IK ben niet krakkemikkig, het tafeltjequote:Op vrijdag 16 november 2012 15:41 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Zal ik je masseren? Of voor je dansen?
Lieffff hequote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:42 schreef Karina het volgende:
[..]
IK ben niet krakkemikkig, het tafeltje
Goede TT
Oh anders ging ik een lingerie modeshow voor je houden!quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:42 schreef Karina het volgende:
[..]
IK ben niet krakkemikkig, het tafeltje
Goede TT
Mannen in lingeriequote:Op vrijdag 16 november 2012 15:43 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Oh anders ging ik een lingerie modeshow voor je houden!
quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:43 schreef Karina het volgende:
je houden!
Mannen in lingerie nee dank u.
Wilde iemand die subwoofer niet? Dacht ik.
Als je er in staat, kom je bij nieuw deel automatisch. Zal je er nu in zetten.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:43 schreef Guul het volgende:
Zie dat ik meteen uit de lijst gehaald ben...
Ik kan nu gewoon ja zeggen en daarna niks meer van me laten horenquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:44 schreef rickyszz het volgende:
Ik heb hem in het betaalscherm, nog iemand die hem wil?
Hij stond er in heur, zie wikiquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:45 schreef bambino het volgende:
[..]
Als je er in staat, kom je bij nieuw deel automatisch. Zal je er nu in zetten.
wiki heeft geen zin, is alleen een backup.quote:
kwam ik ook achterquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:46 schreef bambino het volgende:
[..]
wiki heeft geen zin, is alleen een backup.
Dat weet ik ook wel, maar dan kan je daar de namen uithalenquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:46 schreef bambino het volgende:
[..]
wiki heeft geen zin, is alleen een backup.
Blijkbaar welquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:46 schreef Karina het volgende:
Als je open nieuw deel doet dan neemt hij gewoon de OP over. Kan niet fout gaan toch?
Klopt, zo goedaardig ben ik.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:45 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ik kan nu gewoon ja zeggen en daarna niks meer van me laten horen
Netjes netjes, maar ik heb em dus. Vader heeft setje compleet, allebei blijquote:
Hij neemt de vorige op over, niet de wiki.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:46 schreef Karina het volgende:
Als je open nieuw deel doet dan neemt hij gewoon de OP over. Kan niet fout gaan toch?
Dude kijk naar het vorige topicquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:48 schreef bambino het volgende:
[..]
Hij neemt de vorige op over, niet de wiki.
Daarom stond hij nog niet in de op, vanaf nu wel.
Powerlines - Werkhandschoenen - Printserver ding omdat het me wel geinig leekquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:47 schreef Guul het volgende:
Hahahaha... vind het allemaal wel goed hoor...
Wat heeft iedereen eigenlijk gekocht naast geen boxen..?
HDMI kabelsquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:47 schreef Guul het volgende:
"Mam, wat eten we vanavond?"quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:49 schreef Ailuranthrope het volgende:
Brb even sociale contacten onderhouden.
Buyincoins !quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:49 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
HDMI kabels(waarbij iedereen schreeuwt ACTION)
Niksquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:47 schreef Guul het volgende:
Nee als je een vaste lijn hebt lijkt me deze ook niet verkeerd.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:51 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Voor thuis niet een gek idee eigenlijk.
Eerder vannacht ging het ook al een keer fout, toen stond ik er na een aantal topics opeens niet meer tussen. Gaat niet altijd goed dus.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:48 schreef bambino het volgende:
[..]
Hij neemt de vorige op over, niet de wiki.
Daarom stond hij nog niet in de op, vanaf nu wel.
Zal mij een iboodworst wezenquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:51 schreef bambino het volgende:
Was ik weer, krijg weer gezeik van een mod dat ik geen topics mag openen of lapo hunten.
Elke hunt zelfde gezeik.
Is er iemand hier die het erg vind dat ik topics open?
Ik reken er eerlijk gezegd een beetje op dat als jij in het topic bent jij de nieuwe maaktquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:51 schreef bambino het volgende:
Was ik weer, krijg weer gezeik van een mod dat ik geen topics mag openen of lapo hunten.
Elke hunt zelfde gezeik.
Is er iemand hier die het erg vind dat ik topics open?
Stoer dingquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:52 schreef jonasr het volgende:
Wie heeft er een ipad?
http://www.1dayfly.com/be/nl/idayfly
![]()
![]()
![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:52 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik reken er eerlijk gezegd een beetje op dat als jij in het topic bent jij de nieuwe maakt
quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:53 schreef Melleyn het volgende:
Bambino wil je wel even de mensen uit de vorige op er nog bijzetten? Ze hadden het zo lief aan me gevraagd of ze erin mochten
Ik kan niet strijkenquote:
Dat zou niet mogen gebeuren als je de OP pakt van het topic dat net vol is geraakt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eerder vannacht ging het ook al een keer fout, toen stond ik er na een aantal topics opeens niet meer tussen. Gaat niet altijd goed dus.
Spuit 11quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:53 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Bah beetje respect voor de vrouwen hier!
quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:55 schreef bambino het volgende:
Ik kan niet meer, mod heeft het al aangepast (glowmouse heeft zich zelf er uit gehaald)
EDMAN- - rickyszz - Ailuranthrope - Renn
Missen nog, kun jij die erin zetten Karina?
Staan erin, gewoon inderdaad op nieuw deel drukken en geen oude pakken ervoorquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:55 schreef bambino het volgende:
Ik kan niet meer, mod heeft het al aangepast (glowmouse heeft zich zelf er uit gehaald)
EDMAN- - rickyszz - Ailuranthrope - Renn
Missen nog, kun jij die erin zetten Karina?
Niemand.. Ik heb over het algemeen alleen strakzittende stretchkleding, dat hoeft niet gestreken te wordenquote:
2.1 is altijd met sub toch?quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:56 schreef jonasr het volgende:
kom op Ibood-sint. 2.1 met subwoofer!
quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niemand.. Ik heb over het algemeen alleen strakzittende stretchkleding, dat hoeft niet gestreken te worden
Jup, 2e getal is aantal subs.quote:
quote:
2.0 enkel speakers dan?quote:
NAS x10000 in 2 dagenquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:58 schreef EDMAN- het volgende:
Ik haat:
-NAS
-Zaklampen
-Dekbedden
-Boxen.
Vorige keren waren het meestal de MP3 spelers die heb ik helemaal nog niet gezien.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:58 schreef EDMAN- het volgende:
Ik haat:
-NAS
-Zaklampen
-Dekbedden
-Boxen.
en wake up lights.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:58 schreef EDMAN- het volgende:
Ik haat:
-NAS
-Zaklampen
-Dekbedden
-Boxen.
- Oorbellenquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:58 schreef EDMAN- het volgende:
Ik haat:
-NAS
-Zaklampen
-Dekbedden
-Boxen.
Je had die Jamo's moeten halen. Geen sub bij nodig, heb ik hier ook staan. Als vrienden langs komen beginnen ze ook altijd mooi setje maar jammer dat er geen sub bij zit. Maar als ik hem dan aanzet dan missen ze de sub niet meer.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:58 schreef jonasr het volgende:
[..]
2.0 enkel speakers dan?.
Ik bedoel gewoon volledig setje haha ;-D.
Dikwijls setjes met enkel speakersof enkel sub
.
Bah, zaklamp dan ga ik maar even wc-pauze houden
Wie dan?quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:59 schreef Melleyn het volgende:
Sommige mensen verdienen echt een piemel in hun reet
Wat? wie?quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:59 schreef Melleyn het volgende:
Sommige mensen verdienen echt een piemel in hun reet
True (alhoewel ik wel SUB heb)quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:59 schreef Waffle het volgende:
[..]
Je had die Jamo's moeten halen. Geen sub bij nodig, heb ik hier ook staan. Als vrienden langs komen beginnen ze ook altijd mooi setje maar jammer dat er geen sub bij zit. Maar als ik hem dan aanzet dan missen ze de sub niet meer.
IS WEL 250 LUMEN!quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:58 schreef EDMAN- het volgende:
Ik haat:
-NAS
-Zaklampen
-Dekbedden
-Boxen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |