Geen enkele FOK!ker nee.quote:Op vrijdag 16 november 2012 01:13 schreef bambino het volgende:
[..]
Net was ik er half
Belletje deed het niet elke keer door mijn game denk ik
Toen mijn ibood refreshed was, zag ik de box pas en uitverkocht hehe
Heeft iemand em?
Ik wil er niet over pratenquote:Op vrijdag 16 november 2012 01:13 schreef bambino het volgende:
[..]
Net was ik er half
Belletje deed het niet elke keer door mijn game denk ik
Toen mijn ibood refreshed was, zag ik de box pas en uitverkocht hehe
Heeft iemand em?
Een echte 'impuls' aankoopquote:
Mooi? Je hebt niet al te veel verstand van pc's dusquote:
Oh, dacht dat hij wel goed was..quote:Op vrijdag 16 november 2012 01:18 schreef bambino het volgende:
[..]
Mooi? Je hebt niet al te veel verstand van pc's dus?
HEY! Ik moet daarbij zijn.quote:Op vrijdag 16 november 2012 01:18 schreef bambino het volgende:
* bambino wilt met melleyn en essnhills rummy spelen
Nja, voor een goedekopere pc perhaps. Ultra BF3 / MW3 / BO2 neequote:Op vrijdag 16 november 2012 01:18 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Oh, dacht dat hij wel goed was..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
Oh ja ik heb een goedkopere pc samen laten stellen. Midden klasse, ik hoef geen watercoolende pc. Heb een radeon hd 6serie of zo.quote:Op vrijdag 16 november 2012 01:19 schreef bambino het volgende:
[..]
Nja, voor een goedekopere pc perhaps. Ultra BF3 / MW3 / BO2 nee
quote:Op vrijdag 16 november 2012 01:19 schreef bambino het volgende:
[..]Ja maar maar maar Essnhills gaat niet zonder mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
6 serie is immens groot.quote:Op vrijdag 16 november 2012 01:19 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Oh ja ik heb een goedkopere pc samen laten stellen. Midden klasse, ik hoef geen watercoolende pc. Heb een radeon hd 6serie of zo.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 01:18 schreef bambino het volgende:
* bambino wilt met melleyn en essnhills rummy spelen
Ze had je al afgewezen, remember?quote:Op vrijdag 16 november 2012 01:20 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja maar maar maar Essnhills gaat niet zonder mij.
I beg to differquote:Op vrijdag 16 november 2012 01:20 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Voor de hossel verwijs je door naar je KLB matties.quote:Op vrijdag 16 november 2012 01:20 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |