geenidee, zit er vaak naastquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:07 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
waarop baseerde je dat dan
ja vandaag extra hard gepompt in de sportschool, ga morgen synthol spuiten en speed gebruiken tot en met maandag. ben er helemaal klaar voorquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:10 schreef Ga.aguyim het volgende:
pannenkoekenbakker
heb je al getraind voor maandag?
doe maar een extra spuitje ik heb vandaag 2 pushups gedaanquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:12 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ja vandaag extra hard gepompt in de sportschool, ga morgen synthol spuiten en speed gebruiken tot en met maandag. ben er helemaal klaar voor
Ja joh. Ik ging haar meeten maar ik kan mij niets meer van haar gezicht herinneren.quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:08 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
heb ik een behoorlijke voorgevel dan?
ze quote mij
ach ja is moeilijk om te gokken hoe oud iemand is enkel gebaseerd opquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
geenidee, zit er vaak naast
Hoe oud schat je mij?quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:14 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ach ja is moeilijk om te gokken hoe oud iemand is enkel gebaseerd op
schrijfstijl
klopt ja, maar ik dacht 20 ofzoquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:14 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ach ja is moeilijk om te gokken hoe oud iemand is enkel gebaseerd op
schrijfstijl
tussen 17 en 21 :pquote:
heftig manquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:13 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
doe maar een extra spuitje ik heb vandaag 2 pushups gedaan
Oke.quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:14 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
13 of 14 als ik je echte leeftijd niet wist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |