Was ook cynisch bedoeldquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is toch bijna hetzelfde qua saaie meuk?
waar is die danser danquote:
slabbetje?quote:
nee, Barbara ziet er vrouwelijk uitquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:42 schreef Starlie het volgende:
Hopelijk gaan Pomme en Barbara door al is het bij Barbara alleen al om haar vreselijke vriendin (die overduidelijk het mannetje is in de relatie)!
Eigenlijk wel ja.quote:
Jup 8 is echt te weinig.. Dit was goed man... dafuq...quote:
valt meequote:
Vergeleken bij haar vriendin welquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, Barbara ziet er vrouwelijk uit
quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Hij heeft een boze bovenkant van zijn neusbrug.
Ik wachtte nog tot je mijn 'broekjes'-post ging quoten, maar je staat niet op scherpquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, Barbara ziet er vrouwelijk uit
Wat specifiek.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Hij heeft een boze bovenkant van zijn neusbrug.
Zo scherp die Erikquote:
is dat een compliment of iets slechts?quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:44 schreef tralalala het volgende:
Ik zat naar mijn laptop te kijken en dacht echt dat Waylon aan het optreden was.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:45 schreef miss_dynastie het volgende:
De kat zet het gelul van Wendy gewoon uit
nee, ik zit niet meer alleen hier, vroeulief kwam net binnenquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wachtte nog tot je mijn 'broekjes'-post ging quoten, maar je staat niet op scherp
anjaquote:
Sarina, mijn favoriet toenquote:
benny heet zequote:
Nou ja, ze kan een hobby kiezen die niet op TV plaatsvindt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:46 schreef Cee het volgende:
Alles aan haar bakkes staat me tegen. Kan ze niks aan doen, dat weet ik.
JA Pahahhaa nu je het zegtquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze lijkt soms een beetje op Sara Kroos.
benny heet zequote:Op vrijdag 16 november 2012 22:46 schreef iBenny het volgende:
Het doet me werkelijk......... niks, noppes, nadda. Wie de fuck is zij?
quote:
zeker doenquote:
Dat zijn de handvatten.quote:
goed hoor en met jou?quote:
"Het heeft me verder wél geraakt"quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:48 schreef LoveProfuzion het volgende:
"Ik ben wel fan van je geluid...maar jezus wat een rotkop"
Eh? Ik zie het er ook niet een beetje inquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ze kijkt een beetje als Lana del rey, puur die ogen.
huh? Dat zie ik nietquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ze kijkt een beetje als Lana del rey, puur die ogen.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:48 schreef Cee het volgende:
Tegen het eind van de avond hebben Trijntje's ogen zich volledig verstopt in haar ooghoeken en is haar pony voor haar oogkassen geschoven als een gordijn.
En slaken we allemaal een zucht van verlichting.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:48 schreef Cee het volgende:
Tegen het eind van de avond hebben Trijntje's ogen zich volledig verstopt in haar ooghoeken en is haar pony voor haar oogkassen geschoven als een gordijn.
Als alle scharniertjes goed geolied zijn.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:48 schreef Cee het volgende:
Wrom?quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moet toch weer lachen als ik dan de naam Anja hoor
Als ze vragend kijkt, splitsecondquote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moet toch weer lachen als ik dan de naam Anja hoor
Zo lekker 1980quote:
vorige week was het om 23:20 afgelopenquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:49 schreef iBenny het volgende:
We lopen gewoon 20 minuten voor op vorige week
Gelukkig!quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:49 schreef iBenny het volgende:
We lopen gewoon 20 minuten voor op vorige week
Ik zie er niks donkers van die Loïs dames in, wel Sara jaquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Anja is een kind van Lisa Loïs en Sara kroos.
Jaaa indd Sara Kroos daar lijkt ze op of andersom, Sara is denk jongerquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Anja is een kind van Lisa Loïs en Sara kroos.
Ik denk echt al seizoenen lang dat je een jongen bentquote:
Was 1950quote:
twitter:BartelsFreek twitterde op vrijdag 16-11-2012 om 22:49:48Heerlijke tv , maar mijn goede gunst wat een lang programma! #TVOH3 reageer retweet
Hahaha, ik moest eigenlijk ook meteen aan BVO denken.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Anja en BVO leven overigens lang en gelukkig!
quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:51 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik ken echt niemand uit mijn generatie die zo heet
Ik ookquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Hahaha, ik moest eigenlijk ook meteen aan BVO denken.
Leona ook, toch?quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:52 schreef iBenny het volgende:
Sandra en Marjet zijn de enige kandidaten die in de iTunes top 200 staan
Wauw. W-a--uuu--ww.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:53 schreef iBenny het volgende:
Ik wil Johannes "One Direction - Live While We're Young" horen zingen
quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Hahaha, ik moest eigenlijk ook meteen aan BVO denken.
We missen hem toch wel hè.quote:
Ehm, nee..quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Die Pat die vorige week Euphoria om zeep hielp zou wel wat zijn voor sister act
Ik heb een buuf die heet Joke, dat vind ik ook zo mooiquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh, ik en dat soort namen gewend.
Believe me.
Ja dit.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:54 schreef Stickertje het volgende:
sister act.. zonder de muziek uit de film.. de muziek die de film juist goed maakte
Whahaha jeanet ja... "De poppetjes van je ogen"!quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:51 schreef LoveProfuzion het volgende:
Ik ben blijkbaar de enige die haar op Jeanet van boer Aad vind lijken.
Jeanet + Lana del Rey + Sara Kroos + oren van een paashaas + bek van een paard = god ben d'r naam alweer vergeten.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Wauw. W-a--uuu--ww.Stel het even aan 'm voor!
Jaaaaaa, als die hysterische dikke die ik zo leuk vindquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:55 schreef style2k het volgende:
sister act zou wel wat zijn voor lauhrie hehe
Klasgenootje op de basisschool heette ook zo.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb een buuf die heet Joke, dat vind ik ook zo mooiSerieus dus
Ik mis nog steeds die Chili dinges ten tijde van Voice Iquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:52 schreef Koen66 het volgende:
Lays Patatje Joppie is geen limited edition meer
quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:53 schreef iBenny het volgende:
Ik wil Johannes "One Direction - Live While We're Young" horen zingen
Geen musicaltype. Musical mensen zijn uitgesproken, hebben een sprankelende persoonlijkheid of zingen uitmuntend goed.quote:
No way, in die tijd waren die namen toch haske gewoon?quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Klasgenootje op de basisschool heette ook zo.Voelde ik me minder mutserig.
Ik weet niks. Misschien als je Alwaysthebest (Steve) weet op te snorrenquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Volgens mij is ie een busy zakenmannetje.
Misschien weet Erik meer?
Uitmuntend? Jim?quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Geen musicaltype. Musical mensen zijn uitgesproken, hebben een sprankelende persoonlijkheid of zingen uitmuntend goed.
Alles wat zei dus niet is of doet.
Zal het Steve eens vragen!quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet niks. Misschien als je Alwaysthebest (Steve) weet op te snorren.
Nee, was meer van de Chantals en Mariëls en Nicole's en Jeske's in 'mijn tijd'.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
No way, in die tijd waren die namen toch haske gewoon?
One Directionquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:57 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Cee, ik heb nog eens zitten kijken naar die knullen van One Direction en idd precies die twee ontsporen straks wel ja
Ik heb ondertussen een favoriet uitgekozen, het is Louis geworden.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:57 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Cee, ik heb nog eens zitten kijken naar die knullen van One Direction en idd precies die twee ontsporen straks wel ja
Heb ik gister al gezien. Best prima vermaak.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:56 schreef iBenny het volgende:
Ik heb liggen slapen.... wie, wat, waar, wat heb ik gemist?!
FB / 'Taken 2' Film-actie. Wie wil of kan niet maar heeft toch kaarten?
Dat is net zo Joke als Joke!quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, was meer van de Chantals en Mariëls en Nicole's en Jeske's in 'mijn tijd'.
Je kon Famke Jansen zoeken op FOK! en daarmee kaarten winnen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:56 schreef iBenny het volgende:
Ik heb liggen slapen.... wie, wat, waar, wat heb ik gemist?!
FB / 'Taken 2' Film-actie. Wie wil of kan niet maar heeft toch kaarten?
Jaa! Waar is hij eigenlijk? Volgt hij geen talentenjachten meer of komt hij helemaal niey meer op Fok!?quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:52 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik zal me voorstellen.. Anja.. geboren in 1984
quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen een favoriet uitgekozen, het is Louis geworden.
Je docent Nederlands ookquote:
Zayn!quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ik 15 jaar jonger was koos ik die Pakistaan(?) denk ik.
wehehequote:Op vrijdag 16 november 2012 22:59 schreef style2k het volgende:
begint een beetje op afvallers XXL te lijken dit programma haha
het is patatquote:
dit is geen so you think you can dancequote:Op vrijdag 16 november 2012 23:00 schreef Stickertje het volgende:
ze danst nietmet de armen zwaaien is niet dansen..
ja maar ze moeten het toch wel leuk kunnen brengenquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:00 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
dit is geen so you think you can dance
Ik denk dat ik wel 2 koppen groter ben.quote:
fixed.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:01 schreef iBenny het volgende:
Ze ziet er ook wel uit als een patatje frietje
quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Viezige kutstylisten. Niks in de schoen doen, Sinterklaas!
hij wil patatquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:01 schreef Joooo-pi het volgende:
Simon is wat afwezig vandaag. Waar zit ie met zijn hoofd?
Lieve schat, MJ had geen neus. Zij wel.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:01 schreef Starlie het volgende:
Haar neus lijkt wel een beetje op die van MJ!
patatquote:
Gewoon 3 gaten in de juten zak knippen en ze verplicht een jaar lang daarmee rond laten lopen!quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Viezige kutstylisten. Niks in de schoen doen, Sinterklaas!
ouders die niet door hebben wat ze hun kind aan doenquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:02 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd wat voor ouders ze heeft, gezien die naam...
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:03 schreef Murmeli het volgende:
Thank god, ik lees in het vorige topic (ja, ik hen traag) dat ik lang niet de enige ben die een heetje moet kotsen van Sandra. Ik ga me echt ongemakkelijk voelen van haar nummerverkrachtingen. *spuug*
Klinkt fijn ja!quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een stem! Daar wil ik nou wel een album van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |