder geval een irritante krullebol zien die wijn drinkt [ afbeelding ] en meerdere meisjes probeert te versieren.
Wie had het mooiste wolvenshirt?quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:06 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb gewoon DRIE Fok!kers gezien op één dag, wat eng.
WTF, ik ben niet verder dan 2 gekomen tot nu toe!quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:06 schreef Pino112 het volgende:
*SCHRIK*quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:06 schreef Pino112 het volgende:
en dat was dan ook nog eens op mn werkquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
WTF, ik ben niet verder dan 2 gekomen tot nu toe!
ach, er was er voor Pino maar 1tje echt engquote:
ik ga nooit naar die meetings, maar af en toe kom je opeens wat mensen tegen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:08 schreef borisz het volgende:
Overigens al diverse meetings meegemaakt. Drukste was een man of 20 denk ik.
Rockquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:06 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Wie had het mooiste wolvenshirt?
Het was btw niet drie tegelijkertijd.quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
WTF, ik ben niet verder dan 2 gekomen tot nu toe!
En soms kom je er achter dat bekenden FOK!kers zijnquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ga nooit naar die meetings, maar af en toe kom je opeens wat mensen tegen.
ik had geen wolvenshirt! er stond een dode bij opquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Rock
[..]
Het was btw niet drie tegelijkertijd.
Laatste meeting is al weer een tijdje geleden. 2009/2010 oid.quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ga nooit naar die meetings, maar af en toe kom je opeens wat mensen tegen.
juist, toen ik bij mijn huidige werkgever begon kwam ik er binnen 24 uur achter dat de collega achter mijj een FOK! oldbie isquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
En soms kom je er achter dat bekenden FOK!kers zijn
Ik kwam er een tijdje geleden achter dat m'n zusje ook een FOK!ker isquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
juist, toen ik bij mijn huidige werkgever begon kwam ik er binnen 24 uur achter dat de collega achter mijj een FOK! oldbie is
ik moet er echt een touchscreen bij hebben.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I reject reality and substitute my own
Hmm ja, het is wel echt gemaakt voor touchscreens ja. Ik heb gelukkig op mijn MBP een vrij grote touchpad dus ik vind het prima werken.quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik moet er echt een touchscreen bij hebben.
En jammer dat Windows Server 2012 deze interface overneemt. Ik ga mij in powershelll onderdompelen, wil niet die grafische meuk op mn servers.
ach ja, mijn moeder zit op facebook..quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik kwam er een tijdje geleden achter dat m'n zusje ook een FOK!ker is
*bibber*quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:08 schreef borisz het volgende:
Overigens al diverse meetings meegemaakt. Drukste was een man of 20 denk ik.
ehm...niet denk ik. ik heb ze iig niet gehoord en ik luister sinds 22.30uquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:17 schreef Pino112 het volgende:
Wanneer zijn die meeuwen eigenlijk? Of heb ik ze al gemist.
Vanmiddagquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:17 schreef Pino112 het volgende:
Wanneer zijn die meeuwen eigenlijk? Of heb ik ze al gemist.
als je gewoon kan rammen op je scherm lijkt het mij ideaal! Maar krijg die aanvraag niet goedgekeurd op het werk.....quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hmm ja, het is wel echt gemaakt voor touchscreens ja. Ik heb gelukkig op mijn MBP een vrij grote touchpad dus ik vind het prima werken.
M'n broer heeft hier eens een poosje meegepost in het topicquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik kwam er een tijdje geleden achter dat m'n zusje ook een FOK!ker is
ik zou het leuk vinden wat FOK!ers te meeten, maar ik zoek het niet op.quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:23 schreef CindieY het volgende:
Er zijn opzich nog wel een aantal FOK!kers die ik zou willen meeten
trustenquote:
Zoals?quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:23 schreef CindieY het volgende:
Er zijn opzich nog wel een aantal FOK!kers die ik zou willen meeten
Ik zie er maar eentje op mijn werk, voor zover ik weetquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
en dat was dan ook nog eens op mn werk
Iedereen die tijdens een SR-meet komtquote:
ik houd het in het achterhoofd. volgend jaar ben ik, mits nog woonachtig in Leeuwarden en postend in deze reeks, sowieso vd partij.quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Iedereen die tijdens een SR-meet komtIk ben serieus voor
Wel met iets warmere kleren dan
Als het maar niet zo koud is als toen in Groningen. -11 was het toen op de Grote Markt meen ikquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Million Voices door Dannyquote:
Want volgend jaar staan ze daar?quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik houd het in het achterhoofd. volgend jaar ben ik, mits nog woonachtig in Leeuwarden en postend in deze reeks, sowieso vd partij.
jepperdepep!quote:
Was het serieus zo koud? Ik kan me nog wel herinneren dat ik vanaf de Grote Markt naar het station liep zonder ook maar enig gevoel in m'n voeten. Dat kwam pas terug toen ik ruim drie kwartier later weer bij m'n ouders was.quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:30 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Als het maar niet zo koud is als toen in Groningen. -11 was het toen op de Grote Markt meen ik
Ik houd het in het achterhoofd.quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jup, was smerig koud. De laatste nacht stonden we zelfs met skibroeken en bergschoenen op het plein. Verstandige keuzequote:Op zaterdag 17 november 2012 00:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Was het serieus zo koud? Ik kan me nog wel herinneren dat ik vanaf de Grote Markt naar het station liep zonder ook maar enig gevoel in m'n voeten. Dat kwam pas terug toen ik ruim drie kwartier later weer bij m'n ouders was.
paar geleden was het in Grunn. dat is voor velen ongeveer net zover als Liwwaddenquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:34 schreef D. het volgende:
[..]
Damn
En ik vond Enschede al zo'n eind weg
Ja, klopt, ook het andere eind van de wereldquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
paar geleden was het in Grunn. dat is voor velen ongeveer net zover als Liwwadden
Jij komt zeker ergens uit het Westen?quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, klopt, ook het andere eind van de wereld
Groningen was beter bereikbaar.quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
paar geleden was het in Grunn. dat is voor velen ongeveer net zover als Liwwadden
nee hoor, vlakbij. het plein waar Glazen Huis 2013 komt is maar 5min lopen van mijn huidige huisquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, klopt, ook het andere eind van de wereld
zuid-oostquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij komt zeker ergens uit het Westen?
Beter bereikbaar? met het OV moet je vanuit Zwolle de trein naar Grunn of Lwd hebben. doen er ongeveer even lang over en rijden ongeveer even vaak. met de auto weet ik het niet, maar kan me niet voorstellen dat het heel veel lastiger is...quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:37 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Groningen was beter bereikbaar.
Maar ik gun het die Friezen wel. Het rode kruis kan daar veel doen
twitter:milkbarmusic twitterde op zaterdag 17-11-2012 om 00:35:44@3rdrocknl Yes! Het gloednieuwe 'baby'shirt! reageer retweet
Neh, da's een kwestie van op de snelweg een andere afslag pakken. Beiden even simpel bereikbaar, zowel per trein als per auto. Maar ik kan me zo voorstellen dat voor de 3FM-doelgroep Groningen net iets meer tot de verbeelding spreekt dan Leeuwarden.quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Beter bereikbaar? met het OV moet je vanuit Zwolle de trein naar Grunn of Lwd hebben. doen er ongeveer even lang over en rijden ongeveer even vaak. met de auto weet ik het niet, maar kan me niet voorstellen dat het heel veel lastiger is...
ik ook wel hoorquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neh, da's een kwestie van op de snelweg een andere afslag pakken. Beiden even simpel bereikbaar, zowel per trein als per auto. Maar ik kan me zo voorstellen dat voor de 3FM-doelgroep Groningen net iets meer tot de verbeelding spreekt dan Leeuwarden.
2,5 uur met de auto?quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan is Groningen toch niet zo heel ver?
Het lijkt me ook niet boeiend om er de hele dag te gaan staanquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:41 schreef 3rdRock het volgende:
owja, als dat Glazen Huis in Lwd staat en het is tyfuskoud ga ik er echt niet de hele dag staan. dan kijk ik lekker warm onder m'n snuggie naar de tevelisie
Ik ga er serieus lang en diep over nadenken (je "kent" me, daar ben ik walgelijk goed inquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
dat dus, maar dan ipv kroeg mijn eigen warme huisjequote:Op zaterdag 17 november 2012 00:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het lijkt me ook niet boeiend om er de hele dag te gaan staanPaar uurtjes max, daarna (of daarvoor) de kroeg induiken
Op TV krijg je ook meer mee. Al zijn de spontane feestjes 's nachts echt gezelligquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:41 schreef 3rdRock het volgende:
owja, als dat Glazen Huis in Lwd staat en het is tyfuskoud ga ik er echt niet de hele dag staan. dan kijk ik lekker warm onder m'n snuggie naar de tevelisie
Ik wil in alle eerlijkheid alvast zeggen: ik ben dan wel voor de vaste 3FM-club, niet voor iedereen die hier hangt tijdens SR.quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ga er serieus lang en diep over nadenken (je "kent" me, daar ben ik walgelijk goed in)
Ik ben in Eindhoven even wezen kijken. Had het na 5 minuten wel gezienquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het lijkt me ook niet boeiend om er de hele dag te gaan staanPaar uurtjes max, daarna (of daarvoor) de kroeg induiken
ik ben niet zo van de grote groepen mensen en spontane feestjesquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:43 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Op TV krijg je ook meer mee. Al zijn de spontane feestjes 's nachts echt gezellig
+1quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik wil in alle eerlijkheid alvast zeggen: ik ben dan wel voor de vaste 3FM-club, niet voor iedereen die hier hangt tijdens SR.
Zo denk ik er ook over, is spannend genoegquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik wil in alle eerlijkheid alvast zeggen: ik ben dan wel voor de vaste 3FM-club, niet voor iedereen die hier hangt tijdens SR.
Komt goed. En ik bijt niet, trouwensquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over, is spannend genoeg![]()
Doen we het wel via FB afspreken als het zo ver komt, dan sluit je die hele club uit
Euj!quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:44 schreef 3rdRock het volgende:
oh, en na wat rondkuieren door A'dam weet ik wel dat blij ben dat er niet woon
Eensquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Doen we het wel via FB afspreken als het zo ver komt, dan sluit je die hele club uit
Stelletje uitsluiterstsquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Dit dan wel ja, maar ik verwacht dat we dan weer met z'n drieën zijnquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ben je echt serieus?quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vond het vanmiddag gezellig, dus dan vast ook wel weerquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit dan wel ja, maar ik verwacht dat we dan weer met z'n drieën zijn.
Knap he?quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Wauw, en dat geef je maar zo toe?
hoho, als Minthy ook komt zijn het er al 4!quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit dan wel ja, maar ik verwacht dat we dan weer met z'n drieën zijn.
ik vind het gewoon te druk en teveel. iig het stuk dat ik heb gezien. ik denk dat ik beter gedij in provinciesteden of dorpenquote:
Weet ik!quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Komt goed. En ik bijt niet, trouwens
Rooie Rinus en Pé Daalemmerquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben niet zo van de grote groepen mensen en spontane feestjes
oh, en na wat rondkuieren door A'dam weet ik wel dat blij ben dat er niet woon
*glaasje roosvicee geeft*quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Weet ik!
Maar ik vind dat soort dingen dus echt retespannend, kan er niks aan doen... Kan bij een 1op1-meet ook een dag van tevoren in m'n broek piesen van de zenuwen![]()
Nou, zachtjes bijten is....ow wacht, ik dwaal afquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Komt goed. En ik bijt niet, trouwens
Ik wil het overwegen, want vandaag zat ik ook te balen omdat ik het niet durfde...quote:
niet doen! piest ze nog meer!quote:
Da's een heel ander soort meetquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:48 schreef D. het volgende:
[..]
Nou, zachtjes bijten is....ow wacht, ik dwaal af
Pino heeft je overtuigd?quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wil het overwegen, want vandaag zat ik ook te balen omdat ik het niet durfde...
nou, vanmiddag hoefde je niet bang te zijn. Pino ken je, mij ken je en met z'n 2en kunnen we cindy wel aan als ze je had aangevallen!quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wil het overwegen, want vandaag zat ik ook te balen omdat ik het niet durfde...
Awh, coolquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh nee hoor! Maar soms baal ik gewoon ontzettend van m'n teruggetrokken gedrag. Slaat ook nergens op, want mensen die me kennen snappen er niets van dat ik zo verlegen ben en dat ik overal benauwd voor benquote:
de apocalypse is near!quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:52 schreef CindieY het volgende:
Moet ik serieus elke week één of andere versie van Dr. Bernard aanhoren?
Ahhh, loopt allemaal wel los.quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh nee hoor! Maar soms baal ik gewoon ontzettend van m'n teruggetrokken gedrag. Slaat ook nergens op, want mensen die me kennen snappen er niets van dat ik zo verlegen ben en dat ik overal benauwd voor ben
Ik ken alleen het origineelquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:52 schreef CindieY het volgende:
Ik geloof er niks van dat Cindy me zou aanvallenquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou, vanmiddag hoefde je niet bang te zijn. Pino ken je, mij ken je en met z'n 2en kunnen we cindy wel aan als ze je had aangevallen!
Firestarter![]()
![]()
minthy, ik (her)ken je gedachte/angst. Ik vind vreemde mensen eng, zeker als ik tegen ze moet praten, want je kan ze totaal niet peilen en weet me geen houding te geven. Ik scheet ook vierendertig kleuren bagger voor de ESF-Fok!meet waar ik eigenlijk helemaal niet naartoe durfde. Uiteindelijk toch gedaan en het bleken gewone menschen van vleesch en bloed te zijn waar ik tegen durfde te praten.quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh nee hoor! Maar soms baal ik gewoon ontzettend van m'n teruggetrokken gedrag. Slaat ook nergens op, want mensen die me kennen snappen er niets van dat ik zo verlegen ben en dat ik overal benauwd voor ben
Vorige week heb ik hard mee zitten zingen in de auto... Gelukkig was ik alleen en was het donkerquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:52 schreef CindieY het volgende:
quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:53 schreef Pino112 het volgende:
Ik ken het origineel niet, dus wat is dezen
i know. been there. inmiddels veel minder last van. maar toch wel beetje buikkriebels altijdquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat Cindy me zou aanvallen![]()
Het is niets persoonlijk naar wie dan ook, heeft meer te maken met een ontzettend laag zelfbeeld dat ik dat soort dingen gewoon eng vind
dames uit het dorp. klinkt of je naar CreaDoe gingquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:57 schreef CindieY het volgende:
Ik vond m'n eerste internetmeet ook doodeng hoor. Gelukkig had ik twee dames uit 't dorp mee. Ondertussen heb ik er wel vrienden aan over gehouden, waarvan één hele goede vriend.
oh, dit was eigenlijk mijn eerste Fok!meet met meer dan 1.quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:57 schreef D. het volgende:
Om maar even on-topic te gaan:
De enige Fok-meet die ik heb gehad is de 3FM meet bij Veenstra Veenstra.
De reden waarom ik het gedaan heb en tegen andere meets nee zeg is dat we daar met 'gelijkgestemden' zijnAllemaal samen met een gemeenschappelijke interesse.
een gewone meet om met z'n allen 'gezellig' te doen is mij te eng
Nee. Met een nieuwe studie ken je ze überhaupt nog niet. Hier wel want je volgt elkaar toch wel een beetje op Fok.quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:58 schreef henkde_j het volgende:
Ach heel normaal zoiets, beetje spanning bij het ontmoeten van nieuwe mensen. Maar het voordeel is dat iedereen nieuw is bij zo'n meet. Zie het als het terechtkomen bij een nieuwe studie ofzo.
Nee, we gingen poolen en wat drinken in Groningenquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dames uit het dorp. klinkt of je naar CreaDoe ging![]()
en kunnen mensen enorme tegenvallen. of heel anders zijn dan op Fok!, maar toch wel okquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee. Met een nieuwe studie ken je ze überhaupt nog niet. Hier wel want je volgt elkaar toch wel een beetje op Fok.
Via een ander forum zie ik ook mensen regelmatig, maar da's een hobby-gerelateerd forumquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:58 schreef 3rdRock het volgende:
wel via een ander forum aardig wat gemeet. dat was wel cool, maar geen vrienden voor t leven aan overgehouden
Ok, daar heb je toch wel een goed punt.quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee. Met een nieuwe studie ken je ze überhaupt nog niet. Hier wel want je volgt elkaar toch wel een beetje op Fok.
freepron.org?quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:00 schreef D. het volgende:
[..]
Via een ander forum zie ik ook mensen regelmatig, maar da's een hobby-gerelateerd forum
quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:01 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ok, daar heb je toch wel een goed punt.
Slecht voorbeeld.
Dat vind ik maar raarquote:Op zaterdag 17 november 2012 01:02 schreef CindieY het volgende:
M'n vorige huisgenoot kende ik zelfs via internet. Kende em uiteraard wel al irl voordat we huisgenoten werden, maar toch
Afwachten hoe ze het gaan monterenquote:Op zaterdag 17 november 2012 01:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
en, is het publiek bij toppop morgen een beetje leuk?
hebben jullie het zo bont gemaakt?quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Afwachten hoe ze het gaan monteren.
Een compleet hossende menigte. Dikke circle pit, Alles!quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
en, is het publiek bij toppop morgen een beetje leuk?
Wie is Niels?quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:04 schreef CindieY het volgende:
Mede dankzij Niels kan deze plaat me toch wel bekoren.
Precies wat ik bedoel!quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:53 schreef Cee het volgende:
[..]
minthy, ik (her)ken je gedachte/angst. Ik vind vreemde mensen eng, zeker als ik tegen ze moet praten, want je kan ze totaal niet peilen en weet me geen houding te geven. Ik scheet ook vierendertig kleuren bagger voor de ESF-Fok!meet waar ik eigenlijk helemaal niet naartoe durfde. Uiteindelijk toch gedaan en het bleken gewone menschen van vleesch en bloed te zijn waar ik tegen durfde te praten.En nog tof ook. In januari zie ik ze voor de derde keer.
Pino heeft gemoond...quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hebben jullie het zo bont gemaakt?
Silkstone zangert!quote:
De zangerquote:
Nu willen mensen vast ter controle even proevenquote:Op zaterdag 17 november 2012 01:05 schreef minthy het volgende:
[..]
(btw; ik smaak nergens naar. Dit ter info),
Nee, anderen liepen irritant te doen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hebben jullie het zo bont gemaakt?
ok ik skip 'm maar denk ikquote:
ja daar trap ik niet in.quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, anderen liepen irritant te doen.
Ook dat was niet m'n bedoelingquote:Op zaterdag 17 november 2012 01:06 schreef D. het volgende:
[..]
Nu willen mensen vast ter controle even proeven
En jij hebt de Kermit uitgehangen?quote:
Nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
De zangerWas zanger van Silkstone en deed vorig jaar mee aan TVOH. Nadat ie er uit lag, heb ik niet meer gekeken.
En ja hoor, daar issie weer!quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:06 schreef henkde_j het volgende:
[..]
En jij hebt de Kermit uitgehangen?![]()
[ afbeelding ]
Wat dacht je, ik zit nu alvast voor de tv zodat ik morgen de eerste ben, en vooraan sta.quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:07 schreef CindieY het volgende:
Nu gaat zeker het halve topic kijken?Dat vind ik persoonlijk nog spannender, een hoop mensen die me nog nooit gezien hebben en me dan op tv zien
Zo best zijn de kijkcijfers nietquote:Op zaterdag 17 november 2012 01:07 schreef CindieY het volgende:
Nu gaat zeker het halve topic kijken?Dat vind ik persoonlijk nog spannender, een hoop mensen die me nog nooit gezien hebben en me dan op tv zien
Ik ga het later bekijken, want er moet wederom gewerkt wordenquote:Op zaterdag 17 november 2012 01:07 schreef CindieY het volgende:
u know me so well honeyquote:Op zaterdag 17 november 2012 01:06 schreef henkde_j het volgende:
[..]
En jij hebt de Kermit uitgehangen?![]()
[ afbeelding ]
Mag van mij. Degenen die me op Twitter en/of FB hebben kunnen toch wel een foto van me zien.quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:07 schreef CindieY het volgende:
Ik heb 't niet over de rest van Nederland, maar de mensen van hierquote:Op zaterdag 17 november 2012 01:08 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zo best zijn de kijkcijfers niet
Ah, ben jij dat naast me ?quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat dacht je, ik zit nu alvast voor de tv zodat ik morgen de eerste ben, en vooraan sta.
Nielsiequote:
Ter ondersteuning:quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nielsie
Overigens, Here In Your World ken je toch wel?
onzin, weet je bestquote:Op zaterdag 17 november 2012 01:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb 't niet over de rest van Nederland, maar de mensen van hierDaarna wil er natuurlijk niemand meer meeten met me
Gelukkig is het geen miljoenentrekker neequote:Op zaterdag 17 november 2012 01:08 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zo best zijn de kijkcijfers niet
Ik wist tot zojuist niet eens dat ie meedeedquote:
Wie weet wie jij op beeld bentquote:Op zaterdag 17 november 2012 01:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb 't niet over de rest van Nederland, maar de mensen van hierDaarna wil er natuurlijk niemand meer meeten met me
dat laten we dus bewust staanquote:Op zaterdag 17 november 2012 01:10 schreef minthy het volgende:
Als er nog mensen aan de Facebookpagina willen worden toegevoegd, DM me even.
Het lijkt me fijn als dat stukje uit de OP eruit wordt gehaald voordat SR begint
Ook nog nooit gehoord.quote:
Nee man (vrouw, maar dat klinkt stom), jij bent leuk!!quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Een kleine brunette, daar moet je allemaal op letten, dat ben ikquote:
Ik twijfel nog maar denk tegelijkertijd, 'ach waarom niet?' Maar ik twijfel nog.quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:10 schreef minthy het volgende:
Het lijkt me fijn als dat stukje uit de OP eruit wordt gehaald voordat SR begint
Ik DM je wel tijdens serious request.quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:10 schreef minthy het volgende:
echt mee doodgegooid op 3fmquote:
ja, en daarnaast staat een kabouter met een baard en dat is Pinoquote:Op zaterdag 17 november 2012 01:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Een kleine brunette, daar moet je allemaal op letten, dat ben ik
Met bril en snor toch?quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
SR is sowieso een andere OP dus dat maakt opzich niet zoveel uit.quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:10 schreef minthy het volgende:
Ik had jou groter ingeschatquote:Op zaterdag 17 november 2012 01:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als je photoshops en gifjes nodig hebt, laat het maar wetenquote:Op zaterdag 17 november 2012 01:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
SR is sowieso een andere OP dus dat maakt opzich niet zoveel uit.
Maar weer eens kijken of ik er dit jaar weer wat moois van kan maken.
Dan komen alle VBL-users weer langsquote:Op zaterdag 17 november 2012 01:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Begrijp ik helemaalquote:Op zaterdag 17 november 2012 01:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik twijfel nog maar denk tegelijkertijd, 'ach waarom niet?' Maar ik twijfel nog.
SSTOP STOPquote:Op zaterdag 17 november 2012 01:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neenee, zonder. Wel met een kort en pittig kapsel
Is prima!quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik DM je wel tijdens serious request.
Ik zit dan ook te ouwehoerenquote:
shokkingquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:06 schreef Pino112 het volgende:
Zie je, goed ingeschat dusquote:Op zaterdag 17 november 2012 01:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zit dan ook te ouwehoerenIk ben niet klein, geen brunette en ik heb zeker geen kort en pittig kapsel
Ik ga eerst zelf ff kijken of ik wat kan fixen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:13 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Als je photoshops en gifjes nodig hebt, laat het maar weten
Trustenquote:Op zaterdag 17 november 2012 01:15 schreef 3rdRock het volgende:
jongens en meisjes. het gaat weer he.le.maal nergens over. ik denk dat ik maar eens naar bed ga. niet roddelen over mij, want ik lees hoogstwaarschijnlijk terug. slaap lekker en tot Timur!
Trusten Rockquote:Op zaterdag 17 november 2012 01:15 schreef 3rdRock het volgende:
jongens en meisjes. het gaat weer he.le.maal nergens over. ik denk dat ik maar eens naar bed ga. niet roddelen over mij, want ik lees hoogstwaarschijnlijk terug. slaap lekker en tot Timur!
Trustequote:Op zaterdag 17 november 2012 01:15 schreef 3rdRock het volgende:
Primaquote:Op zaterdag 17 november 2012 01:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ga eerst zelf ff kijken of ik wat kan fixen.
Gelukkig levert 3FM met het jaar meer plaatjes en zooi aan op hun website.
Oh ja, das waar ook! En worden we weer naar een tijdelijk forum gekickt, gok ik zoquote:Op zaterdag 17 november 2012 01:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Was nog aardig gezellig in de nachten, veel geklier via DM gehadquote:Op zaterdag 17 november 2012 01:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan komen alle VBL-users weer langs
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 17 november 2012 01:15 schreef 3rdRock het volgende:
Ach ik loop zo nu en dan langs in de VBL SC, maar hier is het veel gezelligerquote:Op zaterdag 17 november 2012 01:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh ja, das waar ook! En worden we weer naar een tijdelijk forum gekickt, gok ik zo![]()
Ging vorig jaar ook goed
[..]
Was nog aardig gezellig in de nachten, veel geklier via DM gehad
Hallo meneer Ogilviequote:
Ja, dat trollen klopt wel aardig ja...quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach ik loop zo nu en dan langs in de VBL SC, maar hier is het veel gezelligeren als VBL'ers in andere subs komen worden ze een stel trolletjes.
Op half FOK! wordt getrolld.quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dat trollen klopt wel aardig ja...
Mwah, valt wel mee hoor. Alleen zijn ONZ en KLB vrij groot.quote:
OMG OMG Exactquote:
Je ziet die lui anders ook altijd serieuze topics verpesten.quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, valt wel mee hoor. Alleen zijn ONZ en KLB vrij groot.
46%quote:
2x de helftquote:
Mwah, zo af en toe. Maar ik kom vooral in SPT, TV, VBL, MUZ en PTA. Daar valt het (buiten VBL) allemaal nog wel mee.quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je ziet die lui anders ook altijd serieuze topics verpesten.
Ik zie sowieso niet in waarom je dood gevonden zou willen wordenquote:Op zaterdag 17 november 2012 01:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, zo af en toe. Maar ik kom vooral in SPT, TV, VBL, MUZ en PTA. Daar valt het (buiten VBL) allemaal nog wel mee.
In R&P en SEX wil ik niet dood gevonden worden
Ik wil liever niet wegrotten.quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie sowieso niet in waarom je dood gevonden zou willen worden
Dat valt te regelenquote:Op zaterdag 17 november 2012 01:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wil liever niet wegrotten.
Dit was post 205Kquote:Op zaterdag 17 november 2012 01:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie sowieso niet in waarom je dood gevonden zou willen worden
quote:
Gaat dit over een boek over duurzaam ontwerpen, of mis ik ietsquote:Op zaterdag 17 november 2012 01:28 schreef Qunix het volgende:
[..]
Half... C2C wilde ik nog even horen
Nee, een band.quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:30 schreef D. het volgende:
[..]
Gaat dit over een boek over duurzaam ontwerpen, of mis ik iets
Cradle to Cradle Bah wat een boekquote:Op zaterdag 17 november 2012 01:30 schreef D. het volgende:
[..]
Gaat dit over een boek over duurzaam ontwerpen, of mis ik iets
Zolang je maar met je jatten uit die van mij blijftquote:
Ik ben het er wel mee eens dat de meeste vrouwen niet aan het moppentappen zouden moeten beginnen...quote:
quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Zolang je maar met je jatten uit die van mij blijft
Bij dezequote:Op zaterdag 17 november 2012 01:37 schreef D. het volgende:
Het dreigt uit de hand te lopen, misschien is het tijd om afscheid te nemen
Veel te gevaarlijk met die sloopkogelsquote:Op zaterdag 17 november 2012 01:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Zolang je maar met je jatten uit die van mij blijft
Ach... SC overdrijft nogalquote:Op zaterdag 17 november 2012 01:41 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Veel te gevaarlijk met die sloopkogels
Dan moet ik maar eens een hartig woordje met SC spreken. Voor niets complete calculaties gemaaktquote:Op zaterdag 17 november 2012 01:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Ach... SC overdrijft nogal![]()
Bovendien heb ik het hele jong nog nooit gezien
Doen! En doe hem en zijn pa de groetjesquote:Op zaterdag 17 november 2012 01:43 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dan moet ik maar eens een hartig woordje met SC spreken. Voor niets complete calculaties gemaakt
Ik doe het wel andersomquote:Op zaterdag 17 november 2012 01:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Doen! En doe hem en zijn pa de groetjes
Staat ie in R&P?quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:46 schreef CindieY het volgende:
Dat 'daten overzee' topic hè. Vanochtend kwam ik niet verder dan pagina 1 en ik zit inmiddels op pagina 2 en m'n blik is ongeveerkeer een miljoen ofzo.
Ohja daar was ik net mee bezig. Ook maar eens beginnenquote:Op zaterdag 17 november 2012 01:46 schreef CindieY het volgende:
Dat 'daten overzee' topic hè. Vanochtend kwam ik niet verder dan pagina 1 en ik zit inmiddels op pagina 2 en m'n blik is ongeveerkeer een miljoen ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |