Emeli Sande.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:40 schreef Stickertje het volgende:
weet iemand wie die 'artiest' is ?

borderline factor?quote:

Emeli Sandé, niet heel onbekend hoor.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:40 schreef Stickertje het volgende:
weet iemand wie die 'artiest' is ?

Ahquote:

ik gok dat daar een paar bussen haarlak in zittenquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben wel een sucker voor zo'n rol bovenop het hoofd, het zit echt zo strak en volmaakt

Dat sowieso!quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Daarnaast vind ik de zang van emily een verademing na Robbie vorige week. Echter wint Robbie het op performance.

voor mij wel .. luister nooit naar dit soort muziekquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Emeli Sandé, niet heel onbekend hoor.

Inderdaadquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:40 schreef Cee het volgende:
[..]

Ja uiteraardquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:41 schreef MissJ het volgende:
[..]
ik gok dat daar een paar bussen haarlak in zitten![]()

Echt he, er gaat nul energie van uit van dezequote:Op vrijdag 16 november 2012 20:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Daarnaast vind ik de zang van emily een verademing na Robbie vorige week. Echter wint Robbie het op performance.

Is denk ik zo'n Lego-opdrukkapsel.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:41 schreef MissJ het volgende:
[..]
Maar ja, wel een heel tof kapsel

Het nummer heb ik al tientallen keren gehoord, maar ik wist ook niet hoe de zangeres heette.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:40 schreef Cee het volgende:
[..]

volgende week Beatrix dusquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:41 schreef MissJ het volgende:
[..]
Maar ja, wel een heel tof kapsel

Dat haar van Martijn kan er ook wat van vanavondquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Is denk ik zo'n Lego-opdrukkapsel.

quote:
quote:

is er nog Wendy over dan, vleestechnisch gezien?quote:

quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |