Ja dit was ook een mannenmodel.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
En dan kun je ook een damesmodel uitzoeken en even passen, dit was meer een mannenbril zo te zien.
Ja ik ook.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:58 schreef Karina het volgende:
Dat gangnam mannetje op 1dk word ik ook niet goed van.
Kan je wegklikkenquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:58 schreef Karina het volgende:
Dat gangnam mannetje op 1dk word ik ook niet goed van.
Hij is al zo vaak voorbij gekomen!quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:59 schreef Maraca het volgende:
Eenmaal andermaal, nog niet uitverkocht
Dan is dit toch juist het perfecte moment?quote:
Is Denon zo goed? Ik heb de dopjes ook gekocht.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:00 schreef Renn het volgende:
Ik wil zo'n ding, maar niet van ONKYO. Ik wil Denon
quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:00 schreef Ailuranthrope het volgende:
En dames sorry maar ik ben verliefd jullie maken geen kans meer!
Ik wil het niet wetenquote:
Oh vertel?quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:00 schreef Ailuranthrope het volgende:
En dames sorry maar ik ben verliefd jullie maken geen kans meer!
Persoonlijk vind ik het een super merk ja. Echt één van de beste onder HiFi spullen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:00 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Is Denon zo goed? Ik heb de dopjes ook gekocht.
Ik had vroeger (weet niet of dat nog zo is) een praktisch probleem met de Onkyo, de maat was iets afwijkend van andere merken, waardoor hij niet in een kastje pastequote:Op vrijdag 16 november 2012 21:02 schreef bambino het volgende:
Denon en Onkyo verschilt niet super veel. Meeste mensen hebben gewoon een voorkeur van merk. Onkyo is iets toegankelijker want over het algemeen zijn ze wat goedkoper.
OK leukquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:04 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Oh dat deel ik je dan wel even in de dm!
Dank. Zal kijken of het nu beter gaat.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:07 schreef bambino het volgende:
Doet het hier prima.
Misschien keer harde refresh doen, ctrl f5
Bij mij was hij al leeg toen hij ervoor kwam, zegmaar.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm ik keek op 1dk, misschien liepen die iets achter dan.
Oh nee hij stond er wel eventjes.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:07 schreef Renn het volgende:
[..]
Bij mij was hij al leeg toen hij ervoor kwam, zegmaar.
Oh f5n dan nog een paar keer.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:07 schreef Renn het volgende:
[..]
Met of zonder het woord uitverkocht? Zonder dan heb je te vroeg gerefreshedquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:07 schreef Renn het volgende:
[..]
Met een grijze knop eronder ja.. ipv een oranje.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:08 schreef bambino het volgende:
[..]
Met of zonder het woord uitverkocht? Zonder dan heb je te vroeg gerefresheddat heb ik hier ook. Moet je nog een keer refreshen
Oh, wat waren trouwens verzendkosten voor Denon AH-C360?quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:08 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Oh f5n dan nog een paar keer.
Die dozen zullen komen! Anders ga ik Duits praten,quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:09 schreef Renn het volgende:
[..]
Met een grijze knop eronder ja.. ipv een oranje.
Ik F5 continu als er een nieuwe komt, mocht er nog een box komen;9
Quote voor het nageslachtquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:10 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Die dozen zullen komen! Anders ga ik Duits praten,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |