Ongezoute cashewnoten (naja... zijn peulvruchten, maar goed) en pistachenoten.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:58 schreef the85mc het volgende:
[..]
Wat voor noten zijn dat dan? Ongebrand en ongezouten? Die heb ik nog niet zo goedkoop gezien..
Mijn theorie is dat alles waar eiwitten inzitten, zitten ook veel vetten. Alleen van het idee vetten eten krijg ik schuldgevoelens, dus gooi ik het op eiwitten.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:59 schreef V1z0R het volgende:
Maar je bent dierlijke eiwitten nodigEssentiële eiwitten...
niet doen! Je verpest je hele hormoonhuishouding wanneer je vetten gaat skippen, skip die suikers!
Mijn kennis over voeding is niet heel erg groot, geef ik eerlijk toe.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:10 schreef V1z0R het volgende:
Jij hebt het niet helemaal goed in je hoofd of wel ?
Zou dan toch voorstellen om dat een beetje op een rijtje te brengen
Dat niet, doelde meer op algehele stabiliteit. Ben zelf 'fucked up', jij komt beetje instabiel op mij over.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mijn kennis over voeding is niet heel erg groot, geef ik eerlijk toe.
Maar kotsje die bedoelt het niet verkeerdquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
V1z, zit er nou alweer iemand een topic te openen terwijl jij m dicht gooide?
Mijn voeten doen trouwens pijn. Van het lopen.
Lijstje:
O koffie melk broodje ham kaas
L wortelsoep, helft van een salade met tonijn
T warme choco en chococroissant
D paar stukjes vlees, wat frietjes en wat salade
B heel erg veel wandelen. En nu dus,zere voeten.
Fijn dat het leuk was! Coco heeft een Saar gelegd...quote:Op vrijdag 16 november 2012 06:00 schreef sigme het volgende:
Mogge!
In Noorwegen was het winter. Mooi, wit en fris.
Heb 1 topic teruggelezen, zo te zien heeft Cocotrimonium haar ei gelegd?Gratuliere! Wat is het geworden?
Heb ik verder nog belangrijke zaken gemist?
o.O Sorry! Ik had alleen een reactie getypt en die paste niet meer. En toen zei mijn PC dat ik doet kon doen, dus dat deed ikquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
V1z, zit er nou alweer iemand een topic te openen terwijl jij m dicht gooide?
Klopt, olijven zijn primaquote:Op vrijdag 16 november 2012 08:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Experiment van vandaag: Olijven
Had ergens gelezen naar rondklikken dat die gezond en vet zouden zijn?
Ja! En pijnboompitjes, pompoenpitten, kokosmelk, geraspte kokos, lijnzaadolie, etcquote:Op vrijdag 16 november 2012 08:47 schreef Perruche het volgende:
Cots, wat ook kan, kokosolie (als vervanger van boter op brood) en avocado's! Supergezond
Van die hennepzaden voor over je muesliquote:Op vrijdag 16 november 2012 08:49 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja! En pijnboompitjes, pompoenpitten, kokosmelk, geraspte kokos, lijnzaadolie, etc
Met een broodmes en wat bloedquote:Op vrijdag 16 november 2012 08:52 schreef Perruche het volgende:
Kastanjepuree? Hoe maak je dat?4 allisson boterhammen 350 kcal!
Li en HPKW op vacantione!quote:Op vrijdag 16 november 2012 06:00 schreef sigme het volgende:
Mogge!
In Noorwegen was het winter. Mooi, wit en fris.
Heb 1 topic teruggelezen, zo te zien heeft Cocotrimonium haar ei gelegd?Gratuliere! Wat is het geworden?
Heb ik verder nog belangrijke zaken gemist?
250 gram kastanjes poffen in de oven en als ze klaar zijn pellen en bij 400 gram aardappels gooien.quote:Op vrijdag 16 november 2012 08:52 schreef Perruche het volgende:
Kastanjepuree? Hoe maak je dat?4 allisson boterhammen 350 kcal!
Ja ik las vanmorgen over van die organisaties waar je haar kan doneren voor mensen met kanker die een pruik nodig hebben. Ik wil al best lang m'n haar een keer kort, dat lijkt me een goede redenquote:Op vrijdag 16 november 2012 08:53 schreef _aurum_ het volgende:
en ik heb zin in een haar make over. Wil misschien een pony laten knippen
/doeeenswild
Ok, wat een rotwerkquote:Op vrijdag 16 november 2012 08:54 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
250 gram kastanjes poffen in de oven en als ze klaar zijn pellen en bij 400 gram aardappels gooien.
Beetje melk/boter erbij en evt. zout en peper en stampen alsof je leven er vanaf hangt
Erg lekker
Bij mijn rijstsalade zat zeker 300 gram tomatten in en een half rood uitje
Nou ik weet niet wat jij met die krengen doet maar ik ben 5 minuten bezig er 1 van al z'n vliesjes te ontdoen!quote:
Jah, maar dat is het niet allemaal, zegt mijn broek.quote:
Oh dat is zo suf! Weer naar huisquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:50 schreef Chicolate het volgende:
Wijze les: pak je tas een avond tevoren al in. Nu ben ik op de uni en mijn laptop niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:56 schreef Perruche het volgende:
[..]
Oh dat is zo suf! Weer naar huis.
MwheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Nee ik ga lekker op een vervelende slome pc werken, ik zou al 2 uur kwijt zijn als ik zonder vertraging heen en weer naar huis ga
. Mis vooral mn eigen muziek (en oordopjes met een langer snoer).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Huh? Il kan wel jillian doen, of een half uur.crosstraineren. Ben eigenlijk wel benieuwd naarmn gewicht.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Dan doe je even 20 burpees, heb je ook een workout gehad.
Daarna nog even 30 walking lunges en wat crunches en pushups en je ben binnen 10 minuten klaar.
Voor je uit elkaar valt ingrijpen ipv achteraf?quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:06 schreef ChildoftheStars het volgende: Als ik weer zere gewrichten in mijn handen krijg en moe word weet ik dat het tijd is voor vis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |