Dat heb ik ook wel eens.quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:27 schreef Snowbells het volgende:
Ik had laatst echt een idee dat de Chinezen van de lokale snackbar iedereen in hun eigen taal belachelijk zaten te maken en uit te lachen
Internet of zo.. Ik wil niet superveel geld uitgeven maar als ik ooit eens naar Korea ga wil ik wel de taal sprekenquote:Op zaterdag 17 november 2012 01:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar. Via internet, in een echte klas. Moet je zelf de boeken/audio kopen?
haha snow is gekquote:Op zaterdag 17 november 2012 01:27 schreef Snowbells het volgende:
Ik had laatst echt een idee dat de Chinezen van de lokale snackbar iedereen in hun eigen taal belachelijk zaten te maken en uit te lachen
Download het dan, dan is het gratis.quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Internet of zo.. Ik wil niet superveel geld uitgeven maar als ik ooit eens naar Korea ga wil ik wel de taal spreken
Ik snap er nooit iets van.quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dan wil ik ze echt kunnen verstaanmaar Chinees is supermoeilijk.
Ja doh dan was het niet zo moeilijk geweest.quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
En wat als het nu een stap van waar je bent zou zijn?
En als het iets meer dan een stap zou zijn?quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja doh dan was het niet zo moeilijk geweest.
3 stappen? Kan ook. Uit mijn raam klimmen dit dat.quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
En als het iets meer dan een stap zou zijn?
Wat is de grens?quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
3 stappen? Kan ook. Uit mijn raam klimmen dit dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |