Media Markt was die 84 ofzoquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah OK geen idee wat dit normaal kost.
Zonder bel gaat het een seconde of 2 sneller, en die zijn nou net vitaal. Had ik op de bel gewacht had ik mijn doos ook niet gekregen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:15 schreef Karina het volgende:
Op vrijdag 16 november 2012 17:14 schreef Ailuranthrope het volgende:
Goverdomme het zweet breekt me iedere keer uit als een nieuwe aanbieding moet komen en ik refresh.
Hoezo refresh? Bij die bellen hoeft dat toch niet?
Ik heb zo een diepvriesmaaltijd met kip voor in de koekepan. Is in 10 minuten klaar.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:15 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Lasagne staat in de oven, kan je gewoon op de bank gaan zitten
Je kijkt dus gewoon op iBood zelf?quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:15 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Zonder bel gaat het een seconde of 2 sneller, en die zijn nou net vitaal. Had ik op de bel gewacht had ik mijn doos ook niet gekregen.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb zo een diepvriesmaaltijd met kip voor in de koekepan. Is in 10 minuten klaar.
Jawohl 1 dag heb ik wel erbij staan voor de leuk en percentages.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kijkt dus gewoon op iBood zelf?
Snackbar zit om de hoek, maar dat duurt toch langer, voordat het klaar is...quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:16 schreef bambino het volgende:
[..]heb ook fucking honger.
Haal na het verhuizen wel ff wat op bij snackbar
DAn ben je al te laat, ik ben 2 seconde voor de bel al bij ik neem er een bij wijze van spreken.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:17 schreef OhNoes het volgende:
Ik heb de bel als tweede tabblad, en iboot zelf als main-tabblad. zodra ik de bel hoor f5'en als een malle
Nee hoorquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Snackbar zit om de hoek, maar dat duurt toch langer, voordat het klaar is...
Wat jij doet deed iedereen eerst altijdquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:17 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
DAn ben je al te laat, ik ben 2 seconde voor de bel al bij ik neem er een bij wijze van spreken.
Oh ja niet eens aan gedachtquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:17 schreef bambino het volgende:
[..]
Nee hoor
Bij snackbar kun je blijven zitten, ff bellen. Dan 5 min later ff heen en weer lopen
quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:18 schreef The_Dean het volgende:
Ik stuur gewoon een collega naar de snackbar.
Nee, ik zei dat je moest kappen met lapo's scoren.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:47 schreef bambino het volgende:
Ik mocht geen topic openen van een modje
Dus dacht sla 1 over
Ja ik begin nu ook moe ervan te worden de vraag is dan ook moet ik gaan eten met de laptop bij me, of niet.quote:
zo dusquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:17 schreef OhNoes het volgende:
Ik heb de bel als tweede tabblad, en iboot zelf als main-tabblad. zodra ik de bel hoor f5'en als een malle
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:20 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]Nog altijd aan het checken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |