Ongezoute cashewnoten (naja... zijn peulvruchten, maar goed) en pistachenoten.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:58 schreef the85mc het volgende:
[..]
Wat voor noten zijn dat dan? Ongebrand en ongezouten? Die heb ik nog niet zo goedkoop gezien..
Mijn theorie is dat alles waar eiwitten inzitten, zitten ook veel vetten. Alleen van het idee vetten eten krijg ik schuldgevoelens, dus gooi ik het op eiwitten.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:59 schreef V1z0R het volgende:
Maar je bent dierlijke eiwitten nodigEssentiële eiwitten...
niet doen! Je verpest je hele hormoonhuishouding wanneer je vetten gaat skippen, skip die suikers!
Mijn kennis over voeding is niet heel erg groot, geef ik eerlijk toe.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:10 schreef V1z0R het volgende:
Jij hebt het niet helemaal goed in je hoofd of wel ?
Zou dan toch voorstellen om dat een beetje op een rijtje te brengen
Dat niet, doelde meer op algehele stabiliteit. Ben zelf 'fucked up', jij komt beetje instabiel op mij over.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mijn kennis over voeding is niet heel erg groot, geef ik eerlijk toe.
Maar kotsje die bedoelt het niet verkeerdquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
V1z, zit er nou alweer iemand een topic te openen terwijl jij m dicht gooide?
Mijn voeten doen trouwens pijn. Van het lopen.
Lijstje:
O koffie melk broodje ham kaas
L wortelsoep, helft van een salade met tonijn
T warme choco en chococroissant
D paar stukjes vlees, wat frietjes en wat salade
B heel erg veel wandelen. En nu dus,zere voeten.
Fijn dat het leuk was! Coco heeft een Saar gelegd...quote:Op vrijdag 16 november 2012 06:00 schreef sigme het volgende:
Mogge!
In Noorwegen was het winter. Mooi, wit en fris.
Heb 1 topic teruggelezen, zo te zien heeft Cocotrimonium haar ei gelegd?Gratuliere! Wat is het geworden?
Heb ik verder nog belangrijke zaken gemist?
o.O Sorry! Ik had alleen een reactie getypt en die paste niet meer. En toen zei mijn PC dat ik doet kon doen, dus dat deed ikquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
V1z, zit er nou alweer iemand een topic te openen terwijl jij m dicht gooide?
Klopt, olijven zijn primaquote:Op vrijdag 16 november 2012 08:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Experiment van vandaag: Olijven
Had ergens gelezen naar rondklikken dat die gezond en vet zouden zijn?
Ja! En pijnboompitjes, pompoenpitten, kokosmelk, geraspte kokos, lijnzaadolie, etcquote:Op vrijdag 16 november 2012 08:47 schreef Perruche het volgende:
Cots, wat ook kan, kokosolie (als vervanger van boter op brood) en avocado's! Supergezond
Van die hennepzaden voor over je muesliquote:Op vrijdag 16 november 2012 08:49 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja! En pijnboompitjes, pompoenpitten, kokosmelk, geraspte kokos, lijnzaadolie, etc
Met een broodmes en wat bloedquote:Op vrijdag 16 november 2012 08:52 schreef Perruche het volgende:
Kastanjepuree? Hoe maak je dat?4 allisson boterhammen 350 kcal!
Li en HPKW op vacantione!quote:Op vrijdag 16 november 2012 06:00 schreef sigme het volgende:
Mogge!
In Noorwegen was het winter. Mooi, wit en fris.
Heb 1 topic teruggelezen, zo te zien heeft Cocotrimonium haar ei gelegd?Gratuliere! Wat is het geworden?
Heb ik verder nog belangrijke zaken gemist?
250 gram kastanjes poffen in de oven en als ze klaar zijn pellen en bij 400 gram aardappels gooien.quote:Op vrijdag 16 november 2012 08:52 schreef Perruche het volgende:
Kastanjepuree? Hoe maak je dat?4 allisson boterhammen 350 kcal!
Ja ik las vanmorgen over van die organisaties waar je haar kan doneren voor mensen met kanker die een pruik nodig hebben. Ik wil al best lang m'n haar een keer kort, dat lijkt me een goede redenquote:Op vrijdag 16 november 2012 08:53 schreef _aurum_ het volgende:
en ik heb zin in een haar make over. Wil misschien een pony laten knippen
/doeeenswild
Ok, wat een rotwerkquote:Op vrijdag 16 november 2012 08:54 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
250 gram kastanjes poffen in de oven en als ze klaar zijn pellen en bij 400 gram aardappels gooien.
Beetje melk/boter erbij en evt. zout en peper en stampen alsof je leven er vanaf hangt
Erg lekker
Bij mijn rijstsalade zat zeker 300 gram tomatten in en een half rood uitje
Nou ik weet niet wat jij met die krengen doet maar ik ben 5 minuten bezig er 1 van al z'n vliesjes te ontdoen!quote:
Jah, maar dat is het niet allemaal, zegt mijn broek.quote:
Oh dat is zo suf! Weer naar huisquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:50 schreef Chicolate het volgende:
Wijze les: pak je tas een avond tevoren al in. Nu ben ik op de uni en mijn laptop niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:56 schreef Perruche het volgende:
[..]
Oh dat is zo suf! Weer naar huis.
MwheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Nee ik ga lekker op een vervelende slome pc werken, ik zou al 2 uur kwijt zijn als ik zonder vertraging heen en weer naar huis ga
. Mis vooral mn eigen muziek (en oordopjes met een langer snoer).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Huh? Il kan wel jillian doen, of een half uur.crosstraineren. Ben eigenlijk wel benieuwd naarmn gewicht.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Dan doe je even 20 burpees, heb je ook een workout gehad.
Daarna nog even 30 walking lunges en wat crunches en pushups en je ben binnen 10 minuten klaar.
Voor je uit elkaar valt ingrijpen ipv achteraf?quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:06 schreef ChildoftheStars het volgende: Als ik weer zere gewrichten in mijn handen krijg en moe word weet ik dat het tijd is voor vis.
Voor visolie pillen zijn ook vissen geslacht hoor, jij boomknuffelaarquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:30 schreef Nallie het volgende:
Visolie is een pil!
Ik was echt ongelukkig toen ik veganistisch at
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat had ik met lowcarbquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:30 schreef Nallie het volgende:
Visolie is een pil!
quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:32 schreef Perruche het volgende:
[..]
Voor visolie pillen zijn ook vissen geslacht hoor, jij boomknuffelaar
Toen gebruikte ik ook geen visolie!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Be someone that makes you happy
Maar mijn verbazing kwam van CS die geen dierlijke producten wenst te nemen maar wel over visolie begint.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:33 schreef Nallie het volgende:
[..]
Toen gebruikte ik ook geen visolie!!
Aaaah zo, ja t is vrijdag he.. mn hersens zijn moe enzo.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:34 schreef Perruche het volgende:
[..]
Maar mijn verbazing kwam van CS die geen dierlijke producten wenst te nemen maar wel over visolie begint.
jillian!quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
Lang geslapen, nu kan ik niet meer sporten
waarom at je veganistisch dan?quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:30 schreef Nallie het volgende:
Visolie is een pil!
Ja toen met die buik issues enzo, was t een experiment. Maar toen mocht ik ook geen noten en volkoren dingen. Dan is eten echt niet meer leukquote:
Misschien een domme vraag, maar waarom mag je als veganist geen noten?quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:40 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja toen met die buik issues enzo, was t een experiment. Maar toen mocht ik ook geen noten en volkoren dingen. Dan is eten echt niet meer leukEn de klachten gingen niet weg, dus toen ben ik er na 12 weken mee gestopt.
Maar t waren geen leuke 12 weken en ik was ook echt niet leuk toen
Dat klinkt als ik die met een dietist moest uitvinden waar ze niet tegen kon. Wekenlang alleen maar 'veilige' middelen eten. Om er uiteindelijk achter te komen dat ik afhankelijk van stress overal op kan reagerenquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:40 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja toen met die buik issues enzo, was t een experiment. Maar toen mocht ik ook geen noten en volkoren dingen. Dan is eten echt niet meer leukEn de klachten gingen niet weg, dus toen ben ik er na 12 weken mee gestopt.
Staat los van veganisme volgens mij? Zal eerder met buik issues te maken hebben gehad. Althans, zo lees ik het.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:44 schreef An24 het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag, maar waarom mag je als veganist geen noten?
Oh nee dat mag wel, maar ik mocht dat toen niet omdat mn darmen over de zeik waren en noten zijn wat zwaarder voor je darmen om te verteren! Dus naast geen dierlijke producten, mocht ik ook geen zwaar verteerbare dingen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:44 schreef An24 het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag, maar waarom mag je als veganist geen noten?
ah ok! Ik herken dat wel van vroeger toen ik ging lijnen en dan strak sommige dingen niet mogen eten...daar werd mijn humeur niet beter opquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:40 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ah, okay. Ja, daar zou ik ook ongelukkig van wordenquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:45 schreef Nallie het volgende:
[..]
Oh nee dat mag wel, maar ik mocht dat toen niet omdat mn darmen over de zeik waren en noten zijn wat zwaarder voor je darmen om te verteren! Dus naast geen dierlijke producten, mocht ik ook geen zwaar verteerbare dingen.
QFTquote:
Ik ben een vegatariër, maar eet zo min mogelijk dierlijke producten in het algemeen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:26 schreef Perruche het volgende:
CS, je moeder is veganist maar jij eet geen dierlijke producten? Of ben jij ook veganist? En waarom zou je wil visolie nemen, en geen vis?zoveel vragen!
Je hebt toch een eetstoornis gehad Cots? Ik heb wel vaker gezien bij mensen dat hun hele spijsvertering verstoord raakten en simpelweg moesten wennen aan bepaalde voedingsstoffen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is de keus zere gewrichten of buikpijn. Als ik vis eet zit ik wel direct een dag met buikkrampen en diarree. Daarom wil ik op zich wel kijken of visolie wel werkt voor mij, omdat de dosis dan veel kleiner is.
In theorie wil ik wel gaan proberen om eens per week vis te gaan eten, want het is beiden een beetje vervelend (en misschien raakt mijn lijf er dan ook aangewend)
Misschien eerst tussenweg proberen? Een forel wordt gezien als half vet visjequote:Op vrijdag 16 november 2012 12:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Witvis gaat meestal wel redelijk goed
Issie lekker O:) ?quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:12 schreef An24 het volgende:
[..]
Misschien eerst tussenweg proberen? Een forel wordt gezien als half vet visje
Hij is vooral vrij neutraal voor een vis. Ik stop hem altijd vol met verse kruiden of ik laat hem zwemmen in tomatensaus en dan in de oven. De structuur is heerlijk zachtquote:
Sterk argumentquote:
Vervelend lijkt me dat, hopelijk is er op een simpele manier iets aan te doen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:32 schreef conleche het volgende:
Zucht. Ik begin maar weer eens aan de lowcarb want ik groei dicht en ik héb me toch een trek de hele dag. Ik ben echt zoooooo jaloers op mensen die alleen aan eten denken rond etenstijd. Wat moet het leven dan makkelijk zijn.
Verder een afspraak gemaakt met de huisarts om bloed te laten prikken, wegens energiepeil van onder zeeniveau sinds een paar maanden. Ben benieuwd.
Amsterdam Court is klein, maar netjes en centraal gelegen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:49 schreef _aurum_ het volgende:
wie waren er nou ook alweer naar New York geweest? Hebben jullie nog aanraders voor hotels?
Ik!! Via Airbnb geboekt. 25 euro per nacht pp.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:49 schreef _aurum_ het volgende:
wie waren er nou ook alweer naar New York geweest? Hebben jullie nog aanraders voor hotels?
Ik heb nog wel wat leuke boeken vanuit m'n studie, kan ook heel leuk zijn om je er in te verdiepen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mijn kennis over voeding is niet heel erg groot, geef ik eerlijk toe.
Maar mijn mentale gezondheid is prima hoor
quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:51 schreef Chicolate het volgende:
Ik hoop toch zo dat ik zometeen niet keihard ga schelden tegen een onschuldige voorbijganger. Frustraties ten top, ik zit te trillen en kan het even bij niemand kwijt. Hier ook niet vanwege herkenbaar, hou het erop dat ik iets organiseer op een externe locatie en we zo hard mogelijk uitgezogen en tegengewerkt worden door de host, wat duizenden euro's kost. *insert harde vloek* Waarom kan iedereen niet gewoon lief doen en een béétje meewerken
.
Kun je dat niet uitleggen?quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
(OMG... ik echt keihard hopen dat ik niet bij een bepaald persoon in een samenwerkgroepje komt. Besluit mijn SLB'er dat die persoon zich goed aan mij kan optrekken en dus bij mij in het groepje moest. Optrekken... jajahaha, meeliften zal ze bedoelen)
Zeg dat tegen je SLB'er? Voorkomen dat het weer gebeurt enzo.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
(OMG... ik echt keihard hopen dat ik niet bij een bepaald persoon in een samenwerkgroepje komt. Besluit mijn SLB'er dat die persoon zich goed aan mij kan optrekken en dus bij mij in het groepje moest. Optrekken... jajahaha, meeliften zal ze bedoelen)
Vanaf het begin een colofon maken, dat duidelijk is wie wat heeft gedaan. Heb hekel aan meelifters, dit werkte vrij effectief.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Afspraken maken met die persoon. Zeg precies wat je van de persoon verwacht, hoe je wilt communiceren etc. Als hij/ zij zich er niet aan houdt, heb je voldoende materiaal om naar je SLB'er te stappen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Aan mijn SLB'er? O... ik wacht eerst eventjes af hoe het gaat, maar anders stap ik zeker op haar af. Al weet ze wel dat ik wat moeite met die knul heb (gezien hij me soms midden in de nacht belt o.i.d. omdat hij zijn huiswerk voor de volgende dag nog moet maken en wilt dat ik hem help. En 's nachts moet ik mijn telefoon wel aan hebben omdat mijn schoonzusje nu heel erg ziek is) en ik heb het ook al meerdere malen aan hem aangegeven dat ik zijn gedrag onprettig vind (ik wil best helpen, maar dan moet je het op tijd vragen en niet de nacht voor de inleverdatum), maar dat negeert hij gewoon straal. Dus als we dit blok alle projecten samen moeten doen wordt het nog feestquote:
Dat ga ik zeker doen, maar dat doe ik sowieso met elk groepjequote:Op vrijdag 16 november 2012 14:23 schreef An24 het volgende:
[..]
Afspraken maken met die persoon. Zeg precies wat je van de persoon verwacht, hoe je wilt communiceren etc. Als hij/ zij zich er niet aan houdt, heb je voldoende materiaal om naar je SLB'er te stappen.
Zwaardvis vind ik best lekker ja. Het is vrij stevig, bijna vlezige structuur.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:35 schreef Goodbye het volgende:
Wie heeft hier wel eens zwaardvis gegeten? Is dat een beetje een lekkere vis?
Koopje. Wij waren ¤ 130 voor 4 personen per nacht kwijt op Long Island. (1 halte van Manhattan). Hadden we wel een suitequote:Op vrijdag 16 november 2012 14:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik!! Via Airbnb geboekt. 25 euro per nacht pp.In Nolita, dus prima buurt. Had er wel geluk mee, maar je kan echt voor veel minder geld dan voor een hotelkamer prima deals vinden.
wat vervelend.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Aan mijn SLB'er? O... ik wacht eerst eventjes af hoe het gaat, maar anders stap ik zeker op haar af. Al weet ze wel dat ik wat moeite met die knul heb (gezien hij me soms midden in de nacht belt o.i.d. omdat hij zijn huiswerk voor de volgende dag nog moet maken en wilt dat ik hem help. En 's nachts moet ik mijn telefoon wel aan hebben omdat mijn schoonzusje nu heel erg ziek is) en ik heb het ook al meerdere malen aan hem aangegeven dat ik zijn gedrag onprettig vind (ik wil best helpen, maar dan moet je het op tijd vragen en niet de nacht voor de inleverdatum), maar dat negeert hij gewoon straal. Dus als we dit blok alle projecten samen moeten doen wordt het nog feesto... ja en het vorige groepje van hem was ook al niet blij met hem.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:51 schreef Chicolate het volgende:
Ik hoop toch zo dat ik zometeen niet keihard ga schelden tegen een onschuldige voorbijganger. Frustraties ten top, ik zit te trillen en kan het even bij niemand kwijt. Hier ook niet vanwege herkenbaar, hou het erop dat ik iets organiseer op een externe locatie en we zo hard mogelijk uitgezogen en tegengewerkt worden door de host, wat duizenden euro's kost. *insert harde vloek* Waarom kan iedereen niet gewoon lief doen en een béétje meewerken
.
Ik heb een vijf euro mobieltjes, dus ik vrees dat dat er niet in zitquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:32 schreef Probability het volgende:
[..]
wat vervelend.
je kan trouwens instellen dat je telefoon alleen voor bepaalde nummers afgaat. en zeggen dat het ronduit asociaal is wat hij doet.
Zelfs die van mij uit het jaar 0 kan het!quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb een vijf euro mobieltjes, dus ik vrees dat dat er niet in zit
quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:46 schreef _aurum_ het volgende:
Hmmz, ik zit echt met een first world problem
Ik heb in februari mijn snoepreisje en daarna wil ik er nog een week vakantie aan vastplakken, ga ik naar Miami of naar New York. Snoepreisje is in een resort in een warme en zonnige lokatie.
Dan heb ik mijn vakantieprobleem ook gelijk opgelost
Beetje als een tonijnsteak, die structuur? Denk dat ik dat maar eens probeer dan!quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Zwaardvis vind ik best lekker ja. Het is vrij stevig, bijna vlezige structuur.
Hmmmm, nou ja, tonijn eet je vaak halfrauw en als het dan doorbakken is, is het wat droog en dat heb je bij een witte stevige vis minder. Probeer maar!quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Beetje als een tonijnsteak, die structuur? Denk dat ik dat maar eens probeer dan!
Ja, dat droge is vies idd! Ik ga het gewoon proberen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Hmmmm, nou ja, tonijn eet je vaak halfrauw en als het dan doorbakken is, is het wat droog en dat heb je bij een witte stevige vis minder. Probeer maar!
Ja ik lag vanochtend in bed. En ik dacht: hmmmm. low carb..........hmm.......maandag maar weer beginnen. En toen: Fuck it, troela. Altijd dat uitstellen, je begint gewoon nu.quote:
Oh dat was 2 dagen geleden al hoor! Moest er aan denken bij het horen bij 'salade met groente en fruit'. Omnomnom. Verder is vandaag inderdaad niet mijn dag, gelukkig heb ik vanavond een potentieel heel gezellige verjaardagquote:
Dan zul je inmiddels wel weten waarom het zo is lijkt mijquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach... dat vraag ik me dagelijks af
Ik heb zo mijn hypothesesquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:43 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Dan zul je inmiddels wel weten waarom het zo is lijkt mij
Hoiquote:
Helaas wel. Ik praat er veel over, maar doen ho meestal maar.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Co, doe jij wel eens niet aan Lowcarb?
4 boterhammen met wat??quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:13 schreef MaJo het volgende:
groot nieuws: ik heb ontbeten vandaag
![]()
Lijstje:
O: twee boterhammen met kipfilet, kopje koffie verkeerd
T: mandarijn, appel
L: 4 boterhammen, glas karnemelk
T: moorkop, chocomelk
D: spaghetti bolognese
Vanavond stappen met vriendinnen dus er komen nog wel een paar wijntjes bij
Wat lomp dat ik dat vergeten ben te zeggenquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:18 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
4 boterhammen met wat??
Moorkop en chocomelk en spaghetti... heel veel carbs en suikers, beetje te veel.
Gelukkig wel veel groente
Lees ik over de groenten heen dan?quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat lomp dat ik dat vergeten ben te zeggen4 boterhammen met worst
De moorkop had mijn collega gehaald omdat haar dochtertje jarig was, was dus niet geplandmaar wel groenten en fruit ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |