SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
16 jij?quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:57 schreef krullenbolletje het volgende:
Huh pannenkoekeneter hoe oud ben jij dan?
zijn er beelden van?quote:
jammer, beetje dronken geworden ?quote:
Ja dat welquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:00 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
jammer, beetje dronken geworden ?
Komt door haar behoorlijke voorgevel.quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik dacht die is vast ouder dan ik
denk het ookquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Komt door haar behoorlijke voorgevel.
wtf ik schatte jou minimaal 17 inquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:01 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
15, dus ik ben niet ouder dan jij
waarop baseerde je dat danquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik dacht die is vast ouder dan ik
heb ik een behoorlijke voorgevel dan?quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Komt door haar behoorlijke voorgevel.
Sowieso cup F.quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:08 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
heb ik een behoorlijke voorgevel dan?
ze quote mij
geenidee, zit er vaak naastquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:07 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
waarop baseerde je dat dan
ja vandaag extra hard gepompt in de sportschool, ga morgen synthol spuiten en speed gebruiken tot en met maandag. ben er helemaal klaar voorquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:10 schreef Ga.aguyim het volgende:
pannenkoekenbakker
heb je al getraind voor maandag?
doe maar een extra spuitje ik heb vandaag 2 pushups gedaanquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:12 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ja vandaag extra hard gepompt in de sportschool, ga morgen synthol spuiten en speed gebruiken tot en met maandag. ben er helemaal klaar voor
Ja joh. Ik ging haar meeten maar ik kan mij niets meer van haar gezicht herinneren.quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:08 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
heb ik een behoorlijke voorgevel dan?
ze quote mij
ach ja is moeilijk om te gokken hoe oud iemand is enkel gebaseerd opquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
geenidee, zit er vaak naast
Hoe oud schat je mij?quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:14 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ach ja is moeilijk om te gokken hoe oud iemand is enkel gebaseerd op
schrijfstijl
klopt ja, maar ik dacht 20 ofzoquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:14 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ach ja is moeilijk om te gokken hoe oud iemand is enkel gebaseerd op
schrijfstijl
tussen 17 en 21 :pquote:
heftig manquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:13 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
doe maar een extra spuitje ik heb vandaag 2 pushups gedaan
Oke.quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:14 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
13 of 14 als ik je echte leeftijd niet wist
Veel voorkomende vergissingquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:06 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
wtf ik schatte jou minimaal 17 in
link fobo!quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:18 schreef pannenkoekeneter het volgende:
hoe oud vinden jullie dat ik er op mijn fobo uit zie , gewoon ff nieuwsgierig . zelf zou ik eerder 15 dan 16 zeggen
komt 1 je gezicht is een stuk volwassener dan 15 en en je hebt een flinke buste. ben je 100% nederlands ?quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:18 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Veel voorkomende vergissing
ik zou zeggen 14quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:21 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
Fotoboek van pannenkoekeneter
Je bent best breed? Ik zou 17/18/19 schatten. Wel een beetje babyface nog.quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:21 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
Fotoboek van pannenkoekeneter
32quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:22 schreef pannenkoekeneter het volgende:
maaruh snow hoe oud ben jij
klopt die babyface is echt kut, zit niet voor niks in de sportschoolquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je bent best breed? Ik zou 17/18/19 schatten. Wel een beetje babyface nog.
why?quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Moet er een nachtje over slapen..
sorryquote:
Heb jij flapoortjes?quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:23 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
klopt die babyface is echt kut, zit niet voor niks in de sportschool
de gemiddelde man is 1,80quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:24 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
lengte he
ruim over het gemiddelde
hoe oud ben jij dan ?quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sorrykomt door je koppie, ik word ook nog steeds uitgemaakt voor 15/16 ofzo
ow die lengtequote:Op zaterdag 17 november 2012 00:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
de gemiddelde man is 1,80
ai, als je dan 16 word geschat lijkt me best kutquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
iets ouder dan gisteren om deze tijd
19
ow gefeliciteerdquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
iets ouder dan gisteren om deze tijd
19
ben jij in real life ook zo vernederendquote:
Ja domme mensenquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:28 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ai, als je dan 16 word geschat lijkt me best kut
Nee hoorquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:28 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ben jij in real life ook zo vernederend
maja jij schat mij ook 14quote:
komt waarschijnlijk doordat de foto onduidelijk is en je hoofd er gewoon jong uitzietquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:29 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
maja jij schat mij ook 14
ga .... uuuuhm....quote:
slaap lekkerquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:34 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ga maar slapen denk ik, morgen weer werken. Zucht
Groenquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:35 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
als je een lollie mocht kiezen, welke kleur?
Sorry hahaquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:31 schreef pannenkoekeneter het volgende:
taexon gaat naar mijn fobo en zet niet eens ff wat neer
hoe was de meet?quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:36 schreef Taexon het volgende:
[..]
Sorry hahakom net van de meet en las even snel alles door om vervolgens te gaan douchen
! maar kwa body ziet het er wel gewoon goed breed uit hoor
!
Ddw?quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:36 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
nu moet jij het wel weer bij mij doen
a oke, thx voor je compliment. maja begin pas net met Trainen ben nog lang nie klaarquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:36 schreef Taexon het volgende:
[..]
Sorry hahakom net van de meet en las even snel alles door om vervolgens te gaan douchen
! maar kwa body ziet het er wel gewoon goed breed uit hoor
!
neequote:Op zaterdag 17 november 2012 00:36 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
zou je op dit moment iemand willen vermoorden?
ben benieuwd, hoe was roald ??quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:38 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik vond het zeer gezellig en voor herhaling vatbaar!
denk dat iedereen dat wel vond
cool!quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:38 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik vond het zeer gezellig en voor herhaling vatbaar!
denk dat iedereen dat wel vond
zwaar verwonden?quote:
Gezellig hoor hahaquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:38 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ben benieuwd, hoe was roald ??
ik wel, met mijn rechterhandquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Heb je op het moment een liefdesleven?
Herkenbaar voor de meeste fokkers.quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:39 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik wel, met mijn rechterhand
op dit moment niet echtquote:
mocht ik willenquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Heb je op het moment een liefdesleven?
klopt alleen geven de meeste fokkers het niet toe en beweren ze dat ze erop los neukenquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Herkenbaar voor de meeste fokkers.
ben je verliefd op iemand?quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Rip. Waarheid kies ik trouwens.
iemand op het oog?quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Verliefd is een groot woord en is niet van toepassing op het moment. Ddw?
is altijd fijn om een beetje genegenheid te krijgen, en het is gezellig. en natuurlijk lost het mijn rechterhand probleem opquote:
heb er maar 1 nodig: zou wensen dat ik altijd blijven wensen magquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:51 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
wie? nee
als je drie wensen had, wat zou je wensen?
o wat heb je liever, altijd seks zonder relatie of een relatie zonder seks?quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:50 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
is altijd fijn om een beetje genegenheid te krijgen, en het is gezellig. en natuurlijk lost het mijn rechterhand probleem op
verdomme das moeilijk, kan ik echt niet uit kiezenquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:52 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
o wat heb je liever, altijd seks zonder relatie of een relatie zonder seks?
1. Veel geldquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:51 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
wie? nee
als je drie wensen had, wat zou je wensen?
quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:54 schreef pannenkoekeneter het volgende:
maaareh , ik ben helemaal verrot. ik ga slapen . doei iedereen
je bent een faggotquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
1. Veel geld
2. Stijl haar
3. Gezonde kinderen later krijgen en leuke man
De maan of de zon?
Alleen wensen voor jezelf?quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
1. Veel geld
2. Stijl haar
3. Gezonde kinderen later krijgen en leuke man
De maan of de zon?
quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:52 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
o wat heb je liever, altijd seks zonder relatie of een relatie zonder seks?
quote:
luisteren dusquote:
Waarom zou ik een ander blijmaken met wensen die IK mag bestedenquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:56 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Alleen wensen voor jezelf?
De maan.
ben nieuwsgierig van een meisje alhoewel ik het antwoord al weet;
[..]
Ik ben blij dat ik thuis ben was best wel moeilijk om te fietsenquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:57 schreef Taexon het volgende:
Langzaam maar zeker komen alle Fokkers weer thuis aan
Ik had er geen problemen mee, muziekje op en gaanquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:59 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik thuis ben was best wel moeilijk om te fietsen
Gelukkig stond mijn trein er al op Weesp dus kon zo instappenquote:Op zaterdag 17 november 2012 01:01 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik had er geen problemen mee, muziekje op en gaan
Maarja heb dan ook gewoon lekker rustig aan gedaan met drank vandaag
Altijd als ik naar/van school ging moest ik daar 20 minuten wachten... haat stationquote:Op zaterdag 17 november 2012 01:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gelukkig stond mijn trein er al op Weesp dus kon zo instappen
Het is ook een kut station inderdaad,maar deze keer ging het goedquote:Op zaterdag 17 november 2012 01:03 schreef Taexon het volgende:
[..]
Altijd als ik naar/van school ging moest ik daar 20 minuten wachten... haat station
quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Waarom zou ik een ander blijmaken met wensen die IK mag besteden.
En eh, nouja ik denk dan een relatie zonder seks wantja ben maagd dus kan ook niet echt oordelen.
Zou best een keer kunnen in Arnhemquote:Op zaterdag 17 november 2012 01:05 schreef Snowbells het volgende:
Wanneer is er een meet in Gelderland?
In principe als je telkens alleen maar seks hebt met een persoon krijg je daar ook een soort relatie meequote:Op zaterdag 17 november 2012 01:05 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]![]()
ik had diep in me hart wel op iets gehoopt van dat me ouders nog lang en gelukkig leven
dan ga je verlangen, is dodelijk
als jij seks hebt met een oerdomme hunk//quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:06 schreef Snowbells het volgende:
[..]
In principe als je telkens alleen maar seks hebt met een persoon krijg je daar ook een soort relatie mee![]()
Ik ben egoistisch
Te moeilijk.quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gewoon 15 - 5 x 2 doen en dan heb je mijn leeftijd.
Of mijn leeftijd delen door twee en daarna plus vijf doen. Dan zou je jouw leeftijd moeten hebben.quote:
It's magic.quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Of mijn leeftijd delen door twee en daarna plus vijf doen. Dan zou je jouw leeftijd moeten hebben.
ik, iel en dv zouden nog blijven maar dv werd ziekquote:Op zaterdag 17 november 2012 01:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zou die niet de hele nacht doorgaan?
Dus iedereen is al weg?quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik, iel en dv zouden nog blijven maar dv werd ziek
Er was geen hol aan, ik ben ook al heel vroeg weer naar huis gegaan.quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zou die niet de hele nacht doorgaan?
Gelukkig maar dat ik niet ben gegaan.quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:20 schreef Beach het volgende:
[..]
Er was geen hol aan, ik ben ook al heel vroeg weer naar huis gegaan.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:20 schreef Beach het volgende:
[..]
Er was geen hol aan, ik ben ook al heel vroeg weer naar huis gegaan.
Je hebt niks gemist. Alleen SV die moest kotsen na zijn 15e biertje.quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat ik niet ben gegaan.
Alsof hij dan al kotst.quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:22 schreef Beach het volgende:
[..]
Je hebt niks gemist. Alleen SV die moest kotsen na zijn 15e biertje.
nee, enorm tofquote:
Hangt er vanaf waar. Via internet, in een echte klas. Moet je zelf de boeken/audio kopen?quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hoeveel zou een cursus koreaans kosten?
Dat heb ik ook wel eens.quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:27 schreef Snowbells het volgende:
Ik had laatst echt een idee dat de Chinezen van de lokale snackbar iedereen in hun eigen taal belachelijk zaten te maken en uit te lachen
Internet of zo.. Ik wil niet superveel geld uitgeven maar als ik ooit eens naar Korea ga wil ik wel de taal sprekenquote:Op zaterdag 17 november 2012 01:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar. Via internet, in een echte klas. Moet je zelf de boeken/audio kopen?
haha snow is gekquote:Op zaterdag 17 november 2012 01:27 schreef Snowbells het volgende:
Ik had laatst echt een idee dat de Chinezen van de lokale snackbar iedereen in hun eigen taal belachelijk zaten te maken en uit te lachen
Download het dan, dan is het gratis.quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Internet of zo.. Ik wil niet superveel geld uitgeven maar als ik ooit eens naar Korea ga wil ik wel de taal spreken
Ik snap er nooit iets van.quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dan wil ik ze echt kunnen verstaanmaar Chinees is supermoeilijk.
Ja doh dan was het niet zo moeilijk geweest.quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
En wat als het nu een stap van waar je bent zou zijn?
En als het iets meer dan een stap zou zijn?quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja doh dan was het niet zo moeilijk geweest.
3 stappen? Kan ook. Uit mijn raam klimmen dit dat.quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
En als het iets meer dan een stap zou zijn?
Wat is de grens?quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
3 stappen? Kan ook. Uit mijn raam klimmen dit dat.
jaquote:Op zaterdag 17 november 2012 01:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/profile/snowbellsgeeft[/user]
tel staat uitquote:
Ja ik ben moe.quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:56 schreef Snowbells het volgende:
Ik moet wakker blijven gaat meneer slapen
mwahquote:Op zaterdag 17 november 2012 01:57 schreef Beach het volgende:
Diemens, het meisje gaat voor het slapen.
Prioriteiten
Neequote:Op zaterdag 17 november 2012 01:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Moet ik een slaapliedje voor je zingen?
Duits nieuwjaar?quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:58 schreef Snowbells het volgende:
Ik hoorde net een knal, help oorlog help
Meh films interesseren mij niet zoquote:Op zaterdag 17 november 2012 01:59 schreef Beach het volgende:
Snowie wil je film zien waarin Eunjung grote rol heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |