neequote:Op zaterdag 17 november 2012 00:36 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
zou je op dit moment iemand willen vermoorden?
ben benieuwd, hoe was roald ??quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:38 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik vond het zeer gezellig en voor herhaling vatbaar!
denk dat iedereen dat wel vond
cool!quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:38 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik vond het zeer gezellig en voor herhaling vatbaar!
denk dat iedereen dat wel vond
zwaar verwonden?quote:
Gezellig hoor hahaquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:38 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ben benieuwd, hoe was roald ??
ik wel, met mijn rechterhandquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Heb je op het moment een liefdesleven?
Herkenbaar voor de meeste fokkers.quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:39 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik wel, met mijn rechterhand
op dit moment niet echtquote:
mocht ik willenquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Heb je op het moment een liefdesleven?
klopt alleen geven de meeste fokkers het niet toe en beweren ze dat ze erop los neukenquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Herkenbaar voor de meeste fokkers.
ben je verliefd op iemand?quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Rip. Waarheid kies ik trouwens.
iemand op het oog?quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Verliefd is een groot woord en is niet van toepassing op het moment. Ddw?
is altijd fijn om een beetje genegenheid te krijgen, en het is gezellig. en natuurlijk lost het mijn rechterhand probleem opquote:
heb er maar 1 nodig: zou wensen dat ik altijd blijven wensen magquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:51 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
wie? nee
als je drie wensen had, wat zou je wensen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |