Ja precies, dat klote ga door schermpje ook, ik had hem echt bijna!quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:41 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Hij is niet te kopen, als er toch telkens error komt.
Ja ik neem er een kon ik op klikken, en ik werd netjes doorverbonden maar toen kwam de alom bekende database error.quote:
Zelfde hier.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:42 schreef Melleyn het volgende:
![]()
![]()
Ik was echt ruim op tijd, tyfus errors.
en of.quote:
Precies het zelfde hier.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:42 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja ik neem er een kon ik op klikken, en ik werd netjes doorverbonden maar toen kwam de alom bekende database error.
Database error, net nadat ik naar het scherm met betaalopties wilde.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:42 schreef bambino het volgende:
Zag het op de iPad. Niemand weer geluk?
quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:42 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Precies het zelfde hier.
Door naar betaal proces en toen error.
Ja niet te doen dusquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:42 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Precies het zelfde hier.
Door naar betaal proces en toen error.
Daar was ik gewoon al voorbijquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:42 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Database error, net nadat ik naar het scherm met betaalopties wilde.
Deed ik ook, nu heb ik 5 boxenquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:43 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik probeerde het in 5 vensters tegelijk, allemaal database error.
Ja maar er klikken dan ook verschrikkelijk veel mensen tegelijk op die linkquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:44 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wel altijd hetzelfde met die boxen.
Die ik vorige keer had was kut.
Oh wat had je dan erin?quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:44 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wel altijd hetzelfde met die boxen.
Die ik vorige keer had was kut.
Niet boos worden meis!quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:45 schreef Melleyn het volgende:
FLIKKER TOCH OP MET JE LELIJK OORDOPPEN![]()
Tis niet je dag hm.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:45 schreef Melleyn het volgende:
FLIKKER TOCH OP MET JE LELIJK OORDOPPEN![]()
Voor 60 euro:quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:45 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Oh wat had je dan erin?
+Al die belgen klikken natuurlijk ook.
Fok valt wel mee, maar dat forum.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:46 schreef tralalala het volgende:
Ik vind de boze reacties over het missen van de box op FOK! en het forum van Ibood altijd het leukste van de hele hunt.
Ik moet er stiekem ook wel om grinniken.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:46 schreef tralalala het volgende:
Ik vind de boze reacties over het missen van de box op FOK! en het forum van Ibood altijd het leukste van de hele hunt.
Oh dat is dan faal.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:46 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Voor 60 euro:
- Kut tablet/ereader, echt onbruikbaar.
- Snijplanken die nu ook al langs zijn gekomen van joseph joseph
- Damesportemonnee
- Usb aquarium.
Maar je hebt wel kussens!quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:46 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Niet echt. Kreeg ook al te horen dat ik een belangrijk examen heb gefaaldKutdag
Slaap lekker skatje.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:48 schreef rickyszz het volgende:
Ik ga lekker pitten en genieten van m'n nachtrust, daag
Zit ook altijd vol met mensen die naast de Box grijpen, en vervolgens om het hardst HOAX! roepenquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:46 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Fok valt wel mee, maar dat forum.
Doei doei.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:48 schreef rickyszz het volgende:
Ik ga lekker pitten en genieten van m'n nachtrust, daag
Ik had er ook meer van verwacht.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:47 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Oh dat is dan faal.Die van 99 euro lijken me wel ok.
Ja maar het is ook geluk hebben denk ik. Gezien ik nooit geluk heb, zou z'n box me nog geen goed doen!quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:48 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik had er ook meer van verwacht.
Alles weggeven uiteindelijk.
En toch zou ik het wel weer proberen.
Ohquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:48 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Maar die heb ik 2 maanden geleden al gekocht
In het ergste geval stuur je hem terug.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:49 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja maar het is ook geluk hebben denk ik. Gezien ik nooit geluk heb, zou z'n box me nog geen goed doen!
That was mee!!!quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:49 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ohik dacht dat je net blij was dat ze langskwamen. Maar dat zal dan iemand anders zijn geweest.
Ik zei wel 'M'n kussensquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:49 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ohik dacht dat je net blij was dat ze langskwamen. Maar dat zal dan iemand anders zijn geweest.
Oh ja dat kan ook! Als ik mijn mutsen maar krijg!quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:50 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
In het ergste geval stuur je hem terug.
En je hebt het ook altijd binnen handbereik, als koelkast zijnde..quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:49 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ik wil eten, maar heb al te veel op.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:50 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik haal ons ook steeds door elkaar.
Heb je het uiterlijk al gezien?quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:52 schreef Melleyn het volgende:
Dat moet toch een kutmerk zijn, als er zoveel van gerefurbished moet worden.
Klopt, ik ga zo ook aftaaien mijn mutsen komen godverdomme toch niet.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:52 schreef essnhills het volgende:
Dit is het tijdstip om mensen nog even vast te houden.. Anders taait iedereen af
Het is een fucking boormachine, geen handtasquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:52 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Heb je het uiterlijk al gezien?
Wat voor mutsen? Ze zijn al meerdere keren voorbij gekomen (in de TT's danquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:53 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Klopt, ik ga zo ook aftaaien mijn mutsen komen godverdomme toch niet.
Echt niet?quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:53 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Het is een fucking boormachine, geen handtas
Luiwammes!quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:53 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ik ga ook zo, moet immers om 12:00 uur weer werken. Dus 10 uur er weer uit
3 beanies voor 7 euro nog wat.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat voor mutsen? Ze zijn al meerdere keren voorbij gekomen (in de TT's dan)
Zou wel een briljante vermomming zijn van je handtas.. Nooit meer last van tasjesdieven!quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:53 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Het is een fucking boormachine, geen handtas
Mooie tijd. Ik mag om 8 uur weerquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:53 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ik ga ook zo, moet immers om 12:00 uur weer werken. Dus 10 uur er weer uit
Ah die.. Maar waarom heb je die de vorige keer niet gekocht dan? Die bleven eeuwig staan!quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:54 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
3 beanies voor 7 euro nog wat.
[ afbeelding ]
Twijfelde, de dommerik die ik ben.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ah die.. Maar waarom heb je die de vorige keer niet gekocht dan? Die bleven eeuwig staan!
quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:55 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Twijfelde, de dommerik die ik ben.Dacht dat ik tijd zat had maar opeens weg!
http://www.ebay.nl/sch/i.(...)trksid=p3286.c0.m301quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:55 schreef Ailuranthrope het volgende:
Please de mutsen zodat ik kan slapen.
Slaapmuts?quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:55 schreef Ailuranthrope het volgende:
quote:
Als je die mutsen zo graag wilt, wil ik ze ook wel voor je bestellen als je op bed ligt hoorquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:55 schreef Ailuranthrope het volgende:
Dat zou wel tof zijn. Dan maak ik je dat geld zeker over!quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:56 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Als je die mutsen zo graag wilt, wil ik ze ook wel voor je bestellen als je op bed ligt hoor
Gelukkig wel alweer uitverkocht!quote:
Da's dan verdomme wel te hopen jaquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:57 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Dat zou wel tof zijn. Dan maak ik je dat geld zeker over!
Ja we kunnen het wel regelen! Je krijgt ze vast alleen lastig naar mij verstuurd moet je mijn adres hebben? Ik kan je sowieso het geld overmaken is geen probleem.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:57 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Da's dan verdomme wel te hopen ja
Volgens mij hadden ze de eerste keer dat er een 48 uurs hunt was uitgelegd waarom er een pauze kwam in de 2e nacht. Het zou onverantwoord zijn om mensen zolang van voldoende slaap te houden dus daarom een slaappauzequote:Op vrijdag 16 november 2012 00:58 schreef Melleyn het volgende:
Weet niet of er nog een pauze komt, zo nee weet ik niet hoe lang ik nog blijf dus ik kan niks beloven. Maar ik zal het in de gaten houden.
Moment een moment!quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:58 schreef Melleyn het volgende:
Weet niet of er nog een pauze komt, zo nee weet ik niet hoe lang ik nog blijf dus ik kan niks beloven. Maar ik zal het in de gaten houden.
Tot hij verzonden wordt.. Maar de laatste keren met de hunt was dat soms tijdens de hunt nogquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:59 schreef Melleyn het volgende:
Volgens mij kan je binnen een x aantal uur? dagen? het afleveradres nog wijzigen van je bestelling
http://modeaccessoires.twenga.nl/slazenger-beanie.htmlquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:59 schreef Melleyn het volgende:
Volgens mij kan je binnen een x aantal uur? dagen? het afleveradres nog wijzigen van je bestelling
Oh dat zijn nog dezelfde ookquote:Op vrijdag 16 november 2012 01:00 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
http://modeaccessoires.twenga.nl/slazenger-beanie.html
Nvm.Hier heb ik er ook wel 2 of zo
Problem solved!quote:
Volgens mij was het de vorige keer ook pauze vanaf 2 uurquote:Op vrijdag 16 november 2012 01:02 schreef Melleyn het volgende:
Het is 1 uur geweest en we gaan doorrr..
Ohquote:Op vrijdag 16 november 2012 01:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Volgens mij was het de vorige keer ook pauze vanaf 2 uur
De mods slapen daar dus denk het niet.quote:Op vrijdag 16 november 2012 01:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Volgens mij was het de vorige keer ook pauze vanaf 2 uur
En dat als 'huntmaster'quote:Op vrijdag 16 november 2012 01:05 schreef essnhills het volgende:
Waarom is ie dan niet hier? Met een Ipad kun je ook Fokken!![]()
Hij is gewoon een aftaaier!
5 minuten niet posten en je hoort er gelijk niemeer bij hierzoot.quote:Op vrijdag 16 november 2012 01:05 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Gewoon maar met zn 4en hier
Haha ok prima.quote:Op vrijdag 16 november 2012 01:07 schreef Melleyn het volgende:
OHJA! Voor die kutbox kwam wou ik dus nog zeggen dat je me je main account wel mocht dm-en, Ailuranthrope
Jawel hoor we tellen Koelkast gewoon niet meequote:Op vrijdag 16 november 2012 01:06 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
5 minuten niet posten en je hoort er gelijk niemeer bij hierzoot.
Bedankt weer.quote:Op vrijdag 16 november 2012 01:07 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Jawel hoor we tellen Koelkast gewoon niet mee
Nope. Was me ook te duur.quote:Op vrijdag 16 november 2012 01:07 schreef bambino het volgende:
Slaap nog niet hoor. Ben aan het gamen. Ibood op iPad. Niemand box?
Ik vind 100 euro gewoon teveel voor een blinde gok.quote:Op vrijdag 16 november 2012 01:08 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Hoe kan een box nou te duur zijn??
Doei doei,quote:Op vrijdag 16 november 2012 01:09 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Nog 1 product, en dan ben ik weg.
Als het me was gelukt had ik hem wel genomen, de 90 box van vorige keer is me prima bevallen!quote:Op vrijdag 16 november 2012 01:09 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik vind 100 euro gewoon teveel voor een blinde gok.
Wie isset dan?quote:Op vrijdag 16 november 2012 01:10 schreef Melleyn het volgende:
Nou daar gaat je faam, ik ken je echt niet
quote:Op vrijdag 16 november 2012 01:10 schreef Melleyn het volgende:
Nou daar gaat je faam, ik ken je echt niet
Toch niet Haan33?quote:Op vrijdag 16 november 2012 01:10 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben dan ook bekend in KLB! Weet niet of je daar vaak komt.
Meh, soms. "Mensen die-topics"quote:Op vrijdag 16 november 2012 01:10 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]![]()
![]()
Kom je weer hierheen?quote:
Oh KLB. Daar kom ik niet. Of weinig.quote:Op vrijdag 16 november 2012 01:10 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]![]()
![]()
Ben der tochquote:
Welk woord?quote:Op vrijdag 16 november 2012 01:12 schreef Ailuranthrope het volgende:
Ik hoef maar een woord te zeggen en de meeste herkennen me denk ik.
Net was je er nietquote:
Net was ik er halfquote:
Geen enkele FOK!ker nee.quote:Op vrijdag 16 november 2012 01:13 schreef bambino het volgende:
[..]
Net was ik er half
Belletje deed het niet elke keer door mijn game denk ik
Toen mijn ibood refreshed was, zag ik de box pas en uitverkocht hehe
Heeft iemand em?
Ik wil er niet over pratenquote:Op vrijdag 16 november 2012 01:13 schreef bambino het volgende:
[..]
Net was ik er half
Belletje deed het niet elke keer door mijn game denk ik
Toen mijn ibood refreshed was, zag ik de box pas en uitverkocht hehe
Heeft iemand em?
Een echte 'impuls' aankoopquote:
Mooi? Je hebt niet al te veel verstand van pc's dusquote:
Oh, dacht dat hij wel goed was..quote:Op vrijdag 16 november 2012 01:18 schreef bambino het volgende:
[..]
Mooi? Je hebt niet al te veel verstand van pc's dus?
HEY! Ik moet daarbij zijn.quote:Op vrijdag 16 november 2012 01:18 schreef bambino het volgende:
* bambino wilt met melleyn en essnhills rummy spelen
Nja, voor een goedekopere pc perhaps. Ultra BF3 / MW3 / BO2 neequote:Op vrijdag 16 november 2012 01:18 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Oh, dacht dat hij wel goed was..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
Oh ja ik heb een goedkopere pc samen laten stellen. Midden klasse, ik hoef geen watercoolende pc. Heb een radeon hd 6serie of zo.quote:Op vrijdag 16 november 2012 01:19 schreef bambino het volgende:
[..]
Nja, voor een goedekopere pc perhaps. Ultra BF3 / MW3 / BO2 nee
quote:Op vrijdag 16 november 2012 01:19 schreef bambino het volgende:
[..]Ja maar maar maar Essnhills gaat niet zonder mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
6 serie is immens groot.quote:Op vrijdag 16 november 2012 01:19 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Oh ja ik heb een goedkopere pc samen laten stellen. Midden klasse, ik hoef geen watercoolende pc. Heb een radeon hd 6serie of zo.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 01:18 schreef bambino het volgende:
* bambino wilt met melleyn en essnhills rummy spelen
Ze had je al afgewezen, remember?quote:Op vrijdag 16 november 2012 01:20 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja maar maar maar Essnhills gaat niet zonder mij.
I beg to differquote:Op vrijdag 16 november 2012 01:20 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Voor de hossel verwijs je door naar je KLB matties.quote:Op vrijdag 16 november 2012 01:20 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 november 2012 01:20 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 november 2012 01:20 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ze had je al afgewezen, remember?
Dank hoor. Saai spel wel tho.quote:Op vrijdag 16 november 2012 01:21 schreef bambino het volgende:
Ow Lyza was er ook nog, zij mag uiteraard ook mee rummyen
Voel je je buitengesloten?quote:
Strip rummyquote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 01:23 schreef Melleyn het volgende:
Kijk, dit vind ik nou wel een mooi klokkie.
quote:
Ik heb eenquote:Op vrijdag 16 november 2012 01:20 schreef bambino het volgende:
[..]
6 serie is immens groot.
Ik heb ook een HD 6 serie, maar dan wel de 6990 (de hoogste dus van 6 serie).
Al moet ik zeggen dat ik ATI kut vind
Volgende pc word weer vertrouwd nVidea
Nee.quote:Op vrijdag 16 november 2012 01:20 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ze had je al afgewezen, remember?
quote:Op vrijdag 16 november 2012 01:24 schreef Melleyn het volgende:
Ik ben trouwens vandaag 4 jaar gestopt met roken![]()
Klasse.quote:Op vrijdag 16 november 2012 01:24 schreef Melleyn het volgende:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 01:24 schreef Melleyn het volgende:
Ik ben trouwens nu 10 seconden gestopt met rokenquote:Op vrijdag 16 november 2012 01:24 schreef Melleyn het volgende:
Druk er net een uitquote:
Niemand.quote:Op vrijdag 16 november 2012 01:25 schreef Ailuranthrope het volgende:
Ik heb dat horloge int zwart. Wie wilt me aanraken?
Ja ik ga zo maar slapen heb er ver genoeg van!quote:Op vrijdag 16 november 2012 01:26 schreef bambino het volgende:
Nou komop ibood. Pauze, kan ik jointje roken en slapen als een baby
Dan kan ik lekker tegen vriendlief aankruipen in bedquote:Op vrijdag 16 november 2012 01:26 schreef bambino het volgende:
Nou komop ibood. Pauze, kan ik jointje roken en slapen als een baby
Rust!!!quote:Op vrijdag 16 november 2012 01:26 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja ik ga zo maar slapen heb er ver genoeg van!
Nu hoef je niet meer te rummy'n met hem,quote:Op vrijdag 16 november 2012 01:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan kan ik lekker tegen vriendlief aankruipen in bed
Ja ik wil rusten man, morgen weer zo dronken als een lamlul wakker worden door mijn medicijnen.quote:
Wat slik jij in hemelsnaamquote:Op vrijdag 16 november 2012 01:27 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja ik wil rusten man, morgen weer zo dronken als een lamlul wakker worden door mijn medicijnen.
I'll have what your havingquote:Op vrijdag 16 november 2012 01:27 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja ik wil rusten man, morgen weer zo dronken als een lamlul wakker worden door mijn medicijnen.
Stoere boi.quote:Op vrijdag 16 november 2012 01:27 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Begin nu al dizzy te wordne.
Hmm moest ff nadenken, maar je hebt gelijkquote:
quote:
Citalopram met risperidone die laatste wordt ook gebruikt bij schizofrenie en psychoses zwaar spul!quote:
Alles behalve dat.quote:
lol mooie shopquote:Op vrijdag 16 november 2012 01:30 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Voor de rokers, jullie hebben wat gemist.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 november 2012 01:30 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[ afbeelding ]
Zou het eerste zijn geweest wat ik had gekocht deze hunt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 01:30 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[ afbeelding ]
Ja over het algemeen wel. Maar een Bluray box met alle Disney en pixar films, zou ik wel willen hebben.quote:
Trustenquote:Op vrijdag 16 november 2012 01:35 schreef Ailuranthrope het volgende:
Yo ik ga slapen tot ziesn allemaal!
SLaap lekker
quote:Op vrijdag 16 november 2012 01:35 schreef Ailuranthrope het volgende:
SLaap lekker
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 16 november 2012 01:35 schreef Ailuranthrope het volgende:
SLaap lekker
Leugenaar!quote:
Deze komt ook in een doosje hoorquote:
Wilde je deze hebben?quote:
Mwa niet echt.quote:
Ja wat een gave zonnebrilquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 01:37 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja wat een gave zonnebrilGefeliSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
In bed? nee hoor gewoon achter pcquote:Op vrijdag 16 november 2012 01:38 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt net liggen 'gamen' in bed
Oja dat hadden we nog niet gehoord de afgelopen 25,5 uurquote:Op vrijdag 16 november 2012 01:38 schreef spiedermann het volgende:
doe mij dat horloge maar voor de oude prijs
Oh, vroeg me al af hoe je dat dan deedquote:Op vrijdag 16 november 2012 01:38 schreef bambino het volgende:
[..]
In bed? nee hoor gewoon achter pc
Was WarZ aan het spelenquote:Op vrijdag 16 november 2012 01:38 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Oh, vroeg me al af hoe je dat dan deed
mijn excuses dat ik hier nog niet 25.5 uur rondhangquote:Op vrijdag 16 november 2012 01:38 schreef bambino het volgende:
[..]
Oja dat hadden we nog niet gehoord de afgelopen 25,5 uur
Excuses aanvaardquote:Op vrijdag 16 november 2012 01:39 schreef spiedermann het volgende:
[..]
mijn excuses dat ik hier nog niet 25.5 uur rondhang
HEhequote:
Ja is wel geinig. Alleen als je net weer helemaal gegeared bent en je word gefucked door een hacker/aimbotter dan ben je alles weer kwijt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 01:40 schreef Melleyn het volgende:
Ist wat eigenlijk? Ben met de zombiegames nooit verder gekomen dan left 4 dead
Weltrusten!quote:
Trustequote:
Neequote:Op vrijdag 16 november 2012 01:41 schreef essnhills het volgende:
Theme Hospital is wel erg leuk, maar dat bedoel je vast niet
Lekker dan..quote:Op vrijdag 16 november 2012 01:41 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja is wel geinig. Alleen als je net weer helemaal gegeared bent en je word gefucked door een hacker/aimbotter dan ben je alles weer kwijt.
Echt heel veel hackers in dat spel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |