Ongezoute cashewnoten (naja... zijn peulvruchten, maar goed) en pistachenoten.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:58 schreef the85mc het volgende:
[..]
Wat voor noten zijn dat dan? Ongebrand en ongezouten? Die heb ik nog niet zo goedkoop gezien..
Mijn theorie is dat alles waar eiwitten inzitten, zitten ook veel vetten. Alleen van het idee vetten eten krijg ik schuldgevoelens, dus gooi ik het op eiwitten.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:59 schreef V1z0R het volgende:
Maar je bent dierlijke eiwitten nodigEssentiële eiwitten...
niet doen! Je verpest je hele hormoonhuishouding wanneer je vetten gaat skippen, skip die suikers!
Mijn kennis over voeding is niet heel erg groot, geef ik eerlijk toe.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:10 schreef V1z0R het volgende:
Jij hebt het niet helemaal goed in je hoofd of wel ?
Zou dan toch voorstellen om dat een beetje op een rijtje te brengen
Dat niet, doelde meer op algehele stabiliteit. Ben zelf 'fucked up', jij komt beetje instabiel op mij over.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mijn kennis over voeding is niet heel erg groot, geef ik eerlijk toe.
Maar kotsje die bedoelt het niet verkeerdquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
V1z, zit er nou alweer iemand een topic te openen terwijl jij m dicht gooide?
Mijn voeten doen trouwens pijn. Van het lopen.
Lijstje:
O koffie melk broodje ham kaas
L wortelsoep, helft van een salade met tonijn
T warme choco en chococroissant
D paar stukjes vlees, wat frietjes en wat salade
B heel erg veel wandelen. En nu dus,zere voeten.
Fijn dat het leuk was! Coco heeft een Saar gelegd...quote:Op vrijdag 16 november 2012 06:00 schreef sigme het volgende:
Mogge!
In Noorwegen was het winter. Mooi, wit en fris.
Heb 1 topic teruggelezen, zo te zien heeft Cocotrimonium haar ei gelegd?Gratuliere! Wat is het geworden?
Heb ik verder nog belangrijke zaken gemist?
o.O Sorry! Ik had alleen een reactie getypt en die paste niet meer. En toen zei mijn PC dat ik doet kon doen, dus dat deed ikquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
V1z, zit er nou alweer iemand een topic te openen terwijl jij m dicht gooide?
Klopt, olijven zijn primaquote:Op vrijdag 16 november 2012 08:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Experiment van vandaag: Olijven
Had ergens gelezen naar rondklikken dat die gezond en vet zouden zijn?
Ja! En pijnboompitjes, pompoenpitten, kokosmelk, geraspte kokos, lijnzaadolie, etcquote:Op vrijdag 16 november 2012 08:47 schreef Perruche het volgende:
Cots, wat ook kan, kokosolie (als vervanger van boter op brood) en avocado's! Supergezond
Van die hennepzaden voor over je muesliquote:Op vrijdag 16 november 2012 08:49 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja! En pijnboompitjes, pompoenpitten, kokosmelk, geraspte kokos, lijnzaadolie, etc
Met een broodmes en wat bloedquote:Op vrijdag 16 november 2012 08:52 schreef Perruche het volgende:
Kastanjepuree? Hoe maak je dat?4 allisson boterhammen 350 kcal!
Li en HPKW op vacantione!quote:Op vrijdag 16 november 2012 06:00 schreef sigme het volgende:
Mogge!
In Noorwegen was het winter. Mooi, wit en fris.
Heb 1 topic teruggelezen, zo te zien heeft Cocotrimonium haar ei gelegd?Gratuliere! Wat is het geworden?
Heb ik verder nog belangrijke zaken gemist?
250 gram kastanjes poffen in de oven en als ze klaar zijn pellen en bij 400 gram aardappels gooien.quote:Op vrijdag 16 november 2012 08:52 schreef Perruche het volgende:
Kastanjepuree? Hoe maak je dat?4 allisson boterhammen 350 kcal!
Ja ik las vanmorgen over van die organisaties waar je haar kan doneren voor mensen met kanker die een pruik nodig hebben. Ik wil al best lang m'n haar een keer kort, dat lijkt me een goede redenquote:Op vrijdag 16 november 2012 08:53 schreef _aurum_ het volgende:
en ik heb zin in een haar make over. Wil misschien een pony laten knippen
/doeeenswild
Ok, wat een rotwerkquote:Op vrijdag 16 november 2012 08:54 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
250 gram kastanjes poffen in de oven en als ze klaar zijn pellen en bij 400 gram aardappels gooien.
Beetje melk/boter erbij en evt. zout en peper en stampen alsof je leven er vanaf hangt
Erg lekker
Bij mijn rijstsalade zat zeker 300 gram tomatten in en een half rood uitje
Nou ik weet niet wat jij met die krengen doet maar ik ben 5 minuten bezig er 1 van al z'n vliesjes te ontdoen!quote:
Jah, maar dat is het niet allemaal, zegt mijn broek.quote:
Oh dat is zo suf! Weer naar huisquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:50 schreef Chicolate het volgende:
Wijze les: pak je tas een avond tevoren al in. Nu ben ik op de uni en mijn laptop niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:56 schreef Perruche het volgende:
[..]
Oh dat is zo suf! Weer naar huis.
MwheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Nee ik ga lekker op een vervelende slome pc werken, ik zou al 2 uur kwijt zijn als ik zonder vertraging heen en weer naar huis ga
. Mis vooral mn eigen muziek (en oordopjes met een langer snoer).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Huh? Il kan wel jillian doen, of een half uur.crosstraineren. Ben eigenlijk wel benieuwd naarmn gewicht.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Dan doe je even 20 burpees, heb je ook een workout gehad.
Daarna nog even 30 walking lunges en wat crunches en pushups en je ben binnen 10 minuten klaar.
Voor je uit elkaar valt ingrijpen ipv achteraf?quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:06 schreef ChildoftheStars het volgende: Als ik weer zere gewrichten in mijn handen krijg en moe word weet ik dat het tijd is voor vis.
Voor visolie pillen zijn ook vissen geslacht hoor, jij boomknuffelaarquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:30 schreef Nallie het volgende:
Visolie is een pil!
Ik was echt ongelukkig toen ik veganistisch at
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat had ik met lowcarbquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:30 schreef Nallie het volgende:
Visolie is een pil!
quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:32 schreef Perruche het volgende:
[..]
Voor visolie pillen zijn ook vissen geslacht hoor, jij boomknuffelaar
Toen gebruikte ik ook geen visolie!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Be someone that makes you happy
Maar mijn verbazing kwam van CS die geen dierlijke producten wenst te nemen maar wel over visolie begint.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:33 schreef Nallie het volgende:
[..]
Toen gebruikte ik ook geen visolie!!
Aaaah zo, ja t is vrijdag he.. mn hersens zijn moe enzo.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:34 schreef Perruche het volgende:
[..]
Maar mijn verbazing kwam van CS die geen dierlijke producten wenst te nemen maar wel over visolie begint.
jillian!quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
Lang geslapen, nu kan ik niet meer sporten
waarom at je veganistisch dan?quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:30 schreef Nallie het volgende:
Visolie is een pil!
Ja toen met die buik issues enzo, was t een experiment. Maar toen mocht ik ook geen noten en volkoren dingen. Dan is eten echt niet meer leukquote:
Misschien een domme vraag, maar waarom mag je als veganist geen noten?quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:40 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja toen met die buik issues enzo, was t een experiment. Maar toen mocht ik ook geen noten en volkoren dingen. Dan is eten echt niet meer leukEn de klachten gingen niet weg, dus toen ben ik er na 12 weken mee gestopt.
Maar t waren geen leuke 12 weken en ik was ook echt niet leuk toen
Dat klinkt als ik die met een dietist moest uitvinden waar ze niet tegen kon. Wekenlang alleen maar 'veilige' middelen eten. Om er uiteindelijk achter te komen dat ik afhankelijk van stress overal op kan reagerenquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:40 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja toen met die buik issues enzo, was t een experiment. Maar toen mocht ik ook geen noten en volkoren dingen. Dan is eten echt niet meer leukEn de klachten gingen niet weg, dus toen ben ik er na 12 weken mee gestopt.
Staat los van veganisme volgens mij? Zal eerder met buik issues te maken hebben gehad. Althans, zo lees ik het.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:44 schreef An24 het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag, maar waarom mag je als veganist geen noten?
Oh nee dat mag wel, maar ik mocht dat toen niet omdat mn darmen over de zeik waren en noten zijn wat zwaarder voor je darmen om te verteren! Dus naast geen dierlijke producten, mocht ik ook geen zwaar verteerbare dingen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:44 schreef An24 het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag, maar waarom mag je als veganist geen noten?
ah ok! Ik herken dat wel van vroeger toen ik ging lijnen en dan strak sommige dingen niet mogen eten...daar werd mijn humeur niet beter opquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:40 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ah, okay. Ja, daar zou ik ook ongelukkig van wordenquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:45 schreef Nallie het volgende:
[..]
Oh nee dat mag wel, maar ik mocht dat toen niet omdat mn darmen over de zeik waren en noten zijn wat zwaarder voor je darmen om te verteren! Dus naast geen dierlijke producten, mocht ik ook geen zwaar verteerbare dingen.
QFTquote:
Ik ben een vegatariër, maar eet zo min mogelijk dierlijke producten in het algemeen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:26 schreef Perruche het volgende:
CS, je moeder is veganist maar jij eet geen dierlijke producten? Of ben jij ook veganist? En waarom zou je wil visolie nemen, en geen vis?zoveel vragen!
Je hebt toch een eetstoornis gehad Cots? Ik heb wel vaker gezien bij mensen dat hun hele spijsvertering verstoord raakten en simpelweg moesten wennen aan bepaalde voedingsstoffen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is de keus zere gewrichten of buikpijn. Als ik vis eet zit ik wel direct een dag met buikkrampen en diarree. Daarom wil ik op zich wel kijken of visolie wel werkt voor mij, omdat de dosis dan veel kleiner is.
In theorie wil ik wel gaan proberen om eens per week vis te gaan eten, want het is beiden een beetje vervelend (en misschien raakt mijn lijf er dan ook aangewend)
Misschien eerst tussenweg proberen? Een forel wordt gezien als half vet visjequote:Op vrijdag 16 november 2012 12:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Witvis gaat meestal wel redelijk goed
Issie lekker O:) ?quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:12 schreef An24 het volgende:
[..]
Misschien eerst tussenweg proberen? Een forel wordt gezien als half vet visje
Hij is vooral vrij neutraal voor een vis. Ik stop hem altijd vol met verse kruiden of ik laat hem zwemmen in tomatensaus en dan in de oven. De structuur is heerlijk zachtquote:
Sterk argumentquote:
Vervelend lijkt me dat, hopelijk is er op een simpele manier iets aan te doen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:32 schreef conleche het volgende:
Zucht. Ik begin maar weer eens aan de lowcarb want ik groei dicht en ik héb me toch een trek de hele dag. Ik ben echt zoooooo jaloers op mensen die alleen aan eten denken rond etenstijd. Wat moet het leven dan makkelijk zijn.
Verder een afspraak gemaakt met de huisarts om bloed te laten prikken, wegens energiepeil van onder zeeniveau sinds een paar maanden. Ben benieuwd.
Amsterdam Court is klein, maar netjes en centraal gelegen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:49 schreef _aurum_ het volgende:
wie waren er nou ook alweer naar New York geweest? Hebben jullie nog aanraders voor hotels?
Ik!! Via Airbnb geboekt. 25 euro per nacht pp.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:49 schreef _aurum_ het volgende:
wie waren er nou ook alweer naar New York geweest? Hebben jullie nog aanraders voor hotels?
Ik heb nog wel wat leuke boeken vanuit m'n studie, kan ook heel leuk zijn om je er in te verdiepen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mijn kennis over voeding is niet heel erg groot, geef ik eerlijk toe.
Maar mijn mentale gezondheid is prima hoor
quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:51 schreef Chicolate het volgende:
Ik hoop toch zo dat ik zometeen niet keihard ga schelden tegen een onschuldige voorbijganger. Frustraties ten top, ik zit te trillen en kan het even bij niemand kwijt. Hier ook niet vanwege herkenbaar, hou het erop dat ik iets organiseer op een externe locatie en we zo hard mogelijk uitgezogen en tegengewerkt worden door de host, wat duizenden euro's kost. *insert harde vloek* Waarom kan iedereen niet gewoon lief doen en een béétje meewerken
.
Kun je dat niet uitleggen?quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
(OMG... ik echt keihard hopen dat ik niet bij een bepaald persoon in een samenwerkgroepje komt. Besluit mijn SLB'er dat die persoon zich goed aan mij kan optrekken en dus bij mij in het groepje moest. Optrekken... jajahaha, meeliften zal ze bedoelen)
Zeg dat tegen je SLB'er? Voorkomen dat het weer gebeurt enzo.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
(OMG... ik echt keihard hopen dat ik niet bij een bepaald persoon in een samenwerkgroepje komt. Besluit mijn SLB'er dat die persoon zich goed aan mij kan optrekken en dus bij mij in het groepje moest. Optrekken... jajahaha, meeliften zal ze bedoelen)
Vanaf het begin een colofon maken, dat duidelijk is wie wat heeft gedaan. Heb hekel aan meelifters, dit werkte vrij effectief.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Afspraken maken met die persoon. Zeg precies wat je van de persoon verwacht, hoe je wilt communiceren etc. Als hij/ zij zich er niet aan houdt, heb je voldoende materiaal om naar je SLB'er te stappen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Aan mijn SLB'er? O... ik wacht eerst eventjes af hoe het gaat, maar anders stap ik zeker op haar af. Al weet ze wel dat ik wat moeite met die knul heb (gezien hij me soms midden in de nacht belt o.i.d. omdat hij zijn huiswerk voor de volgende dag nog moet maken en wilt dat ik hem help. En 's nachts moet ik mijn telefoon wel aan hebben omdat mijn schoonzusje nu heel erg ziek is) en ik heb het ook al meerdere malen aan hem aangegeven dat ik zijn gedrag onprettig vind (ik wil best helpen, maar dan moet je het op tijd vragen en niet de nacht voor de inleverdatum), maar dat negeert hij gewoon straal. Dus als we dit blok alle projecten samen moeten doen wordt het nog feestquote:
Dat ga ik zeker doen, maar dat doe ik sowieso met elk groepjequote:Op vrijdag 16 november 2012 14:23 schreef An24 het volgende:
[..]
Afspraken maken met die persoon. Zeg precies wat je van de persoon verwacht, hoe je wilt communiceren etc. Als hij/ zij zich er niet aan houdt, heb je voldoende materiaal om naar je SLB'er te stappen.
Zwaardvis vind ik best lekker ja. Het is vrij stevig, bijna vlezige structuur.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:35 schreef Goodbye het volgende:
Wie heeft hier wel eens zwaardvis gegeten? Is dat een beetje een lekkere vis?
Koopje. Wij waren ¤ 130 voor 4 personen per nacht kwijt op Long Island. (1 halte van Manhattan). Hadden we wel een suitequote:Op vrijdag 16 november 2012 14:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik!! Via Airbnb geboekt. 25 euro per nacht pp.In Nolita, dus prima buurt. Had er wel geluk mee, maar je kan echt voor veel minder geld dan voor een hotelkamer prima deals vinden.
wat vervelend.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Aan mijn SLB'er? O... ik wacht eerst eventjes af hoe het gaat, maar anders stap ik zeker op haar af. Al weet ze wel dat ik wat moeite met die knul heb (gezien hij me soms midden in de nacht belt o.i.d. omdat hij zijn huiswerk voor de volgende dag nog moet maken en wilt dat ik hem help. En 's nachts moet ik mijn telefoon wel aan hebben omdat mijn schoonzusje nu heel erg ziek is) en ik heb het ook al meerdere malen aan hem aangegeven dat ik zijn gedrag onprettig vind (ik wil best helpen, maar dan moet je het op tijd vragen en niet de nacht voor de inleverdatum), maar dat negeert hij gewoon straal. Dus als we dit blok alle projecten samen moeten doen wordt het nog feesto... ja en het vorige groepje van hem was ook al niet blij met hem.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:51 schreef Chicolate het volgende:
Ik hoop toch zo dat ik zometeen niet keihard ga schelden tegen een onschuldige voorbijganger. Frustraties ten top, ik zit te trillen en kan het even bij niemand kwijt. Hier ook niet vanwege herkenbaar, hou het erop dat ik iets organiseer op een externe locatie en we zo hard mogelijk uitgezogen en tegengewerkt worden door de host, wat duizenden euro's kost. *insert harde vloek* Waarom kan iedereen niet gewoon lief doen en een béétje meewerken
.
Ik heb een vijf euro mobieltjes, dus ik vrees dat dat er niet in zitquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:32 schreef Probability het volgende:
[..]
wat vervelend.
je kan trouwens instellen dat je telefoon alleen voor bepaalde nummers afgaat. en zeggen dat het ronduit asociaal is wat hij doet.
Zelfs die van mij uit het jaar 0 kan het!quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb een vijf euro mobieltjes, dus ik vrees dat dat er niet in zit
quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:46 schreef _aurum_ het volgende:
Hmmz, ik zit echt met een first world problem
Ik heb in februari mijn snoepreisje en daarna wil ik er nog een week vakantie aan vastplakken, ga ik naar Miami of naar New York. Snoepreisje is in een resort in een warme en zonnige lokatie.
Dan heb ik mijn vakantieprobleem ook gelijk opgelost
Beetje als een tonijnsteak, die structuur? Denk dat ik dat maar eens probeer dan!quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Zwaardvis vind ik best lekker ja. Het is vrij stevig, bijna vlezige structuur.
Hmmmm, nou ja, tonijn eet je vaak halfrauw en als het dan doorbakken is, is het wat droog en dat heb je bij een witte stevige vis minder. Probeer maar!quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Beetje als een tonijnsteak, die structuur? Denk dat ik dat maar eens probeer dan!
Ja, dat droge is vies idd! Ik ga het gewoon proberen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Hmmmm, nou ja, tonijn eet je vaak halfrauw en als het dan doorbakken is, is het wat droog en dat heb je bij een witte stevige vis minder. Probeer maar!
Ja ik lag vanochtend in bed. En ik dacht: hmmmm. low carb..........hmm.......maandag maar weer beginnen. En toen: Fuck it, troela. Altijd dat uitstellen, je begint gewoon nu.quote:
Oh dat was 2 dagen geleden al hoor! Moest er aan denken bij het horen bij 'salade met groente en fruit'. Omnomnom. Verder is vandaag inderdaad niet mijn dag, gelukkig heb ik vanavond een potentieel heel gezellige verjaardagquote:
Dan zul je inmiddels wel weten waarom het zo is lijkt mijquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach... dat vraag ik me dagelijks af
Ik heb zo mijn hypothesesquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:43 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Dan zul je inmiddels wel weten waarom het zo is lijkt mij
Hoiquote:
Helaas wel. Ik praat er veel over, maar doen ho meestal maar.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Co, doe jij wel eens niet aan Lowcarb?
4 boterhammen met wat??quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:13 schreef MaJo het volgende:
groot nieuws: ik heb ontbeten vandaag
![]()
Lijstje:
O: twee boterhammen met kipfilet, kopje koffie verkeerd
T: mandarijn, appel
L: 4 boterhammen, glas karnemelk
T: moorkop, chocomelk
D: spaghetti bolognese
Vanavond stappen met vriendinnen dus er komen nog wel een paar wijntjes bij
Wat lomp dat ik dat vergeten ben te zeggenquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:18 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
4 boterhammen met wat??
Moorkop en chocomelk en spaghetti... heel veel carbs en suikers, beetje te veel.
Gelukkig wel veel groente
Lees ik over de groenten heen dan?quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat lomp dat ik dat vergeten ben te zeggen4 boterhammen met worst
De moorkop had mijn collega gehaald omdat haar dochtertje jarig was, was dus niet geplandmaar wel groenten en fruit ja
Vond je het wat?quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:52 schreef V1z0R het volgende:
Heb een Co'tje gedaanKatjang pedis met wodka
HOe kan je dat niet wat vinden?? Lkker manquote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:06 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
HOe kan je dat niet wat vinden?? Lkker man
Oja, WF... haha morgen weer.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:10 schreef conleche het volgende:
[..]Heb je het ook gedronken/geten Uniek? Je moet spelen bij WF trouwens, jouw beurt!
Was alsof ik in een cave liep en elke Zubat een Mew wasquote:
Bolognesesaus: verse tomaten, ui, pijnboompitjes, knoflook en heel veel kruidenquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:36 schreef An24 het volgende:
[..]
Lees ik over de groenten heen dan?![]()
Mits je het originele recept van je spaghetti hebt aangepast
Okay, weinig groenten dus. Wel lekkerquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bolognesesaus: verse tomaten, ui, pijnboompitjes, knoflook en heel veel kruiden
Inmiddels trouwens 3 mandarijnen op en zo nog een banaan voor het stappen tegen de kater
Wut? Met zulke dingen heb ik altijd even het idee dat ik niet van deze wereld benquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:16 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Was alsof ik in een cave liep en elke Zubat een Mew was
Wat ontzettend rot voor jequote:Op vrijdag 16 november 2012 23:22 schreef kwakz0r het volgende:
Hoi Lieve Slankies
ik heb even een paar dagen onder een steen gezeten, heb zo vreselijk hard gewerkt de laatste tijd, ik zat er even helemaal doorheen. Omdat ik me realiseerde dat me dat wat te vaak gebeurde naar de teamleider gestapt (ok, ook nadat ik voor t eerst in mijn loopbaan huilend een klaslokaal had verlaten. teh drama!). Die heeft bliksemsnel actie ondernomen, want ze maakte zich zorgen.
Het is nu eenmaal zo dat we bij Engels met elkaar een collega vervangen en allemaal een stap harder dan normaal moeten lopen, maar ik zit nog met die studie en dat proefschrift. Nu heeft ze geregeld dat ik sowieso vanaf januari weer op 4 ipv 5 dagen word ingeroosterd, ze proberen dat per direct ook al te regelen maar wordt lastig. Als t niet lukt mag ik drie studiedagen opnemenme laten uitoosteren om mijn studie af te maken dus. Zo fijn! Ik ben helemaal opgelucht en blij. Zie weer een beetje licht aan t eind van de stresstunnel.
Mijn teamleider is écht tof.
Hoe is het met Jullie? HPKW en Loveli weer thuis? Nog een leuk klein Portugeesje meegenomen naar huis?
Mar wandelt nog steeds half Friesland door?
Maria, steek je aub je huis niet in de fik?
lange verhaal over school, overslaan is geoorloofdquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh lieverd toch, waren er leerlingen bij? Wat ontzettend fijn dat je bij je teamleider terecht kan!.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:08 schreef the85mc het volgende:
Zo, ga eens even de stad in. Morgen eigenlijk volle agenda dus hoop dat het niet al te laat wordt..
Mwhehequote:Op zaterdag 17 november 2012 05:24 schreef the85mc het volgende:
Wat een avond, wat een avond.. Heb me prima vermaaktheb komende week een date
Ah ja, was het gelukt met alle cupcakes?quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Deze dag gaat compleet kansloos worden
Vanavond geef ik een Sinterklaasfeestje, en heb gisteren de hele dag staan bakken, en vanavond mag ik er van mezelf van genieten.
Morgen alles weer normaal en gezond
Zekers, al zijn de plannen gewijzigd, ik heb gemaakt:quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ah ja, was het gelukt met alle cupcakes?
Net uit bed, voel me niet zo goed vandaag. Dus wordt een heeeeel rustig dagjje.
Klinkt goedquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zekers, al zijn de plannen gewijzigd, ik heb gemaakt:
- Kokosmakronen
- Brownie
- Blondie
- Aardbeiencupcakes
- Pepernotencupcakes
- Pepernoten
- Chocolade/bitterkoekjestaart
- Witte chocoladecakejes
- Donkere chocoladecakejes
- Meltingmoment
En dan heb ik nog gewoon wat chips en dergelijke gehaald. Vrienden die alcohol willen nemen dat mee, ik zorg voor fris en thee en chocomelk. En dan de hele avond/nacht gezellig spelletjes spelen![]()
Al moet ik misschien nog wat wijn oid halen *zit te twijfelen*
quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
CS, klinkt inderdaad goed. Nom!En lijkt me ook een heel gezellige avond
Martijn staat al zo'n tien minuten aan de deur te praten met een Jehova's getuige. Het valt me mee dat hij haar nog niet binnen heeft uitgenodigd. Normaal vindt hij dit soort discussies namelijk erg leuk/interessant. Benieuwd hoe lang het in totaal gaat duren
Nope, heb er al anderhalf jaar in gezeten, dat was toen veel te vroeg gezien de pfeiffer en andere shizzle en dat heeft toen ook meer kwaad dan goed gedaan. Ik sta er nu heel anders in, durf wat eigenwijzer te zijn. Als ik iets geleerd heb de afgelopen jaren is het wel dat ik soms beter een arts kan negeren dan mijn eigen gevoel.quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, had nog niet echt bijgelezen. Maar Kwak, wat een vervelende situatie! Wel goed dat je het bespreekbaar hebt gemaakt en dat er maatregelen worden genomen. Knap van je
Zorg maar gewoon goed voor jezelf
Mar, wordt dit nu voor het eerst zo'n intensieve revalidatieperiode?
Is ook meer uit angst dat ik het niet geloof, stel het gebeurt weer? Waar vinden we dan nog een 600jarige man die een boot kan bouwen?quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:52 schreef Perruche het volgende:
Nou viz, wie weet is het wel waar!
Oeh heerlijk, uitslapen, douchen, lekker ontbijten.
Om 3 uur even bodypumpen en hopelijk vanavond naar james bond!
Ah... ik heb zo'n broer die me voortdurend probeert te overtuigen van mijn zondige leven en gedachtengangen. En op de momenten in mijn leven dat ik relaties met vrouwen had wilde hij niks van me weten, op de moment dat ik een vriend had veel contact en wilde hij voor het eerst een geliefde van me leren kennenquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:49 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Laatst begon een oom over religie tegen meDe naam evolutietheorie zegt het al dat het een theorie is en sporen van schelpen hoog in bergen was het resultaat van de zondvloed en niet plaattektoniek
We're doooOoOoOoOoooomed!quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:05 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Is ook meer uit angst dat ik het niet geloof, stel het gebeurt weer? Waar vinden we dan nog een 600jarige man die een boot kan bouwen?
Omdat vogelbekdieren zoogdieren zijn die eieren leggen zonder dat ze tepels hebben maar het melk in hun talgklieren produceren en de mannetjes hebben ook nog eens giftige sporen aan hun achterpoten!quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Moet soms erg om je lachen V1Hoezo vogelbekdieren?
Die mannen lijken erg zeldzaam te zijn idd.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:05 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Is ook meer uit angst dat ik het niet geloof, stel het gebeurt weer? Waar vinden we dan nog een 600jarige man die een boot kan bouwen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit soort gedrag staat me tegen, die rigide denkwijze. Ik vind discussies erover erg fijn en ook vaak leuk, maar ik vind dat je wel voor ieders gedachtengang open moet blijven staan.
Oooooooooh... wat schattigquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:20 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Omdat vogelbekdieren zoogdieren zijn die eieren leggen zonder dat ze tepels hebben maar het melk in hun talgklieren produceren en de mannetjes hebben ook nog eens giftige sporen aan hun achterpoten!![]()
En ze zien er tof uit!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:20 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Omdat vogelbekdieren zoogdieren zijn die eieren leggen zonder dat ze tepels hebben maar het melk in hun talgklieren produceren en de mannetjes hebben ook nog eens giftige sporen aan hun achterpoten!![]()
En ze zien er tof uit!
[ afbeelding ]
Is M familie van mijn lief? Die doet dat ook altijdquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
CS, klinkt inderdaad goed. Nom!En lijkt me ook een heel gezellige avond
Martijn staat al zo'n tien minuten aan de deur te praten met een Jehova's getuige. Het valt me mee dat hij haar nog niet binnen heeft uitgenodigd. Normaal vindt hij dit soort discussies namelijk erg leuk/interessant. Benieuwd hoe lang het in totaal gaat duren
Maar dat is toch ontzettend leuk om te doen?quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:33 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Is M familie van mijn lief? Die doet dat ook altijd
Oooh cuteness!!!quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:20 schreef V1z0R het volgende:
[..]
En ze zien er tof uit!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oooh cuteness!!!
Good morning slankies
Doe op moment een zeehondje naquote:
Kippensoep met veel tijm eten.. Werkt bij mij altijd goed als ik verkouden ben/ last van mn keel heb.quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Doe op moment een zeehondje namaar bright side ik snotter niet meer!
Jij weer helemaal de oude?
ahwwwquote:Op zaterdag 17 november 2012 13:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Doe op moment een zeehondje namaar bright side ik snotter niet meer!
Jij weer helemaal de oude?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ooh ik heb iets stoms:Waarschijnlijk is die dan gewoon skinny fat. Officieel niet 'te zwaar' volgens BMI en nooit sportenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: mijn BMI is ook te hoog nu, 25.1
Precies. Ze sport nooit en lijkt meer volume dan ik te hebbenquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:12 schreef the85mc het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is die dan gewoon skinny fat. Officieel niet 'te zwaar' volgens BMI en nooit sporten
Of ze liegt over haar gewichtquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Precies. Ze sport nooit en lijkt meer volume dan ik te hebben
Ja weet ik veul waarom mensen dat doen, maar ik zie wel vaker mensen liegen over hun gewicht. Ook heel magere mensen de andere kant op trouwens, om maar geen anorexiastempel te krijgen, of ze houden ervan om zichzelf voor de gek te houden.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Da's waar, maar je kan prima niets zeggen als dat het onderwerp is toch? Waarom liegen...
Spiegels zijn de grootste leugenaars als je een gebrek aan zelfinzicht hebt!quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:17 schreef the85mc het volgende:
[..]
haha dat kan ook nog ja.. Maar de spiegel liegt niet
Ik heb dat echt! Als ik in de spiegel kijk vind ik het altijd wel meevallen, maar zie ik dan ineens een foto........dan vind ik mezelf ineens monsterlijk dik. (nou ja, ik overdrijf, maar er zit wel echt verschil in.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:32 schreef An24 het volgende:
[..]
Spiegels zijn de grootste leugenaars als je een gebrek aan zelfinzicht hebt!
Ohjaaa! ik ben in zittende toestand ook altijd 2x zo breedquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb dat echt! Als ik in de spiegel kijk vind ik het altijd wel meevallen, maar zie ik dan ineens een foto........dan vind ik mezelf ineens monsterlijk dik. (nou ja, ik overdrijf, maar er zit wel echt verschil in.)
Ja, dat heb ik dus ookquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb dat echt! Als ik in de spiegel kijk vind ik het altijd wel meevallen, maar zie ik dan ineens een foto........dan vind ik mezelf ineens monsterlijk dik. (nou ja, ik overdrijf, maar er zit wel echt verschil in.)
Klinkt heerlijk kitschquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Een enorme aardbei van aardewerk. Met schotel. En deksel. En lepel.
Ik denk dat 'ie erg geschikt is om bowl in te maken ofzo.
Dat is ie ook.quote:
niet als ze aan de deur komen als ik thuis probeer te werkenquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Maar dat is toch ontzettend leuk om te doen?
.Dit. De spiegel is heel lief voor me. De werkelijkheid een stuk minder.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:35 schreef conleche het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:07 schreef Tinkepink het volgende:
Bleh. Voel me schuldig omdat ik even alleen wegben, mijn man even bel om te vragen hoe het gaat en een ongelooflijk (maar wel wst sneu) zeurverhaal over een examen van man en kinderen over me heenkrijg. En daar echt geen zin in heb, want dit was mijn weekend. waar ik nu niet meer van kan genieten dus.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:16 schreef Tinkepink het volgende:
Ik zit nu in een café met een glas wijn, den volkskrant en edamame.
Daar zit het verschil: Als ik ga slapen zet ik mijn bel uit.quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:05 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
niet als ze aan de deur komen als ik thuis probeer te werken
En soms staan ze op zaterdagmorgen ook aan de deur, daar scoor je geen punten mee bij mij. Ik wil uitslapen.
Tink, hoop dat je het snel van je af kan zetten.. en dat je nog lekker gaat genieten!quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:16 schreef Tinkepink het volgende:
Ik zit nu in een café met een glas wijn, den volkskrant en edamame.
Het is heel erg goed om af en toe alleen even dingen te doen, daar hoef je, je niet schuldig over te voelen *knuffel*quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:07 schreef Tinkepink het volgende:
Bleh. Voel me schuldig omdat ik even alleen wegben, mijn man even bel om te vragen hoe het gaat en een ongelooflijk (maar wel wst sneu) zeurverhaal over een examen van man en kinderen over me heenkrijg. En daar echt geen zin in heb, want dit was mijn weekend. waar ik nu niet meer van kan genieten dus.
Ja, als je speciaal nummers voor de gelegenheid gaat uitzoeken en meezingen, en toch nog sms-contact hebt, geeft dat niet heel duidelijk de boodschap dat je geen contact meer wil. Hij zou er zich zelfs nog gevleid door kunnen voelen, de moeite en aandacht die je daaraan besteed!quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
(omg... mijn ex heeft een stalkfunctie en ik weet niet hoe ik die uit moet zetten. Dus toen hij belde heb ik het nummer We're not gonna take it van de Twisted Sisters op gezet en keihard meebrullen. Kon hij niet waarderen, tenminste ik kreeg een SMS dat hij zich onbegrepen voelde Soms is het zo fijn om gemeen te zijn
maar ik probeer hem nu precies drie maanden lang uit te leggen dat ik er niet van gediend ben, alleen hij luistert niet)
Oh die mag je wel meenemen morgen!quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:02 schreef Nallie het volgende:
Lekker lijstje Perr!
Ik ga peanutbutter cookies bakken
Doe ikquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:59 schreef Perruche het volgende:
[..]
Oh die mag je wel meenemen morgen!
quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:30 schreef conleche het volgende:
Ik deed net een lovelietje.![]()
Gelukkig heb ik een rood tapijt.
Seriously?quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:51 schreef V1z0R het volgende:
* strooit wat zelfbeheersing in Lau's richting *
Nadeel van bakken kwark van 1kg is dat je ze soms helemaal oplepelt
*burp*
Yupquote:Op zaterdag 17 november 2012 17:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Seriously?Dat is wel bizar veel man!
Ga je de grote reis maken V1quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:25 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Yupmja, had het niet helemaal door, bak in handen terwijl ik tv keek en zo was 'ie leeg.
Morgen in de hoofdstad even kijken of ik wat leuks voor aan de muur kan vinden
Ik ben bijna 120 geweest, en ik kocht gewoon niet groter dan 46quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik zag in het Weigt Loss Surgery topic iemand posten die een operatie krijgt binnenkort, en dus een BMI heeft van minstens 40 en in dit geval meen ik een kilo of 120 weegt, en die heeft maat 44/46 broek.
Vond ik persoonlijk ook een vrij bizar gegeven. Vooral omdat ik zelf blij ben als ik in maat 44 pas.
Ik moet het toch vragen: vind je die aardbei écht mooi, of heb je 'm gekocht omdat je 'm tof vindt van lelijkheid of zo? Want ik heb zelden zo'n lelijk ding gezien.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Owja, en we zijn weer in het land!![]()
Ik ben de trotse eigenaar van het allertofste souvenir ooit en het was bijzonder vermakelijk, alhoewel je de grootste outlet van Europa op zich wel kan overslaan.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik moet het toch vragen: vind je die aardbei écht mooi, of heb je 'm gekocht omdat je 'm tof vindt van lelijkheid of zo? Want ik heb zelden zo'n lelijk ding gezien.. No offence.
[..]
Ik moet het toch vragen: vind je die aardbei écht mooi, of heb je 'm gekocht omdat je 'm tof vindt van lelijkheid of zo? Want ik heb zelden zo'n lelijk ding gezien.. No offence.
[..]
Eerste associatie:quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:19 schreef MarMar het volgende:
Ik ben ook compleet gaar, 5 km lopen naar het winkelcentrum, 2 uren shoppen, de T werd een warme chocomel met tia maria en slagroomen dan weer de 5 km terug.
Shoppen met mijn mams is wel heel leuk trouwensMooie nieuwe kleren voor de jongste, mooi kadootje voor de oudste voor morgen na de halve finale en ik heb nu dus de eerste kerstmeuk in huis staan
![]()
2 van deze dingen:
[ [url=http://www.bestelonline.nl/thumb/http?url=http%3A%2F%2Fwww.leukvoornl.nl%2Ffiles%2F1431%2Fproducts%2F1274163%2F340220035_3.jpg&w=350&h=350]afbeelding[/url] ]
Gekregen van mijn mams, jeugdsentiment, zo leuk
Het hangt allemaal van bouw af enzo, ik weet het. Maar toch enigszins frustrerend dat ik met een BMI van 26,5 (en 180 cm) een totaal andere maat heb dan anderen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:43 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik ben bijna 120 geweest, en ik kocht gewoon niet groter dan 46maar dan wel altijd met stretch
Ik denk dat ik wel 48 gehad heb.
edit: maar ik ben wel 1.80..
Ik werd gewoon zo ontzettend vrolijk van het ding, dat ik 'm gewoon moest hebben.quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mijn kerstboom en lichtjes hebben dan ook niets met jezus te makenquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:27 schreef anna82 het volgende:
[..]
Eerste associatie:
Martelwerktuig
Tweede associatie:
SM
Het duurt denk ik nog even voordat het me aan het kinderke Jezus doet denken
*strooit wat zelfbeheersing in V1z' richting *quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:51 schreef V1z0R het volgende:
* strooit wat zelfbeheersing in Lau's richting *
Nadeel van bakken kwark van 1kg is dat je ze soms helemaal oplepelt
*burp*
Dat dat.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:14 schreef MarMar het volgende:
Lol, facebook doorgescrolled voor de foto en ik zeg ook "dat"
Henk, gooi eens een plaatje hier dan?quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Het hangt allemaal van bouw af enzo, ik weet het. Maar toch enigszins frustrerend dat ik met een BMI van 26,5 (en 180 cm) een totaal andere maat heb dan anderen.
[..]
Ik werd gewoon zo ontzettend vrolijk van het ding, dat ik 'm gewoon moest hebben.![]()
En mocht ik ooit een feestje hebben waar bowl geschonken wordt, dan heb ik natuurlijk de ultieme bowlkom om helemaal te blits mee te maken.
Lekker he! Mijn vriendje heeft de Hele Dag binnen gezeten, opgerold in een dekentjequote:Op zaterdag 17 november 2012 19:24 schreef _aurum_ het volgende:
Wow Vaiz! En als het zo hoor gaat Henk binnenkort een feestje geven waar bowl te vinden is
Ik ben heel de dag nog niet buiten geweestkluizenaarsdagje
quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik werd gewoon zo ontzettend vrolijk van het ding, dat ik 'm gewoon moest hebben.![]()
En mocht ik ooit een feestje hebben waar bowl geschonken wordt, dan heb ik natuurlijk de ultieme bowlkom om helemaal te blits mee te maken.
Ik wilde ook al om een plaatje vragenquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:42 schreef Perruche het volgende:
[..]
Henk, gooi eens een plaatje hier dan?
En ik zie soms ook mensen waarbij ik denk, Hoe Kan jij nou 3 kleding maten kleiner hebben dan ik? Maar ja, dan herinner ik me dat ik way sexy ben en dan is het weer ok
[..]
Lekker he! Mijn vriendje heeft de Hele Dag binnen gezeten, opgerold in een dekentje
En dat op basis van het lijstje van vandaagquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat zorg je toch slecht voor je lijf.
Thanks, hij staat op mijn Sinterklaas verlanglijstjequote:Op zaterdag 17 november 2012 20:31 schreef Goodbye het volgende:
Majo, dit boek is denk ik voor jou wel een aanrader (volgens mij ook al een keer genoemd door An24). Draaft soms wel een beetje door naar perfectie en dat hoeft natuurlijk niet, maar wel handig om je basis er een beetje op te baseren misschien.
Vanwaar die emotionele reactie op mijn lijstje?quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Joh, jouw leven jouw lijf. Maar ik ben er wel klaar mee. Enjoy!
Hoop dat je 'm krijgt, ik vond het zelf een fijn boek!quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Thanks, hij staat op mijn Sinterklaas verlanglijstje
Lijkt me erg leerzaam inderdaadquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hoop dat je 'm krijgt, ik vond het zelf een fijn boek!
Je hebt het geprobeerd.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Joh, jouw leven jouw lijf. Maar ik ben er wel klaar mee. Enjoy!
Die laatste zin komt bij jou wel erg vaak langsquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vanwaar die emotionele reactie op mijn lijstje?deze week nauwelijks reacties op mijn lijstjes gehad en dan post ik 1 mindere en ben je er klaar mee
gelukkig ben jij wel perfect
Ik spiek er af en toe ook nog inquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hoop dat je 'm krijgt, ik vond het zelf een fijn boek!
Ene dag beter dan de andere, maar ontbijt goed elke dag, 2 stuks fruit en decent lunch lukt ook meestal wel. Avondeten is meestal wel ok, soms onhandige keuzes ivm moe/lui. Snoepen is m'n grote valkuil, dat is en blijft. Maar over het geheel ben ik niet ontevredenquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:45 schreef An24 het volgende:
[..]
Je hebt het geprobeerd.![]()
Hoe gaat het met jou de laatste tijd? Zie goede lijstjes.
Je suggereert het welquote:
Primaquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je suggereert het welik snap niet dat je op basis van 1 lijstje er klaar mee kunt zijn?
Omdat jullie op mij overkomen alsof ik alles fout doe en jullie het wel allemaal wetenquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:47 schreef An24 het volgende:
[..]
Die laatste zin komt bij jou wel erg vaak langs
Fijn! Los van het sporten dan, dat is gewoon k*te. Ik vind je wel positiever gestemd overkomen de laatste tijd, vandaar dat ik het vraagquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ene dag beter dan de andere, maar ontbijt goed elke dag, 2 stuks fruit en decent lunch lukt ook meestal wel. Avondeten is meestal wel ok, soms onhandige keuzes ivm moe/lui. Snoepen is m'n grote valkuil, dat is en blijft. Maar over het geheel ben ik niet ontevreden. Enige wat echt niet wil of gaat is sporten. Blaas blijft etteren.
Dan lees je echt te gefilterd. Ik zie echt wel positieve feedback op je lijstjes terug.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Omdat jullie op mij overkomen alsof ik alles fout doe en jullie het wel allemaal weten
Ik vind het jammer dat ik niks hoor als ik goede lijstjes post en meteen een bak kritiek als ik een mindere post
Ik denk vooral: meer zuivel, meer fruit, minder brood, nauwelijks nog cola, oftewel vooruitgangquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Nieuw lijstje wegens te lang geslapen en gehakt in de koelkast die 1 dag over de datum is:
O: cheesecake, koffie verkeerd
T: 2 mandarijnen, banaan
L: 2 boterhammen met corned beef, glas yomild
D: spaghetti bolognese
Lijstje:
O: banaan en koffie verkeerd (jaja, ik ontbijt slecht, komt ooit wel)
T: 2 mandarijnen
L: 4 boterhammen met corned beef, glas karnemelk
T: 2 mandarijnen, noodles met kip, 2 mandarijnen
D: Tartaartje, aardappeltjes, worteltjes en doperwten
B: Sportschool: 10 km gefietst, 2 km geroeid, 10 minuten loopband en gezwommen
T: banaan, 2 mandarijnen en een koffie verkeerd
Lijstje:
O: banaan, koffie verkeerd
T: mandarijn, 6 cherry tomaatjes
L: kibbeling, glas karnemelk
T: mandarijn, koffie verkeerd, paar plakjes kaas
D: zuurkool met spekjes en worst
T: zelfgemaakte cheesecake
Heel weinig groente, weinig vezels, veel koohydraten, teveel verzadigde vetten (kaas, spekjes en worst)
Maar dramatisch wil ik het nou ook niet noemenJe eet iig wel lekker
Af en toe wel gelukkig maar vaak zat ook niet, en dat zie ik ook als positiefquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:55 schreef An24 het volgende:
[..]
Dan lees je echt te gefilterd. Ik zie echt wel positieve feedback op je lijstjes terug.
Absoluut!quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik denk vooral: meer zuivel, meer fruit, minder brood, nauwelijks nog cola, oftewel vooruitgangDat is toch ook belangrijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |