quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:02 schreef OhNoes het volgende:
Ook vandaag weer pizza's te winnen! :
Ook vandaag verloten we weer pizza's via gezichtboek en vogelgetjilp! Zie hier hoe je meedoet:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:03 schreef OhNoes het volgende:
bambino al klaar om een emailadres te maken? winnaars rond 1700 bekend dus nu ongeveer
quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:02 schreef OhNoes het volgende:
Ook vandaag weer pizza's te winnen! :
Ook vandaag verloten we weer pizza's via gezichtboek en vogelgetjilp! Zie hier hoe je meedoet:
Nog nieuwe ledlichtjes nodig?quote:
Jaquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:04 schreef Karina het volgende:
En weer andere lampjes... ik wacht met eten maken tot half 6 denk ik.
Weetjedatwelzeker? Heeelzeker?quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:04 schreef Karina het volgende:
En weer andere lampjes... ik wacht met eten maken tot half 6 denk ik.
quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:04 schreef bambino het volgende:
[..]
Nog nieuwe ledlichtjes nodig?deel 3
quote:
Ik doe sowieso niets met Kerst, dus aan mij niet besteedquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:05 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Kan je beter een gewone lichtslang nemen, stuk goedkoper
Maar je kan 50 kleuren maken of zo.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik doe sowieso niets met Kerst, dus aan mij niet besteed
Godsamme, stalkerquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:06 schreef Ailuranthrope het volgende:
Dierenarts-assistente is het volgens mijn facebook.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:06 schreef Karina het volgende:
Als je dat in je huis ophangt staat wel erg cheap.
Ja idd, dan had ik er wel 4 gekocht voor met kerst. vind dit echt veel geld voor een paar lampies.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:07 schreef Karina het volgende:
Heel veel van die dingen zijn best leuk ALS ze nog veel goedkoper waren. Een tientje of zo.
Maar volgens de adviesprijs schieten ze al diep onder hun eigen duiven.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:07 schreef Karina het volgende:
Heel veel van die dingen zijn best leuk ALS ze nog veel goedkoper waren. Een tientje of zo.
Goedkoopste die ik zo snel vind is 77 euro.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:08 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Maar volgens de adviesprijs schieten ze al diep onder hun eigen duiven.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:06 schreef Karina het volgende:
Als je dat in je huis ophangt staat wel erg cheap.
Jij hoeft het tenminste niet zelf te makenquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:10 schreef Ailuranthrope het volgende:
Ik moet zo ook nog gaan eten godverdomme, mijn ouders zien me al aankomen met de laptop naast me
Dat is waar.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij hoeft het tenminste niet zelf te maken
quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet gewonnen maar toch thuisbezorgen? Bestel je eten hierrr: http://bit.ly/tijdens-de-(...)ook-als-je-niet-wintquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:10 schreef Ailuranthrope het volgende:
Ik moet zo ook nog gaan eten godverdomme, mijn ouders zien me al aankomen met de laptop naast me
Ik kook liever zelfquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:10 schreef Karina het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |