quote:
nee gewoon bitterballenquote:
Ja misschien ook wel, maar ik heb geen reden om Angel voor vegetarische slager uit te schelden.quote:
Als ik er offence aan nam dan lag je nu voorover gebogen over een tonnetje bier.quote:
ja die zit in amsterdam volgens mijquote:
Ja ik heb ook liever geen vegetarische vriend.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:38 schreef missbehavin het volgende:
Het is ws heel kortzichtig, maar ik zou het gewoon niet tof vinden als ik bv. voornemens ben mijn befaamde ajam ketjap te maken en dat mijn lief dan iets zou hebben van 'bah, kip'
quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja misschien ook wel, maar ik heb geen reden om Angel voor vegetarische slager uit te schelden.
kop dicht heteroquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O no you di'in't!
Je mag me van alles noemen, maar vegetarische slager?!
Kringspiermusketier
Bilspleetathleet
Endeldarmtoerist
Chocoprins
etc
etc
Maar dit?!
Ik denk bij dat soort dingen altijd: Als je nou zo principieel geen vlees eet, waarom wil je dan nog wel dat je groente er zo uitziet en zo smaakt?quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja die zit in amsterdam volgens mij
en ze maken vegetarisch 'vlees'
dus dingen die echt heel erg naar vlees smaken en er zo uit zien
van mij hoeft dat niet zo maar het is wel grappig om dan zo'n balletje te proeven
Angel houdt van meisjes! Nananananaaaaaaquote:
ja dat weet ik ook niet, maar het verkoopt wel blijkbaar als je er een aparte 'slager' voor kunt oprichtenquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk bij dat soort dingen altijd: Als je nou zo principieel geen vlees eet, waarom wil je dan nog wel dat je groente er zo uitziet en zo smaakt?
Dat neem je teruuuuuuuuug!!!!quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Angel houdt van meisjes! Nananananaaaaaa.
Waarom, heb je iets tegen hetero's ofzo?quote:
Discriminatie!quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom, heb je iets tegen hetero's ofzo?.
Uhm, uh... nee hoor, als ze maar niet aan me zitte!quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom, heb je iets tegen hetero's ofzo?.
ja, of voor je neus gaan zoenen zeker!quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhm, uh... nee hoor, als ze maar niet aan me zitte!
Hey. Wacht ff!
Er zijn ook vrouwelijke hetero's hè? Zeggen ze.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhm, uh... nee hoor, als ze maar niet aan me zitte!
Hey. Wacht ff!
Ja ik heb helemaal niks tegen ze verder hoor. Maar ze moeten me er niet mee lastig gaan vallen. Doe dat lekker thuis!quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, of voor je neus gaan zoenen zeker!
Yuk!.
Als je het zo goed aan ze kan zien dat ze hetero zijn, dat vind ik echt viesquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, of voor je neus gaan zoenen zeker!
Yuk!.
Ja, dat ze dan boeren laten, en scheten. En van die fluimen op de grond kwakkenquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je het zo goed aan ze kan zien dat ze hetero zijn, dat vind ik echt vies
quote:"That season we were loaded with pizazz. Earrings of fuchsia and peach. Mind you, peach. And hats. Hats, Hats, Hats, for career girls. How I adored Paris."
ja, van dat overdreven gedragquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je het zo goed aan ze kan zien dat ze hetero zijn, dat vind ik echt vies
Ow, nou dan moet je mij maar niet zien danquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:56 schreef Ang3l het volgende:
Ja nou, dan kan je lachen... maar ik heb daar echt last van hoor!
Dat druist tegen mijn normen en waarden in.
De grote Rupaul heeft in haar boek gezegt dat je altijd matchende kleding moet dragen. En vloekende kleding of vormeloze,.... dat si een hoofdzonde!
Wat probeer je nou te zeggen?quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:07 schreef Ang3l het volgende:
Ik WALG van je!
Echt, dat jij kan trouwens en zo...
Ik snapte je zin gewoon nietquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:09 schreef Ang3l het volgende:
Dat het die kant op net zo absurd is dan de andere kant op
But anywaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay!
Het is bijna weekend
Preciesquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik heb ook liever geen vegetarische vriend.
Gewoon worst in die waffel. Klaar.
Gedoe zeg!
quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:07 schreef Ang3l het volgende:
Ik WALG van je!
Echt, dat jij kan trouwens en zo...
Way ahead of youquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:14 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap het nog steeds niet... need....more...coffeeeee/alcohol.....
Niemand heeft me nog omgelegd, dus het is okquote:
Nog niet neequote:Op vrijdag 16 november 2012 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niemand heeft me nog omgelegd, dus het is ok.
had ik toch betere instructies moeten gevenquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niemand heeft me nog omgelegd, dus het is ok.
je weet het, als het goed moet gebeuren, moet je het zelf doenquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
had ik toch betere instructies moeten geven
Trouwens moets trouwen zijnquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snapte je zin gewoon niet. Maar goed, whatever
.
spreek je uit ervaring?quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je weet het, als het goed moet gebeuren, moet je het zelf doen.
quote:
Oh zoquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Trouwens moets trouwen zijn
Dat je kan trouwen. Dat dus.
niets mis meequote:
Ik zie soms star wars verzamelingen en moet intern huilen als ik zie wat het nu allemaal waard is.. Ik had echt ALLESquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:30 schreef Ang3l het volgende:
Ik was kei jeugdsentimenterig He-Man action figures aan het googlen... blijkt dat ze een aantal jaren terug allemaal nieuwe edities hebben uitgegeven onder de naam Masters of the Universe Classics
Ik wil...
O... ik was meer van "ik wil die poppetjes hebben"quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie soms star wars verzamelingen en moet intern huilen als ik zie wat het nu allemaal waard is.. Ik had echt ALLES.
Ik heb dan, ik wil het terughebbenquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O... ik was meer van "ik wil die poppetjes hebben"
quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:40 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb ze nog allemaal bij m;'n ouders liggen. Maar sommige zijn beschadigd. Geeneen meer in doos. En de she-ra's zijn gescalpeerd van het te vaak kammen![]()
Nee niets hoorquote:
Ik heb ze nog allemaal bij m;'n ouders liggen. Maar sommige zijn beschadigd. Geeneen meer in doos. En de she-ra's zijn gescalpeerd van het te vaak kammen![]()
Ik vind het she-rapequote:Op vrijdag 16 november 2012 16:44 schreef Ang3l het volgende:
She-Ra was een stoer wijf. Die kan wel wat hebben
quote:
Oh ja, ze waren idd ook gemaakt als modelpoppenquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hallo! Maak die dingen dan ook wat steviger! Die haren zaten zo in die kop gepropt door gaatjes en op den duur scheurden ze allemaal bij die gaatjes af. Echt zo'n scalp.
jij denkt ook alleen maar aan seks he?quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:49 schreef missbehavin het volgende:
Ik moet nu aan the Walking Dead denken
Immerquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
jij denkt ook alleen maar aan seks he?.
Weer iets dat we gemeen hebbenquote:
Ja, we zijn zowat een tweelingquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weer iets dat we gemeen hebben.
That would be awkwardquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, we zijn zowat een tweeling
quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:05 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Zo, biertje is open, weekend gaat er nu echt aankomen.
Alleen de she-ra's hadden haar. De he-man's nietquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, ze waren idd ook gemaakt als modelpoppen.
Ik had vroeger wel een barbie-size Boba fett.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:49 schreef missbehavin het volgende:
Ik moet nu aan the Walking Dead denken
Ho-manquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alleen de she-ra's hadden haar. De he-man's nietZelfs teela niet.
Mijn he-man's gingen altijd samenwonen![]()
quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ho-man.
Ik was nooit zo van de he-man, Transformers was echt helemaal mijn ding toen, wil er soms nog steeds eentje kopen.
Ik had Grimlockquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ho-man.
Ik was nooit zo van de he-man, Transformers was echt helemaal mijn ding toen, wil er soms nog steeds eentje kopen.
Ik was een verwend kutkind door 1 oma, ik had er tientallen...quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had Grimlock
En iets met een schorpioen.
Verder niks
Astrotrain!quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:15 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I would kill for one.
Dateloze avond dat wij je nu mogen vermaken?quote:
inderdaad. slecht hoor.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dateloze avond dat wij je nu mogen vermaken?
Nee. Ik heb ervoor gekozen alleen te zijn vandaagquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik las dakloosquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt hem gedumpt voor een dag. Daar begint het mee.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:25 schreef Tegan het volgende:
Nee. Ik heb ervoor gekozen alleen te zijn vandaag. Alleen zijn
.
Het is uit voor je het weetquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt hem gedumpt voor een dag. Daar begint het mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |