Die krengen zijn echt duurquote:
Denk het nietquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:13 schreef Karina het volgende:
Ik moet opeens weer denken aan die thuisbezorgd actie met gratis bestellen, zou dat ooit nog eens komen? Zat ik ook altijd naast trouwens
Ja vandaag ook mis geslagen de plank!quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:13 schreef Karina het volgende:
Ik moet opeens weer denken aan die thuisbezorgd actie met gratis bestellen, zou dat ooit nog eens komen? Zat ik ook altijd naast trouwens
Dat was er dit keer toch weer?quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:13 schreef Karina het volgende:
Ik heb ook een dure, maar ik had toen bonnen van de Praxis, eigenlijk nog de verkeerde gekocht, ik had met een pedaal moeten kopen, ik heb nu met zo een schommelopening (of hoe dat heet).quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die krengen zijn echt duurverbaasde me er echt over toen ik een nieuwe wilde halen
Klopt ja! Verbaasde ik me ook over toen ik er eentje moest hebben.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die krengen zijn echt duurverbaasde me er echt over toen ik een nieuwe wilde halen
Daar had ik wel altijd gelukquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:13 schreef Karina het volgende:
Ik moest aan Rob Geus denken dus heb er één met pedaalquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb ook een dure, maar ik had toen bonnen van de Praxis, eigenlijk nog de verkeerde gekocht, ik had met een pedaal moeten kopen, ik heb nu met zo een schommelopening (of hoe dat heet).
Lol!quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:14 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Daar had ik wel altijd geluk
Was nog achter een glitch gekomen ook, heb toen voor ruim 100 euro gratis besteld
Die topics toen waren echt echt geniaalquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:13 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik moest aan Rob Geus denken dus heb er één met pedaal
Volgens mij ben ik met een van 40 euro naar huis gegaanquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:14 schreef tralalala het volgende:
[..]
Klopt ja! Verbaasde ik me ook over toen ik er eentje moest hebben.
Heb voor die van mij ook nog 60 euro betaald geloof ik.
Nee joh, dit waren 2 pizza's via 1DK. Thuisbezorgd heeft wel eens acties dat je een voucher krijgt van een tientje ofzo.quote:
Ja zoietsquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:14 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die topics toen waren echt echt geniaal![]()
19:07 ofzo toch?
bakken gratis B&Jquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja zoietsDat was nog erger dan de hunt eigenlijk. En ik maar kwijlen toen ik las over gratis ijs en zo.
Ja, die worden gestort op je Paypal rekening en moet je handmatig overboeken naar je bankrekening.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:16 schreef Renn het volgende:
Iemand enig verstand van Paypal terugbetalen? Ik krijg normaal nooit betalingen terug.
Via je credit card? Ik denk dat het dan door de credit card maatschappij terug wordt betaald? Zoals normaal maar dan omgekeerd zeg maar.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:16 schreef Renn het volgende:
Iemand enig verstand van Paypal terugbetalen? Ik krijg normaal nooit betalingen terug.
Krijg je gewoon weer op je paypal tegoed,en dan kun je het overschrijven naar je bank.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:16 schreef Renn het volgende:
Shitquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, die worden gestort op je Paypal rekening en moet je handmatig overboeken naar je bankrekening.
Van wanneer is dat?quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:17 schreef Renn het volgende:
[..]
Shit
Er staat al terugbetaald, maar mijn paypal saldo staat alsnog op 0?
Dat duurt even geloof ik.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:17 schreef Renn het volgende:
[..]
Shit
Er staat al terugbetaald, maar mijn paypal saldo staat alsnog op 0?
quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:17 schreef tralalala het volgende:
GC / Gratis eten bij Thuisbezorgd #7 - It's The Final Countdown
Oooohquote:
Ja, is kostenloosquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:19 schreef Renn het volgende:
[..]
Oh oké.
Terugboeken naar bankrekening is kostenloos?
Bedankt voor hulp iig.
Die was fantastisch ja,.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:17 schreef tralalala het volgende:
GC / Gratis eten bij Thuisbezorgd #7 - It's The Final Countdown
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |