Als je die mutsen zo graag wilt, wil ik ze ook wel voor je bestellen als je op bed ligt hoorquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:55 schreef Ailuranthrope het volgende:
Please de mutsen zodat ik kan slapen.
Dat zou wel tof zijn. Dan maak ik je dat geld zeker over!quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:56 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Als je die mutsen zo graag wilt, wil ik ze ook wel voor je bestellen als je op bed ligt hoor
Gelukkig wel alweer uitverkocht!quote:
Da's dan verdomme wel te hopen jaquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:57 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Dat zou wel tof zijn. Dan maak ik je dat geld zeker over!
Ja we kunnen het wel regelen! Je krijgt ze vast alleen lastig naar mij verstuurd moet je mijn adres hebben? Ik kan je sowieso het geld overmaken is geen probleem.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:57 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Da's dan verdomme wel te hopen ja
Volgens mij hadden ze de eerste keer dat er een 48 uurs hunt was uitgelegd waarom er een pauze kwam in de 2e nacht. Het zou onverantwoord zijn om mensen zolang van voldoende slaap te houden dus daarom een slaappauzequote:Op vrijdag 16 november 2012 00:58 schreef Melleyn het volgende:
Weet niet of er nog een pauze komt, zo nee weet ik niet hoe lang ik nog blijf dus ik kan niks beloven. Maar ik zal het in de gaten houden.
Moment een moment!quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:58 schreef Melleyn het volgende:
Weet niet of er nog een pauze komt, zo nee weet ik niet hoe lang ik nog blijf dus ik kan niks beloven. Maar ik zal het in de gaten houden.
Tot hij verzonden wordt.. Maar de laatste keren met de hunt was dat soms tijdens de hunt nogquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:59 schreef Melleyn het volgende:
Volgens mij kan je binnen een x aantal uur? dagen? het afleveradres nog wijzigen van je bestelling
http://modeaccessoires.twenga.nl/slazenger-beanie.htmlquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:59 schreef Melleyn het volgende:
Volgens mij kan je binnen een x aantal uur? dagen? het afleveradres nog wijzigen van je bestelling
Oh dat zijn nog dezelfde ookquote:Op vrijdag 16 november 2012 01:00 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
http://modeaccessoires.twenga.nl/slazenger-beanie.html
Nvm.Hier heb ik er ook wel 2 of zo
Problem solved!quote:
Volgens mij was het de vorige keer ook pauze vanaf 2 uurquote:Op vrijdag 16 november 2012 01:02 schreef Melleyn het volgende:
Het is 1 uur geweest en we gaan doorrr..
Ohquote:Op vrijdag 16 november 2012 01:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Volgens mij was het de vorige keer ook pauze vanaf 2 uur
De mods slapen daar dus denk het niet.quote:Op vrijdag 16 november 2012 01:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Volgens mij was het de vorige keer ook pauze vanaf 2 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |