Alsof het zo afgesteld wordt dat voor en achter even hard remt. Dat wordt je toch ook niet geleerd bij rijlessen? Zal wel 80/20 o.i.d. zijn.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:29 schreef lipjes het volgende:
[..]
Yup, en nu noodstop en je knijpt de voorrem stevig in, achterrem niet te hard erbij, koppeling los, zoals het hoort.
Nu noodstop op een gekoppelde.
Voorrem in, achterrem er automatisch even hard bij, koppeling los, BAM.
Ik wachtte er al opquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:01 schreef Salatrel het volgende:
ik vond het juist wel een goed concept. geeft een beetje het Africa Twin idee met moderne technieken
Ga er niet van uit om eerlijk te zijnquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alsof het zo afgesteld wordt dat voor en achter even hard remt. Dat wordt je toch ook niet geleerd bij rijlessen? Zal wel 80/20 o.i.d. zijn.
Bij auto's heb je toch ook een remdrukverdeler o.i.d.? Lijkt me sterk dat ze dat niet niet gaan toepassen bij motoren.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:42 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ga er niet van uit om eerlijk te zijn
Ken er naast de ABS zo gauw geen, ja traction control, maar dat is ongeveer hetzelfde als een differentieel.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bij auto's heb je toch ook een remdrukverdeler o.i.d.? Lijkt me sterk dat ze dat niet niet gaan toepassen bij motoren.
Yep.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:37 schreef BlackLining het volgende:
Wat ik nog het meest idiote vind van die nieuwe zwaar overbodige regels is dat er zo enorm moeilijk over gedaan wordt en dat het zoveel geld kost terwijl het niet helpt om motorrijden veiliger te maken. Een simpele plank daarentegen langs de vangrails van een snelweg is relatief gratis en helpt wél. Maar daar wordt dan weer niet op ingegaan.
CBS inderdaad. Ik meen het ook op mijn Suzuki Sixteen te hebben gehad, al heb ik die maar een half jaartje gereden. Remt prima hoor... maargoed, al die stomme opgelegde regeltjes... niet meer sleutelen, verplicht ABS etc. ze willen het echt ontmoedigen. Straks moet je nog vragen aan de gemeente of je op een bepaalde dag mag motorrijden, of aan je huisarts om toestemming vragen of je sex mag hebben met je vrouw. Klote regeltjes.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:41 schreef Tankiej het volgende:
Dat heeft Honda toch nu al, die remmen aan elkaar gekoppeld? Combined braking system oid?
elektrisch rijden. Geen bewegende delen meerquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:11 schreef BlackLining het volgende:
Hoe wil je dat uberhaupt doen, een blok opbouwen zodat er niet meer aan gesleuteld kan worden?Zal lekker onderhoud plegen zijn dan. Cilinder vastlassen op het blok ofzo?
Loopt inderdaad de spuigaten uit met regels. Overal voor, niet alleen voor motorrijden.
Dat terwijl als de regering daadwerkelijk zou staan waar ze voor zegt te staan motorrijden een prima oplossing is. Zuiniger en veel minder files. Een aanzienlijk deel van de gevaren voor motorrijders kunnen door de regering ook worden weggenomen. Bijvoorbeeld de levensgevaarlijke vangrails. Daarnaast ben ik er volledig van overtuigd dat het voor motorrijders allemaal een stuk veiliger zou worden als elke koekblikker verplicht drie uur motorrijles volgt ter aanvulling op de rijlessen voor het koekblik. En doe eens sneller wat aan vervuild wegdek, als dat allemaal zo belangrijk is.
Fuck met je elektrisch rijden.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
elektrisch rijden. Geen bewegende delen meer
Krachtstroom.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Motor wordt wel meteen met de helft zwaarderquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Kunststof frame, voorvork, achterbrug.quote:Op woensdag 21 november 2012 06:42 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Motor wordt wel meteen met de helft zwaarder
quote:Op woensdag 21 november 2012 10:38 schreef Vinniiee het volgende:
Kunststof frame, voorvork, achterbrug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |