Relevantie?quote:Op donderdag 15 november 2012 22:44 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Wist je dat er achter de PVV een grote zionistische aanhang zit? Ik vraag me soms af of sommige mensen in dit topic PVV stemmen.
'ze' willen de hele wereld!quote:Op donderdag 15 november 2012 22:51 schreef BorisDeLul het volgende:
Bestaat dat nog, zionisme? Dat heeft z'n doel toch al bereikt: de staat Israël?
Ik dacht "Greater Israel".quote:
Natuurlijk doet dat ertoe. Politieke partijen die Israël steunen hebben weer invloed op de macht van Israël.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:46 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Relevantie?
Ik weet zeker dat noch ik, noch Rakotto, enige binding heeft met zionisme of de PVV.
een beetje een kromme gedachte, ben wel eens met de stop van nieuwe nederzettingenquote:Op donderdag 15 november 2012 23:04 schreef Peunage het volgende:
Ja natuurlijk bestaat zionisme nog. Die kolonisten die in illegale gebieden zitten bijvoorbeeld, die willen alle Arabieren weg hebben. Alle gebieden die waar nu Palestijnen wonen willen ze "terug".
En sommigen gaan zo ver terug daf ze het gebied tussen de Eufraat en Nijl als 'greater Israël' zien.
Ja. Verandert dat de zaak?quote:Op donderdag 15 november 2012 23:09 schreef downgrade het volgende:
[..]
een beetje een kromme gedachte, ben wel eens met de stop van nieuwe nederzettingen
wil nog vragen, kent u het land, bent u er ooit geweest?
nee, maar ben van mening om alles in zijn juiste perspectief te zien, haat zaaien lost niets op wel dan!quote:
Ten eerste:quote:Op donderdag 15 november 2012 22:30 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Hoe!Krijg!
Je!
Het!
Je!
Bek!
Uit!
Of bedoel je "op"?
Wat zegt hij, na correctie, dan verkeerd?quote:Op donderdag 15 november 2012 22:02 schreef rakotto het volgende:
Mijn fout in de vorige topic. 750 miljoen hoort 750 duizend te zijn. Heel Gaza bestaat maar uit 1.5+ miljoen mensen.
0-14 years: 44.7% (male 343,988/female 325,856)
15-64 years: 52.7% (male 403,855/female 386,681)
Dat zijn de aantallen in Gaza, laatste telling was in 2008.
Alsof ze zich daar wat van aantrekken.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:33 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
[..]
Het lijkt mij dus niet waarschijnlijk dat Israel Gaza weer gaat bezetten. Maar niet vanwege het niet kunnen maar vanwege de Oslo akkoorden.
Het weer bezetten van de Gazastrook zou internationaal zeer slecht zijn voor Israel.
Inderdaad, er zijn blijkbaar krachten die voordeel hebben aan dit spelletje.quote:Dat neemt niet weg dat ik wel verwacht dat Israel het gebied weer intrekt. Niet om te bezetten maar om Hamas een gevoelige tik uit te delen.
En dan over een paar jaar, als Hamas weer wat op krachten is, hetzelfde "spelletje" nog een keer enz.
Wie zaait haat? Kritisch zijn op Israel is geen haat.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:37 schreef downgrade het volgende:
[..]
nee, maar ben van mening om alles in zijn juiste perspectief te zien, haat zaaien lost niets op wel dan!
Ja, @IDFspokesperson zijn tweets zijn gewijzigd op last van twitter.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Is het trouwens niet verboden om op Twitter dreigementen jegens anderen te uiten?
@IDFSpokesperson heeft toch echt getweet dat Hamasleiders zich moeten verstoppen.
Moet dit kunnen?
Ik zou het account verwijderen, als ik het bij Twitter voor het zeggen had. Dit gaat nergens over. Dit mooie medium misbruiken om elkaar een beetje te bedreigen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:06 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Ja, @IDFspokesperson zijn tweets zijn gewijzigd op last van twitter.
Bovendien onderscheiden zij zich zo niet van de schurken.
beweer ik dat? kritisch zijn op alle partijen is het adagiumquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:05 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wie zaait haat? Kritisch zijn op Israel is geen haat.
Ze waren maar 40 minuten gebanned.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
Is het trouwens niet verboden om op Twitter dreigementen jegens anderen te uiten?
@IDFSpokesperson heeft toch echt getweet dat Hamasleiders zich moeten verstoppen.
Moet dit kunnen?
Het is een advies, geen dreigement.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
Moet dit kunnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |