quote:
nee gewoon bitterballenquote:
Ja misschien ook wel, maar ik heb geen reden om Angel voor vegetarische slager uit te schelden.quote:
Als ik er offence aan nam dan lag je nu voorover gebogen over een tonnetje bier.quote:
ja die zit in amsterdam volgens mijquote:
Ja ik heb ook liever geen vegetarische vriend.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:38 schreef missbehavin het volgende:
Het is ws heel kortzichtig, maar ik zou het gewoon niet tof vinden als ik bv. voornemens ben mijn befaamde ajam ketjap te maken en dat mijn lief dan iets zou hebben van 'bah, kip'
quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja misschien ook wel, maar ik heb geen reden om Angel voor vegetarische slager uit te schelden.
kop dicht heteroquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O no you di'in't!
Je mag me van alles noemen, maar vegetarische slager?!
Kringspiermusketier
Bilspleetathleet
Endeldarmtoerist
Chocoprins
etc
etc
Maar dit?!
Ik denk bij dat soort dingen altijd: Als je nou zo principieel geen vlees eet, waarom wil je dan nog wel dat je groente er zo uitziet en zo smaakt?quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja die zit in amsterdam volgens mij
en ze maken vegetarisch 'vlees'
dus dingen die echt heel erg naar vlees smaken en er zo uit zien
van mij hoeft dat niet zo maar het is wel grappig om dan zo'n balletje te proeven
Angel houdt van meisjes! Nananananaaaaaaquote:
ja dat weet ik ook niet, maar het verkoopt wel blijkbaar als je er een aparte 'slager' voor kunt oprichtenquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk bij dat soort dingen altijd: Als je nou zo principieel geen vlees eet, waarom wil je dan nog wel dat je groente er zo uitziet en zo smaakt?
Dat neem je teruuuuuuuuug!!!!quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Angel houdt van meisjes! Nananananaaaaaa.
Waarom, heb je iets tegen hetero's ofzo?quote:
Discriminatie!quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom, heb je iets tegen hetero's ofzo?.
Uhm, uh... nee hoor, als ze maar niet aan me zitte!quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom, heb je iets tegen hetero's ofzo?.
ja, of voor je neus gaan zoenen zeker!quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhm, uh... nee hoor, als ze maar niet aan me zitte!
Hey. Wacht ff!
Er zijn ook vrouwelijke hetero's hè? Zeggen ze.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhm, uh... nee hoor, als ze maar niet aan me zitte!
Hey. Wacht ff!
Ja ik heb helemaal niks tegen ze verder hoor. Maar ze moeten me er niet mee lastig gaan vallen. Doe dat lekker thuis!quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, of voor je neus gaan zoenen zeker!
Yuk!.
Als je het zo goed aan ze kan zien dat ze hetero zijn, dat vind ik echt viesquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, of voor je neus gaan zoenen zeker!
Yuk!.
Ja, dat ze dan boeren laten, en scheten. En van die fluimen op de grond kwakkenquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je het zo goed aan ze kan zien dat ze hetero zijn, dat vind ik echt vies
quote:"That season we were loaded with pizazz. Earrings of fuchsia and peach. Mind you, peach. And hats. Hats, Hats, Hats, for career girls. How I adored Paris."
ja, van dat overdreven gedragquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je het zo goed aan ze kan zien dat ze hetero zijn, dat vind ik echt vies
Ow, nou dan moet je mij maar niet zien danquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:56 schreef Ang3l het volgende:
Ja nou, dan kan je lachen... maar ik heb daar echt last van hoor!
Dat druist tegen mijn normen en waarden in.
De grote Rupaul heeft in haar boek gezegt dat je altijd matchende kleding moet dragen. En vloekende kleding of vormeloze,.... dat si een hoofdzonde!
Wat probeer je nou te zeggen?quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:07 schreef Ang3l het volgende:
Ik WALG van je!
Echt, dat jij kan trouwens en zo...
Ik snapte je zin gewoon nietquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:09 schreef Ang3l het volgende:
Dat het die kant op net zo absurd is dan de andere kant op
But anywaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay!
Het is bijna weekend
Preciesquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik heb ook liever geen vegetarische vriend.
Gewoon worst in die waffel. Klaar.
Gedoe zeg!
quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:07 schreef Ang3l het volgende:
Ik WALG van je!
Echt, dat jij kan trouwens en zo...
Way ahead of youquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:14 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap het nog steeds niet... need....more...coffeeeee/alcohol.....
Niemand heeft me nog omgelegd, dus het is okquote:
Nog niet neequote:Op vrijdag 16 november 2012 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niemand heeft me nog omgelegd, dus het is ok.
had ik toch betere instructies moeten gevenquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niemand heeft me nog omgelegd, dus het is ok.
je weet het, als het goed moet gebeuren, moet je het zelf doenquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
had ik toch betere instructies moeten geven
Trouwens moets trouwen zijnquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snapte je zin gewoon niet. Maar goed, whatever
.
spreek je uit ervaring?quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je weet het, als het goed moet gebeuren, moet je het zelf doen.
quote:
Oh zoquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Trouwens moets trouwen zijn
Dat je kan trouwen. Dat dus.
niets mis meequote:
Ik zie soms star wars verzamelingen en moet intern huilen als ik zie wat het nu allemaal waard is.. Ik had echt ALLESquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:30 schreef Ang3l het volgende:
Ik was kei jeugdsentimenterig He-Man action figures aan het googlen... blijkt dat ze een aantal jaren terug allemaal nieuwe edities hebben uitgegeven onder de naam Masters of the Universe Classics
Ik wil...
O... ik was meer van "ik wil die poppetjes hebben"quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie soms star wars verzamelingen en moet intern huilen als ik zie wat het nu allemaal waard is.. Ik had echt ALLES.
Ik heb dan, ik wil het terughebbenquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O... ik was meer van "ik wil die poppetjes hebben"
quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:40 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb ze nog allemaal bij m;'n ouders liggen. Maar sommige zijn beschadigd. Geeneen meer in doos. En de she-ra's zijn gescalpeerd van het te vaak kammen![]()
Nee niets hoorquote:
Ik heb ze nog allemaal bij m;'n ouders liggen. Maar sommige zijn beschadigd. Geeneen meer in doos. En de she-ra's zijn gescalpeerd van het te vaak kammen![]()
Ik vind het she-rapequote:Op vrijdag 16 november 2012 16:44 schreef Ang3l het volgende:
She-Ra was een stoer wijf. Die kan wel wat hebben
quote:
Oh ja, ze waren idd ook gemaakt als modelpoppenquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hallo! Maak die dingen dan ook wat steviger! Die haren zaten zo in die kop gepropt door gaatjes en op den duur scheurden ze allemaal bij die gaatjes af. Echt zo'n scalp.
jij denkt ook alleen maar aan seks he?quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:49 schreef missbehavin het volgende:
Ik moet nu aan the Walking Dead denken
Immerquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
jij denkt ook alleen maar aan seks he?.
Weer iets dat we gemeen hebbenquote:
Ja, we zijn zowat een tweelingquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weer iets dat we gemeen hebben.
That would be awkwardquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, we zijn zowat een tweeling
quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:05 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Zo, biertje is open, weekend gaat er nu echt aankomen.
Alleen de she-ra's hadden haar. De he-man's nietquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, ze waren idd ook gemaakt als modelpoppen.
Ik had vroeger wel een barbie-size Boba fett.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:49 schreef missbehavin het volgende:
Ik moet nu aan the Walking Dead denken
Ho-manquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alleen de she-ra's hadden haar. De he-man's nietZelfs teela niet.
Mijn he-man's gingen altijd samenwonen![]()
quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ho-man.
Ik was nooit zo van de he-man, Transformers was echt helemaal mijn ding toen, wil er soms nog steeds eentje kopen.
Ik had Grimlockquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ho-man.
Ik was nooit zo van de he-man, Transformers was echt helemaal mijn ding toen, wil er soms nog steeds eentje kopen.
Ik was een verwend kutkind door 1 oma, ik had er tientallen...quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had Grimlock
En iets met een schorpioen.
Verder niks
Astrotrain!quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:15 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I would kill for one.
Dateloze avond dat wij je nu mogen vermaken?quote:
inderdaad. slecht hoor.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dateloze avond dat wij je nu mogen vermaken?
Nee. Ik heb ervoor gekozen alleen te zijn vandaagquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik las dakloosquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt hem gedumpt voor een dag. Daar begint het mee.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:25 schreef Tegan het volgende:
Nee. Ik heb ervoor gekozen alleen te zijn vandaag. Alleen zijn
.
Het is uit voor je het weetquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt hem gedumpt voor een dag. Daar begint het mee.
Als ik dakloos zou zijn, kon ik vanaf deze week bij jou komen inwonen.quote:
I know, de weddenschappen lopen al achter de schermen.quote:
Achter welke schermen kan jijquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
I know, de weddenschappen lopen al achter de schermen.
What's in it for me?quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:33 schreef Tegan het volgende:
Ok, en nu moeten jullie me serieus wel even gaan vermaken, pretty please.
Ik heb over 3 dagen al een jaarquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:31 schreef Tegan het volgende:
Over een paar dagen hebben we drie maanden huuuu. Mooie tijd wel.
Ik over ruim een maand 7 jaar. Wie biedt meer?quote:
Ik had 2 jaar geleden 12 jaarquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik over ruim een maand 7 jaar. Wie biedt meer?
quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:47 schreef Tegan het volgende:
He, dat is niet eerlijk want ik ben niet zo oud.
Dan halen we die bijna 1 jaar weer van de lijst af en vervangen we die met je record van 12 jaar.quote:
Als ze uitgaan dan telt het niet meer.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan halen we die bijna 1 jaar weer van de lijst af en vervangen we die met je record van 12 jaar.
Ja maar, ja maar, dat wil ik helemaal niet!quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan halen we die bijna 1 jaar weer van de lijst af en vervangen we die met je record van 12 jaar.
Precies!quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als ze uitgaan dan telt het niet meer.
Daar doe ik het niet voor.quote:
Nee dat is ook niet eerlijk he...quote:
Who said it had to be fair?quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee dat is ook niet eerlijk he...
Me!quote:
quote:
Ja, totdat dat weer terug isquote:
Binnenkort drie maanden. Nog ff en dan wonen ze samen en komt ze hier niet meer.quote:
Samenwonenquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Binnenkort drie maanden. Nog ff en dan wonen ze samen en komt ze hier niet meer.
Ja en dan is ze 'ineens' zwanger enzoquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Binnenkort drie maanden. Nog ff en dan wonen ze samen en komt ze hier niet meer.
Dat zei je 6 maanden geleden over relaties.quote:
Check!quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:00 schreef missbehavin het volgende:
Ja en dan is ze 'ineens' zwanger enzoHoe harder ze nu tegenspartelen...
Bring it on babequote:Op vrijdag 16 november 2012 21:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als er maar iets was waarmee ik dit effect teniet kon doen...
Still truequote:Op vrijdag 16 november 2012 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zei je 6 maanden geleden over relaties.
Dat zou kunnen, maar dan is het echt wel bezoekje abortuskliniek.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en dan is ze 'ineens' zwanger enzoHoe harder ze nu tegenspartelen...
Tja, beter dan een kind houden wat je eigenlijk niet wilt he..quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar dan is het echt wel bezoekje abortuskliniek.
quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, beter dan een kind houden wat je eigenlijk niet wilt he..
Dat sowieso natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:04 schreef Tegan het volgende:
[..]. Nog beter om het niet te laten gebeuren natuurlijk
.
Ik had een paar dagen buikpijn deze week, maar toen dacht ik hm, ik ga maar niet naar de huisarts, want met een beetje geluk werkt het straks niet meer daar beneden.
Mja. Hij doet zoveel dingen die ik eigenlijk helemaal niet wil maar toch wel erg tof zijn omdat ze met hem zijnquote:
Echt een wijvenstreek.quote:
Alsof jullie niet net zo doortrapt zijnquote:
Noem twee voorbeelden...quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:06 schreef missbehavin het volgende:
Alsof jullie niet net zo doortrapt zijn
Ex. En ex.quote:
Dat jij op de verkeerde mannen valt / mannen niet in de tang kunt houden, moet je niet de mannen kwalijk nemen.quote:
Wel. Jullie ALLEMAALquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat jij op de verkeerde mannen valt / mannen niet in de tang kunt houden, moet je niet de mannen kwalijk nemen.
Geef je het ook ff door aan die kerel van je?quote:
Don't worry, he knowsquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geef je het ook ff door aan die kerel van je?
Ik begon er niet over.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:13 schreef MissMSX het volgende:
Nofi, maar ik ben een beetje T-date-moe
Ik kan ook weer over jouw voorliefde voor gag-ballen beginnen.quote:
Dat is iets wat jij jezelf hebt wijsgemaakt lieve Airquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan ook weer over jouw voorliefde voor gag-ballen beginnen.
Sure.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:19 schreef missbehavin het volgende:
Dat is iets wat jij jezelf hebt wijsgemaakt lieve Air
quote:
Familiezak M&M Crispy's. Op je figuur hoef je toch niet meer te letten nu je binnenkort gaat samenwonen.quote:
Ik heb geen M&M's in huisquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Familiezak M&M Crispy's. Op je figuur hoef je toch niet meer te letten nu je binnenkort gaat samenwonen.
Albert Heijn is nog open tot 10 uur.quote:
Het gaat mij niet om de schuldvraagquote:
6,5 jaar. Helaas.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helaas van die 6,5 jaar?quote:
quote:
Seven year itchquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De singles sc is al een tijdje dood he?. Ik mis de singles chatquote:
Volgende week vrijdag?quote:Op zaterdag 17 november 2012 09:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb nog over, kom maar halen!
Eh, whut?quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:54 schreef Comp_Lex het volgende:
Hoi,
mijn hele avond is verpest dus ik dacht van ik ga hier nog even iets zeggen. Ik ga al zo weinig mijn huis uit en dan durven zo ook nog buiten mij om het rooster om te gooien zonder mij te informeren en dan laten ze me ook constant voor niets lang wachten. Echt niks aan gewoon.
Het is eigenlijk iets heel kleins, maar omdat ik dus niet vaak mijn huis uit kom ga ik dus van zoiets mij behoorlijk kut voelen. Dat gebeurt niet vaak trouwens.
Mijn reactie was inderdaad dit met dit =>quote:
kerel serieus ga in therapiequote:Op zaterdag 17 november 2012 10:56 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Mijn reactie was inderdaad dit met dit =>
o nee hoor, soms heb ik ook van die momentenquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kerel serieus ga in therapie
die post staat vol met redenen
top of my head: zo van streek raken door een roosterwissel en je gaat bijna niet naar buiten?
En dat moet je dan perse posten in een sc waar je nooit komt?
En dan ga ik alleen af op het nu en niet eens je posthistorie
jouw post historie is wel wat anders aos van die ventquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
o nee hoor, soms heb ik ook van die momentendat je een hele tijd niet uit bent geweest en dan spreek je met een paar mensen af en dan zeggen ze allemaal op het laatste moment af en dan zit je alsnog de hele week thuis. Daar kun je best van over de zeik zijn
Blijkbaar maakt de posthistorie dan niets uitquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jouw post historie is wel wat anders aos van die vent
quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
En dat moet je dan perse posten in een sc waar je nooit komt?
Kloptquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:27 schreef rhubarbje het volgende:
Prima, die struisvogel politiek lijkt echt te werken voor he?
Lekker vol en mooi leven heb je nu
Wauw, wat kan jij goed in de toekomst kijken zeg. Misschien kun je daar geld mee verdienen joh.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:33 schreef rhubarbje het volgende:
En over drie weken loop je weer te janken op fok
Naja ik ga me op de sint focussen
stuk positievere energie
Doe es andere ava, anders denk ik steeds dat je Air bentquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:49 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Wauw, wat kan jij goed in de toekomst kijken zeg. Misschien kun je daar geld mee verdienen joh.
Misschien ben ik wel een kloon van AirwiNquote:Op zaterdag 17 november 2012 13:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Doe es andere ava, anders denk ik steeds dat je Air bent
Ik betwijfel het.quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:30 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel een kloon van AirwiN
N00b.quote:Op zaterdag 17 november 2012 09:49 schreef KomtTijd... het volgende:
en jullie moeten voor me zingen vandaag!10 jaar FOK!
Of soms denken: Ahh, eindelijk eens ff rust!quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
o nee hoor, soms heb ik ook van die momentendat je een hele tijd niet uit bent geweest en dan spreek je met een paar mensen af en dan zeggen ze allemaal op het laatste moment af en dan zit je alsnog de hele week thuis. Daar kun je best van over de zeik zijn
Teveel rust is ook weer niet goed.quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of soms denken: Ahh, eindelijk eens ff rust!
Zoals ik gitseravond dacht
T.quote:
Prima!quote:
Twee dagen geleden ook al. Verveel je je opnieuw of nog steeds?quote:
Als je bereid bent naakt voor mij te dansen wil ik je wel entertainen.quote:
Ik weet niet of al die mensen hier dat wel leuk vinden.quote:Op zondag 18 november 2012 19:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je bereid bent naakt voor mij te dansen wil ik je wel entertainen.
Ik gok het er wel opquote:Op zondag 18 november 2012 19:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik weet niet of al die mensen hier dat wel leuk vinden.
Aan jou zou ik zoiets nooit vragen overigens.quote:Op zondag 18 november 2012 19:43 schreef L-E het volgende:
Nooit te beroerd om een medemens te helpen, die Air.
Dank je.quote:Op zondag 18 november 2012 21:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aan jou zou ik zoiets nooit vragen overigens.
Te is alleen goed bij tevreden en tequillaquote:
true, maar je hebt iig 1 optie erbijquote:
Ik heb niets tegen tegoed, televisie en temeiersquote:Op maandag 19 november 2012 09:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Te is alleen goed bij tevreden en tequilla
Alhoewel.... die laatste....
Teeeeering, die was ik vergetenquote:Op maandag 19 november 2012 09:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen tegoed, televisie en temeiers.
Tis ook zo'n clichee kutuitspraak, en die kloppen 9 van de 10 keer nietquote:
... en tevreden.quote:Op maandag 19 november 2012 09:29 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb niets tegen tegoed, televisie en temeiers.
quote:
Nog niet wakker?quote:Op maandag 19 november 2012 09:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Te is alleen goed bij tevreden en tequilla
quote:
Nee, want meestal stopt ie al bij tevredenquote:Op maandag 19 november 2012 09:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis ook zo'n clichee kutuitspraak, en die kloppen 9 van de 10 keer niet.
*WHACK* Wake! Up! Fool!quote:
Dan zijn we het tezamen eensquote:Op maandag 19 november 2012 10:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, want meestal stopt ie al bij tevreden
Maar ik zal voortaan de rest er ook aan toevoegen
Dat vind ik een goede tegemoetkomingquote:
*sluit aan in t kringgesprek*quote:Op maandag 19 november 2012 10:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo ken ik je niet. Jij nog iets leuks gedaan dit weekend?
Verjaardag van een vriend in twee delen gevierd. Vrijdag met een klein clubje gegeten bij Zaza en zaterdag met de grote club borrelen in de Sluyswacht.quote:Op maandag 19 november 2012 10:09 schreef Ang3l het volgende:
aan in t kringgesprek*
En jij, wat heb jij gedaan dit weekend?
Ik was zaterdag wel met een stuk of 20 nichten.quote:Op maandag 19 november 2012 10:10 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil trouwens geen open deuren ingetrapt zien over het woord kringgesprek
Klinkt als een goed weekendquote:Op maandag 19 november 2012 10:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Verjaardag van een vriend in twee delen gevierd. Vrijdag met een klein clubje gegeten bij Zaza en zaterdag met de grote club borrelen in de Sluyswacht.
Zondag brak! Lekker niks gedaan en filmpje gekeken.
Andere dingen aan mijn hoofd.quote:Op maandag 19 november 2012 10:07 schreef Godtje het volgende:
Zo ken ik je niet. Jij nog iets leuks gedaan dit weekend?
Even na laten kijken. Of is het nu weg?quote:Op maandag 19 november 2012 10:18 schreef Ripley het volgende:
Ik ben het hele weekend ziek geweest. Lijkt wel of ik last heb van mijn evenwichtsorgaan, steeds duizelig en zaterdag ook constant kotsen
Wel Amelie gekeken
Neuh, het is wel wat beter dus ben weer aan het werk. Ik kijk het even aan en ga dan misschien naar de huisartsquote:Op maandag 19 november 2012 10:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Even na laten kijken. Of is het nu weg?
Als je maar niet plat gaatquote:Op maandag 19 november 2012 10:28 schreef Ripley het volgende:
weer aan het werk. Ik kijk het even aan en ga dan misschien naar de
Niet te lang mee wachten. Een collega van mij had vergelijkbare klachten. Die is afgelopen week onderuit gegaan tijdens een duizeling en zit nu thuis met een gebroken kaak.quote:Op maandag 19 november 2012 10:28 schreef Ripley het volgende:
Neuh, het is wel wat beter dus ben weer aan het werk. Ik kijk het even aan en ga dan misschien naar de huisarts
Dat dus.quote:
En wat had die persoon verder? Ik kan uiteraard wel iets vinden op internet wat heel erg lijkt op hoe ik me voel en dat schijnt vanzelf over te gaan.quote:Op maandag 19 november 2012 10:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet te lang mee wachten. Een collega van mij had vergelijkbare klachten. Die is afgelopen week onderuit gegaan tijdens een duizeling en zit nu thuis met een gebroken kaak.
Niks.quote:Op maandag 19 november 2012 10:33 schreef Ripley het volgende:
En wat had die persoon verder? Ik kan uiteraard wel iets vinden op internet wat heel erg lijkt op hoe ik me voel en dat schijnt vanzelf over te gaan.
skyfall is tof! donderdag heen geweest.quote:Op maandag 19 november 2012 10:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oudje en niet al te best. Wanderlust.
Woensdag eindelijk tijd voor Skyfall
Ikz it heel erg te wachten op Cloud Atlas en Life of Pi.quote:Op maandag 19 november 2012 10:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oudje en niet al te best. Wanderlust.
Woensdag eindelijk tijd voor Skyfall
Ik vond 'm voor een James Neanderthaler Bond ook wel leuk eigenlijkquote:Op maandag 19 november 2012 10:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
skyfall is tof! donderdag heen geweest.
Ik vond hem ook leuk ja. En erg mooi gefilmd. En Javier Bardem is tofquote:Op maandag 19 november 2012 10:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond 'm voor een James Neanderthaler Bond ook wel leuk eigenlijk
ik vond hem niet bond-bijzonder zegmaar.......quote:Op maandag 19 november 2012 10:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
skyfall is tof! donderdag heen geweest.
Ik vind Javier idd een sexy man. Oke, niet in deze filmquote:Op maandag 19 november 2012 10:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vond hem ook leuk ja. En erg mooi gefilmd. En Javier Bardem is tofHij's lelijk maar toch vind ik hem heel aantrekkelijk
Ik vond hem juist weer terug naar Bond, na de laatste die gewone normale actiefilms waren.quote:Op maandag 19 november 2012 10:43 schreef rival het volgende:
[..]
ik vond hem niet bond-bijzonder zegmaar.......
Die film noem ik ook altijd om het uit te leggen. Die handen van hem zijn goddamn sexy!quote:Op maandag 19 november 2012 10:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind Javier idd een sexy man. Oke, niet in deze film
Maar bv in Vicky Christina Barcelona.
En een erg goede acteur!
Ik moet/wil jagten, perks of being a wallflower, alles is familie en james bond nog zienquote:Op maandag 19 november 2012 10:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ikz it heel erg te wachten op Cloud Atlas en Life of Pi.
Al ben ik wel huiverig, want beide boeken vond ik schitterend.
Cloud Atlas vorige week uitgelezen(Life of Pi heul lang gelee)
Jagten wil ik ook erg graag zien, en wallflower ookquote:Op maandag 19 november 2012 10:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik moet/wil jagten, perks of being a wallflower, alles is familie en james bond nog zien
Jagten iddquote:Op maandag 19 november 2012 10:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik moet/wil jagten, perks of being a wallflower, alles is familie en james bond nog zien
Ja daar speelt ie ook wel echt de zwoele verleider. Sowieso, hele leuke film.quote:Op maandag 19 november 2012 10:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die film noem ik ook altijd om het uit te leggen. Die handen van hem zijn goddamn sexy!
Ja ik ook. Gaf me veel meer het jeugdsentimentgevoel dan de andere.quote:Ik vond de verwijzingen naar de oude bond films in skyfall ook erg leuk overigens
Ik ga ze ook niet allemaal redden. Te weinig tijd en teveel te zien.quote:Op maandag 19 november 2012 10:47 schreef Ang3l het volgende:
Jagten idd
Perks weet ik niet zeker. Gemengde kritieken.
Alles is familie, omdat... ja, alles
Oke wacht.... en 1 jan...,. en sterren springen op het ijs?quote:Op maandag 19 november 2012 10:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ga ze ook niet allemaal redden. Te weinig tijd en teveel te zien.
Volgens mij dit weekend ook afgesproken om 1 jan (ja 1 jan!!!) naar sterren springen op het ijs te gaan.
Sterren dansen op het ijs hequote:Op maandag 19 november 2012 10:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ga ze ook niet allemaal redden. Te weinig tijd en teveel te zien.
Volgens mij dit weekend ook afgesproken om 1 jan (ja 1 jan!!!) naar sterren springen op het ijs te gaan.
dat vond ik ook ja. Maar een beetje frisse wind in Bond-land mocht ook wel, De tijd dat de superwapens uit de koude oorlog spektakel genoeg waren is al lang voorbij, dus ik vond het 3 prima films. Maar deze wel de beste van de laatste 3.quote:Op maandag 19 november 2012 10:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond hem juist weer terug naar Bond, na de laatste die gewone normale actiefilms waren.
Ik zag ze al heel hard plat op dat ijs knallen van de hoge duikplankquote:
Ik vond die andere 2 dus niet zo. James Bond mag van mij met een dikke over the top knipoog. Niet te serieus en realistisch. En dat vond ik bij de vorige dus. Gewoon een soort Bourne. En daar hou ik niet zo van. Te dertien in dozijn actie. Deze had echter weer voldoende knipoogjes en verwijzingen en grapjes. Dus die vond ik leukquote:Op maandag 19 november 2012 10:59 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
dat vond ik ook ja. Maar een beetje frisse wind in Bond-land mocht ook wel, De tijd dat de superwapens uit de koude oorlog spektakel genoeg waren is al lang voorbij, dus ik vond het 3 prima films. Maar deze wel de beste van de laatste 3.
Ja, maar dat vinden we een veel minder leuke attractie.quote:
Moeten de stagiaires wat beter gebriefd wordenquote:Op maandag 19 november 2012 11:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, maar dat vinden we een veel minder leuke attractie.
De redactie schijnt zich ook al paar keer te hebben versproken terwijl ze kandidaten aan het bellen waren!
Goedemiddag! Wil je mee doen met sterren springen op het ijs?!
Misschien moet je terug en dat zelf doenquote:Op maandag 19 november 2012 11:08 schreef Ripley het volgende:
Moeten de stagiaires wat beter gebriefd wor
Misschien zeg ik volgende keer wel ja, maar momenteel zit ik nog goed hoorquote:Op maandag 19 november 2012 11:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien moet je terug en dat zelf doen
Met plezier ook wel weg gegaan daar dus?quote:Op maandag 19 november 2012 11:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Misschien zeg ik volgende keer wel ja, maar momenteel zit ik nog goed hoor
Ja je denkt toch niet dat de echte sterren zich lenen voor zoiets?quote:
Hoe bedoel je? Ik heb het daar erg naar mijn zin gehad, maar heb eigenlijk ook nooit spijt gehad van mijn beslissing weg te gaanquote:Op maandag 19 november 2012 11:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Met plezier ook wel weg gegaan daar dus?
Nee, al hebben we die niet echt in Nederland natuurlijkquote:Op maandag 19 november 2012 11:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja je denkt toch niet dat de echte sterren zich lenen voor zoiets?
Nou dat weet ik niet hoor. Misschien omdat wij wat nuchterder zijn dan Amerikanen dat ze hier niet zo snel iemand een sterrenstatus geven met al dat gedoe er omheen, maar op zich heeft NL toch ook wel "grote namen".quote:Op maandag 19 november 2012 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, al hebben we die niet echt in Nederland natuurlijk.
Als ik kijk naar films hebben we 1 acteur: Barry Atsmaquote:Op maandag 19 november 2012 11:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet hoor. Misschien omdat wij wat nuchterder zijn dan Amerikanen dat ze hier niet zo snel iemand een sterrenstatus geven met al dat gedoe er omheen, maar op zich heeft NL toch ook wel "grote namen".
En 1 actricequote:Op maandag 19 november 2012 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik kijk naar films hebben we 1 acteur: Barry Atsma.
Ik vind wat mindere sterren wat leuker eigenlijk. Die zijn minder politiek correct en spontaner.quote:Op maandag 19 november 2012 11:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet hoor. Misschien omdat wij wat nuchterder zijn dan Amerikanen dat ze hier niet zo snel iemand een sterrenstatus geven met al dat gedoe er omheen, maar op zich heeft NL toch ook wel "grote namen".
Ja die hoeven minder op hun woorden te letten wellichtquote:Op maandag 19 november 2012 11:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind wat mindere sterren wat leuker eigenlijk. Die zijn minder politiek correct en spontaner.
Ja dat is wel een beetje NL's he? Dat er ineens eentje ontdekt wordt en BAM in alle films!quote:Op maandag 19 november 2012 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik kijk naar films hebben we 1 acteur: Barry Atsma.
Ik bedoelde of je het een fijne werkgever vond. Of dat je denkt ik heb er gewerkt maar ik wil er nooit meer naar terug.quote:Op maandag 19 november 2012 11:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik heb het daar erg naar mijn zin gehad, maar heb eigenlijk ook nooit spijt gehad van mijn beslissing weg te gaanNu mag ik zelf pitchen aan zenders, geloof nooit dat dat daar ook het geval zou zijn
Maar heb zeker nog een soft spot voor mijn oude plekkie hoor. en zij kennelijk ook voor mij
Ja, opzich ook wel logisch hoor, maar ik kan die naam echt niet meer horen inmiddelsquote:Op maandag 19 november 2012 11:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat is wel een beetje NL's he? Dat er ineens eentje ontdekt wordt en BAM in alle films!
Nou ja, Jennifer Lawrence zit ook in heeeel veel films nu. Maar ind e USA worden gewoon meer films gemaakt dus valt het iets minder op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |