abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119261704
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
pi_119261741
En deze probeerde ik nog te posten in het vorige topic

Sorry dat ik niet goed ben in originele titels voor topics :')

quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 23:58 schreef the85mc het volgende:

[..]

Wat voor noten zijn dat dan? Ongebrand en ongezouten? Die heb ik nog niet zo goedkoop gezien..
Ongezoute cashewnoten (naja... zijn peulvruchten, maar goed) en pistachenoten.
Gezouten noten eet ik niet (heb zelfs geen zout in huis, ik ben zoutloos opgevoed. Alleen brood en kaas koop ik niet zoutloos).
pi_119261849
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 23:59 schreef V1z0R het volgende:
Maar je bent dierlijke eiwitten nodig :? Essentiële eiwitten...

:N niet doen! Je verpest je hele hormoonhuishouding wanneer je vetten gaat skippen, skip die suikers!

Mijn theorie is dat alles waar eiwitten inzitten, zitten ook veel vetten. Alleen van het idee vetten eten krijg ik schuldgevoelens, dus gooi ik het op eiwitten.

Sowieso probeer ik me meer op eiwitten te richten.

En het voornaamste nut van dierlijke eiwitten te verkiezen boven plantaardige eiwitten is dat er vitamine B in zit. Als ik weer zere gewrichten in mijn handen krijg en moe word weet ik dat het tijd is voor vis.
pi_119261989
Jij hebt het niet helemaal goed in je hoofd of wel ?
Zou dan toch voorstellen om dat een beetje op een rijtje te brengen :*
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_119262022
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 00:10 schreef V1z0R het volgende:
Jij hebt het niet helemaal goed in je hoofd of wel ?
Zou dan toch voorstellen om dat een beetje op een rijtje te brengen :*
Mijn kennis over voeding is niet heel erg groot, geef ik eerlijk toe.
Maar mijn mentale gezondheid is prima hoor :)
pi_119262080
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 00:11 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dat niet, doelde meer op algehele stabiliteit. Ben zelf 'fucked up', jij komt beetje instabiel op mij over. :@
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_119262547
V1z, zit er nou alweer iemand een topic te openen terwijl jij m dicht gooide? :o

Mijn voeten doen trouwens pijn. Van het lopen.

Lijstje:
O koffie melk broodje ham kaas
L wortelsoep, helft van een salade met tonijn
T warme choco en chococroissant
D paar stukjes vlees, wat frietjes en wat salade
B heel erg veel wandelen. En nu dus,zere voeten.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_119262691
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 00:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
V1z, zit er nou alweer iemand een topic te openen terwijl jij m dicht gooide? :o

Mijn voeten doen trouwens pijn. Van het lopen.

Lijstje:
O koffie melk broodje ham kaas
L wortelsoep, helft van een salade met tonijn
T warme choco en chococroissant
D paar stukjes vlees, wat frietjes en wat salade
B heel erg veel wandelen. En nu dus,zere voeten.
Maar kotsje die bedoelt het niet verkeerd O+

Kunnen die Portugezen jullie nog een beetje aan dan? :P
pi_119263086
Dat is dan het kutte van internet, die kleine hints komen niet over :{ CotS vooral doorgaan! goed ritme te pakken!

Meh :{ terusten! :W
O+
pi_119263193
Die Portugezen zijn bang voor ons. :D
Vanochtend hadden we een supertoffe vrouwelijke gids in Sintra bij het paleis en daar was ook een Italiaanse bij waarbij Phaidra groot was. B-)
Maar ontzettend leuk hier. Halve dag gewinkeld in een outlet en natuurlijk past mij niets dus dat was lekker goedkoop. *)
Morgen nog even de toerist uithangen en dan weer naar huis. :)
Doe wat je niet durft.
pi_119264894
Mogge!
In Noorwegen was het winter. Mooi, wit en fris.

Heb 1 topic teruggelezen, zo te zien heeft Cocotrimonium haar ei gelegd? *O* Gratuliere! Wat is het geworden?
Heb ik verder nog belangrijke zaken gemist?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_119265163
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 november 2012 06:00 schreef sigme het volgende:
Mogge!

Heb 1 topic teruggelezen, zo te zien heeft Cocotrimonium haar ei gelegd? *O* Gratuliere! Wat is het geworden?
Fijn dat het leuk was! Coco heeft een Saar gelegd...

Ook goeiemorgen, om kwart over 8 al lesgeven is erg vroeg! Na vier uur lesgeven gelijk door naar het vliegveld om mn ouders op te halen, dat is wel leuk!
pi_119265523
Planning:
O: haver mout met half water en half volle melk en rozijntjes
T: appel, peer, cappuccino
L: dubbele Allison bth grillworst, dubbele Allison bth pindakaas,
T: rode paprika en hand walnoten
D: misschienl bij vriendin, Anders pasta'tje
  vrijdag 16 november 2012 @ 08:21:55 #15
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_119265605
Nog even over vrije dagen: ik ben moe en ik wil vrij, maar heb niet genoeg vrije dagen meer :{
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_119265632
Ik heb er nog 2 ofzo! Kopen? :P
pi_119265677
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 00:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

o.O Sorry! Ik had alleen een reactie getypt en die paste niet meer. En toen zei mijn PC dat ik doet kon doen, dus dat deed ik
pi_119265758
Pfffft... een nieuwe morgen en wat voor een. Mijn overburen zijn vanaf freaking zes uur begionnen met een cirkelzaag. Gisteren gingen ze er ook mee door tot een uur of elf. Ik verwacht binnenkort echt een prachtig konijnenhok te zien op hun balkon :O Moe

Vandaag ga ik boodschappen doen voor een feestje dat ik morgen geef (Sinterklaas verwelkomingsfeest, ik weet het is kinderachtig: lekkere hapjes en spelletjes met mijn vrienden :@ maar zeggen dat ze het leuk vinden dus ik laat het door gaan) En ga lekker de hele dag in de keuken rommelen *)

Eetplanning van vandaag:
O. 2 boterhammen denk ik, met kaas
L. 2 boterhammen met ik denk wederom kaas of sandwichspread
T. Wat salade van gisteren :9
D. Uhm? Ik denk dat ik een Wereldgerecht ga maken. Daar doe ik drie dagen mee en dan hoef ik voor de rest van het weekend niet meer na te denken
T. 2 sinaasappels en misschien wat olijven (ergens gelezen dat, dat een heel gezond tussendoortje was. Iets met ze bevatten 7kcal. per stuk en goede vetten)?
pi_119265767
Morning :)

Eens met V1z wb gezonde vetjes, als ik ook foto's van mezelf vergelijk van toen ik voornamelijk veganistisch at en nu... dan zie ik er nu stukken gezonder/beter uit. Ook mn lijf functioneert inderdaad beter met meer vetten. Hoeft niet perse dierlijk te zijn CotS. Er is veel over te vinden, dus ik zou zeggen, ga eens beetje snuffelen!

Half dagje werken en dan weekend *O*
Be someone that makes you happy
pi_119265776
Experiment van vandaag: Olijven
Had ergens gelezen naar rondklikken dat die gezond en vet zouden zijn?
pi_119265797
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 08:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Experiment van vandaag: Olijven
Had ergens gelezen naar rondklikken dat die gezond en vet zouden zijn?
Klopt, olijven zijn prima :Y
Enkelvoudige onverzadigde vetzuren, zelfde als in olijfolie dacht ik
pi_119265825
Morningggg *O*

O: bakje yoghurt met roosvicee en muesli+lijnzaad
T: 2 rijstwafels pindakaas, 2 mandarijntjes
L: dubbele volk. boterham salami, appel
T: volk. boterham hummus, banaan, handje nootjes
S: uurtje fitness
D: chili con carne
T: ?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_119265910
Cots, wat ook kan, kokosolie (als vervanger van boter op brood) en avocado's! Supergezond :Y
pi_119265932
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 08:47 schreef Perruche het volgende:
Cots, wat ook kan, kokosolie (als vervanger van boter op brood) en avocado's! Supergezond :Y
Ja! En pijnboompitjes, pompoenpitten, kokosmelk, geraspte kokos, lijnzaadolie, etc :D
pi_119265950
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 08:49 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ja! En pijnboompitjes, pompoenpitten, kokosmelk, geraspte kokos, lijnzaadolie, etc :D
Van die hennepzaden voor over je muesli :9
pi_119265964
Vetten hebben vrouwen nodig om hun hormoonhuishouding op orde te houden :)

Ik ben gister losgemaakt bij de fysio O+ en ik heb zo ontzettend gelachen :') Hij was stomverbaasd hoe ik mijn nek zo vast heb gekregen, hij liet het me ook voelen. Draait hoofd naar rechts, normale bewegingsuitslag. Draait hoofd naar links, max 5 graden bewegingsuitslag :X

Maar nu doe ik het weer w/

Lijstje gister:

O: havermoutpap
T: rijstwafels met rosbief
L: rijstsalade met kip
T: rijstwafels met amandelpasta, 2 pruimen en wat radijsjes
D: kastanjepurree en English stew :9
T: 1.2 blikje tonijn en olijfolie.

In het kader van het grote glutenvrije experimant, ik ga vanaaf proberen om een pizzabodem te maken met rijstebloem. Geen idee of het lekker is en of het lukt :D
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_119265988
Kastanjepuree? Hoe maak je dat?
wel wat weinig groenten gisteren :@

:o 4 allisson boterhammen 350 kcal!
pi_119266008
en ik heb zin in een haar make over. Wil misschien een pony laten knippen
/doeeenswild :D
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_119266011
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 08:52 schreef Perruche het volgende:

Met een broodmes en wat bloed :+
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 november 2012 06:00 schreef sigme het volgende:
Mogge!

Li en HPKW op vacantione!
pi_119266025
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 08:52 schreef Perruche het volgende:

250 gram kastanjes poffen in de oven en als ze klaar zijn pellen en bij 400 gram aardappels gooien.
Beetje melk/boter erbij en evt. zout en peper en stampen alsof je leven er vanaf hangt :P

Erg lekker :9

Bij mijn rijstsalade zat zeker 300 gram tomatten in en een half rood uitje :Y
pi_119266035
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 08:53 schreef _aurum_ het volgende:
en ik heb zin in een haar make over. Wil misschien een pony laten knippen
/doeeenswild :D
Ja ik las vanmorgen over van die organisaties waar je haar kan doneren voor mensen met kanker die een pruik nodig hebben. Ik wil al best lang m'n haar een keer kort, dat lijkt me een goede reden :D jammer dat mijn haar ZO langzaam groeit dat ik niet snel aan het benodigde aantal cm's kom...
pi_119266045
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 08:54 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

250 gram kastanjes poffen in de oven en als ze klaar zijn pellen en bij 400 gram aardappels gooien.
Beetje melk/boter erbij en evt. zout en peper en stampen alsof je leven er vanaf hangt :P

Erg lekker :9

Bij mijn rijstsalade zat zeker 300 gram tomatten in en een half rood uitje :Y
Ok, wat een rotwerk :P. Dus dat wordt dan 250 gram gekookte kastanjes kopen bij de ekoplaza en dat mengen met aardappels :P
pi_119266166
luie hond :P Het is 5 minuutjes werk :)
pi_119266204
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 november 2012 09:01 schreef _aurum_ het volgende:
luie hond :P Het is 5 minuutjes werk :)
Nou ik weet niet wat jij met die krengen doet maar ik ben 5 minuten bezig er 1 van al z'n vliesjes te ontdoen!
pi_119266225
Als ze gaar zijn dan split je ze door midden en met een theelepeltje schep je de kastanjepurree eruit. Easypeasy
pi_119266240
Bluh, mijn weegschaal doet flauw :P (of mijn lijf, of beide :') )

En ik vind dat ik toch heul netjes eet.. misschien vocht van de afgelopen week meer vloeibaar/zacht eten?!?
Of mijn lijf moet doorkrijgen dat ik veel meer doe lately en ontwennen van het rolstoeldieet..

Flauwheid.

Lijstje van vandaag

O: brinta
T: cappuccino
B: huis schoonmaken
L: 2 rijstwafels kaas, komkommer, tomaat, karnemelk
B: wandelen als het niet te koud is
T: cappuccino, appel
D: pompoensoep, kip, salade
T: kwark met kiwi
  vrijdag 16 november 2012 @ 09:08:34 #37
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_119266294
Wat dacht je van spieren Mar?
pi_119266325
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 09:08 schreef Tinkepink het volgende:
Wat dacht je van spieren Mar?
Jah, maar dat is het niet allemaal, zegt mijn broek.

Ik denk dat mijn lijf de balans nog moet vinden en dat dat iets langer gaat duren dan ik wil :P dus dan moet ik me daar maar bij neerleggen.
pi_119267256
Wijze les: pak je tas een avond tevoren al in. Nu ben ik op de uni en mijn laptop niet :').
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_119267430
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 09:50 schreef Chicolate het volgende:
Wijze les: pak je tas een avond tevoren al in. Nu ben ik op de uni en mijn laptop niet :').
Oh dat is zo suf! Weer naar huis *O*.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_119267479
:D :')
pi_119267534
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 09:56 schreef Perruche het volgende:

[..]

Oh dat is zo suf! Weer naar huis *O*.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwhehe :'). Nee ik ga lekker op een vervelende slome pc werken, ik zou al 2 uur kwijt zijn als ik zonder vertraging heen en weer naar huis ga :P. Mis vooral mn eigen muziek (en oordopjes met een langer snoer).
pi_119267755
Bijna weekend gelukkig. Dit was niet mijn week :')
pi_119267840
Wel keer gehad dat ik in slaap ben gevallen in de trein, werd ik wakker op Schiphol, dus trein terug gepakt, viel weer in slaap en werd toen wakker in Groningen :')
Uiteindelijk maar weer naar huis gegaan :)
pi_119268128
Uhm... even een stomme vraag
Als ik vandaag cupcakes bak en ze goed verpak, zijn ze dan morgen nog lekker?
pi_119268509
CS, volgens mij zijn ze dan nog prima hoor. Als je ze idd maar goed verpakt. Ga je ze ook nog bekleden? Dan zijn ze helemaal 'lang' houdbaar :Y

Ik ben pas sinds een minuut of tien uit bed :O :z Lekker beetje bijgeslapen :) Zo even douchen, en dan maar eens ontbijten/lunchen :+
pi_119268619
Lang geslapen, nu kan ik niet meer sporten :@
pi_119268714
Dan doe je even 20 burpees, heb je ook een workout gehad. :P
Daarna nog even 30 walking lunges en wat crunches en pushups en je ben binnen 10 minuten klaar. *)
Doe wat je niet durft.
pi_119268865
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 10:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Dan doe je even 20 burpees, heb je ook een workout gehad. :P
Daarna nog even 30 walking lunges en wat crunches en pushups en je ben binnen 10 minuten klaar. *)
Huh? Il kan wel jillian doen, of een half uur.crosstraineren. Ben eigenlijk wel benieuwd naarmn gewicht.
  Vis een optie? vrijdag 16 november 2012 @ 10:53:52 #50
70532 loveli
N
pi_119268902
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 00:06 schreef ChildoftheStars het volgende: Als ik weer zere gewrichten in mijn handen krijg en moe word weet ik dat het tijd is voor vis.
Voor je uit elkaar valt ingrijpen ipv achteraf?
crap in = crap out
pi_119269013
Wat Li zegt. Visolie anders?

Planning:

O: havermout, banaan, cacao, beetje kokosmelk
T: koffie verkeerd
L: rijstwafel met pindakaas, 2 kleine speltbh met geitenkaas
T: cherrytomaatjes
D: allemaal hapjes en brood met dips :9
T: popcorn
B: 1,5 -2 uur fietsen, geen zin om te sporten vandaag dus compenseer ik t zo :P
pi_119269531
CotS als je al last begint te krijgen, ben je eigenlijk te laat.
Dan moet je namelijk weer herstellen, terwijl het beter is (en een stuk fijner) om het zoveel mogelijk op peil te houden.
Ik ga mee roepen: visolie :)
pi_119269640
@Marmar: Volgens mijn moeder (lekker argument :')) werkt vitamine B complex pillen heel erg goed (zij is veganist en doet het daar goed op)
Maar visolie is toch ook als pil te krijgen?
(en ik denk idd continu te laag in mijn B te zitten, alleen op den duur krijg je er echt last van).

@Coco: Naja... ik ga ze niet bekleden, gezien ik zeven verschillende soorten ga maken voor minimaal vijftien mensen. Ik ben allang blij als ik vandaag alles af krijg :)
pi_119269796
CS, je moeder is veganist maar jij eet geen dierlijke producten? Of ben jij ook veganist? En waarom zou je wil visolie nemen, en geen vis? :? zoveel vragen!
pi_119269925
Visolie is een pil!
Ik was echt ongelukkig toen ik veganistisch at :')
pi_119269969
Wat Per zegt. Misschien valt ook te concluderen dat al je als vegatarier/ veganist niet de voedingsstoffen binnenkrijgt die je nodig hebt om goed te functioneren, het misschien voor jou niet het juiste dieet is?
pi_119269976
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 11:30 schreef Nallie het volgende:
Visolie is een pil!
Voor visolie pillen zijn ook vissen geslacht hoor, jij boomknuffelaar :{w

SPOILER
  vrijdag 16 november 2012 @ 11:32:35 #58
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_119269987
quote:
Visolie is een pil!
Dat had ik met lowcarb :')
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_119270009
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 11:32 schreef Perruche het volgende:

[..]

Voor visolie pillen zijn ook vissen geslacht hoor, jij boomknuffelaar :{w

SPOILER
Toen gebruikte ik ook geen visolie!! :6
pi_119270018
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2012 11:32 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dat had ik met lowcarb :')
Kan ik me voorstellen! Carbs :9
pi_119270021
pi_119270034
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 11:33 schreef Nallie het volgende:

[..]

Toen gebruikte ik ook geen visolie!! :6
Maar mijn verbazing kwam van CS die geen dierlijke producten wenst te nemen maar wel over visolie begint. o|O
pi_119270110
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 11:34 schreef Perruche het volgende:

[..]

Maar mijn verbazing kwam van CS die geen dierlijke producten wenst te nemen maar wel over visolie begint. o|O
Aaaah zo, ja t is vrijdag he.. mn hersens zijn moe enzo.
Maar ze eet ook kaas toch?
Of beter vragen we gewoon aan CS wat precies haar instelling is!
pi_119270153
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 10:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
Lang geslapen, nu kan ik niet meer sporten :@
jillian!

Ik heb 'm van de week gedaan en heb spierpijn :X
pi_119270202
quote:
Visolie is een pil!
waarom at je veganistisch dan?
pi_119270289
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 november 2012 11:38 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

waarom at je veganistisch dan?
Ja toen met die buik issues enzo, was t een experiment. Maar toen mocht ik ook geen noten en volkoren dingen. Dan is eten echt niet meer leuk :'( En de klachten gingen niet weg, dus toen ben ik er na 12 weken mee gestopt.

Maar t waren geen leuke 12 weken en ik was ook echt niet leuk toen :')
pi_119270434
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 11:40 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ja toen met die buik issues enzo, was t een experiment. Maar toen mocht ik ook geen noten en volkoren dingen. Dan is eten echt niet meer leuk :'( En de klachten gingen niet weg, dus toen ben ik er na 12 weken mee gestopt.

Misschien een domme vraag, maar waarom mag je als veganist geen noten? :@
pi_119270470
quote:

[..]

Dat klinkt als ik die met een dietist moest uitvinden waar ze niet tegen kon. Wekenlang alleen maar 'veilige' middelen eten. Om er uiteindelijk achter te komen dat ik afhankelijk van stress overal op kan reageren :'). Mocht niet eens meer een tosti, heb in die periode zoveel moeten afslaan dat ik er diepongelukkig van werd. Nu eet ik gewoon soms noten en loop ik 2 dagen met buikpijn oO<.
pi_119270486
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2012 11:44 schreef An24 het volgende:

[..]

Staat los van veganisme volgens mij? Zal eerder met buik issues te maken hebben gehad. Althans, zo lees ik het.
pi_119270490
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2012 11:44 schreef An24 het volgende:

[..]

Oh nee dat mag wel, maar ik mocht dat toen niet omdat mn darmen over de zeik waren en noten zijn wat zwaarder voor je darmen om te verteren! Dus naast geen dierlijke producten, mocht ik ook geen zwaar verteerbare dingen.
pi_119270840
quote:

[..]

ah ok! Ik herken dat wel van vroeger toen ik ging lijnen en dan strak sommige dingen niet mogen eten...daar werd mijn humeur niet beter op O-)

I O+ eten
pi_119270894
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 11:45 schreef Nallie het volgende:

[..]

Oh nee dat mag wel, maar ik mocht dat toen niet omdat mn darmen over de zeik waren en noten zijn wat zwaarder voor je darmen om te verteren! Dus naast geen dierlijke producten, mocht ik ook geen zwaar verteerbare dingen.
Ah, okay. Ja, daar zou ik ook ongelukkig van worden ;(
  vrijdag 16 november 2012 @ 11:57:19 #73
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_119270931
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 11:33 schreef Nallie het volgende:

[..]

Kan ik me voorstellen! Carbs :9
QFT
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_119271015
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 11:26 schreef Perruche het volgende:
CS, je moeder is veganist maar jij eet geen dierlijke producten? Of ben jij ook veganist? En waarom zou je wil visolie nemen, en geen vis? :? zoveel vragen!
Ik ben een vegatariër, maar eet zo min mogelijk dierlijke producten in het algemeen.
Mijn term dierlijke eiwitten is niet helemaal correct, maar ik bedoel vlees en vis. Eieren eet ik af en toe, maar meestal plantaardige eiwitten
Ik mijd in principe ook geen melk of yoghurt.
Vis eet ik alleen als ik zere handen krijg.

Ik heb er geen diepgaande ideologieën achter. 'k Vind dieren niet zielig of wat dan ook (oké, geen vlees ivm de groeihormonen en antibiotica die ze krijgen).
Daarbij krijg ik van vis en vlees gewoon heel erg buikpijn, mijn lijf is er niet zo aan gewend. En dat heb ik ook een beetje met andere dierlijke producten. Die ben ik pas gaan eten toen ik op mezelf woonde.
pi_119271085
Kweenie hoor, maar misschien als je het alleen eet "als je zere handen krijgt"moet je het eerder eten, lijkt me dat als je pijn hebt dat je dan al vrij laat bent.

En als je geen groeihormonen enz wil kan je toch bio spul nemen en wilde vis (wilde zalm bijv)?
pi_119271141
Het is de keus zere gewrichten of buikpijn. Als ik vis eet zit ik wel direct een dag met buikkrampen en diarree. Daarom wil ik op zich wel kijken of visolie wel werkt voor mij, omdat de dosis dan veel kleiner is.

In theorie wil ik wel gaan proberen om eens per week vis te gaan eten, want het is beiden een beetje vervelend (en misschien raakt mijn lijf er dan ook aangewend)
pi_119271252
Visolie is een geconcentreerdere portie van de omega's uit vis. Niet een kleinere dosis.
Maar het kan ook iets anders zijn in de vis waar je op reageert.
Heb je het bij alle soorten vlees en vis? Vis is licht verteerbaar over het algemeen, dus dat is wel apart. Want van vlees kan ik het me wel voorstellen als je dat nooit hebt gegeten.
pi_119271282
Witvis gaat meestal wel redelijk goed
pi_119271298
En als je een avocado wegkauwt (een hele), krijg je dan ook buikpijn?
pi_119271328
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 12:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is de keus zere gewrichten of buikpijn. Als ik vis eet zit ik wel direct een dag met buikkrampen en diarree. Daarom wil ik op zich wel kijken of visolie wel werkt voor mij, omdat de dosis dan veel kleiner is.

In theorie wil ik wel gaan proberen om eens per week vis te gaan eten, want het is beiden een beetje vervelend (en misschien raakt mijn lijf er dan ook aangewend)
Je hebt toch een eetstoornis gehad Cots? Ik heb wel vaker gezien bij mensen dat hun hele spijsvertering verstoord raakten en simpelweg moesten wennen aan bepaalde voedingsstoffen.

Hey! Snelle edit? :+
pi_119271450
Lijstje

O: kwark met havermout en banaan
T: paar plakjes prosciutto crudo, glas melk
L: zoute haring met siepel, 2 bth paprika/kip/paard, stukje forelfilet, kiwi, glas melk
T: 2 bth peer/kalkoen, 1/2 grapefruit, glas melk
T: 1/2 grapefruit, klein glaasje cola
D: pizza of steak met wat aardappeltjes en een bord salade
T: 1/2 droge worst (kleine van de slager aan de overkant), wodka, stukje oude kaas
pi_119271455
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 12:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Witvis gaat meestal wel redelijk goed
Misschien eerst tussenweg proberen? Een forel wordt gezien als half vet visje :9
pi_119271499
Avocado eet ik nooit in hun geheel, hooguit een kwart per keer.

Ik denk op zich dat mijn probleem met vis eerder is dat mijn lijf niet echt gewend is aan vettig eten (en dat ik daarom witvis wel redelijk verdraag), dat ben ik nu een beetje aan het opbouwen. En dat komt ook wel door die eetstoornis (in het begin werd ik misselijk en diarree van eieren, van kaas, van noten, van het gebruik van olijfolie et cetera. En die dingen verdraag ik ook steeds beter), maar ook door hoe ik van kind af aan eet.

Maar goed, ik ben een beetje kansloos :')

Iig vanavond olijven voor de goede vetten
pi_119271781
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2012 12:12 schreef An24 het volgende:

[..]

Misschien eerst tussenweg proberen? Een forel wordt gezien als half vet visje :9
Issie lekker O:) ?
pi_119271819
Tuurlijk, is vis! :9
pi_119271848
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 12:21 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Issie lekker O:) ?
Hij is vooral vrij neutraal voor een vis. Ik stop hem altijd vol met verse kruiden of ik laat hem zwemmen in tomatensaus en dan in de oven. De structuur is heerlijk zacht O+
pi_119271873
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 12:22 schreef V1z0R het volgende:
Tuurlijk, is vis! :9
Sterk argument :P
Het klopt dat vis heel erg lekker is
(was het eerste wat ik probeerde toen ik op mezelf ging wonen en was er direct verliefd op. Als ik er beter tegen kon zou ik het zeker elke week wel eten. Dus misschien moet ik mezelf er een keer toe dwingen)
pi_119272123
Zucht. Ik begin maar weer eens aan de lowcarb want ik groei dicht en ik héb me toch een trek de hele dag. Ik ben echt zoooooo jaloers op mensen die alleen aan eten denken rond etenstijd. Wat moet het leven dan makkelijk zijn. :+

Verder een afspraak gemaakt met de huisarts om bloed te laten prikken, wegens energiepeil van onder zeeniveau sinds een paar maanden. Ben benieuwd.
pi_119272211
Werk was lekker druk en leuk O+ heb me geen seconde verveeld; de drukke (kerst)periode lijkt aangebroken te zijn! Fijn!

Nu lekker naar de stad alwaar m'n mams en twee tantes zijn op 't moment! *O*
Ja doei.
pi_119273031
Toch gesport, gewone rondje minus roeien, twee keer genieten van mn ontbijt leek me niet nodig.

Gewicht is -0,3, blijft licht dalen dus.
  vrijdag 16 november 2012 @ 13:06:37 #91
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119273167
Broodjes afbakken in magnetron = heel veel rook en een rookmelder die afging, net nadat we grapjes hadden gemaakt over het in de hens vliegen van het kantoor :')

Uche.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_119274033
Nog even over mijn gezeur van de week, over dat sporten niets helpt voor m'n rugpijn. Ik was misschien een beetje nukkig toen. :@ . Gelukkig wees Baardmans me erop dat hij me al in geen weken uit bed heeft hoeven tillen en dat ik tegenwoordig ook gewoon zelf m'n sokken aantrek. Dus het valt allemaal best wel mee. :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_119274085
Wie heeft hier wel eens zwaardvis gegeten? Is dat een beetje een lekkere vis?
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_119274366
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 12:32 schreef conleche het volgende:
Zucht. Ik begin maar weer eens aan de lowcarb want ik groei dicht en ik héb me toch een trek de hele dag. Ik ben echt zoooooo jaloers op mensen die alleen aan eten denken rond etenstijd. Wat moet het leven dan makkelijk zijn. :+

Verder een afspraak gemaakt met de huisarts om bloed te laten prikken, wegens energiepeil van onder zeeniveau sinds een paar maanden. Ben benieuwd.
Vervelend lijkt me dat, hopelijk is er op een simpele manier iets aan te doen.

Dat eerste wat je zegt lijkt me ook wel praktisch ja! :') :D
pi_119274491
wie waren er nou ook alweer naar New York geweest? Hebben jullie nog aanraders voor hotels?
pi_119274541
Ik! Maar niet in hotels! Wel goede verhalen gehoord over Hotel 21 :)
pi_119274555
Ik hoop toch zo dat ik zometeen niet keihard ga schelden tegen een onschuldige voorbijganger. Frustraties ten top, ik zit te trillen en kan het even bij niemand kwijt :'). Hier ook niet vanwege herkenbaar, hou het erop dat ik iets organiseer op een externe locatie en we zo hard mogelijk uitgezogen en tegengewerkt worden door de host, wat duizenden euro's kost. *insert harde vloek* Waarom kan iedereen niet gewoon lief doen en een béétje meewerken ;(.
pi_119274913
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 13:49 schreef _aurum_ het volgende:
wie waren er nou ook alweer naar New York geweest? Hebben jullie nog aanraders voor hotels?
Amsterdam Court is klein, maar netjes en centraal gelegen.
pi_119275220
Hoi :W
Worry is a misuse of imagination
pi_119275268
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 13:49 schreef _aurum_ het volgende:
Ik!! Via Airbnb geboekt. 25 euro per nacht pp. :P In Nolita, dus prima buurt. Had er wel geluk mee, maar je kan echt voor veel minder geld dan voor een hotelkamer prima deals vinden.
pi_119275317
(OMG... ik echt keihard hopen dat ik niet bij een bepaald persoon in een samenwerkgroepje komt. Besluit mijn SLB'er dat die persoon zich goed aan mij kan optrekken en dus bij mij in het groepje moest. Optrekken... jajahaha, meeliften zal ze bedoelen :( )
pi_119275351
Ik heb zo'n rol king pepermunt (de groene :9 ) in mijn tas en daar kan ik niet vanaf blijven. En bij pepermuntjes denk ik nooit na dat dat ook gewoon pure suiker is, hè Co. :+
pi_119275352
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 00:11 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Maar mijn mentale gezondheid is prima hoor :)
Ik heb nog wel wat leuke boeken vanuit m'n studie, kan ook heel leuk zijn om je er in te verdiepen.
En snap dat het niet heel handig is als je een eetstoornis hebt gehad maar je zou dan niet naar de kcal kunnen kijken maar naar de vitamines en mineralen etc. Dat je zorgt dat je daar genoeg van binnen krijgt.
pi_119275365
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 13:51 schreef Chicolate het volgende:
Ik hoop toch zo dat ik zometeen niet keihard ga schelden tegen een onschuldige voorbijganger. Frustraties ten top, ik zit te trillen en kan het even bij niemand kwijt :'). Hier ook niet vanwege herkenbaar, hou het erop dat ik iets organiseer op een externe locatie en we zo hard mogelijk uitgezogen en tegengewerkt worden door de host, wat duizenden euro's kost. *insert harde vloek* Waarom kan iedereen niet gewoon lief doen en een béétje meewerken ;(.
-O- :*
pi_119275379
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 14:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
(OMG... ik echt keihard hopen dat ik niet bij een bepaald persoon in een samenwerkgroepje komt. Besluit mijn SLB'er dat die persoon zich goed aan mij kan optrekken en dus bij mij in het groepje moest. Optrekken... jajahaha, meeliften zal ze bedoelen :( )
Kun je dat niet uitleggen?
pi_119275441
quote:
Zeg dat tegen je SLB'er? Voorkomen dat het weer gebeurt enzo.
pi_119275458
quote:
Vanaf het begin een colofon maken, dat duidelijk is wie wat heeft gedaan. Heb hekel aan meelifters, dit werkte vrij effectief.
pi_119275519
quote:
Afspraken maken met die persoon. Zeg precies wat je van de persoon verwacht, hoe je wilt communiceren etc. Als hij/ zij zich er niet aan houdt, heb je voldoende materiaal om naar je SLB'er te stappen.
pi_119275527
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 14:19 schreef Probability het volgende:

[..]

Kun je dat niet uitleggen?
Aan mijn SLB'er? O... ik wacht eerst eventjes af hoe het gaat, maar anders stap ik zeker op haar af. Al weet ze wel dat ik wat moeite met die knul heb (gezien hij me soms midden in de nacht belt o.i.d. omdat hij zijn huiswerk voor de volgende dag nog moet maken en wilt dat ik hem help. En 's nachts moet ik mijn telefoon wel aan hebben omdat mijn schoonzusje nu heel erg ziek is) en ik heb het ook al meerdere malen aan hem aangegeven dat ik zijn gedrag onprettig vind (ik wil best helpen, maar dan moet je het op tijd vragen en niet de nacht voor de inleverdatum), maar dat negeert hij gewoon straal. Dus als we dit blok alle projecten samen moeten doen wordt het nog feest :') o... ja en het vorige groepje van hem was ook al niet blij met hem.
pi_119275549
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2012 14:23 schreef An24 het volgende:

[..]

Afspraken maken met die persoon. Zeg precies wat je van de persoon verwacht, hoe je wilt communiceren etc. Als hij/ zij zich er niet aan houdt, heb je voldoende materiaal om naar je SLB'er te stappen.
Dat ga ik zeker doen, maar dat doe ik sowieso met elk groepje :) Gewoon wel zo prettig.
pi_119275672
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 november 2012 13:35 schreef Goodbye het volgende:
Wie heeft hier wel eens zwaardvis gegeten? Is dat een beetje een lekkere vis?
Zwaardvis vind ik best lekker ja. Het is vrij stevig, bijna vlezige structuur.
  vrijdag 16 november 2012 @ 14:29:51 #112
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_119275733
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 14:16 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik!! Via Airbnb geboekt. 25 euro per nacht pp. :P In Nolita, dus prima buurt. Had er wel geluk mee, maar je kan echt voor veel minder geld dan voor een hotelkamer prima deals vinden.
Koopje. Wij waren ¤ 130 voor 4 personen per nacht kwijt op Long Island. (1 halte van Manhattan). Hadden we wel een suite :P
pi_119275850
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 14:24 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Aan mijn SLB'er? O... ik wacht eerst eventjes af hoe het gaat, maar anders stap ik zeker op haar af. Al weet ze wel dat ik wat moeite met die knul heb (gezien hij me soms midden in de nacht belt o.i.d. omdat hij zijn huiswerk voor de volgende dag nog moet maken en wilt dat ik hem help. En 's nachts moet ik mijn telefoon wel aan hebben omdat mijn schoonzusje nu heel erg ziek is) en ik heb het ook al meerdere malen aan hem aangegeven dat ik zijn gedrag onprettig vind (ik wil best helpen, maar dan moet je het op tijd vragen en niet de nacht voor de inleverdatum), maar dat negeert hij gewoon straal. Dus als we dit blok alle projecten samen moeten doen wordt het nog feest :') o... ja en het vorige groepje van hem was ook al niet blij met hem.
wat vervelend.

je kan trouwens instellen dat je telefoon alleen voor bepaalde nummers afgaat. en zeggen dat het ronduit asociaal is wat hij doet.
  vrijdag 16 november 2012 @ 14:35:58 #114
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119275947
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 13:51 schreef Chicolate het volgende:
-O- :*
pi_119276089
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 14:32 schreef Probability het volgende:

[..]

wat vervelend.

je kan trouwens instellen dat je telefoon alleen voor bepaalde nummers afgaat. en zeggen dat het ronduit asociaal is wat hij doet.
Ik heb een vijf euro mobieltjes, dus ik vrees dat dat er niet in zit :')
pi_119276153
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 14:40 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik heb een vijf euro mobieltjes, dus ik vrees dat dat er niet in zit :')
Zelfs die van mij uit het jaar 0 kan het!
pi_119276260
Hmmz, ik zit echt met een first world problem :')

Ik heb in februari mijn snoepreisje en daarna wil ik er nog een week vakantie aan vastplakken, ga ik naar Miami of naar New York. Snoepreisje is in een resort in een warme en zonnige lokatie.

Dan heb ik mijn vakantieprobleem ook gelijk opgelost :Y
pi_119276456
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 14:46 schreef _aurum_ het volgende:
Hmmz, ik zit echt met een first world problem :')

Ik heb in februari mijn snoepreisje en daarna wil ik er nog een week vakantie aan vastplakken, ga ik naar Miami of naar New York. Snoepreisje is in een resort in een warme en zonnige lokatie.

Dan heb ik mijn vakantieprobleem ook gelijk opgelost :Y
pi_119276532
Update!
O: havemout met half volle melk, half water, rozijntjes (300)
T: peer, cappuccino (100)
L: 4 bth; dubbele grillworst, dubbele pindakaas. Rode paprika (550)
T: appel, tall chai latte (200)
D: je ne sais pas!
pi_119276630
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 14:28 schreef conleche het volgende:

[..]

Zwaardvis vind ik best lekker ja. Het is vrij stevig, bijna vlezige structuur.
Beetje als een tonijnsteak, die structuur? Denk dat ik dat maar eens probeer dan! :7
pi_119276638
Nu heb ik zin in vis! Ik heb nog zalm!
pi_119276735
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 14:56 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Beetje als een tonijnsteak, die structuur? Denk dat ik dat maar eens probeer dan! :7
Hmmmm, nou ja, tonijn eet je vaak halfrauw en als het dan doorbakken is, is het wat droog en dat heb je bij een witte stevige vis minder. Probeer maar! :Y
pi_119276892
Lijstje:

O: 2 gebakken eieren met 1 plakje ham
L: 2 kippenvleugeltjes en wat stukjes kipfilet met vel. Coleslaw (spitskool/ui/prei/wortel/paprika/mayo)
T: wodka, handje amandelen
D: indien eerst boodschappen: geen idee. Indien geen boodschappen: kippenpoot, iets met spitskool. :P (enige groente die er nog is, behalve ui en wortel)
T: indien boodschappen: volle kwark of creme fraiche met zoetstof/citroensap. Indien geen boodschappen: stukje brie.
pi_119277050
:D je begint direct maar, Co?
pi_119277193
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 15:00 schreef conleche het volgende:

[..]

Hmmmm, nou ja, tonijn eet je vaak halfrauw en als het dan doorbakken is, is het wat droog en dat heb je bij een witte stevige vis minder. Probeer maar! :Y
Ja, dat droge is vies idd! Ik ga het gewoon proberen. :Y
pi_119277250
Meelifters ben ik doorgaans ook liever kwijt dan rijk, dus dan doe ik maar net of ze er niet zijn en alles wat ze wel doen zie ik als winst. Ergeren aan die lui is zonde van de energie denk ik maar. Daarnaast ben ik blij voor de mensen die niet met die persoon samen hoeven te werken. Wat een genot.

O: 2 gebakken ei, 4 boterhammen, 2 koffie
T: yoghurt, kiwi
D: spinazie, aardappels, kipfilet
T: taart, bier (sinds 1.5 week weer eens)

-x-
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
pi_119277461
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 15:10 schreef V1z0R het volgende:
:D je begint direct maar, Co?
Ja ik lag vanochtend in bed. En ik dacht: hmmmm. low carb..........hmm.......maandag maar weer beginnen. En toen: Fuck it, troela. Altijd dat uitstellen, je begint gewoon nu.

En zo geschiedde.
pi_119278504
^O^
pi_119278578
O: latte en een havermout koekje
L: 2 zalmmoten in teriyaki saus
D: uit eten

Ik ga nog wel wat eten want hongerrr
  vrijdag 16 november 2012 @ 16:02:07 #130
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_119278839
Nou Prob, gegin nu maar alvast met eten van fruit en groente (salade met fruit?)

Lijst

O kwark en vla
T's :: halve komkommer, 2 appels, cup a soup snert, hazelnootcrunch gebak met slagroom en chocolade :9
L 2 boterhammen met een gekookt ei en tomaat, 1 boterham smeerkaas, beker melk, kom tomatencremesoep met room en ballen
T: 6 dropjes, 4 druiven, grote peer, huge sinaasappel die echt ongelooflijk lekker was!, stukje stokbrood met filet americain
D: Sperziebonen (veel), gebakken varkensfricandeau met champignons, ui en champignonsaus, gebakken aardappelen, rode bieten
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_119278981
Salade met avocado, witlof, grapefruit en mint O+. Toch jammer dat de avocado bruin was geworden :').
  vrijdag 16 november 2012 @ 16:09:16 #132
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_119279113
Het is niet jou dag he Chico??
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_119279153
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 16:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Het is niet jou dag he Chico??
Oh dat was 2 dagen geleden al hoor! Moest er aan denken bij het horen bij 'salade met groente en fruit'. Omnomnom. Verder is vandaag inderdaad niet mijn dag, gelukkig heb ik vanavond een potentieel heel gezellige verjaardag :).
pi_119281572
Ik heb een oliebol op :9
pi_119281658
Waarom zijn mannen zo stom :')
pi_119281859
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 17:14 schreef Perruche het volgende:
Oooh, dus nu is het mijn schuld
pi_119282059
quote:
Ach... dat vraag ik me dagelijks af
pi_119282644
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 17:26 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ach... dat vraag ik me dagelijks af
Dan zul je inmiddels wel weten waarom het zo is lijkt mij
pi_119282787
quote:
Laat die van mij er ff buiten :P
pi_119283199
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 17:47 schreef MarMar het volgende:

[..]

Laat die van mij er ff buiten :P
^^
pi_119283273
Pizza besteld *O* :@
  Vis een optie? vrijdag 16 november 2012 @ 18:04:37 #142
70532 loveli
N
pi_119283349
Overdosis suiker :')
crap in = crap out
pi_119285604
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 17:43 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Dan zul je inmiddels wel weten waarom het zo is lijkt mij
Ik heb zo mijn hypotheses ;)
  vrijdag 16 november 2012 @ 19:38:44 #144
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_119287046
Oliebollen :9
Mannen zijn oliebollen alleen zijn oliebollen lekkerder :')

Co, doe jij wel eens niet aan Lowcarb? :P
  vrijdag 16 november 2012 @ 19:48:29 #145
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_119287481
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 18:04 schreef loveli het volgende:
Overdosis suiker :')
Hoi :W Welcome into my life <O)
pi_119287574
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 19:38 schreef uniekhoorn het volgende:

Co, doe jij wel eens niet aan Lowcarb? :P
Helaas wel. Ik praat er veel over, maar doen ho meestal maar. :P
I O+ carbs.

*kippenpoot opwarmen gaat*
  vrijdag 16 november 2012 @ 19:51:05 #147
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_119287593
Zo, na 7 dagen werken nu eindelijk weekend, jammer alleen dat lief morgen weer vroege dienst heeft. Maar dat geeft mij de tijd om morgenochtend te gaan hardlopen }:|
  Moderator vrijdag 16 november 2012 @ 20:13:46 #148
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_119288592
:W groot nieuws: ik heb ontbeten vandaag *O* :D

Lijstje:
O: twee boterhammen met kipfilet, kopje koffie verkeerd
T: mandarijn, appel
L: 4 boterhammen met worst, glas karnemelk
T: moorkop, chocomelk
D: spaghetti bolognese

Vanavond stappen met vriendinnen dus er komen nog wel een paar wijntjes bij :)

[ Bericht 0% gewijzigd door MaJo op 16-11-2012 20:26:36 ]
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  vrijdag 16 november 2012 @ 20:18:25 #149
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_119288841
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 20:13 schreef MaJo het volgende:
:W groot nieuws: ik heb ontbeten vandaag *O* :D

Lijstje:
O: twee boterhammen met kipfilet, kopje koffie verkeerd
T: mandarijn, appel
L: 4 boterhammen, glas karnemelk
T: moorkop, chocomelk

Vanavond stappen met vriendinnen dus er komen nog wel een paar wijntjes bij :)
4 boterhammen met wat??
Moorkop en chocomelk en spaghetti... heel veel carbs en suikers, beetje te veel.
Gelukkig wel veel groente ~O>
  Moderator vrijdag 16 november 2012 @ 20:26:03 #150
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_119289215
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 november 2012 20:18 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

4 boterhammen met wat??
Moorkop en chocomelk en spaghetti... heel veel carbs en suikers, beetje te veel.
Gelukkig wel veel groente ~O>
Wat lomp dat ik dat vergeten ben te zeggen :') 4 boterhammen met worst :)

De moorkop had mijn collega gehaald omdat haar dochtertje jarig was, was dus niet gepland :) maar wel groenten en fruit ja :Y
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_119289726
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2012 20:26 schreef MaJo het volgende:

[..]

Wat lomp dat ik dat vergeten ben te zeggen :') 4 boterhammen met worst :)

De moorkop had mijn collega gehaald omdat haar dochtertje jarig was, was dus niet gepland :) maar wel groenten en fruit ja :Y
Lees ik over de groenten heen dan? ;(

Mits je het originele recept van je spaghetti hebt aangepast :9
pi_119290655
Heb een Co'tje gedaan :D Katjang pedis met wodka :@
pi_119291369
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 20:52 schreef V1z0R het volgende:
Heb een Co'tje gedaan :D Katjang pedis met wodka :@
Vond je het wat? :D
  vrijdag 16 november 2012 @ 21:06:26 #154
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_119291413
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 november 2012 21:05 schreef conleche het volgende:

[..]

HOe kan je dat niet wat vinden?? Lkker man *;
pi_119291621
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 21:06 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

HOe kan je dat niet wat vinden?? Lkker man *;
:D Heb je het ook gedronken/geten Uniek? Je moet spelen bij WF trouwens, jouw beurt!
  vrijdag 16 november 2012 @ 21:11:32 #156
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_119291703
Lijstje
O.Havermout
T. appel + taai + paar dropjes + 3 lebkuchen
l. Spinazie + 3 vissticks
T. paar dropjes + plak kaas
d. Roti met kip en ei
T. paar handjes knoflookchips + 3 stukjes sushi + 150 gram suikercashews

Tijd om weer normaal te gaan eten
  vrijdag 16 november 2012 @ 21:15:09 #157
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_119291918
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 21:10 schreef conleche het volgende:

[..]

:D Heb je het ook gedronken/geten Uniek? Je moet spelen bij WF trouwens, jouw beurt!
Oja, WF... haha morgen weer.

Heb niet gedronken maar mijn backspaceknop is bijna overleden ....

Zo en nu slapen, trusten :Z
pi_119291982
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 november 2012 21:05 schreef conleche het volgende:

[..]

Was alsof ik in een cave liep en elke Zubat een Mew was O+
  Moderator vrijdag 16 november 2012 @ 21:35:17 #159
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_119293106
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2012 20:36 schreef An24 het volgende:

[..]

Lees ik over de groenten heen dan? ;(

Mits je het originele recept van je spaghetti hebt aangepast :9
Bolognesesaus: verse tomaten, ui, pijnboompitjes, knoflook en heel veel kruiden :)

Inmiddels trouwens 3 mandarijnen op en zo nog een banaan voor het stappen tegen de kater :s)
pi_119296177
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 21:35 schreef MaJo het volgende:

[..]

Bolognesesaus: verse tomaten, ui, pijnboompitjes, knoflook en heel veel kruiden :)

Inmiddels trouwens 3 mandarijnen op en zo nog een banaan voor het stappen tegen de kater :s)
Okay, weinig groenten dus. Wel lekker :9
pi_119296311
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 21:16 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Was alsof ik in een cave liep en elke Zubat een Mew was O+
Wut? Met zulke dingen heb ik altijd even het idee dat ik niet van deze wereld ben :')
pi_119298126
Zo, ga eens even de stad in. Morgen eigenlijk volle agenda dus hoop dat het niet al te laat wordt..
pi_119298862
Hoi Lieve Slankies O+

ik heb even een paar dagen onder een steen gezeten, heb zo vreselijk hard gewerkt de laatste tijd, ik zat er even helemaal doorheen. Omdat ik me realiseerde dat me dat wat te vaak gebeurde naar de teamleider gestapt (ok, ook nadat ik voor t eerst in mijn loopbaan huilend een klaslokaal had verlaten. teh drama!). Die heeft bliksemsnel actie ondernomen, want ze maakte zich zorgen.

Het is nu eenmaal zo dat we bij Engels met elkaar een collega vervangen en allemaal een stap harder dan normaal moeten lopen, maar ik zit nog met die studie en dat proefschrift. Nu heeft ze geregeld dat ik sowieso vanaf januari weer op 4 ipv 5 dagen word ingeroosterd, ze proberen dat per direct ook al te regelen maar wordt lastig. Als t niet lukt mag ik drie studiedagen opnemen O+ me laten uitoosteren om mijn studie af te maken dus. Zo fijn! Ik ben helemaal opgelucht en blij. Zie weer een beetje licht aan t eind van de stresstunnel.

Mijn teamleider is écht tof.

Hoe is het met Jullie? HPKW en Loveli weer thuis? Nog een leuk klein Portugeesje meegenomen naar huis?

Mar wandelt nog steeds half Friesland door?

Maria, steek je aub je huis niet in de fik?
Kwak
pi_119298908
@DaD: ik vond je niet nurks, ik snap best dat je diep van binnen meer wilt, maar fijn dat baard je er even aan herinnert dat je weer zelf kunt opstaan 's ochtends ;)
Kwak
pi_119299230
Oh lieverd toch, waren er leerlingen bij? Wat ontzettend fijn dat je bij je teamleider terecht kan! :* .
pi_119299350
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 23:22 schreef kwakz0r het volgende:
Hoi Lieve Slankies O+

ik heb even een paar dagen onder een steen gezeten, heb zo vreselijk hard gewerkt de laatste tijd, ik zat er even helemaal doorheen. Omdat ik me realiseerde dat me dat wat te vaak gebeurde naar de teamleider gestapt (ok, ook nadat ik voor t eerst in mijn loopbaan huilend een klaslokaal had verlaten. teh drama!). Die heeft bliksemsnel actie ondernomen, want ze maakte zich zorgen.

Het is nu eenmaal zo dat we bij Engels met elkaar een collega vervangen en allemaal een stap harder dan normaal moeten lopen, maar ik zit nog met die studie en dat proefschrift. Nu heeft ze geregeld dat ik sowieso vanaf januari weer op 4 ipv 5 dagen word ingeroosterd, ze proberen dat per direct ook al te regelen maar wordt lastig. Als t niet lukt mag ik drie studiedagen opnemen O+ me laten uitoosteren om mijn studie af te maken dus. Zo fijn! Ik ben helemaal opgelucht en blij. Zie weer een beetje licht aan t eind van de stresstunnel.

Mijn teamleider is écht tof.

Hoe is het met Jullie? HPKW en Loveli weer thuis? Nog een leuk klein Portugeesje meegenomen naar huis?

Mar wandelt nog steeds half Friesland door?

Maria, steek je aub je huis niet in de fik?
Wat ontzettend rot voor je :* en wat goed dat ze gelijk een oplossing zoeken. Sterkte *knuffel*
pi_119299582
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2012 23:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh lieverd toch, waren er leerlingen bij? Wat ontzettend fijn dat je bij je teamleider terecht kan! :* .
lange verhaal over school, overslaan is geoorloofd :P

Oh yes, het was in mijn klas from hell van dit jaar, 4H. Het leek wel een dierentuin, maar heel ongrijpbaar: ik kon steeds niet aanwijzen wie er nou de aanstichter was, wie er gooide met dingen (naar elkaar, niet naar mij gelukkig), het werd niet stil, etc. Je kent dat wel, je wordt steeds onzekerder, en dan ruiken ze bloed en ben je echt verloren in zo'n klas... (Ik had twee lesuren daarvoor in een tussenuur al een breakdown gehad puur van stress en vermoeidheid dus ik stond ook niet met de goede energie voor de klas)

Ik heb de luistertoets die we oefenden na drie vragen stilgelegd. boos geworden, klassikaal strafwerk. toen gebaarde de teamleider door t raam of t goed ging, en ik schud nee, dus ze kwam binnen, vroeg wat er aan de hand was, en toen brak ik terwijl ik het vertelde.

Ik geloof dat ik gezegd heb "ik vind dit heel vervelend. ik vind dit zelfs zo vervelend dat ik emotioneel van word, dus ik ga nu weg." en toen ben ik weggelopen. zij heeft de les afgemaakt, ze hebben me allemaal een briefje geschreven wat ze aan hun gedrag gaan/moeten veranderen. Ben benieuwd. Komende lessen zero tolerance, les kunnen geven aan de gemotiveerde leerlingen gaat voor alles, wie niet meewerk mag wegwezen.

daarna was mijn mentorklas extra lief voor me O+ die voelden aan dat ik niet lekker in mijn vel zat, de lieverds.
Kwak
pi_119300323
Ik heb er dit jaar gelukkig niet zo eentje, maar zulke klassen vreten natuurlijk energie... Energie die je met je studie en proefschrift al zo hard nodig hebt.

Volgens mij heb je het heel goed gedaan. Ik hoop dat het nieuwe beleid vruchten afwerpt. Sterk blijven hè!
pi_119300787
Kwak :*

Ik ben het altijd compleet met je oneens over dingen zie dingen ook totaal verschillend van jou maar kan het niet helpen om je verschrikkelijk lief te vinden. :@
pi_119301206
Vogelbekdieren zijn awesome!
pi_119304536
Wat een avond, wat een avond.. Heb me prima vermaakt :) heb komende week een date :D
pi_119304830
85 en Nallie dan :o dat kan toch niet!
pi_119305685
Mogge

85, daar kijken we niet meer van op hoor ;)

Stomme ik is m'n mobieltje vergeten, dus ik hoop dat ie er morgen nog is :')

Lijstje van gister:
O: dubbele boterham pindakaas
B: krap uur sporten
L: dubbele boterham rookvlees, dubbele pindakaas, mandarijntje, glas optimel
D: kibbeling met gekookte aardappeltjes en groentes, citroenvla
pi_119306116
Knuffel voor Kwak! :*

Spierpijn *O* :+
pi_119306158
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2012 23:08 schreef the85mc het volgende:
Zo, ga eens even de stad in. Morgen eigenlijk volle agenda dus hoop dat het niet al te laat wordt..
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2012 05:24 schreef the85mc het volgende:
Wat een avond, wat een avond.. Heb me prima vermaakt :) heb komende week een date :D
Mwhehe :+.
pi_119306178
Kwak :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_119306743
Deze dag gaat compleet kansloos worden :')
Vanavond geef ik een Sinterklaasfeestje, en heb gisteren de hele dag staan bakken, en vanavond mag ik er van mezelf van genieten.

Morgen alles weer normaal en gezond :)
pi_119306911
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 11:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Deze dag gaat compleet kansloos worden :')
Vanavond geef ik een Sinterklaasfeestje, en heb gisteren de hele dag staan bakken, en vanavond mag ik er van mezelf van genieten.

Morgen alles weer normaal en gezond :)
Ah ja, was het gelukt met alle cupcakes?

Net uit bed, voel me niet zo goed vandaag. Dus wordt een heeeeel rustig dagjje.
pi_119307006
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 11:19 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ah ja, was het gelukt met alle cupcakes?

Net uit bed, voel me niet zo goed vandaag. Dus wordt een heeeeel rustig dagjje.
Zekers, al zijn de plannen gewijzigd, ik heb gemaakt:
- Kokosmakronen
- Brownie
- Blondie
- Aardbeiencupcakes
- Pepernotencupcakes
- Pepernoten
- Chocolade/bitterkoekjestaart
- Witte chocoladecakejes
- Donkere chocoladecakejes
- Meltingmoment

En dan heb ik nog gewoon wat chips en dergelijke gehaald. Vrienden die alcohol willen nemen dat mee, ik zorg voor fris en thee en chocomelk. En dan de hele avond/nacht gezellig spelletjes spelen O+
Al moet ik misschien nog wat wijn oid halen *zit te twijfelen*
pi_119307066
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 11:24 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Zekers, al zijn de plannen gewijzigd, ik heb gemaakt:
- Kokosmakronen
- Brownie
- Blondie
- Aardbeiencupcakes
- Pepernotencupcakes
- Pepernoten
- Chocolade/bitterkoekjestaart
- Witte chocoladecakejes
- Donkere chocoladecakejes
- Meltingmoment

En dan heb ik nog gewoon wat chips en dergelijke gehaald. Vrienden die alcohol willen nemen dat mee, ik zorg voor fris en thee en chocomelk. En dan de hele avond/nacht gezellig spelletjes spelen O+
Al moet ik misschien nog wat wijn oid halen *zit te twijfelen*
Klinkt goed :9 ^O^
pi_119307333
CS, klinkt inderdaad goed. Nom! :9 En lijkt me ook een heel gezellige avond :Y

Martijn staat al zo'n tien minuten aan de deur te praten met een Jehova's getuige. Het valt me mee dat hij haar nog niet binnen heeft uitgenodigd. Normaal vindt hij dit soort discussies namelijk erg leuk/interessant. Benieuwd hoe lang het in totaal gaat duren :)
pi_119307402
:* Kwak, stoer dat je het besproken hebt met je teamleider en fijn dat het zo goed opgepakt wordt!
En ja, ik wandel nogsteeds half Friesland Drachten door ;)

Weegschaal ver onder het bed geschopt, ik heb besloten dat mijn lijf gewoon even moet wennen aan mijn nieuwe leven en dat er ook een flink deel aan spieren bij zit.
Mijn broek zit iets strak, maar mijn jurk ging vanmorgen bij proberen zonder moeite dicht :) Oplossing is dus meer jurken dragen.

Gister kreeg ik de brief van revalidatie, ook een ergerpuntje, je krijgt altijd pas op de vrijdag het rooster voor de daarop volgende week.. alsof je geen leven hebt en geen kinderen en zulks.
Ze hadden er gelijk ook weer foutjes ingemaakt, ingeroosterd 's ochtends vroeg en na 3 uur, terwijl ik heb aangegeven niet eerder weg te kunnen dan dat de jongste naar school is en thuis te willen zijn als ze uit school komt om 3 uur.

Enfin, maandag ochtend, dinsdagmiddag en vrijdagochtend mag ik op komen draven, wordt dus een intensief weekje, wat ze precies gaan doen weet ik nog niet want ik heb de observatieperiode daar nog niet meegemaakt.

Lijstje voor vandaag:

O: slapen
T: plakje cake, cappuccino
L: pompoensoep met kip, kwark
B: 5 km lopen naar het centrum, shoppen (tijdens de intocht van sinterklaas, dan zijn de winkels lekker leeg :P) teruglopen naar huis.
T: warme choco met iets in het winkelcentrum denk ik, of een kom snert ofzo.
D: bietensalade met geitenkaas en walnoten, rundertartaar
T: wijntje, olijfjes, stukje kaas

Echt weekendlijstje, maar lekker :) Mams is hier het weekend, morgen gaan we met een flinke familiedelegatie naar de halve finale mijn dansende dochter aanmoedigen en bewonderen :)
pi_119307435
Oh, had nog niet echt bijgelezen. Maar Kwak, wat een vervelende situatie! Wel goed dat je het bespreekbaar hebt gemaakt en dat er maatregelen worden genomen. Knap van je :Y
Zorg maar gewoon goed voor jezelf :*

Mar, wordt dit nu voor het eerst zo'n intensieve revalidatieperiode?
pi_119307504
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 11:40 schreef Cocotrimonium het volgende:

Martijn staat al zo'n tien minuten aan de deur te praten met een Jehova's getuige. Het valt me mee dat hij haar nog niet binnen heeft uitgenodigd. Normaal vindt hij dit soort discussies namelijk erg leuk/interessant. Benieuwd hoe lang het in totaal gaat duren :)
:D

Laatst begon een oom over religie tegen me :{ De naam evolutietheorie zegt het al dat het een theorie is en sporen van schelpen hoog in bergen was het resultaat van de zondvloed en niet plaattektoniek :+
pi_119307525
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 11:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, had nog niet echt bijgelezen. Maar Kwak, wat een vervelende situatie! Wel goed dat je het bespreekbaar hebt gemaakt en dat er maatregelen worden genomen. Knap van je :Y
Zorg maar gewoon goed voor jezelf :*

Mar, wordt dit nu voor het eerst zo'n intensieve revalidatieperiode?
Nope, heb er al anderhalf jaar in gezeten, dat was toen veel te vroeg gezien de pfeiffer en andere shizzle en dat heeft toen ook meer kwaad dan goed gedaan. Ik sta er nu heel anders in, durf wat eigenwijzer te zijn. Als ik iets geleerd heb de afgelopen jaren is het wel dat ik soms beter een arts kan negeren dan mijn eigen gevoel. ;) Het gaat nu dus op mijn manier en niet anders, ohzo!
pi_119307565
Nou viz, wie weet is het wel waar!

Oeh heerlijk, uitslapen, douchen, lekker ontbijten O+.
Om 3 uur even bodypumpen en hopelijk vanavond naar james bond!
pi_119307811
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 11:52 schreef Perruche het volgende:
Nou viz, wie weet is het wel waar!

Oeh heerlijk, uitslapen, douchen, lekker ontbijten O+.
Om 3 uur even bodypumpen en hopelijk vanavond naar james bond!
Is ook meer uit angst dat ik het niet geloof, stel het gebeurt weer? Waar vinden we dan nog een 600jarige man die een boot kan bouwen?
pi_119307831
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 11:49 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Laatst begon een oom over religie tegen me :{ De naam evolutietheorie zegt het al dat het een theorie is en sporen van schelpen hoog in bergen was het resultaat van de zondvloed en niet plaattektoniek :+
Ah... ik heb zo'n broer die me voortdurend probeert te overtuigen van mijn zondige leven en gedachtengangen. En op de momenten in mijn leven dat ik relaties met vrouwen had wilde hij niks van me weten, op de moment dat ik een vriend had veel contact en wilde hij voor het eerst een geliefde van me leren kennen :')
  zaterdag 17 november 2012 @ 12:14:00 #191
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_119308002
Kwak toch.....

Moet soms erg om je lachen V1 :D Hoezo vogelbekdieren? :D

Klinkt goed CotS!

Lijst:
O:beschuit kaas
S: 13.3 km met 10.8/uur
T: peer, kwark en vla
L: 2 gebakken eieren met chamnpignons, tomaat, ui, bosui, paprika, courgette, peterselie, ketjap met 2 boterhammen e.d. beschuit kaas, beschuit suiker en boter
T's: sinaaasappel, appel, blokje choco, zoute stokjes
D: Zuurkoolovenschotel met gehakt, rookworst, uitgebakken spekjes, kaas, room, ananas
T: kwark
  zaterdag 17 november 2012 @ 12:14:55 #192
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119308027
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 12:05 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Is ook meer uit angst dat ik het niet geloof, stel het gebeurt weer? Waar vinden we dan nog een 600jarige man die een boot kan bouwen?
We're doooOoOoOoOoooomed!

zaterdag 17 november 2012 @ 12:15:40 #193
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119308046
En een smooch for Kwak :* Fijn, zo'n teamleider die meedenkt O+

En Cocoface, beterschaap!
pi_119308205
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 12:14 schreef uniekhoorn het volgende:

Moet soms erg om je lachen V1 :D Hoezo vogelbekdieren? :D

Omdat vogelbekdieren zoogdieren zijn die eieren leggen zonder dat ze tepels hebben maar het melk in hun talgklieren produceren en de mannetjes hebben ook nog eens giftige sporen aan hun achterpoten! :o _O_

En ze zien er tof uit!
pi_119308456
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 12:05 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Die mannen lijken erg zeldzaam te zijn idd. :+

Ik ben met het geloof opgevoed, maar doe er nu ook (bewust) niets meer mee. Kan me nog zo'n maf gesprek herinneren:

SPOILER
Dit soort gedrag staat me tegen, die rigide denkwijze. Ik vind discussies erover erg fijn en ook vaak leuk, maar ik vind dat je wel voor ieders gedachtengang open moet blijven staan.
pi_119308500
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 12:20 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Omdat vogelbekdieren zoogdieren zijn die eieren leggen zonder dat ze tepels hebben maar het melk in hun talgklieren produceren en de mannetjes hebben ook nog eens giftige sporen aan hun achterpoten! :o _O_

En ze zien er tof uit!
[ afbeelding ]
Oooooooooh... wat schattig :) Ik wil een waterbekdier ;)
pi_119308516
quote:

[..]

En ze zien er tof uit!
[ afbeelding ]
O+ cute
pi_119308519
Ik deed net een lovelietje. ;(

Gelukkig heb ik een rood tapijt. :+
pi_119308635
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 11:40 schreef Cocotrimonium het volgende:

Is M familie van mijn lief? Die doet dat ook altijd :')
pi_119308723
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2012 12:33 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Is M familie van mijn lief? Die doet dat ook altijd :')
Maar dat is toch ontzettend leuk om te doen?
pi_119309115
quote:

[..]

En ze zien er tof uit!
[ afbeelding ]
Oooh cuteness!!!

Good morning slankies O+
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zaterdag 17 november 2012 @ 13:03:06 #202
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119309549
Ooooh vogelbekbeestjes O+
pi_119309685
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 12:49 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Oooh cuteness!!!

Good morning slankies O+
:W

Al van de verkoudheid af?
pi_119309844
Goedemorgen/middag! Mijn dagplanning loopt iets anders. Ben ook wat brakkig, weet niet hoe dat komt :') Nog even knallen en dan vanavond naar een of andere business club met mn pa. Hij belde net dat de dresscode black tie was en ik heb geen smoking in de kast hangen. Komt ie ook lekker op tijd mee..

Oh en ik ben er achter dat ik niet goed in mode ben. :) Gister wat styling tips gekregen van een vriendin. Ze koos toch andere dingen uit mijn kast uit dan ik. Handig om te weten.
pi_119310046
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2012 13:07 schreef An24 het volgende:

[..]

:W

Al van de verkoudheid af?
Doe op moment een zeehondje na :') maar bright side ik snotter niet meer!

Jij weer helemaal de oude?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_119310070
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 13:17 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Kippensoep met veel tijm eten.. Werkt bij mij altijd goed als ik verkouden ben/ last van mn keel heb.
pi_119311215
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 13:17 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

ahwww ;(

Ja gaat goed :Y
pi_119311378
Hihi. *O*. Eén keer raden wanneer ik ongesteld was. :').

SPOILER
pi_119311451
Ooh ik heb iets stoms:

SPOILER
pi_119311604
quote:
11s.gif Op zaterdag 17 november 2012 14:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ooh ik heb iets stoms:

SPOILER
Waarschijnlijk is die dan gewoon skinny fat. Officieel niet 'te zwaar' volgens BMI en nooit sporten :N
Edit: mijn BMI is ook te hoog nu, 25.1
pi_119311704
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 14:12 schreef the85mc het volgende:

[..]

Waarschijnlijk is die dan gewoon skinny fat. Officieel niet 'te zwaar' volgens BMI en nooit sporten :N
Precies. Ze sport nooit en lijkt meer volume dan ik te hebben :{
pi_119311732
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 14:15 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Precies. Ze sport nooit en lijkt meer volume dan ik te hebben :{
Of ze liegt over haar gewicht ;)
pi_119311754
quote:
3s.gif Op zaterdag 17 november 2012 14:16 schreef conleche het volgende:

[..]

haha dat kan ook nog ja.. Maar de spiegel liegt niet ;)
pi_119311810
Mijn schouder doet sinds zonet ook weer normaal ^O^ Ik loop al een half jaar te pielen met mijn schouder door overbelasting en net knakte die even heel hard en nu voelt alles weer normaal! En is ook weer soepel!
pi_119311858
quote:
3s.gif Op zaterdag 17 november 2012 14:16 schreef conleche het volgende:

[..]

Da's waar, maar je kan prima niets zeggen als dat het onderwerp is toch? Waarom liegen... :P
pi_119312059
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 14:21 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Da's waar, maar je kan prima niets zeggen als dat het onderwerp is toch? Waarom liegen... :P
Ja weet ik veul waarom mensen dat doen, maar ik zie wel vaker mensen liegen over hun gewicht. Ook heel magere mensen de andere kant op trouwens, om maar geen anorexiastempel te krijgen, of ze houden ervan om zichzelf voor de gek te houden.

Ik post trouwens zelf ook liever mijn gewicht als ik onder de 60 zit, ipv erboven, zoals nu. :P
pi_119312132
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 14:17 schreef the85mc het volgende:

[..]

haha dat kan ook nog ja.. Maar de spiegel liegt niet ;)
Spiegels zijn de grootste leugenaars als je een gebrek aan zelfinzicht hebt! :P
pi_119312186
Ik zag in het Weigt Loss Surgery topic iemand posten die een operatie krijgt binnenkort, en dus een BMI heeft van minstens 40 en in dit geval meen ik een kilo of 120 weegt, en die heeft maat 44/46 broek.
Vond ik persoonlijk ook een vrij bizar gegeven. Vooral omdat ik zelf blij ben als ik in maat 44 pas. >:O
Doe wat je niet durft.
pi_119312197
Owja, en we zijn weer in het land! B-)
Ik ben de trotse eigenaar van het allertofste souvenir ooit en het was bijzonder vermakelijk, alhoewel je de grootste outlet van Europa op zich wel kan overslaan. :P
Doe wat je niet durft.
pi_119312200
quote:
12s.gif Op zaterdag 17 november 2012 14:32 schreef An24 het volgende:

[..]

Spiegels zijn de grootste leugenaars als je een gebrek aan zelfinzicht hebt! :P
Ik heb dat echt! Als ik in de spiegel kijk vind ik het altijd wel meevallen, maar zie ik dan ineens een foto........dan vind ik mezelf ineens monsterlijk dik. (nou ja, ik overdrijf, maar er zit wel echt verschil in. :P )
  zaterdag 17 november 2012 @ 14:39:43 #221
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119312269
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 14:35 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik heb dat echt! Als ik in de spiegel kijk vind ik het altijd wel meevallen, maar zie ik dan ineens een foto........dan vind ik mezelf ineens monsterlijk dik. (nou ja, ik overdrijf, maar er zit wel echt verschil in. :P )
Ohjaaa! ik ben in zittende toestand ook altijd 2x zo breed :') En ik zit nooit voor een spiegel maar wel op foto's :')
pi_119312302
Wat voor souvenir dan Henk? :D
pi_119312320
quote:

[..]

Ja, dat heb ik dus ook :+
pi_119312327
Een enorme aardbei van aardewerk. Met schotel. En deksel. En lepel.
Ik denk dat 'ie erg geschikt is om bowl in te maken ofzo. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_119312329
Laatst hadden we een training waarvoor we op film moesten. Dramaa natuurlijk :')
pi_119312353
quote:
6s.gif Op zaterdag 17 november 2012 14:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Een enorme aardbei van aardewerk. Met schotel. En deksel. En lepel.
Ik denk dat 'ie erg geschikt is om bowl in te maken ofzo. B-)
Klinkt heerlijk kitsch :P
pi_119312614
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 14:44 schreef Nallie het volgende:

[..]

Klinkt heerlijk kitsch :P
Dat is ie ook. O+
Heb er ook 2 bijpassende aardbeienschoteltjes bij gekocht. B-)

Ze hadden ook nog een groene kool en een ananas, maar de aardbei vond ik toch het leukste. B-) O+
Doe wat je niet durft.
pi_119312692
Henk :D

Lijstje:
O: 1x bth met halve avocado, 1x met kaas, , halve met appelstroop
L: hand pecan/macadamia nootjes, smoothie van karnemelk en diepvriesfruit
S: 2 km roeien, bodypump
T: grapefruit
D: nacho's met chili en zure room
pi_119312757
Lekker lijstje Perr!

Ik ga peanutbutter cookies bakken :9
pi_119312850
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 12:35 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Maar dat is toch ontzettend leuk om te doen?
niet als ze aan de deur komen als ik thuis probeer te werken :X

En soms staan ze op zaterdagmorgen ook aan de deur, daar scoor je geen punten mee bij mij. Ik wil uitslapen.
  zaterdag 17 november 2012 @ 15:07:55 #231
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_119312891
Bleh. Voel me schuldig omdat ik even alleen wegben, mijn man even bel om te vragen hoe het gaat en een ongelooflijk (maar wel wst sneu) zeurverhaal over een examen van man en kinderen over me heenkrijg. En daar echt geen zin in heb, want dit was mijn weekend. waar ik nu niet meer van kan genieten dus.
pi_119312949
Mjaah Tink fijn klinkt het niet idd. Sterkte :*
  zaterdag 17 november 2012 @ 15:10:22 #233
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_119312952
quote:

[..]

.Dit. De spiegel is heel lief voor me. De werkelijkheid een stuk minder.
pi_119312989
Wat zijn jullie allemaal aan het bakken zeg! Klinkt wel lekker! Ik heb geloof ik nog nooit koekjes gebakken.. Oh ja misschien wel een keer cake, uit zo'n pak :')
pi_119313001
:? maar hoe komen ze bij jullie in het gebouw dan, Aurum?
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 15:07 schreef Tinkepink het volgende:
Bleh. Voel me schuldig omdat ik even alleen wegben, mijn man even bel om te vragen hoe het gaat en een ongelooflijk (maar wel wst sneu) zeurverhaal over een examen van man en kinderen over me heenkrijg. En daar echt geen zin in heb, want dit was mijn weekend. waar ik nu niet meer van kan genieten dus.
:{ :* even wat lezen of een filmpje kijken om je gedachten te verzetten?
  zaterdag 17 november 2012 @ 15:16:54 #236
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_119313108
Ik zit nu in een café met een glas wijn, den volkskrant en edamame.
pi_119313269
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 15:16 schreef Tinkepink het volgende:
^O^
pi_119313285
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2012 15:05 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

niet als ze aan de deur komen als ik thuis probeer te werken :X

En soms staan ze op zaterdagmorgen ook aan de deur, daar scoor je geen punten mee bij mij. Ik wil uitslapen.
Daar zit het verschil: Als ik ga slapen zet ik mijn bel uit.
En als ik studeer doe ik dat meestal in de UB
pi_119313465
(omg... mijn ex heeft een stalkfunctie en ik weet niet hoe ik die uit moet zetten }:| . Dus toen hij belde heb ik het nummer We're not gonna take it van de Twisted Sisters op gezet en keihard meebrullen. Kon hij niet waarderen, tenminste ik kreeg een SMS dat hij zich onbegrepen voelde Soms is het zo fijn om gemeen te zijn >:) maar ik probeer hem nu precies drie maanden lang uit te leggen dat ik er niet van gediend ben, alleen hij luistert niet)
  zaterdag 17 november 2012 @ 15:31:19 #240
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_119313498
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 15:16 schreef Tinkepink het volgende:
Tink, hoop dat je het snel van je af kan zetten.. en dat je nog lekker gaat genieten!

Ik neem een cola-berenburg heb genoeg gedaan vandaag:
Ruim 13 km hardgelopen, gehele douche schoongeschrobd, beneden alles gedweild, toilet, afmwasmachine, was opgevouwen, boodschappen, action en de zuurkoolovenschotel in elkaar geflanst, keuken schoongemaakt.

Dus nu een cola-berenburg met mijn lief die net terug is van het werk en dan The Voice terug kijken.
pi_119313536
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 15:07 schreef Tinkepink het volgende:
Het is heel erg goed om af en toe alleen even dingen te doen, daar hoef je, je niet schuldig over te voelen *knuffel*
  zaterdag 17 november 2012 @ 15:47:01 #242
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_119313934
Ik heb bij de action een groot tablet nep bros gekocht, daar eet ik nu een heel erg leuk stuk van op en hij is lekker :D

Die aardewerkse aardbei *O* :D
pi_119313963
Lijstje van vandaag:
O: 2 croissantjes hagelslag, zachtgekookt eitje, glas optimel
L: baguette met pesto, mozarella en tomaat uit de oven, glas grapefruitsap
T: appel
D: bij familie, denk salade met dingen en ijs toe
pi_119314098
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 15:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
(omg... mijn ex heeft een stalkfunctie en ik weet niet hoe ik die uit moet zetten }:| . Dus toen hij belde heb ik het nummer We're not gonna take it van de Twisted Sisters op gezet en keihard meebrullen. Kon hij niet waarderen, tenminste ik kreeg een SMS dat hij zich onbegrepen voelde Soms is het zo fijn om gemeen te zijn >:) maar ik probeer hem nu precies drie maanden lang uit te leggen dat ik er niet van gediend ben, alleen hij luistert niet)
Ja, als je speciaal nummers voor de gelegenheid gaat uitzoeken en meezingen, en toch nog sms-contact hebt, geeft dat niet heel duidelijk de boodschap dat je geen contact meer wil. Hij zou er zich zelfs nog gevleid door kunnen voelen, de moeite en aandacht die je daaraan besteed!
Als je geen contact meer wil, zul je toch echt stoicijns de verbinding moeten verbreken als hij belt, en op geen enkele manier meer reageren op welk facebook/smsbericht dan ook. Want dit zijn nog veel te dubbele signalen van jouw kant.
pi_119314282
Lama

[ Bericht 99% gewijzigd door ChildoftheStars op 17-11-2012 16:05:49 ]
  zaterdag 17 november 2012 @ 16:08:32 #246
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_119314512
CoTS ...
Geniet nou maar lekker van deze mooie dag en van het lekkere dingen die je hebt gemaakt... Okee?
pi_119314593
Vandaar een Lama (ben niet heilig en zeker wel veel te impulsief), en idd :) Deze dag is fijn :)
Dadelijk komen mijn vrienden hier shoarma eten (oooooh... morgen ga ik spijt hebben)
En kan ik niet wachten :)!
pi_119314820
Geen idee wat je verwijderde reactie was, maar ik bedoel dat bij stalkende types dit soort boodschappen niet werken. Iedere reactie daarop is al teveel eer/erkenning, en kan in iemands koortsige hoofd worden verdraaid tot een ' zie je wel, ze bedoelt eigenlijk...' (vul maar in). Vandaar mijn advies :Y)
pi_119314885
Lijstje gisteren, gaat alweer de verkeerde kant op met het Gezonde Leven:

O: grapefruitsap, mandarijn, appel met yoghurt
T: 2 cappuccino
L: boterham pindakaas, boterham kaas
T: kibbeling
T: 2/3 marokkaans brood met oude kaas
D: pompoensoep, 4 vissticks
T: glas witte wijn, toastjes met brie, kwark met aarbeikwark, 1 tompoes
pi_119315674
* strooit wat zelfbeheersing in Lau's richting *

Nadeel van bakken kwark van 1kg is dat je ze soms helemaal oplepelt :@
*burp*
pi_119315767
Ik was vergeten hoe snel dat bij mij werkt: dag 2 van low carb en honger foetsie. Gewoon onbestaande. Sterker nog, ik denk iedere keer als ik me bedenk dat het eigenlijk wel weer tijd is om iets te eten: hmmm, nee, geen zin, komt wel.

Lijstje derhalve:

BR: gebakken eitje, 2 plakjes ham, paar stukjes stoofvlees
T: wodka
D: gehakt/bloemkoolpuree schotel met kaas.
T: wat creme fraiche met zoetstof.
pi_119315963
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 15:02 schreef Nallie het volgende:
Lekker lijstje Perr!

Ik ga peanutbutter cookies bakken :9
Oh die mag je wel meenemen morgen!
pi_119316236
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 16:59 schreef Perruche het volgende:

[..]

Oh die mag je wel meenemen morgen!
Doe ik :Y
  Vis een optie? zaterdag 17 november 2012 @ 17:08:40 #254
70532 loveli
N
pi_119316238
quote:
18s.gif Op zaterdag 17 november 2012 12:30 schreef conleche het volgende:
Ik deed net een lovelietje. ;(

Gelukkig heb ik een rood tapijt. :+
:D!
crap in = crap out
pi_119316269
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 16:51 schreef V1z0R het volgende:

*burp*
Seriously? :D Dat is wel bizar veel man! :D
Doe wat je niet durft.
pi_119316609
Lijstje:

O: 4 kleine pannenkoekjes met maple syrup :9
B: 40 min fietsen
L: 2 crackers met gekookt ei en geitenkaas, salade van kikkererwten/tomaat/komkommer/paprika
S: 45 min steppen
T: snoepen van t koekjesdeeg
T: appel, kiwi met wat kwark
D: zelfgemaakte pizza
T: koekje of twee :D
pi_119316757
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 17:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Seriously? :D Dat is wel bizar veel man! :D
Yup :@ mja, had het niet helemaal door, bak in handen terwijl ik tv keek en zo was 'ie leeg.

:) Morgen in de hoofdstad even kijken of ik wat leuks voor aan de muur kan vinden :D
pi_119316951
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 17:25 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Yup :@ mja, had het niet helemaal door, bak in handen terwijl ik tv keek en zo was 'ie leeg.

:) Morgen in de hoofdstad even kijken of ik wat leuks voor aan de muur kan vinden :D
Ga je de grote reis maken V1 :P
pi_119317225
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 14:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik zag in het Weigt Loss Surgery topic iemand posten die een operatie krijgt binnenkort, en dus een BMI heeft van minstens 40 en in dit geval meen ik een kilo of 120 weegt, en die heeft maat 44/46 broek.
Vond ik persoonlijk ook een vrij bizar gegeven. Vooral omdat ik zelf blij ben als ik in maat 44 pas. >:O
Ik ben bijna 120 geweest, en ik kocht gewoon niet groter dan 46 :P maar dan wel altijd met stretch :') Ik denk dat ik wel 48 gehad heb.

edit: maar ik ben wel 1.80..

[ Bericht 1% gewijzigd door MarMar op 17-11-2012 17:52:28 ]
pi_119317559
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 14:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Owja, en we zijn weer in het land! B-)
Ik ben de trotse eigenaar van het allertofste souvenir ooit en het was bijzonder vermakelijk, alhoewel je de grootste outlet van Europa op zich wel kan overslaan. :P
Ik moet het toch vragen: vind je die aardbei écht mooi, of heb je 'm gekocht omdat je 'm tof vindt van lelijkheid of zo? Want ik heb zelden zo'n lelijk ding gezien. :@. No offence.
  zaterdag 17 november 2012 @ 17:58:14 #261
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_119317629
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 17:55 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik moet het toch vragen: vind je die aardbei écht mooi, of heb je 'm gekocht omdat je 'm tof vindt van lelijkheid of zo? Want ik heb zelden zo'n lelijk ding gezien. :@. No offence.
pi_119317697
quote:

[..]

:') Dat _O-
Ja doei.
pi_119317949
quote:

[..]

:D dat :@ :+
pi_119318029
Ja, nu wil ik ook een foto zien van dat aardbeigebeuren!

Lijstje vandaag:
O: mandarijn, appel met yoghurt, grapefruitsap
T: 1 cappuccino
L: 2/3 marokkaans brood met oude kaas
T: 1 Wiener melange
D: halve gerookte makreel, aubergine/paprikasoep
T: kwark
pi_119318034
Lol, facebook doorgescrolled voor de foto en ik zeg ook "dat"
pi_119318057
:@ Ben echt zo moe en gaar en uitgebleht de laatste tijd :') zelfs drankje met vriendin maar niet gedaan vanavond... :z :Z

Lijstje vandaag:

O: 2 toast met boter, mok melk
B: vakkenvullen 'like a boss'
L: wat brood met hummus en één met normandy brie :9
T: pelpinda's
T: 2 blokjes pure chocolade
D: kippensoep met wat volkorenbrood erbij

Carbrijk dagje wel, maar zie het maar als voorbereiding voor m'n 14,5km die ik morgen mag hardlopen O+ :) en lekker chillen op de bank verder. Gisteren was m'n mams hier, en heb 'n mooie jas van haar gehad (bij de Primark) en was ook vrij druk (tantes waren er ook bij, lekker bijgekletst, maar wel vermoeiend!).
Ja doei.
pi_119318157
Ik ben ook compleet gaar, 5 km lopen naar het winkelcentrum, 2 uren shoppen, de T werd een warme chocomel met tia maria en slagroom O+ en dan weer de 5 km terug.
Shoppen met mijn mams is wel heel leuk trouwens :D Mooie nieuwe kleren voor de jongste, mooi kadootje voor de oudste voor morgen na de halve finale en ik heb nu dus de eerste kerstmeuk in huis staan :P

2 van deze dingen:

Gekregen van mijn mams, jeugdsentiment, zo leuk :D
pi_119318328
Ach, die aardbei vind ik wel een leuk ding! Zo kneuterig/nostalgisch, ik hou er wel van. Hij zou ook goed passen in het interieur van de beertjes op het doosje van de Sleepytime-thee, of bij Wallace en Gromit op de ontbijttafel O+
pi_119318360
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 18:19 schreef MarMar het volgende:
Ik ben ook compleet gaar, 5 km lopen naar het winkelcentrum, 2 uren shoppen, de T werd een warme chocomel met tia maria en slagroom O+ en dan weer de 5 km terug.
Shoppen met mijn mams is wel heel leuk trouwens :D Mooie nieuwe kleren voor de jongste, mooi kadootje voor de oudste voor morgen na de halve finale en ik heb nu dus de eerste kerstmeuk in huis staan :P

2 van deze dingen:

[ [url=http://www.bestelonline.nl/thumb/http?url=http%3A%2F%2Fwww.leukvoornl.nl%2Ffiles%2F1431%2Fproducts%2F1274163%2F340220035_3.jpg&w=350&h=350]afbeelding[/url] ]

Gekregen van mijn mams, jeugdsentiment, zo leuk :D
Eerste associatie:
Martelwerktuig

Tweede associatie:
SM

Het duurt denk ik nog even voordat het me aan het kinderke Jezus doet denken ;)
pi_119318369
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 17:43 schreef MarMar het volgende:

[..]

Ik ben bijna 120 geweest, en ik kocht gewoon niet groter dan 46 :P maar dan wel altijd met stretch :') Ik denk dat ik wel 48 gehad heb.

edit: maar ik ben wel 1.80..
Het hangt allemaal van bouw af enzo, ik weet het. Maar toch enigszins frustrerend dat ik met een BMI van 26,5 (en 180 cm) een totaal andere maat heb dan anderen.
quote:

[..]

Ik werd gewoon zo ontzettend vrolijk van het ding, dat ik 'm gewoon moest hebben. :D
En mocht ik ooit een feestje hebben waar bowl geschonken wordt, dan heb ik natuurlijk de ultieme bowlkom om helemaal te blits mee te maken. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_119318416
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2012 18:27 schreef anna82 het volgende:

[..]

Eerste associatie:
Martelwerktuig

Tweede associatie:
SM

Het duurt denk ik nog even voordat het me aan het kinderke Jezus doet denken ;)
Mijn kerstboom en lichtjes hebben dan ook niets met jezus te maken :P haske heidens, net als ik.
  zaterdag 17 november 2012 @ 19:13:23 #272
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_119319742
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 16:51 schreef V1z0R het volgende:

*burp*
*strooit wat zelfbeheersing in V1z' richting *
  zaterdag 17 november 2012 @ 19:15:42 #273
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_119319805
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 18:14 schreef MarMar het volgende:
Lol, facebook doorgescrolled voor de foto en ik zeg ook "dat"
Dat dat.
pi_119320154
Wow Vaiz! En als het zo hoor gaat Henk binnenkort een feestje geven waar bowl te vinden is :P

Ik ben heel de dag nog niet buiten geweest :D kluizenaarsdagje O+
pi_119320749
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 18:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Het hangt allemaal van bouw af enzo, ik weet het. Maar toch enigszins frustrerend dat ik met een BMI van 26,5 (en 180 cm) een totaal andere maat heb dan anderen.

[..]

Ik werd gewoon zo ontzettend vrolijk van het ding, dat ik 'm gewoon moest hebben. :D
En mocht ik ooit een feestje hebben waar bowl geschonken wordt, dan heb ik natuurlijk de ultieme bowlkom om helemaal te blits mee te maken. B-)
Henk, gooi eens een plaatje hier dan?

En ik zie soms ook mensen waarbij ik denk, Hoe Kan jij nou 3 kleding maten kleiner hebben dan ik? Maar ja, dan herinner ik me dat ik way sexy ben en dan is het weer ok *O*

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 19:24 schreef _aurum_ het volgende:
Wow Vaiz! En als het zo hoor gaat Henk binnenkort een feestje geven waar bowl te vinden is :P

Ik ben heel de dag nog niet buiten geweest :D kluizenaarsdagje O+
Lekker he! Mijn vriendje heeft de Hele Dag binnen gezeten, opgerold in een dekentje _O-
pi_119322317
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 18:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

_O- O+

And for what it's worth.. je komt echt helemaal niet grof gebouwd over o.i.d., gewoon een goed figuur. Dus screw die maten. :7
  Moderator zaterdag 17 november 2012 @ 20:20:48 #277
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_119322352
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 19:42 schreef Perruche het volgende:

[..]

Henk, gooi eens een plaatje hier dan?

En ik zie soms ook mensen waarbij ik denk, Hoe Kan jij nou 3 kleding maten kleiner hebben dan ik? Maar ja, dan herinner ik me dat ik way sexy ben en dan is het weer ok *O*

[..]

Lekker he! Mijn vriendje heeft de Hele Dag binnen gezeten, opgerold in een dekentje _O-
Ik wilde ook al om een plaatje vragen :Y ben nu wel erg benieuwd!

En raar is dat hè? Ik kan sowieso geen pijl trekken op mijn maat, soms heb ik medium/large maar ik heb ook nog wel small dingen uit mijn dunne periode en XL truien soms :? :')

En ik heb een echt weekendlijstje vandaag, morgen ga ik weer normaal eten :D

O/L: 4 boterhammen met vlokken, glas appelsap
B: twee uur door de stad gelopen
D: pizza en een glas cola

En zo weer de stad in :s)
  zaterdag 17 november 2012 @ 20:23:38 #278
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_119322499
Wat zorg je toch slecht voor je lijf ;(.
  Moderator zaterdag 17 november 2012 @ 20:28:48 #279
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_119322764
quote:
9s.gif Op zaterdag 17 november 2012 20:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat zorg je toch slecht voor je lijf ;(.
En dat op basis van het lijstje van vandaag :') de laatste week heb ik juist goed mijn best gedaan :) iedereen heeft toch wel eens een mindere dag?
pi_119322899
Majo, dit boek is denk ik voor jou wel een aanrader (volgens mij ook al een keer genoemd door An24). Draaft soms wel een beetje door naar perfectie en dat hoeft natuurlijk niet, maar wel handig om je basis er een beetje op te baseren misschien.
  zaterdag 17 november 2012 @ 20:33:09 #281
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_119322966
Joh, jouw leven jouw lijf. Maar ik ben er wel klaar mee :). Enjoy!
  Moderator zaterdag 17 november 2012 @ 20:42:06 #282
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_119323337
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 20:31 schreef Goodbye het volgende:
Majo, dit boek is denk ik voor jou wel een aanrader (volgens mij ook al een keer genoemd door An24). Draaft soms wel een beetje door naar perfectie en dat hoeft natuurlijk niet, maar wel handig om je basis er een beetje op te baseren misschien.
Thanks, hij staat op mijn Sinterklaas verlanglijstje :Y
  Moderator zaterdag 17 november 2012 @ 20:43:53 #283
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_119323413
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 november 2012 20:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vanwaar die emotionele reactie op mijn lijstje? :o deze week nauwelijks reacties op mijn lijstjes gehad en dan post ik 1 mindere en ben je er klaar mee :D gelukkig ben jij wel perfect :*
pi_119323422
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2012 20:42 schreef MaJo het volgende:

[..]

Thanks, hij staat op mijn Sinterklaas verlanglijstje :Y
Hoop dat je 'm krijgt, ik vond het zelf een fijn boek! *O*
  zaterdag 17 november 2012 @ 20:45:02 #285
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_119323449
Ja want dat claim ik ook echt :').
  Moderator zaterdag 17 november 2012 @ 20:45:21 #286
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_119323469
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 20:44 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Lijkt me erg leerzaam inderdaad :Y als ik hem niet krijg koop ik hem wel maar voorlopig even geen centjes ;(
pi_119323493
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 november 2012 20:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je hebt het geprobeerd. :*

Hoe gaat het met jou de laatste tijd? Zie goede lijstjes.
pi_119323552
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2012 20:43 schreef MaJo het volgende:

[..]

Vanwaar die emotionele reactie op mijn lijstje? :o deze week nauwelijks reacties op mijn lijstjes gehad en dan post ik 1 mindere en ben je er klaar mee :D gelukkig ben jij wel perfect :*
Die laatste zin komt bij jou wel erg vaak langs :+
pi_119323628
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 20:44 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik spiek er af en toe ook nog in :Y
pi_119323666
Bam:

O: bth avocado, bth kaas, halve bth appelstroop
L: shake met karnemelk en bevroren vruchten, grote hand macadamia / pecannoten
S: bodypump
T:gele paprika
D: nachos met chili uit de oven, met beetje kaas en crème fraiche
  zaterdag 17 november 2012 @ 20:49:36 #291
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_119323669
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2012 20:45 schreef An24 het volgende:

[..]

Je hebt het geprobeerd. :*

Hoe gaat het met jou de laatste tijd? Zie goede lijstjes.
Ene dag beter dan de andere, maar ontbijt goed elke dag, 2 stuks fruit en decent lunch lukt ook meestal wel. Avondeten is meestal wel ok, soms onhandige keuzes ivm moe/lui. Snoepen is m'n grote valkuil, dat is en blijft. Maar over het geheel ben ik niet ontevreden :). Enige wat echt niet wil of gaat is sporten. Blaas blijft etteren.
  Moderator zaterdag 17 november 2012 @ 20:49:37 #292
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_119323671
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 november 2012 20:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja want dat claim ik ook echt :').
Je suggereert het wel :Y ik snap niet dat je op basis van 1 lijstje er klaar mee kunt zijn?
  zaterdag 17 november 2012 @ 20:51:05 #293
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_119323731
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2012 20:49 schreef MaJo het volgende:

[..]

Je suggereert het wel :Y ik snap niet dat je op basis van 1 lijstje er klaar mee kunt zijn?
Prima :)
  Moderator zaterdag 17 november 2012 @ 20:51:19 #294
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_119323743
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2012 20:47 schreef An24 het volgende:

[..]

Die laatste zin komt bij jou wel erg vaak langs :+
Omdat jullie op mij overkomen alsof ik alles fout doe en jullie het wel allemaal weten :Y

Ik vind het jammer dat ik niks hoor als ik goede lijstjes post en meteen een bak kritiek als ik een mindere post :)
  zaterdag 17 november 2012 @ 20:52:59 #295
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_119323807
Nieuw lijstje wegens te lang geslapen en gehakt in de koelkast die 1 dag over de datum is:
O: cheesecake, koffie verkeerd
T: 2 mandarijnen, banaan
L: 2 boterhammen met corned beef, glas yomild

Lijstje:

O: banaan en koffie verkeerd (jaja, ik ontbijt slecht, komt ooit wel :P)
T: 2 mandarijnen
L: 4 boterhammen met corned beef, glas karnemelk
T: 2 mandarijnen, noodles met kip, 2 mandarijnen
D: Tartaartje, aardappeltjes, worteltjes en doperwten
B: Sportschool: 10 km gefietst, 2 km geroeid, 10 minuten loopband en gezwommen
T: banaan, 2 mandarijnen en een koffie verkeerd

Lijstje:
O: banaan, koffie verkeerd
T: mandarijn, 6 cherry tomaatjes
L: kibbeling, glas karnemelk
T: mandarijn, koffie verkeerd, paar plakjes kaas
D: zuurkool met spekjes en worst :9
T: zelfgemaakte cheesecake

Heel weinig groente, weinig vezels, veel koohydraten, teveel verzadigde vetten (kaas, spekjes en worst)

Maar dramatisch wil ik het nou ook niet noemen :N Je eet iig wel lekker :D
pi_119323836
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2012 20:49 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ene dag beter dan de andere, maar ontbijt goed elke dag, 2 stuks fruit en decent lunch lukt ook meestal wel. Avondeten is meestal wel ok, soms onhandige keuzes ivm moe/lui. Snoepen is m'n grote valkuil, dat is en blijft. Maar over het geheel ben ik niet ontevreden :). Enige wat echt niet wil of gaat is sporten. Blaas blijft etteren.
Fijn! Los van het sporten dan, dat is gewoon k*te. Ik vind je wel positiever gestemd overkomen de laatste tijd, vandaar dat ik het vraag ;)
pi_119323921
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2012 20:51 schreef MaJo het volgende:

[..]

Omdat jullie op mij overkomen alsof ik alles fout doe en jullie het wel allemaal weten :Y

Ik vind het jammer dat ik niks hoor als ik goede lijstjes post en meteen een bak kritiek als ik een mindere post :)
Dan lees je echt te gefilterd. Ik zie echt wel positieve feedback op je lijstjes terug.
  Moderator zaterdag 17 november 2012 @ 20:56:00 #298
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_119323936
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 20:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Nieuw lijstje wegens te lang geslapen en gehakt in de koelkast die 1 dag over de datum is:
O: cheesecake, koffie verkeerd
T: 2 mandarijnen, banaan
L: 2 boterhammen met corned beef, glas yomild

Lijstje:

O: banaan en koffie verkeerd (jaja, ik ontbijt slecht, komt ooit wel :P)
T: 2 mandarijnen
L: 4 boterhammen met corned beef, glas karnemelk
T: 2 mandarijnen, noodles met kip, 2 mandarijnen
D: Tartaartje, aardappeltjes, worteltjes en doperwten
B: Sportschool: 10 km gefietst, 2 km geroeid, 10 minuten loopband en gezwommen
T: banaan, 2 mandarijnen en een koffie verkeerd

Lijstje:
O: banaan, koffie verkeerd
T: mandarijn, 6 cherry tomaatjes
L: kibbeling, glas karnemelk
T: mandarijn, koffie verkeerd, paar plakjes kaas
D: zuurkool met spekjes en worst :9
T: zelfgemaakte cheesecake

Heel weinig groente, weinig vezels, veel koohydraten, teveel verzadigde vetten (kaas, spekjes en worst)

Maar dramatisch wil ik het nou ook niet noemen :N Je eet iig wel lekker :D
Ik denk vooral: meer zuivel, meer fruit, minder brood, nauwelijks nog cola, oftewel vooruitgang *O* Dat is toch ook belangrijk?
  Moderator zaterdag 17 november 2012 @ 20:57:06 #299
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_119323974
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2012 20:55 schreef An24 het volgende:

[..]

Dan lees je echt te gefilterd. Ik zie echt wel positieve feedback op je lijstjes terug.
Af en toe wel gelukkig maar vaak zat ook niet, en dat zie ik ook als positief :) maar na 1 slecht lijstje me laten vallen snap ik echt niet :?
  zaterdag 17 november 2012 @ 20:57:12 #300
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_119323976
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2012 20:56 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik denk vooral: meer zuivel, meer fruit, minder brood, nauwelijks nog cola, oftewel vooruitgang *O* Dat is toch ook belangrijk?
Absoluut!
  zaterdag 17 november 2012 @ 20:57:22 #301
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_119323989
dus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')