Nog helemaal noppesquote:Op donderdag 15 november 2012 21:55 schreef geindoctrineerd het volgende:
wat hebben jullie tot nu toe besteld?
Ja als jij het aan durft vind ik het bestquote:
Hehe, je moet natuurlijk niet je adresgegevens enzo afgeven. Maar ik ga dat niet doen, straks word het wel onderschept ofzo en ben je de lul, mij niet gezien. illegaal vuurwerk hoeft van mij niet zoquote:Op donderdag 15 november 2012 21:56 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja als jij het aan durft vind ik het best
Ik betaal wel
hehe dat bedoel ikquote:Op donderdag 15 november 2012 21:57 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Hehe, je moet natuurlijk niet je adresgegevens enzo afgeven. Maar ik ga dat niet doen, straks word het wel onderschept ofzo en ben je de lul, mij niet gezien. illegaal vuurwerk hoeft van mij niet zo
We hadden beter samen stokbrood kunnen eten met lekkere dingen.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat word ik hier ook wel een beetje van ja
Wat gebeurt er eigenlijk als je naar duitsland ofzo geweest bent en je illegaal vuurwerk gekocht hebt, en het daarna importeert en je gepakt word?quote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 21:58 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Wat gebeurt er eigenlijk als je naar duitsland ofzo geweest bent en je illegaal vuurwerk gekocht hebt, en het daarna importeert en je gepakt word?
Krijg ik nu wel trek in jaquote:Op donderdag 15 november 2012 21:58 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
We hadden beter samen stokbrood kunnen eten met lekkere dingen.
Met 6 flessen rode wijnquote:Op donderdag 15 november 2012 21:58 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
We hadden beter samen stokbrood kunnen eten met lekkere dingen.
Bekeuring en alles wordt in beslag genomen. Krijg je een taakstraf op bureau halt, als je beneden 18 bent. Boven 18 weet ik niet, maar een sukkel in mijn klas kwam super trots met zijn brief van justitie aan!quote:Op donderdag 15 november 2012 21:58 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Wat gebeurt er eigenlijk als je naar duitsland ofzo geweest bent en je illegaal vuurwerk gekocht hebt, en het daarna importeert en je gepakt word?
Je kunt je ook met zo een mes scheren hoor, koop maarquote:Op donderdag 15 november 2012 21:59 schreef rickyszz het volgende:
Zometeen heb ik nog een scheerapparaat nodig voor het lange wachten op die box.
Geen idee, nog nooit gebeurd.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:58 schreef OhNoes het volgende:
[..]
FRIET met!quote:Op donderdag 15 november 2012 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Krijg ik nu wel trek in jaOf een patatje met, ik heb alleen nog maar zoete dingen in huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |