Ja precies, dat klote ga door schermpje ook, ik had hem echt bijna!quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:41 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Hij is niet te kopen, als er toch telkens error komt.
Ja ik neem er een kon ik op klikken, en ik werd netjes doorverbonden maar toen kwam de alom bekende database error.quote:
Zelfde hier.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:42 schreef Melleyn het volgende:
![]()
![]()
Ik was echt ruim op tijd, tyfus errors.
en of.quote:
Precies het zelfde hier.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:42 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja ik neem er een kon ik op klikken, en ik werd netjes doorverbonden maar toen kwam de alom bekende database error.
Database error, net nadat ik naar het scherm met betaalopties wilde.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:42 schreef bambino het volgende:
Zag het op de iPad. Niemand weer geluk?
quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:42 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Precies het zelfde hier.
Door naar betaal proces en toen error.
Ja niet te doen dusquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:42 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Precies het zelfde hier.
Door naar betaal proces en toen error.
Daar was ik gewoon al voorbijquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:42 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Database error, net nadat ik naar het scherm met betaalopties wilde.
Deed ik ook, nu heb ik 5 boxenquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:43 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik probeerde het in 5 vensters tegelijk, allemaal database error.
Ja maar er klikken dan ook verschrikkelijk veel mensen tegelijk op die linkquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:44 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wel altijd hetzelfde met die boxen.
Die ik vorige keer had was kut.
Oh wat had je dan erin?quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:44 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wel altijd hetzelfde met die boxen.
Die ik vorige keer had was kut.
Niet boos worden meis!quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:45 schreef Melleyn het volgende:
FLIKKER TOCH OP MET JE LELIJK OORDOPPEN![]()
Tis niet je dag hm.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:45 schreef Melleyn het volgende:
FLIKKER TOCH OP MET JE LELIJK OORDOPPEN![]()
Voor 60 euro:quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:45 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Oh wat had je dan erin?
+Al die belgen klikken natuurlijk ook.
Fok valt wel mee, maar dat forum.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:46 schreef tralalala het volgende:
Ik vind de boze reacties over het missen van de box op FOK! en het forum van Ibood altijd het leukste van de hele hunt.
Ik moet er stiekem ook wel om grinniken.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:46 schreef tralalala het volgende:
Ik vind de boze reacties over het missen van de box op FOK! en het forum van Ibood altijd het leukste van de hele hunt.
Oh dat is dan faal.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:46 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Voor 60 euro:
- Kut tablet/ereader, echt onbruikbaar.
- Snijplanken die nu ook al langs zijn gekomen van joseph joseph
- Damesportemonnee
- Usb aquarium.
Maar je hebt wel kussens!quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:46 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Niet echt. Kreeg ook al te horen dat ik een belangrijk examen heb gefaaldKutdag
Slaap lekker skatje.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:48 schreef rickyszz het volgende:
Ik ga lekker pitten en genieten van m'n nachtrust, daag
Zit ook altijd vol met mensen die naast de Box grijpen, en vervolgens om het hardst HOAX! roepenquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:46 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Fok valt wel mee, maar dat forum.
Doei doei.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:48 schreef rickyszz het volgende:
Ik ga lekker pitten en genieten van m'n nachtrust, daag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |