quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:21 schreef Karina het volgende:
Ik rende vanuit de keuken terugMaar het was iets anders gelukkig.
Lol waar zijn we toch mee bezig.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:21 schreef Karina het volgende:
Ik rende vanuit de keuken terugMaar het was iets anders gelukkig.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:21 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Lol waar zijn we toch mee bezig.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:22 schreef Melleyn het volgende:
Het wereldrecord vaatwasser uit- en inruimen staat vanaf nu ook op mijn naam
quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:20 schreef OhNoes het volgende:
[..]
zo dusBaas, zo heb ik het ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:22 schreef OhNoes het volgende:
Ik hou ermee op, misschien tot vanavond
quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:22 schreef Lyza666 het volgende:
Oogpotlood op de verwarming laten liggen. Zucht.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:22 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Baas, zo heb ik het ook!
Ik heb fok rechtsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja het is best zielig inderdaadquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:21 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Lol waar zijn we toch mee bezig.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja het is best zielig inderdaadEten staat op af en toe even naar de keuken om te roeren.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:22 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Baas, zo heb ik het ook!
ZO had ik het gisteren, maar dat zat niet lekker aan mijn bureau, nu is het weer met tabjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik heb ook tabjes, gewoon af en toe checken en bijna half dan komt den doos vast!quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:25 schreef Karina het volgende:
[..]
ZO had ik het gisteren, maar dat zat niet lekker aan mijn bureau, nu is het weer met tabjes.
Ik vraag me af tot hoe laat ze doorgaan. Ik moet ook nog even de vuilnis buiten zetten voor morgenochtend, want de vuilnisman komt altijd al om 7 uur of zo.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:26 schreef Ailuranthrope het volgende:
Eigenlijk denk ik dat ze alle dozen erdoorheen gejaagd hebben.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vraag me af tot hoe laat ze doorgaan. Ik moet ook nog even de vuilnis buiten zetten voor morgenochtend, want de vuilnisman komt altijd al om 7 uur of zo.
Ik verwacht tot 12 uurquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vraag me af tot hoe laat ze doorgaan. Ik moet ook nog even de vuilnis buiten zetten voor morgenochtend, want de vuilnisman komt altijd al om 7 uur of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |