Bull shitquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:46 schreef havanagila het volgende:
Jawel, want joden, Dat er illegale nederzettingen zijn en landjepik wordt gespeeld is slechts bijzaak, de bottom line is de diepe intense haat richting jodendom/het westen.
Nee totaal niet. Ze zouden eigenlijk bloemetjes moeten schieten op de illegale nederzettingen en de bezetters en onderdrukkers.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:38 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dus er is geen enkele reden om raketten te schieten.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:54 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee totaal niet. Ze zouden eigenlijk bloemetjes moeten schieten op de illegale nederzettingen en de bezetters en onderdrukkers.
Wat zeg ik, ze kunnen beter hun biezen pakken en hun land gewoon zonder slag of stoot aan de vijand geven.
Wat ik erg vind is dat het nodig is. Ik zie tal van Palestijnen die willen werken en naar hun familie aan de andere kant van de grens maar je weet tegelijkertijd ook dat er onder die Palestijnen, man vrouw en zelfs kinderen, wapens bommen en terroristen zitten. Het probleem is die angst, het probleem is het continue wederzijdse gevaar, Israel dreigt af te glijden als het niet oplet naar een militaire staat, het leven is daar zo ontzettend veel harder geworden.quote:
Als ze dat eerste doen heeft Israel ook geen enkele reden om Gaza te bombarderen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:54 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee totaal niet. Ze zouden eigenlijk bloemetjes moeten schieten op de illegale nederzettingen en de bezetters en onderdrukkers.
Wat zeg ik, ze kunnen beter hun biezen pakken en hun land gewoon zonder slag of stoot aan de vijand geven.
quote:Since the onset of Operation Pillar of Defense, the IDF has attacked 500 terror targets in the Gaza Strip. Most are medium to long-range rocket-launching facilities. The Air Force has attacked 40 targets in the past two hours and the Navy attacked three terror targets in the past hour.
The Iron Dome rocket interception system fired 185 launches, 86 on Friday. About 335 rockets have fallen in Israel, 36 on Friday. (Yoav Zitun)
Ik had ook al geen vermogen tot het formuleren van een tegenargument van jou verwacht. Maar ja, ik wilde je toch even de kans geven om te laten zien of je inhoud had. Je antwoord is helder.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:37 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Sorry, maar iemand die een kontverhaal als dit:
[..]
ophangt, kan ik echt niet serieus nemen.
quote:Defense Minister Ehud Barak gave the green light to the IDF to extend the recruitment of reserve forces, in addition to the forces already approved earlier. (Yoav Zitun)
Juist, ze spelen slachtoffer en gebruiken kinderen als schild, de lafbekken.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:34 schreef Hathor het volgende:
Het is Israel niet kwalijk te nemen, want Hamas verschuilt zich juist achter haar burgers, waarmee ze ze bewust in direct gevaar brengen.
Ach ja en de vele onschuldigen zijn maar collateral damage he?quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:45 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Juist, ze spelen slachtoffer en gebruiken kinderen als schild, de lafbekken.
Van de week was er nog een stuk online waaruit bleek dat die palestijnen wachten tot de camera draait en dan hun kind tegen soldaten aanduwen om te provoceren. Zo'n Palestijns kutje van 6 ofzo die net zolang wachtte tot de camera draaide om vervolgens tegen een soldaat net te doen of ze zou slaan. Natuurlijk hopende dat de soldaat in een reactie zelf iets zou doen waarna de beelden 'van die foute militair die kinderen slaat' de wereld over te sturen.
Helaas, een dikke backfire waardoor het zuigende hypocriete gedrag van de palestijntjes weer direct bevestigd werd.
Ik hoop dat Israel even goed laat zien, dus niet net als afgelopen jaren links of rechts een raketje, hoe je parasieten van de kaart veegt. Geef ze gewoon geen kans meer om te reageren.
Klopt, mochten ze het er niet mee eens zijn....hadden ze daar aan moeten denken voordat ze raketten op een stad afvuurden. Daarmee geven ze (palestijnen) reeds zelf aan dat het hen ook geen fuck uitmaakt. Kortom, helaas koosjerepindakaas.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:54 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ach ja en de vele onschuldigen zijn maar collateral damage he?
Nee, een gevolg van de lafheid van Hamas die zich tussen de bevolking verschuilt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:54 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ach ja en de vele onschuldigen zijn maar collateral damage he?
Net zo erg, maar wat gaat dit oplossen? Er worden zeker Hamas mannetjes opgeblazen met een raket op hun dak, maar wat maakt dat uit? Hamas en verwanten groepen overleven het toch wel en die raketten komen Gaza toch wel binnen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:56 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nee, een gevolg van de lafheid van Hamas die zich tussen de bevolking verschuilt.
Wat is jouw mening dat Hamas zich richt op het doden van Isralische burgers en het leger van Isral zich richt op het uitschakelen van bijvoorbeeld lanceerinstallaties in Gaza?
Isral is nog altijd de bezetter. Hoe jij het wendt of keert, zij zijn per definitie fout.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:45 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Juist, ze spelen slachtoffer en gebruiken kinderen als schild, de lafbekken.
Van de week was er nog een stuk online waaruit bleek dat die palestijnen wachten tot de camera draait en dan hun kind tegen soldaten aanduwen om te provoceren. Zo'n Palestijns kutje van 6 ofzo die net zolang wachtte tot de camera draaide om vervolgens tegen een soldaat net te doen of ze zou slaan. Natuurlijk hopende dat de soldaat in een reactie zelf iets zou doen waarna de beelden 'van die foute militair die kinderen slaat' de wereld over te sturen.
Helaas, een dikke backfire waardoor het zuigende hypocriete gedrag van de palestijntjes weer direct bevestigd werd.
Ik hoop dat Israel even goed laat zien, dus niet net als afgelopen jaren links of rechts een raketje, hoe je parasieten van de kaart veegt. Geef ze gewoon geen kans meer om te reageren.
Denk jij dat mensen uit lol raketten op iemand afschieten? Goh...waarom zou Hamas nou raketten op Isral afvuren? Goh waarom zou dat nou gebeuren?quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:03 schreef DeParo het volgende:
[..]
Als ze dat eerste doen heeft Israel ook geen enkele reden om Gaza te bombarderen.
Wat betreft het tweede, helemaal niet nodig, raar.
Was dat gisteren ook niet op het nieuws?quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:07 schreef YazooW het volgende:
Hamas claimt een F16 uit de lucht te hebben geschoten boven Gaza, aldus het Iraanse PressTV
Omdat Hamas vindt dat Joden een ander geloof hebben en niet morgen wonen in Isral en daarom dood moeten.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:10 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
Denk jij dat mensen uit lol raketten op iemand afschieten? Goh...waarom zou Hamas nou raketten op Isral afvuren? Goh waarom zou dat nou gebeuren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |