Ben je niet bang dat de box langskomt als je de deur opendoet?quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:27 schreef bambino het volgende:
Al dat thuisbezorgd shit, nu heb ik maar wat besteldkreeg honger
Nog niks gegeten sinds ik wakker ben +/- 3 uur vanmiddag
+1.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:27 schreef Melleyn het volgende:
Ik wil een box, dan kan ik eindelijk ophouden.. Ik heb hier eigenlijk helemaal geen trek meer in![]()
1 terabyte heb je voor 75 euro.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dan is het er vast maar 1Waarom eigenlijk? Toch te duur?
Je moet dan ook geen box opeten.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:27 schreef Melleyn het volgende:
Ik wil een box, dan kan ik eindelijk ophouden.. Ik heb hier eigenlijk helemaal geen trek meer in![]()
Nee ik ook niet. 1 dag was zat eigenlijk, zoals vroeger en dan ging het ook lekker snel de hele tijd.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:27 schreef Melleyn het volgende:
Vriend van me is hierquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat de box langskomt als je de deur opendoet?
Owquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:27 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
1 terabyte heb je voor 75 euro.
1 dag? Was het vroeger niet 8 uur ofzo?quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. 1 dag was zat eigenlijk, zoals vroeger en dan ging het ook lekker snel de hele tijd.
Ik had een pizza besteld, de bel ging, ik zit weer, box. En toen koude pizzaquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:27 schreef bambino het volgende:
Al dat thuisbezorgd shit, nu heb ik maar wat besteldkreeg honger
Nog niks gegeten sinds ik wakker ben +/- 3 uur vanmiddag
Slechte pizza dan.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:28 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik had een pizza besteld, de bel ging, ik zit weer, box. En toen koude pizza
Kan ook zelfs ja. Begon dacht ik 's morgens tot 's avond laat, zoiets?quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
1 dag? Was het vroeger niet 8 uur ofzo?
Eensch.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. 1 dag was zat eigenlijk, zoals vroeger en dan ging het ook lekker snel de hele tijd.
Van 0:00 tot ergens in de ochtend dacht ikquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan ook zelfs ja. Begon dacht ik 's morgens tot 's avond laat, zoiets?
Vroeger was het tot het op was.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
1 dag? Was het vroeger niet 8 uur ofzo?
Jaaa! Eten en drinken inkopen en dan hunten. Nu is het echt niks meer bijzonders..quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:29 schreef bambino het volgende:
[..]
Eensch.
Serieus als ik bij ibood directeur was ofzo had ik het wel geweten.
Publiciteit is al giga door die website van het jaar en de oude aanhang. Waarom die hunt zo lelijk maken. Veel mensen haken gewoon af daardoor, waaronder ik. Heb nog nooit zo weinig van de hunt meegemaakt (procentueel) dan welke hunt ik ook bij was.
Alleen met een adres in belgiequote:Op vrijdag 16 november 2012 21:30 schreef Karina het volgende:
Kun je eigenlijk ook via de Belgische site bestellen? Zou dat beter gaan, qua box bedoel ik dan
Nequote:Op vrijdag 16 november 2012 21:30 schreef Karina het volgende:
Kun je eigenlijk ook via de Belgische site bestellen? Zou dat beter gaan, qua box bedoel ik dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |