Je bent verplicht een Belgisch leveradres in te vullen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:30 schreef Karina het volgende:
Kun je eigenlijk ook via de Belgische site bestellen? Zou dat beter gaan, qua box bedoel ik dan
Zelfde database denk ik.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:30 schreef Karina het volgende:
Kun je eigenlijk ook via de Belgische site bestellen? Zou dat beter gaan, qua box bedoel ik dan
Alleen met een Belgisch adresquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:30 schreef Karina het volgende:
Zeker niet geschikt voor een eReader he?quote:
Nee, daar kan je hem omg opklikkenquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zeker niet geschikt voor een eReader he?
Okiedokiequote:Op vrijdag 16 november 2012 21:32 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Nee, daar kan je hem omg opklikken
Meer.. MP3 spelerquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:33 schreef Karina het volgende:
Vroeger was het ook echt zo van: MP3 speler, NAS, Dora, achter elkaar door. Amper SC dacht ik, echt de hele tijd de produkten opnoemen omdat het zo snel ging.
Krijg j ehem van me, ik lees zelden meer een boekquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Okiedokie
Misschien zit hij wel in een box
Ik dacht er ook over na.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:31 schreef Karina het volgende:
Ah jammer... ik dacht een truukje gevonden te hebben
behalve in de nacht dan was het heeeeeeeeeeel slowchat....quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:33 schreef Karina het volgende:
Vroeger was het ook echt zo van: MP3 speler, NAS, Dora, achter elkaar door. Amper SC dacht ik, echt de hele tijd de produkten opnoemen omdat het zo snel ging.
Ik moest altijd werken de volgende dag helaas... dus dan lag ik al te slapen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
behalve in de nacht dan was het heeeeeeeeeeel slowchat....
Niet doenquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:39 schreef Melleyn het volgende:
Ik zit constant met m'n voorhoofd tegen m'n bureau te beuken
Die chick die nu zingtquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:39 schreef Karina het volgende:
Ik zit the Voice te kijken, of meer te luisteren eigenlijk, dus ik sc gewoon door.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:39 schreef Karina het volgende:
Ik zit the Voice te kijken, of meer te luisteren eigenlijk, dus ik sc gewoon door.
Oh ik heb nog helemaal niet daar gekekenquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:40 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij vindt de rest het niets als ik het topic zo eens bekijk...
Jij bent verbitterd!?quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:40 schreef Karina het volgende:
We kunnen inderdaad nu wel even gaan raden wat er in die box zit:
regenboog
luchtje
zout en peperstel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |