IK ben niet krakkemikkig, het tafeltjequote:Op vrijdag 16 november 2012 15:41 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Zal ik je masseren? Of voor je dansen?
Lieffff hequote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:42 schreef Karina het volgende:
[..]
IK ben niet krakkemikkig, het tafeltje
Goede TT
Oh anders ging ik een lingerie modeshow voor je houden!quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:42 schreef Karina het volgende:
[..]
IK ben niet krakkemikkig, het tafeltje
Goede TT
Mannen in lingeriequote:Op vrijdag 16 november 2012 15:43 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Oh anders ging ik een lingerie modeshow voor je houden!
quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:43 schreef Karina het volgende:
je houden!
Mannen in lingerie nee dank u.
Wilde iemand die subwoofer niet? Dacht ik.
Als je er in staat, kom je bij nieuw deel automatisch. Zal je er nu in zetten.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:43 schreef Guul het volgende:
Zie dat ik meteen uit de lijst gehaald ben...
Ik kan nu gewoon ja zeggen en daarna niks meer van me laten horenquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:44 schreef rickyszz het volgende:
Ik heb hem in het betaalscherm, nog iemand die hem wil?
Hij stond er in heur, zie wikiquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:45 schreef bambino het volgende:
[..]
Als je er in staat, kom je bij nieuw deel automatisch. Zal je er nu in zetten.
wiki heeft geen zin, is alleen een backup.quote:
kwam ik ook achterquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:46 schreef bambino het volgende:
[..]
wiki heeft geen zin, is alleen een backup.
Dat weet ik ook wel, maar dan kan je daar de namen uithalenquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:46 schreef bambino het volgende:
[..]
wiki heeft geen zin, is alleen een backup.
Blijkbaar welquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:46 schreef Karina het volgende:
Als je open nieuw deel doet dan neemt hij gewoon de OP over. Kan niet fout gaan toch?
Klopt, zo goedaardig ben ik.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:45 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ik kan nu gewoon ja zeggen en daarna niks meer van me laten horen
Netjes netjes, maar ik heb em dus. Vader heeft setje compleet, allebei blijquote:
Hij neemt de vorige op over, niet de wiki.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:46 schreef Karina het volgende:
Als je open nieuw deel doet dan neemt hij gewoon de OP over. Kan niet fout gaan toch?
Dude kijk naar het vorige topicquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:48 schreef bambino het volgende:
[..]
Hij neemt de vorige op over, niet de wiki.
Daarom stond hij nog niet in de op, vanaf nu wel.
Powerlines - Werkhandschoenen - Printserver ding omdat het me wel geinig leekquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:47 schreef Guul het volgende:
Hahahaha... vind het allemaal wel goed hoor...
Wat heeft iedereen eigenlijk gekocht naast geen boxen..?
HDMI kabelsquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:47 schreef Guul het volgende:
"Mam, wat eten we vanavond?"quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:49 schreef Ailuranthrope het volgende:
Brb even sociale contacten onderhouden.
Buyincoins !quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:49 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
HDMI kabels(waarbij iedereen schreeuwt ACTION)
Niksquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:47 schreef Guul het volgende:
Nee als je een vaste lijn hebt lijkt me deze ook niet verkeerd.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:51 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Voor thuis niet een gek idee eigenlijk.
Eerder vannacht ging het ook al een keer fout, toen stond ik er na een aantal topics opeens niet meer tussen. Gaat niet altijd goed dus.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:48 schreef bambino het volgende:
[..]
Hij neemt de vorige op over, niet de wiki.
Daarom stond hij nog niet in de op, vanaf nu wel.
Zal mij een iboodworst wezenquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:51 schreef bambino het volgende:
Was ik weer, krijg weer gezeik van een mod dat ik geen topics mag openen of lapo hunten.
Elke hunt zelfde gezeik.
Is er iemand hier die het erg vind dat ik topics open?
Ik reken er eerlijk gezegd een beetje op dat als jij in het topic bent jij de nieuwe maaktquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:51 schreef bambino het volgende:
Was ik weer, krijg weer gezeik van een mod dat ik geen topics mag openen of lapo hunten.
Elke hunt zelfde gezeik.
Is er iemand hier die het erg vind dat ik topics open?
Stoer dingquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:52 schreef jonasr het volgende:
Wie heeft er een ipad?
http://www.1dayfly.com/be/nl/idayfly
![]()
![]()
![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:52 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik reken er eerlijk gezegd een beetje op dat als jij in het topic bent jij de nieuwe maakt
quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:53 schreef Melleyn het volgende:
Bambino wil je wel even de mensen uit de vorige op er nog bijzetten? Ze hadden het zo lief aan me gevraagd of ze erin mochten
Ik kan niet strijkenquote:
Dat zou niet mogen gebeuren als je de OP pakt van het topic dat net vol is geraakt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eerder vannacht ging het ook al een keer fout, toen stond ik er na een aantal topics opeens niet meer tussen. Gaat niet altijd goed dus.
Spuit 11quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:53 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Bah beetje respect voor de vrouwen hier!
quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:55 schreef bambino het volgende:
Ik kan niet meer, mod heeft het al aangepast (glowmouse heeft zich zelf er uit gehaald)
EDMAN- - rickyszz - Ailuranthrope - Renn
Missen nog, kun jij die erin zetten Karina?
Staan erin, gewoon inderdaad op nieuw deel drukken en geen oude pakken ervoorquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:55 schreef bambino het volgende:
Ik kan niet meer, mod heeft het al aangepast (glowmouse heeft zich zelf er uit gehaald)
EDMAN- - rickyszz - Ailuranthrope - Renn
Missen nog, kun jij die erin zetten Karina?
Niemand.. Ik heb over het algemeen alleen strakzittende stretchkleding, dat hoeft niet gestreken te wordenquote:
2.1 is altijd met sub toch?quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:56 schreef jonasr het volgende:
kom op Ibood-sint. 2.1 met subwoofer!
quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niemand.. Ik heb over het algemeen alleen strakzittende stretchkleding, dat hoeft niet gestreken te worden
Jup, 2e getal is aantal subs.quote:
quote:
2.0 enkel speakers dan?quote:
NAS x10000 in 2 dagenquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:58 schreef EDMAN- het volgende:
Ik haat:
-NAS
-Zaklampen
-Dekbedden
-Boxen.
Vorige keren waren het meestal de MP3 spelers die heb ik helemaal nog niet gezien.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:58 schreef EDMAN- het volgende:
Ik haat:
-NAS
-Zaklampen
-Dekbedden
-Boxen.
en wake up lights.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:58 schreef EDMAN- het volgende:
Ik haat:
-NAS
-Zaklampen
-Dekbedden
-Boxen.
- Oorbellenquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:58 schreef EDMAN- het volgende:
Ik haat:
-NAS
-Zaklampen
-Dekbedden
-Boxen.
Je had die Jamo's moeten halen. Geen sub bij nodig, heb ik hier ook staan. Als vrienden langs komen beginnen ze ook altijd mooi setje maar jammer dat er geen sub bij zit. Maar als ik hem dan aanzet dan missen ze de sub niet meer.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:58 schreef jonasr het volgende:
[..]
2.0 enkel speakers dan?.
Ik bedoel gewoon volledig setje haha ;-D.
Dikwijls setjes met enkel speakersof enkel sub
.
Bah, zaklamp dan ga ik maar even wc-pauze houden
Wie dan?quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:59 schreef Melleyn het volgende:
Sommige mensen verdienen echt een piemel in hun reet
Wat? wie?quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:59 schreef Melleyn het volgende:
Sommige mensen verdienen echt een piemel in hun reet
True (alhoewel ik wel SUB heb)quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:59 schreef Waffle het volgende:
[..]
Je had die Jamo's moeten halen. Geen sub bij nodig, heb ik hier ook staan. Als vrienden langs komen beginnen ze ook altijd mooi setje maar jammer dat er geen sub bij zit. Maar als ik hem dan aanzet dan missen ze de sub niet meer.
IS WEL 250 LUMEN!quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:58 schreef EDMAN- het volgende:
Ik haat:
-NAS
-Zaklampen
-Dekbedden
-Boxen.
2.0 zijn inderdaad links en rechts.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:58 schreef jonasr het volgende:
[..]
2.0 enkel speakers dan?.
Ik bedoel gewoon volledig setje haha ;-D.
Dikwijls setjes met enkel speakersof enkel sub
.
Bah, zaklamp dan ga ik maar even wc-pauze houden
ah, weer wat geleerdquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:01 schreef bambino het volgende:
[..]
2.0 zijn inderdaad links en rechts.
3.0 link rechts center (geen idee of het bestaat)
4.0 links voor, rechts voor, en beide achter (zelfde, weet niet of het bestaat)
2.1 links rechts sub
3.1 links center rechts sub (geen idee)
5.1 surround
5.2 dubbele sub
7.1 surround met letterlijk links en rechts +voor + achter + sub
7.2 zelfde, 2 subs
God, je bent werkelijk hopeloosquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:01 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Stiekem misschien wel. Kan je me je vrienden even uitlenen geef ik hem een blowjob derbij!
quote:
Heb je net je pillen geslikt?quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:01 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Stiekem misschien wel. Kan je me je vrienden even uitlenen geef ik hem een blowjob derbij!
Dat deden we al niet na je 1e post over geflirt met melleyn/karina weet niet welke je eerst deed.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:02 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]Was meer een grapjen! Niet mij zo serieus nehmen heh.
Ik dacht dat je juist wel serieus genomen wou worden?quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:02 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]Was meer een grapjen! Niet mij zo serieus nehmen heh.
Roep dan ook even database error erbij!quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:02 schreef Karina het volgende:
Ik roep nog even, wat duurt het lang, vorige keer hielp het
Voorzetjesquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:03 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik dacht dat je juist wel serieus genomen wou worden?
Oh maar daar was ik serieus.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:03 schreef bambino het volgende:
[..]
Dat deden we al niet na je 1e post over geflirt met melleyn/karina weet niet welke je eerst deed.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:03 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Oh ja we krijgen vast weer een database errorquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:03 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Roep dan ook even database error erbij!
Inkoppertjequote:Op vrijdag 16 november 2012 16:03 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Zowaarquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:02 schreef Karina het volgende:
Ik roep nog even, wat duurt het lang, vorige keer hielp het
Top, dan kunnen we daar rekening mee houden!quote:
Ja is best aan de prijs iddquote:
Geschiedenis van vanochtend vroeg / vanacht bekeken. toen kwamen er 3 kanshebbers langsquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:04 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja is best aan de prijs idd
Als dit nu van asus was ofzo had ik hem misschien nog gekocht.
Gaat vooral om de onderdelen die erin zitten, als die van een merk zijn is het goed.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:05 schreef bambino het volgende:
Ja wie koopt er zomaar ff een onbekende laptop voor 1k.
Zullen er niet veel zijn.
Ik hoef er niet per se 1. Heb nog een HP hier staan van 1,5 jaar oud ofzo en gebruik hem alleen op vakanties.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:05 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Geschiedenis van vanochtend vroeg / vanacht bekeken. toen kwamen er 3 kanshebbers langs
Precies, een goedkopere zou nog wel lopen. Maar dit is teveel geld voor een raar merk.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:05 schreef bambino het volgende:
Adviesprijs 1.200, hunt prijs 1000........quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:05 schreef bambino het volgende:
Die van 799 was beter geloof ik.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies, een goedkopere zou nog wel lopen. Maar dit is teveel geld voor een raar merk.
Ja dat weet ik ook. Maar mensen zien BTO.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:05 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Gaat vooral om de onderdelen die erin zitten, als die van een merk zijn is het goed.
Hahaquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:07 schreef Melleyn het volgende:
Pizza actie is weer begonnen op 1DK, wie maakt er vast een emailadres aan?
Ik heb al geliked en geshared. Al heb ik vanavond eten en kan ik die pizza niet opeten ik wil hem toch!quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:07 schreef Melleyn het volgende:
Pizza actie is weer begonnen op 1DK, wie maakt er vast een emailadres aan?
Gebeurde dit maar met boxen!quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:08 schreef Karina het volgende:
Die laptop ging opeens weer bijna naar 100%
Heb je toch iets aan de huntquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:08 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ik heb al geliked en geshared. Al heb ik vanavond eten en kan ik die pizza niet opeten ik wil hem toch!
Hehe ja inderdaad.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:08 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Gebeurde dit maar met boxen!
Ik heb al een DS, geen 3D maar maakt niet uitquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:09 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Die laptop verkoopt niet! NINTENDO DS PLOX
Nu weten we dadelijk allemaal hoe we heten en wie we zijn!quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:09 schreef bambino het volgende:
Nou maar ff geliked en gesharedkijken of ik win
Als ik win verloot ik hem aan een van de fok users
Ik heb ook een ds. Maar 3ds kunnen nieuwe games op ik wil mario en zelda spelen!quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb al een DS, geen 3D maar maakt niet uitEn een ouwe gamboy, doet het ook nog.
Had je al gezegd van wie je een kloon was trouwens? of was dat nog geheim.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:10 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Nu weten we dadelijk allemaal hoe we heten en wie we zijn!
Bij mij niet, ik heb wel een FB account, maar die is helemaal leeg en met een fake naamquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:10 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Nu weten we dadelijk allemaal hoe we heten en wie we zijn!
Ja ik sta wel bij de shares, maar ik heb het een aantal users verteld.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:11 schreef bambino het volgende:
[..]
Had je al gezegd van wie je een kloon was trouwens? of was dat nog geheim.
Ik ken je toch nietmaar goed
Hehe okquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:11 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja ik sta wel bij de shares, maar ik heb het een aantal users verteld.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:11 schreef Karina het volgende:
Bij mij niet, ik heb wel een FB account, maar die is helemaal leeg en met
Is die zoveel goedkoper bij ibood dan? De laatste hunt in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:09 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Die laptop verkoopt niet! NINTENDO DS PLOX
Nu je het zegt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:13 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Is die zoveel goedkoper bij ibood dan? De laatste hunt in ieder geval niet.
Not gonna happenquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:13 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Als je geluk hebt is de laptop dan al voorbij. Ik hoop op een prijsdaling van 700 euro.
Nou dat zou wel meevallen hoor, maar ik heb geen behoefte om alles op internet te plempenquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:12 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]![]()
Anders zou je ook dagelijks gestalkt worden, z'n mooie vrouw!
Dat is waar, ik kreeg zonet nog een nummer van een FOK!ster.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dat zou wel meevallen hoor, maar ik heb geen behoefte om alles op internet te plempen
quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:14 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Dat is waar, ik kreeg zonet nog een nummer van een FOK!ster.Maar ik ga er secuur me om!
hahaquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:14 schreef Karina het volgende:
[..]Leuk. Hier op FOK! staat van mij ookj niet zo heel veel, ja dat ik in Amsterdam woon, maar daar wonen 800.000 mensen
dus dat kan wel.
Ja, ik ben daar ook een vanquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:14 schreef Karina het volgende:
Leuk. Hier op FOK! staat van mij ookj niet zo heel veel, ja dat ik in Amsterdam woon, maar daar wonen 800.000 mensen
dus dat kan wel.
Ik ga me opgeven bij memories en je zoeken!quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:14 schreef Karina het volgende:
mij ookj niet zo heel veel, ja dat ik in Amsterdam woon, maar daar wonen 800.000 mensen dus dat kan wel.
Met hoeveel dames ben jij wel niet tegelijkertijd aan het flirten?quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:14 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Dat is waar, ik kreeg zonet nog een nummer van een FOK!ster.Maar ik ga er secuur me om!
quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:16 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ik ga me opgeven bij memories en je zoeken!
essnhills voelt zich niet meer speciaalquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met hoeveel dames ben jij wel niet tegelijkertijd aan het flirten?
op fok..quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ruik hier jaloeziequote:Op vrijdag 16 november 2012 16:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:17 schreef Karina het volgende:
En ik dacht: mooi even naar de wc, hoor ik die bel, gelukkig geen box.
Inderdaad, ik ben diep gekwetstquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:17 schreef Melleyn het volgende:
[..]
essnhills voelt zich niet meer speciaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Klopt hier nog een.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:17 schreef essnhills het volgende:
Ik woon zoals ik eerder ook al vertelde nu in Delft.. Maarja, er wonen wel meer studeneten in Delft
Dat geldt eigenlijk wel voor alle dingen in de huntquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:18 schreef Karina het volgende:
Dat spel is best een goeie koop als je dat toevallig net wilde kopen.
Geen enkele die aan jou kan tippen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Padumtssquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:19 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Geen enkele die aan jou kan tippen.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben diep gekwetst![]()
Maar je liet niets meer weten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een beetje wel, maar er zitten ook veel dingen bij van een raar merk bijvoorbeeld. Bij zo een spel maakt het niet zoveel uit.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:19 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Dat geldt eigenlijk wel voor alle dingen in de hunt
Ik was nog steeds m'n nagels aan het lakken!quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:19 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Maar je liet niets meer weten!
Nou vooruit, ik vergeef het je, voor deze ene keer danquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:19 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Geen enkele die aan jou kan tippen.
Jemig, da's toch gewoon in 5 min klaarquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was nog steeds m'n nagels aan het lakken!![]()
Dan kan je me na de hunt helpen en dan zal ik ook wel voor jou poseren op de foto.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was nog steeds m'n nagels aan het lakken!![]()
Ik kende haar ook eerder dan jou, dus het telt niet.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou vooruit, ik vergeef het je, voor deze ene keer dan
quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:20 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Jemig, da's toch gewoon in 5 min klaar
Nee hoor, de "rufurbished" boor van gisteravond is daar een goed voorbeeld van.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:19 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Dat geldt eigenlijk wel voor alle dingen in de hunt
Jamaar dat weten die jongens hier niet, anders moest ik mee helpen meubels verhuizen naar de bergingquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:20 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Jemig, da's toch gewoon in 5 min klaar
quote:
quote:
echt he! dacht eruit te gaan met een klapperquote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:23 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
echt he! dacht eruit te gaan met een klapper
succes met de box, die gaat er toch uit als ik in de auto zit
quote:
quote:
Ik ben inmiddels klaarquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:24 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Hoe ver ben je nu met het lakken?
quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:25 schreef Karina het volgende:
Bij die plaatjes van de lampen lijkt het altijd net of je er meer dan 1 krijgt.
Met de kans dat ze weer beschadigen...quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels klaarMaar we moeten zo nog even boodschappen inslaan..
Maar iemand moet toch de juiste dingen aanwijzen?quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Met de kans dat ze weer beschadigen...
Ah met wijzen blijven ze wel heelquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar iemand moet toch de juiste dingen aanwijzen?
Pics! Ik zou wel een hoerenkast maken van mijn huis om gigolo te worden.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:27 schreef Melleyn het volgende:
Ik zag dat die Jellywash uit m'n box ook gewoon voor 50 euro voorbij kwam
Ik snap echt niet waarom je dit zou kopen, het is zo lelijk. Je huis omtoveren in een hoerenkast
Tuurlijkquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:26 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Potver dan mis je de hunt!![]()
Maar morgen mij komen helpen heh!
quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
TuurlijkIk heb het al in m'n agenda gezet. Morgen heb ik het voor je uitgezocht!
Gaat nog steeds langzaam in totaal vind ikquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:30 schreef Karina het volgende:
Raar opeens gaat het dan heel snel, klopt niks van.
Klopt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:30 schreef Karina het volgende:
Raar opeens gaat het dan heel snel, klopt niks van.
Dat wel ja, vroeger ging het echt veel sneller. Betere koopjes misschien toen of mensen hebben alles al.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:30 schreef bambino het volgende:
[..]
Gaat nog steeds langzaam in totaal vind ik
Toen waren er leukere dingen te koop.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat wel ja, vroeger ging het echt veel sneller. Betere koopjes misschien toen of mensen hebben alles al.
Tijdens m'n eerste hunt had ik een Aviator voor 50 euroquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:33 schreef Lyza666 het volgende:
Aanbiedingen waren vroegâh ook scherper dacht ik.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:33 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Tijdens m'n eerste hunt had ik een Aviator voor 50 euro
Ja he? Ik weet niet meer precies wat allemaal, maar ik heb toen ook vaak zitten twijfelen, nu eigenlijk geen 1 keer.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:32 schreef bambino het volgende:
[..]
Toen waren er leukere dingen te koop.
Heb toen wel een par producten gehad met twijfel, of die ik gemist had door snelheid.
November 2009quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:34 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]WAS DAT NOG VOOR DE CRISIS?
Wut? De film/zonnebril/horloge?quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:33 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Tijdens m'n eerste hunt had ik een Aviator voor 50 euro
Als je er 2 mocht bestellen zou ik doen voor jequote:Op vrijdag 16 november 2012 16:36 schreef essnhills het volgende:
Ok mensen, ik ben even boodschappen doen. Wie bestelt er even een box voor me?
Ik ook.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je er 2 mocht bestellen zou ik doen voor je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kutfilm.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:37 schreef Ailuranthrope het volgende:
Life is like a IBood box you never what you'll get.
fixedquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je er 2 mocht bestellen zou ik ze beide houden
Als hij in mijn box zit, dan dealen we wel.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:37 schreef Karina het volgende:
ALS ik een box zou winnen en die broodbakmachine zou er in zitten zou ik het wel leuk vinden, maar om te kopen... nee.
Geen idee, ik heb er dit keer 2, zal ze vergelijkenquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Zou er dan 2x hetzelfde inzitten eigenlijk
quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:38 schreef bambino het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb er dit keer 2, zal ze vergelijken
Anders ik welquote:
fixed, jaquote:
50 en 100 toch? Zou wel raar zijn als er hetzelfde in zit.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:38 schreef bambino het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb er dit keer 2, zal ze vergelijken
50 50quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:39 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
50 en 100 toch? Zou wel raar zijn als er hetzelfde in zit.
Ja, usb aquarium, red bull shotje, shampoo/gels etcquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:40 schreef Melleyn het volgende:
D'r zijn tegenwoordig wel een aantal dingen die iedereen dan in de box heeft zitten. Ik noem een laptopmuis, rijbewijsetui, minishampooDe 'grotere' dingen verschillen meestal wel.
Kheb er 4 gezien waarvan 3 actief geprobeerd te pakken.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:41 schreef Karina het volgende:
De 2 die ik heb gezien allebei gemist door de error
Jammer erg jammer, ik heb die wat jij door het gamen gemist hebt, gemist door error kwam niet verder dan neem er een.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:40 schreef bambino het volgende:
1e 100 heb ik gemist door error
2e 100 was ik aan het gamen en was die uitverkocht direct op ipad
3e 50 gemist door![]()
quote:Bedankt voor de aankoop van de Rummy Bundel tijdens de Hunt. Helaas is deze aanbieding niet juist geweest,
De leverancier heeft tot onze spijt geen licentie om te leveren aan België en Nederland.
Laatste keer hadden ze die kleine prutjes juist meestal niet. Ik had 2 mediaplayers en dat was 't.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:41 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja, usb aquarium, red bull shotje, shampoo/gels etc
Ja ik hoop daar ook opquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:41 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Jammer erg jammer, ik heb die wat jij door het gamen gemist hebt, gemist door error kwam niet verder dan neem er een.Ik hoop nog op een 3de van 100.
Hij komt na deze ruk kinderset.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:42 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja ik hoop daar ook op
Maar ik moet om kwart voor 7 weg, tot 8 ofzo denk ik.
Dus ik vrees dat die dan komt
Lol assholes.quote:
Ik vrees met grote vrezenquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:42 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Hij komt na deze ruk kinderset.
Ja als dat zo is sla ik mijn penis tegen die van iemand anders om het te vieren!quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:43 schreef Karina het volgende:
Ik zit al weer klaar. Hopelijk dan eentje van 100 euro
quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:44 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja als dat zo is sla ik mijn penis tegen die van iemand anders om het te vieren!
Wooquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:44 schreef bambino het volgende:
Post 225 van vandaag alweer
GO BOX VOOR MELLEYN EN KARINA!
Moet je wel nog iemand vinden die dat ook wilt.....quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:44 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja als dat zo is sla ik mijn penis tegen die van iemand anders om het te vieren!
Dat is waar.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:44 schreef Karina het volgende:
[..]die zal raar staan te kijken dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |