De DeSoto Adventurer is een automodel van het Amerikaanse merk DeSoto dat tussen 1956 en 1960 gebouwd werd. Het model werd geïntroduceerd als een 2-deur coupé. In 1957 kwam er ook een cabriolet-versie en in 1960 tenslotte een 4-deur sedan. De naam Adventurer werd overgenomen van een conceptauto van het merk.quote:Algemeen
Concern: Chrysler
Merk: DeSoto
Type: Adventurer
Productiejaren: 1956-1960
Koetswerkstijl:
- Coupé
- Cabriolet
- Sedan
Technisch
Layout: FR layout
Motor: 5596/5917/6277cc Hemi-V8
PK: 320/345/305 pk
Vermogen: 236/254/225 kW
Boring: 96/104,6/108 mm
Slag: 96,5/85,9/85,9 mm
Compressieverhouding: 9,25:1 / 10,25:1 / 10:1
Overbrenging: auto. 3 vers.
Massa 1758/1804/1921 kg
quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
valt wel mee, er ligt dikker spul hier, onderin ligt ook 28"quote:
ik ben 12, en ik speel met kraantjesquote:
Nou, inderdaad. De volgende keer maak ik wel weer een echte kut-OP.quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:14 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dus je hebt een stofmagneet laten plaatsen?
Thanks voor de tipquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:46 schreef Paladijn het volgende:
Anne: gewoon even op telefoons die je wilt zoeken via tweakers.net/pricewatch en dan met abo/verlenging kiezen. Mijn vriendin heeft haar HTC one X op die manier goedkoop via belsimpel kunnen krijgen (scheelde 120 euro met de t-mobile website meen ik).
Je kunt natuurlijk ook zelf een telefoon kopen en je abo aanhouden tot er betere aanbiedingen komen
Vier uurtjes geleden ongeveer. Het is nog niet echt rood of dik nee.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:46 schreef 2cv het volgende:
Wanneer heb je die glimmende spijker er in laten zetten ? Ik zie n.l. totaal geen roodheid/irritatie o.i.d..
Vanwaar deze metalen buikondersteuning?quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:51 schreef Anne het volgende:
Nee, niet echt.
Het steekt alleen een beetje als ik beweeg en het voelt alsof SD in mijn navel loopt te porren (met zijn vinger) !
wordt later een ring in gesmeed waar aan een ketting kan. Moet alleen nog een soort van schuifrail verzinnen voor aan het aanrecht.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:25 schreef Duvel het volgende:
[..]
Vanwaar deze metalen buikondersteuning?
Voor als ik opzij moet als jij staat te kokenquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
wordt later een ring in gesmeed waar aan een ketting kan. Moet alleen nog een soort van schuifrail verzinnen voor aan het aanrecht.
Liefde!quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
wordt later een ring in gesmeed waar aan een ketting kan. Moet alleen nog een soort van schuifrail verzinnen voor aan het aanrecht.
quote:
Jaquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Voor als ik opzij moet als jij staat te koken?
Nee, een teringhekel aan afwassenquote:
Valt best meequote:Op vrijdag 16 november 2012 23:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ben jij veul beter in.
dank je ik zal zo maar eens gaan douche en dan gaan we maarquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:09 schreef Alfisti het volgende:
Een feller buncher om je sterkte te wensen?
[ afbeelding ]
maat van mij deed ook zoiets, en die broer die is daar nogal goed in schijnbaar die traint die hobbelende frikandellen en rijdt wedstrijden over gans europaquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:34 schreef Anne het volgende:
Waarschijnlijk ben ik de enige hier die dit gaaf vind, maar ik post hem toch:
Wat een (vertrouwens) band hebbie dan met een dier. Mooi om te zien.
Ja.. het ging er juist om dat ze een paard berijdt zonder hulpstukken en alleen met aanraking (voet- been- en achterwerk) het beestje bestuurt. Een stap of draf inzetten zonder je voeten, handen, maar enkel en alleen met je benen/zitwerk is niet belachelijk moeilijk, maar zij doet veel meer dan datquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:37 schreef densmee het volgende:
[..]
maat van mij deed ook zoiets, en die broer die is daar nogal goed in schijnbaar die traint die hobbelende frikandellen en rijdt wedstrijden over gans europa
onee niet goed gekeken, de jouwe is de tamme variant.
Hun doen dit met hun knollen:
Ja, door het filmpje twijfel ik wel, omdat ze soms voorover hangt en lijkt te spreken (3:42 bijvoorbeeld), maar ik denk dat ze naar de voorbenen van het paard kijkt.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ze doofstom is, is de kans dat ze woorden gebruikt inderdaad vrij klein.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:17 schreef Sounddragon het volgende:
1 Pk's in de SC, how low can you go?
anders kun je niet bij de koelkast om het bier voor je vent te pakken. doh!quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Voor als ik opzij moet als jij staat te koken?
en waarom kreeg je die boeken danquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Kreeg vandaag een stapel nieuwe boeken binnen, om weg te geven, blader ik een van de boeken even door, staan er drie foto's in die ik gemaakt hebik wist van niets
ik organiseer elk jaar een quiz, een van de sponsoren heeft deze boeken beschikbaar gesteld voor de prijzenpotquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
en waarom kreeg je die boeken dan
daar was driften dit weekend toch? of was dat vorige week al?quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:48 schreef daNpy het volgende:
Lens gebroken in mijn oog!
Door mijn oog ergens aan te stoten
Verder wel een leuk dag gehad op circuit Zolder.
Een gemiddeld paard heeft meer dan 1pk, namelijk 2 a 3pk. Feitelijk is het vermogen van 1pk verkeerd vastgesteld. Een bron. Maar er zijn ook bronnen die het tegenovergestelde beweren (dus dat één paard minder dan 1 pk kan leveren). Dus eigenlijk weet ik ook niet hoe het zitquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:17 schreef Sounddragon het volgende:
1 Pk's in de SC, how low can you go?
Er staat 'ongeveer 2/3' (tweederde; 0,7 pk) voor een paard in je bron, niet 2 à 3quote:Op zondag 18 november 2012 01:14 schreef 2cv het volgende:
[..]
Een gemiddeld paard heeft meer dan 1pk, namelijk 2 a 3pk. Feitelijk is het vermogen van 1pk verkeerd vastgesteld. Een bron. Maar er zijn ook bronnen die het tegenovergestelde beweren (dus dat één paard minder dan 1 pk kan leveren). Dus eigenlijk weet ik ook niet hoe het zit
Geen burnout'squote:Op zondag 18 november 2012 00:26 schreef daNpy het volgende:
Denk het niet, auto moet nog gechecked worden.
Wat is er te doen dan?
quote:Op zondag 18 november 2012 11:03 schreef daNpy het volgende:
Zo'n professionele flyer heb ik zelden zien!
quote:Op zondag 18 november 2012 10:46 schreef daNpy het volgende:
Ja, ben nu aan het wachten op foto's want er waren er een heleboel met camera's. Maarja zie die maar eens te vinden op het Belgaweb
verwend kreng.quote:Op zondag 18 november 2012 14:22 schreef Anne het volgende:
!
En nou heb ik trek in pannenkoeken; zelf maken.. Of even om de hoek bij het pannenkoekenhuis eentje halen.. Hmm! Of verstandig doen en gewoon een boterham eten.
een meisje dat boos wordt omdat ze geen ijsje krijgt is ook verwendquote:Op zondag 18 november 2012 14:27 schreef Anne het volgende:
Als ik verwend zou zijn, zou er nu iemand met een pannenkoek, met kersen en vanille ijs bij mijn bed staan..
Ben ik boos? Zo ja, op wie? Dan weet ik wie ik de huid vol moet schelden.quote:Op zondag 18 november 2012 14:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
een meisje dat boos wordt omdat ze geen ijsje krijgt is ook verwend
volgens mij woon jij hier mijlen ver vandaan, anders had ik al wel voor je huis gestaan om een pannekoek te bakkenquote:Op zondag 18 november 2012 14:31 schreef Anne het volgende:
Jij woont in de buurt. Schiet eens op! Blijf ik nog ff liggen, voordeur is open.
Ik ben helaas niet in de buurtquote:
boven maaiveld gaat wel, onder valt niet mee met een motorzaag. Ik denk töp idee, of zouden ze het er niet mee een zijn Anne?quote:Op zondag 18 november 2012 15:56 schreef Alfisti het volgende:
Misschien kan Densmee die boom even terug snoeien! tot een centimeter of drie onder het oppervlak
weekend al weer bijna voorbij hoorquote:
is hij daar op vakantie, ligt hij nog de ganse dag in bed ook nogquote:Op zondag 18 november 2012 17:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Ptsssj, het is ook dáár al geen morgen meer! Slaapkop.
Welk weekend?quote:Op zondag 18 november 2012 17:36 schreef densmee het volgende:
[..]
weekend al weer bijna voorbij hoor
Het is bijtank-dag, en dat heb ik ook gedaanquote:Op zondag 18 november 2012 17:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Ptsssj, het is ook dáár al geen morgen meer! Slaapkop.
Als je gaar niks anders te doen hebt, is dat best lekker.quote:Op zondag 18 november 2012 17:39 schreef densmee het volgende:
[..]
is hij daar op vakantie, ligt hij nog de ganse dag in bed ook nog
Tuurlijk wel, alleen wordt het wat lastiger als je hem zelf aan had gestoken.quote:Op zondag 18 november 2012 17:59 schreef .Neovo. het volgende:
Goeieavond,
Een vraagje. Een vuurwerkbom die afgaat vlakbij je auto, waardoor je nu duizenden euro's schade hebt, is dat strafbaar?
Niet volgens de politie...
waarborg fonds een optiequote:Op zondag 18 november 2012 18:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, alleen wordt het wat lastiger als je hem zelf aan had gestoken.
Gewoon aangifte doen van vernieling, kan online, en vergeet geen duidelijke foto's te maken .. geen idee of je er met je verzekering iets mee kan .
Nee, is voor voertuig vs. voertuig, zou jij moeten weten..quote:
quote:Op zondag 18 november 2012 18:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, is voor voertuig vs. voertuig, zou jij moeten weten..
zo kun je het ook zien jaquote:Op zondag 18 november 2012 18:51 schreef Sounddragon het volgende:
ANWB-lidmaatschap is een soort mobiliteits-verzekering toch?
whehe, dat wordt naar de locale cd winkel, of zijn het nog cassettesquote:Op zondag 18 november 2012 18:52 schreef Sounddragon het volgende:
Godverdomme, dat kut internet is hier zó brak, dat je niet eens fatsoenlijk een muziek streampie kunt luisteren, BAH!
Ik heb hier nog geen CD-winkel gespot, zelfs geen computerzaakiequote:Op zondag 18 november 2012 18:53 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
whehe, dat wordt naar de locale cd winkel, of zijn het nog cassettes
ze zullen daar toch wel 100% Antillen ofzoiets hebben, met de beste hits van eigen bodemquote:Op zondag 18 november 2012 19:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb hier nog geen CD-winkel gespot, zelfs geen computerzaakie![]()
Ben hier ook niet om te shoppen; zal er best wel ergens zijn, in brakke vorm, maar dat is alles hier![]()
Qua muziek zijn ze trouwens wel aardig bij, zeker qua dance
"Ik heb een tuintje in mijn hart, maar alleen voor jouuuuwuwueuwooooh" ♪♫quote:Op zondag 18 november 2012 19:11 schreef densmee het volgende:
[..]
ze zullen daar toch wel 100% Antillen ofzoiets hebben, met de beste hits van eigen bodem
op der radio bedoel ik dan hè
Dacht ook dat het onder vernieling viel. Maar toen we een bericht kregen van de aangifte stond er in dat het niet strafbaar wasquote:Op zondag 18 november 2012 18:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Jawel want vernieling?
Is je auto stuk?
We hebben aangifte gedaan, online, dag later kregen we bericht dat het niet in behandeling wordt genomen omdat het geen strafbaar feit isquote:Op zondag 18 november 2012 18:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, alleen wordt het wat lastiger als je hem zelf aan had gestoken.
Gewoon aangifte doen van vernieling, kan online, en vergeet geen duidelijke foto's te maken .. geen idee of je er met je verzekering iets mee kan .
20 - 22 kbps volgens de meter hier, en ik moet 60 kunnen hebben.. (60, poeheequote:Op zondag 18 november 2012 19:08 schreef daNpy het volgende:
Muziek streamen trekt best wel wat data hoor
Lokale muziek is op zich best wel te doen hoor, maar niet hele dag.quote:Op zondag 18 november 2012 19:11 schreef densmee het volgende:
[..]
ze zullen daar toch wel 100% Antillen ofzoiets hebben, met de beste hits van eigen bodem
op der radio bedoel ik dan hè
Ik wist niet dat vuurwerkbommen gooien legaal was in NLquote:Op zondag 18 november 2012 19:20 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Dacht ook dat het onder vernieling viel. Maar toen we een bericht kregen van de aangifte stond er in dat het niet strafbaar was.
Het is trouwens de auto van mijn ouders. Halve auto moet opnieuw worden gespoten en voorraam + ramen aan de bestuurderskant moeten worden vervangen. Vanaf een afstandje zie je het niet maar als je er dichtbij gaat staan zie je allemaal ingebrand metaal in de lak en de ramen.
[..]
We hebben aangifte gedaan, online, dag later kregen we bericht dat het niet in behandeling wordt genomen omdat het geen strafbaar feit is![]()
![]()
Mijn moeder zat in de auto toen het gebeurde, die heeft er niet van kunnen slapen. Helaas heeft ze niemand gezien. Was donderdagavond al gebeurd. Vrijdag aangifte, gisteren te horen gekregen dat het niet in behandeling werd genomen.
Het moest wel via internet, je kan hier nergens in de omgeving naar een politiebureau om aangifte te doen. Dichtstbijzijnde bureau was in Groningen, 40km verderop![]()
vuurwerk, geen vuurwerk, boeit geen drol. dit is vernieling. daarop moeten ze de aangifte doen.quote:Op zondag 18 november 2012 20:48 schreef .Neovo. het volgende:
Blijkbaar wel. En daarna mag de eigenaar zelf voor de schade opdraaien.
Mijn ouders gaan hier niet mee akkoord, en gaan volgende week naar een politiebureau om uitleg. Want zo'n standaard PDF'je die je ze sturen waarin staat dat vuurwerk niet strafbaar is kun je niks mee.
Nog leuker: er zijn al een tiental meldingen binnengekomen over vuurwerkoverlast in de omgeving waar het gebeurde, maar dat is geen onderzoek waard.
helaas moeten ze aangiftes opnemen, is zo bepaald. eisen dat ze hem opnemen dus.quote:Op zondag 18 november 2012 21:17 schreef Paladijn het volgende:
Waarschijnlijk zit die agent die de aangifte op moet nemen bij de 11% die ziek thuis zit
Politie is er sowieso niet zo happig op om aangiftes op te nemen die ze hoogstwaarschijnlijk niet op kunnen lossen, iets met statistiekjes aan het eind van het jaar
En ondertussen, bij 2cv in het dorp:
JOURE - Een 95-jarige spookrijder heeft zondag aan het einde van de middag een botsing veroorzaakt op de A6 bij Joure.
De man reed bij Lemmer de weg op, waarna al snel waarschuwingsmeldingen werden afgegeven. Het lijkt erop dat tegemoet rijdend verkeer hierdoor snelheid heeft geminderd.
Toen de man uiteindelijk toch op een tegenligger botste, bleef het bij blikschade. Er raakte niemand gewond. De politie heeft het rijbewijs van de bejaarde bestuurder in beslag genomen.
Vraag eens wat er gebeurt als jij eenzelfde vuurwerkbom op eenzelfde afstand van een bemandemensde politiewagen afsteekt.quote:Op zondag 18 november 2012 20:48 schreef .Neovo. het volgende:
Blijkbaar wel. En daarna mag de eigenaar zelf voor de schade opdraaien.
Mijn ouders gaan hier niet mee akkoord, en gaan volgende week naar een politiebureau om uitleg. Want zo'n standaard PDF'je die je ze sturen waarin staat dat vuurwerk niet strafbaar is kun je niks mee.
Nog leuker: er zijn al een tiental meldingen binnengekomen over vuurwerkoverlast in de omgeving waar het gebeurde, maar dat is geen onderzoek waard.
Dan word ik opgepakt. Maar als ik jouw auto opblaas met een vuurwerkbom en jij gaat online aangifte doen, grote kans dat ze er dan niks mee doen. Tenminste, als jij niet hebt gezien wie het deed.quote:Op maandag 19 november 2012 00:47 schreef 2cv het volgende:
[..]
Vraag eens wat er gebeurt als jij eenzelfde vuurwerkbom op eenzelfde afstand van een bemandemensde politiewagen afsteekt.
Las net dat de moord op Marianne Vaatstra is opgelost. Iedereen in de omgeving heeft het er over.quote:Wij hebben uw gegevens beoordeeld en hieruit blijkt dat aangifte doen via internet in uw geval niet mogelijk is. De reden hiervoor is dat er geen sprake is van een strafbaar feit. U kunt hiervan geen aangifte doen bij de politie.
Sorryquote:Op maandag 19 november 2012 13:56 schreef Anne het volgende:
Wat een awkward dagje vandaag. Ik probeer iemand te vermijden op mijn werk, maar hij is vanochtend al drie keer bij mij geweest.
Heeft veel nut dus.
ach welnee, dat kwetst hooguit gevoelens.quote:Op maandag 19 november 2012 18:55 schreef Anne het volgende:
Als je vreemdgaat, heb dan ook de ballen het eerlijk te vertellen.
Ja, toch wel?quote:Op maandag 19 november 2012 19:04 schreef Anne het volgende:
Nee, maar wel eerlijk. Best belangrijk in een relatie, al zal die dan wel over zijn.
quote:Op maandag 19 november 2012 20:33 schreef Paladijn het volgende:
Los van het slechte geluid, waarom danst er niemand?
Zit wat in, maar heeft ongetwijfeld meer gelaagdheden.quote:Op maandag 19 november 2012 20:53 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja duh! Maar dan was de relatie sowieso al niks meer, als er vreemdgegaan moet worden.
Misschien wel. Maar voor mij is het gewoon over en uit. Zoiets zou ik bij elke toekomstige ruzie als een oude koe erbij halen (want dat valt voor mij niet te vergeten). Beter voor beide partijen om er mee te kappenquote:Op maandag 19 november 2012 21:00 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zit wat in, maar heeft ongetwijfeld meer gelaagdheden.
't Is sowieso niet netjes nee.quote:Op maandag 19 november 2012 21:03 schreef Anne het volgende:
Ja, als je geen geweten hebt en achterbaks bent wel ja.
Porto viel af?quote:
Haphappedehapquote:Op maandag 19 november 2012 21:03 schreef Anne het volgende:
Ja, als je geen geweten hebt en achterbaks bent wel ja.
Kinderbedtijd is geweest, ga gerust los.quote:Op maandag 19 november 2012 21:14 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik kan hier niets op verzinnen zonder dat het alleen maar viezer wordt
Volgens Rui had je daar een oogje opquote:
Hoeft niet hoor, ik ga niet vreemd.quote:Op maandag 19 november 2012 21:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Neee jongeh! Ik heb medelijden met je vriendin.
Maar zij wel?quote:Op maandag 19 november 2012 21:19 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, ik ga niet vreemd.
Niet dat ik weetquote:
O, zij. Ja, ik had toen een moment van zelfvertrouwen, maar daar bleef niet veel meer van over toen ze bezet bleek en niet met zekerheid goed te bereikenquote:Op maandag 19 november 2012 21:19 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Volgens Rui had je daar een oogje op
In Bennekom
Zoiets doe ik sowieso niet als er kinderen bij aanwezig zijn, daar komt hommeles met de politie vanquote:Op maandag 19 november 2012 21:17 schreef Duvel het volgende:
[..]
Kinderbedtijd is geweest, ga gerust los.
Je bent zeker te lief?quote:Op dinsdag 20 november 2012 08:38 schreef .Neovo. het volgende:
Weet ik ook waarom ik nog geen vriendin heb.
Goeiemorgen
http://www.w3schools.com/jsref/met_win_open.aspquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:54 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti laat stiekem een windje in de SC.
Des te beter, dan doet men alsof er gewerkt wordt.quote:
Ik weet het toch niet en de rest reageert niet (quote:Op woensdag 21 november 2012 02:17 schreef Sounddragon het volgende:
Het is nog lang geen morgen![]()
Raadsel; hoe krijg je dat ding daar?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En had ik het vlaggenschip van onze duitse collegae al eens gepost?
[ afbeelding ]
Handig dingegie
Tellerkabel los, max 5 min werk bij de meeste oldtimers, klaar.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:33 schreef Duvel het volgende:
Maximum oldtimergebruik limiteren op 5000 km, klaar.
Tijd voor rekeningrijden.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:34 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Prima, prik er bij elke controle een andere tellerbak in.
Hier of daar?quote:Op woensdag 21 november 2012 16:59 schreef Anne het volgende:
Verplaats jullie ff naar dat topic, krijgt het tenminste ook niveau.
Bij deze!quote:Op woensdag 21 november 2012 17:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
laat kwaliteit hier wedervieren !
Arme Fiatquote:Op woensdag 21 november 2012 18:00 schreef Alfisti het volgende:
en 3 Kwaliteits (met een hoofdletter K! ) post op een rij!![]()
nu ook een 107 voor de deukenmaakster ;-)quote:Op woensdag 21 november 2012 19:49 schreef Alfisti het volgende:
Ik heb de 406C weer schadevrij terug
Mijn katten zeggen dat nooit?quote:Op woensdag 21 november 2012 18:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat zegt mijn collega altijd als ze het ergens niet mee eens is.
Net een katje..
Zeg je nou dat ik mijn tanden moet laten bleken?quote:Op woensdag 21 november 2012 22:04 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Gewoon net als Cesar Milan doen.
Ja en flinke spierballen kweken.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik mijn tanden moet laten bleken?
Lollig, die van mij liggen te slapen.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow. Die van mij wel. Net nog tegen elkander. GGGGGHhhhHHHHHhh.
.. sinds ie geschoren is ..quote:Op woensdag 21 november 2012 22:17 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Zal wel zijn omdat SD weg is.
Vechten doen ze hier wel, en nu je het zegt, ja er wordt ook geblazen soms. Maar nu liggen ze vredig te slapen, op een meter afstand van elkaar.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:15 schreef Anne het volgende:
Hier moet de grote niks meer van de kleine hebben sinds ie geschoren is.. Ben benieuwd wanneer ze weer normaal tegen elkaar doen. Nu is het alleen maar blazen en grommen.
Gezellig..
De rest reageert idd meestal maar matigjes op mijn mooie foto's, zelfs als ik er een mooi vraagstuk van maakquote:Op woensdag 21 november 2012 13:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik weet het toch niet en de rest reageert niet (), dus vertel/laat zien?
Verrie close, eigenlijk helemaal goed, behalve dat óp het steiger zetten, want dat kan niet ivbm too heavy. Als je goed kijkt, staat het steiger een stuk gedraaid tov de piping, en heeft de klep een brede en een smalle kant, en da's precies zoals hij erin moest. Het was ook eerst de bedoeling om het hele spul weg te laten slopen, maar na wat meet en schatwerk dacht ik hem er wel in te kunnen hengelen als alleen boven de vloer eruit ging. Paste op de mm, ding zo dicht mogelijk bij op de vloer op 2 balkjes neergezet, 2 driepootjes eronder, schietgebedje, hijsgereedschap los en over de pijp, klep aan de contructie vast met een lijn om hem gecontroleerd te sturen en hoppa op zijn plek; studs erin en vastfrotten.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:31 schreef 2cv het volgende:
Ik denk het ook. Mijn gok: het ding parallel aan de pijp er boven neerzetten (op die steiger), touwtjes loshalen, ding een kwart slag draaien, ding weer vast knopen met één van die touwtjes aan de andere kant van de pijp er boven en dan op z'n plek hijsen.
Ondertussen bidden dat die steiger niet in elkaar pleurt en/of die hele kleppenconstructie niet omlazert (waarna de steiger alsnog in elkaar pleurt).
nog een weekje maarquote:Op woensdag 21 november 2012 22:30 schreef Anne het volgende:
[..]
.. sinds ie geschoren is ..
Ligt dus niet aan mij dat SD weg is.
Minderquote:
Ik heb dat eens andersom gehad met een Jaguar Mk2.quote:Op donderdag 22 november 2012 00:45 schreef 2cv het volgende:
Stomme rotauto's altijd ! Eerst vergis ik me in de APK datum (ja, dat is mijn schuld), vervolgens probeer ik de motor + versnellingsbak van de P1800 van de buurman in de volgorde zoals voorgeschreven door de specialist (ik probeer minder eigenwijs te doen en ben dus braaf op zijn advies afgegaan) te demonteren. Oftewel eerst de bak, dan de motor. Dat lijkt te werken, maar met de motor er nog in krijg je de bak er net niet uit. Wat scheelt het ? 3cm als het niet minder is. Dus hup, bak weer een beetje provisorisch vast geschroefd, auto weer op de grond gezet (stond op 4 oprijbokken) en met de kettingtakel aan het plafond (!) de motor er maar uit getrokken (alles was al los). Ja, dat werkt ! Teringkar. Morgen maar eens een vers ruitenwissermechaniek + ruitenwisser in mijn eigen auto rammen en een APK-afspraak maken.
Zo, ik ben mijn frustratie inzake auto's kwijt. Dank u voor uw aandacht.
Het is een beetje druk.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De rest reageert idd meestal maar matigjes op mijn mooie foto's, zelfs als ik er een mooi vraagstuk van maak
If this website is business-related, and you have valid business justification to view the website, please contact your local IT or Help Desk team.quote:Op donderdag 22 november 2012 08:59 schreef .Neovo. het volgende:
GoeieMorgen
Meteen de dag leuk begonnen toen ik dit tegenkwam:
http://ikhoefniettetankenschat.nl/
Deze dan? http://sjoerd-media.nl/soundboard/quote:Op donderdag 22 november 2012 09:01 schreef Anne het volgende:
[..]
If this website is business-related, and you have valid business justification to view the website, please contact your local IT or Help Desk team.
Zal IT wel niet intrappen, wel?
Nope.quote:Op donderdag 22 november 2012 09:02 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Deze dan? http://sjoerd-media.nl/soundboard/
Leuk, zo'n proxyserver op je werk
Ben je nog laat voor je doenquote:Op donderdag 22 november 2012 08:10 schreef Anne het volgende:
Pfff, ik voel me aangeschoten/dronken.
*kuch* Hier ook *kuch*quote:
hebbie al een Benz op het oog?quote:Op donderdag 22 november 2012 10:52 schreef Sounddragon het volgende:
Mogguh![]()
Nog 3 daagjes werken met deze erbij, en dan [ afbeelding ]
Ga je een vliegtuig koppen?quote:Op donderdag 22 november 2012 10:52 schreef Sounddragon het volgende:
Mogguh![]()
Nog 3 daagjes werken met deze erbij, en dan [ afbeelding ]
bij vlagenquote:
nee, als het goed is, is de Niksan net weer road legal, eerst die maar eens opruimen, en daarna de motor fiksen, en dan gaan we eens verder kijken; misschien ga ik de Astra wel aanpakken, gezien de belastingplannen van ons nieuwe graaikabinetquote:
You wish,quote:
Cool! Ben wel benieuwd hoe de Astma er nu bijstaatquote:Op donderdag 22 november 2012 11:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
nee, als het goed is, is de Niksan net weer road legal, eerst die maar eens opruimen, en daarna de motor fiksen, en dan gaan we eens verder kijken; misschien ga ik de Astra wel aanpakken, gezien de belastingplannen van ons nieuwe graaikabinet
triest, zit een hoop werk aan; bandjes, remmen rondom, alle vloeistoffen, dorpel lassen minimaal, vers interieurtje ook denk ik, mijn gecoate achterlichten zijn gemold door de zon, accu deaud, en ws het nodige elektrische gezeik door het stilstaan. Wordt nog wel een aardige klus, maar ik ben het haar eigenlijk wel verschuldigdquote:Op donderdag 22 november 2012 11:27 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Cool! Ben wel benieuwd hoe de Astma er nu bijstaat
Euw.............. dat zijn wel wat uurtjes werk dusquote:Op donderdag 22 november 2012 11:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
triest, zit een hoop werk aan; bandjes, remmen rondom, alle vloeistoffen, dorpel lassen minimaal, vers interieurtje ook denk ik, mijn gecoate achterlichten zijn gemold door de zon, accu deaud, en ws het nodige elektrische gezeik door het stilstaan. Wordt nog wel een aardige klus, maar ik ben het haar eigenlijk wel verschuldigd
bied je (genoeg) geld?quote:Op donderdag 22 november 2012 11:38 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Waarom verkoop je dat ding neit gewoon als je 'm zo verwaarloosd
en een handje zak vol euro's, maar dat ben ik ook kwijt als ik een Benz ga kopen waar ik over een jaar voor moet gaan bloeden; met die 60 dagen evt red ik het denk ik niet, dan moet ik er 2 hebben vrees ikquote:Op donderdag 22 november 2012 11:42 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Euw.............. dat zijn wel wat uurtjes werk dus
Nee, ze is gewend aan een mongolerige bestuurder, dus jij lijkt me wel een goede kandidaatquote:
Nou ja!quote:Op donderdag 22 november 2012 11:55 schreef Sounddragon het volgende:
Qud, nou moet ik nog aan het werk ook, mot nie gekker worre hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |