Jaquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:02 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Met de andere zijde bedoel je Palestijnse gezinnen die niks met terroristen te maken hebben maar gewoon normaal aan landbouw willen doen en leven daar?

Allemaal zionistische sites?quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:07 schreef deVerdeler het volgende:
http://pastebin.com/Ms4nJSZx
Hier zie je alle websites die tot nu toe zijn gehacked door Anonymous.

Omdat Amerika sinds het ontstaan van Israël, Israël onvoorwaardelijk heeft gesteund.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:14 schreef downgrade het volgende:
[..]
goede gedachte
omdat niemand het weet!!
wordt alles gestuurd of niet, is het een vooropgezette strategie, lees wel dat Obama toestemming heeft gegeven voor deze actie waarom?

Ja, dat is ook de reden dat ik mezelf tegen de huidige vorm van zionisme keer, omdat je met jezelf vestigen in Israël en dus ook een nederzetting bouwen daar het probleem in stand houdt. Als het leeg land was was er geen probleem, maar hier is wel een probleem.quote:

Geen idee. Ik bezoek geen Israëlische sites op een doorgaande dag. Echter nu ook Anonymous er zich mee gaat bemoeien en de kant kiest van de Palestijnen, dan weet je eigenlijk al wie de echte boosdoeners zijn.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:11 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Allemaal zionistische sites?

Ik ben van plan in de toekomst nog Arabisch en Hebreeuws te leren... dan kan ik hoop ik die Israëlische sites ook in hun eigen taal lezen en kijken wat ze nou echt allemaal schrijven.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:13 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
Geen idee. Ik bezoek geen Israëlische sites op een doorgaande dag. Echter nu ook Anonymous er zich mee gaat bemoeien en de kant kiest van de Palestijnen, dan weet je eigenlijk al wie de echte boosdoeners zijn.

Inderdaad, de eigenrechters van Anonymous hebben de waarheid in pacht, gelukkigquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:13 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
Geen idee. Ik bezoek geen Israëlische sites op een doorgaande dag. Echter nu ook Anonymous er zich mee gaat bemoeien en de kant kiest van de Palestijnen, dan weet je eigenlijk al wie de echte boosdoeners zijn.

Aangezien Israël gesteund wordt door de VS en bankiers etc., met als een van de redenen een makkelijkere toegang tot grondstoffen in het midden-oosten, is het logisch dat ze zich ook tegen Israël keren wat door bankiers wordt gesteund.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:15 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Inderdaad, de eigenrechters van Anonymous hebben de waarheid in pacht, gelukkig

Wat verwacht je dan? De zogenaamd gehackte site zijn allemaal particuliere sites. Die gaan vast niet over het conflict.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:14 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Ik ben van plan in de toekomst nog Arabisch en Hebreeuws te leren... dan kan ik hoop ik die Israëlische sites ook in hun eigen taal lezen en kijken wat ze nou echt allemaal schrijven.
Het is alleen jammer dat het zo moeilijk te leren is en omdat ik geen moslim of jood ben ben ik er ook niet mee opgegroeid.

Nee, gewoon normale Israëlische sites.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:16 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan? De zogenaamd gehackte site zijn allemaal particuliere sites. Die gaan vast niet over het conflict.

Oh, ik snap prima waarom ze zich tegen Israël keren, ze laten zich zoals altijd keurig kennen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:16 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Aangezien Israël gesteund wordt door de VS en bankiers etc., met als een van de redenen een makkelijkere toegang tot grondstoffen in het midden-oosten, is het logisch dat ze zich ook tegen Israël keren wat door bankiers wordt gesteund.

Nu ben ik het met anonymous eens dat de onderdrukking van onschuldige Palestijnse burgers moet stoppen, alleen weet ik niet of anonymous dat ook vindt wegens goede motieven of dat er meer achter zit.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:17 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Oh, ik snap prima waarom ze zich tegen Israël keren, ze laten zich zoals altijd keurig kennen.

Kwestie van geschiedenis kennen en zo objectief als mogelijk naar situaties kijkenquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:15 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Inderdaad, de eigenrechters van Anonymous hebben de waarheid in pacht, gelukkig

Geef gewoon hun land terug. Geef de Palestijnen wiens huizen zijn vernietigd door Israëlische kolonisten en bulldozers en al het leed dat hen is aangedaan een schade vergoeding. En erken hen als een staat. Dan wordt Hamas vanzelf zwakker;).quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:17 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Nu ben ik het met anonymous eens dat de onderdrukking van onschuldige Palestijnse burgers moet stoppen, alleen weet ik niet of anonymous dat ook vindt wegens goede motieven of dat er meer achter zit.

Dat vind ik ook, maar dat is simpeler gezegd dan gedaan. Ik weet dat veel individuele Israëlies tegen het beleid van Israël zijn, maar die kunnen niet tegengehouden dat Israëlies opgeroepen wordt om in het leger land in te nemen, en zolang Hamas door blijft gaan maar ook zolang Israëlies overtuigd zijn van een afkeer van de wereld tegen Joden en voor sommige andere Israëlies dat het heilig land is zal dit niet stoppen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:21 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
Geef gewoon hun land terug. Geef de Palestijnen wiens huizen zijn vernietigd door Israëlische kolonisten en bulldozers en al het leed dat hen is aangedaan een schade vergoeding. En erken hen als een staat. Dan wordt Hamas vanzelf zwakker;).

Dit ook.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:24 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Ik heb de documentaire 5 broken cameras gezien en dat is toch best wel schokkend.

Hamas stopt niet tot Israël hen geeft wat hen toebehoort.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:23 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, maar dat is simpeler gezegd dan gedaan. Ik weet dat veel individuele Israëlies tegen het beleid van Israël zijn, maar die kunnen niet tegengehouden dat Israëlies opgeroepen wordt om in het leger land in te nemen, en zolang Hamas door blijft gaan maar ook zolang Israëlies overtuigd zijn van een afkeer van de wereld tegen Joden en voor sommige andere Israëlies dat het heilig land is zal dit niet stoppen.

Vernederend. Hier in Nederland hoef je maar iets ongelukkig te formuleren en zal ze over je heen krijgen. En wij verwachten dat zij gewoon ja en amen zeggen? Belachelijk.quote:

Wantrouwen wekken is een oude tactiek, de geschiedenis geeft voldoende voorbeelden van organisaties die verzwakt werden door paranoia, vaak gevoed door "toevallig" ontdekte "bewijzen" van verraad. Ik vraag me af in welke mate computer virussen/worms als Flame, Gauss en hun opvolgers hiervoor gebruikt worden. Ze lijken me uitermate geschikt voor zowel het localiseren als het in discrediet brengen van personen. De landen met de hoogste infectiegraad zijn Iran, Libanon en Israel (meer bepaald de bezette gebieden?)quote:... Zo'n aanslag is uiteraard geen toevalstreffer: de Israëli's weten precies waar de door hen gezochte figuren zich bevinden', zegt Floor Janssen, Hamas-experte en onderzoekster aan het Nederlandse Clingendael-instituut. Daartoe is een ‘verklikkersnetwerk' van levensbelang: ‘Het is best voor te stellen dat Israël met een uitgebreid netwerk van Palestijnse informanten werkt, die tegen een financiële compensatie bereid zijn informatie te verstrekken.'
Geld verdwijnen van je rekening lijkt me niet het ergste dat je kan overkomen. Tracht als naaste medewerker van Jabaari maar eens te verklaren waarom je plots een aanzienlijk bedrag op je rekening gestort krijgt, de dag na z'n dood ...quote:designed to steal and monitor data from the clients of several Lebanese banks: Bank of Beirut, EBLF, BlomBank, ByblosBank, FransaBank and Credit Libanais. In addition, it targets users of Citibank and PayPal.
It is not known whether the operators are actually transferring funds from the victim’s bank accounts or whether they are simply monitoring finance/funding sources for specific targets.
Een IP adres geeft reeds een aanwijzing waar een pc zich bevindt. Met geluidsopnames kan je het gebied verkleinen door oppikken van omgevingsgeluid (desnoods stuur je een auto een dag lang claxonerend door alle buurten van de stad, het tijdstip waarop het geluid opgepikt wordt geeft meteen de lokatie) en met een bluetooth apparaat haal je een nauwkeurigheid van enkele meters. als ik een Hamas lid (of een Iraans kerngeleerde) was, zou ik me veiliger voelen zonder internet verbinding in de buurt.quote:sniffing the network traffic, taking screenshots, recording audio conversations, intercepting the keyboard, and so on. When Bluetooth is available and the corresponding option is turned on in the configuration block, it collects information about discoverable devices near the infected machine. Depending on the configuration, it can also turn the infected machine into a beacon, and make it discoverable via Bluetooth

http://www.moroccoworldne(...)s-mission-to-the-un/quote:Over a thousand people demonstrated on Thursday evening in front of the Permanent Mission of Israel to the United Nations in New York.

Tja NOSquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:40 schreef rudolfb het volgende:
[..]
Volgens mij begon gisteren het NOS journaal zijn bericht geving over Gaza met de mededeling dat de raketten het gevolg waren van het doden van hun militaire leider.
Lijkt mij nou niet echt een objectief beeld. Op belgie één begon het nieuws met de mededeling dat Israel de militaire leider van Hamas gedood had na dagen intensief beschoten ze zijn met raketten.
Als reactie daarop heeft Hamas weer meer raketten afgevuurd.
Dat vind ik een eerlijker verhaal.

Dus er is geen enkele reden om raketten te schieten.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:00 schreef Peunage het volgende:
[..]
Als jij je van de domme wilt houden moet je dat zelf weten. Ik hoef jou toch niet uit te leggen dat Palestijnen niet blij worden als er nóg meer Israëlische nederzettingen op Palestijns grond wordt gebouwd? Of dat nou in Gaza of de West-Bank is, dat maakt voor een Palestijn niet uit. Dat het vandaag zo makkelijk in Oost-Jeruzalem kan betekent dat het morgen of overmorgen ook in het kleine Gaza gaat gebeuren. Dus ja, ze hebben er last van.
Maar ja, ze hebben er fysiek geen 'last' van, dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |