DaMook heeft wel eens anderhalve maand gewacht op een replyquote:
Je kan gewoon illegaal vuurwerk online bestellen, ze controleren het pakje nietquote:Op donderdag 15 november 2012 21:53 schreef G-NiLES het volgende:
TNT doet dat niet hoor.
Albert.NL enzo wel. Die hebben eigen bezorgers.
quote:Op donderdag 15 november 2012 21:54 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Je kan gewoon illegaal vuurwerk online bestellen, ze controleren het pakje niet
quote:Op donderdag 15 november 2012 21:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
DaMook heeft wel eens anderhalve maand gewacht op een replyGeen grap!
Ophef maken op social media zet zulke bedrijven wel aan tot snel handelen.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
DaMook heeft wel eens anderhalve maand gewacht op een replyGeen grap!
Heb ze een keer gebeld.quote:
Bij albert.nl zien ze wel wat het is natuurlijk. Maar dan nog vraag ik me af of ze naar legitimatie vragen.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:54 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Ik kijk NL3, over die parachutepoging.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:54 schreef tralalala het volgende:
Iemand die Ned 1 kijkt?
Zo'n gozer flikkert bewusteloos uit het vliegtuig en komt net op tijd bij.
Nou als jij dat voor mij doet, uit polen. Dan betaal ik je voor vuurwerk + vergoedingquote:Op donderdag 15 november 2012 21:54 schreef OhNoes het volgende:
[..]
TNT ziet ook wel dat er wijn in een pakje zit van www.wijnvoordeel.nlquote:Op donderdag 15 november 2012 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij albert.nl zien ze wel wat het is natuurlijk. Maar dan nog vraag ik me af of ze naar legitimatie vragen.
Ja Ned 1 bedoel ikquote:Op donderdag 15 november 2012 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk NL3, over die parachutepoging.
quote:Op donderdag 15 november 2012 21:54 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Heb ze een keer gebeld.
Gingen ze me verbeteren omdat dat ik 'ai-boot' zei in plaats van 'ai-boet'.
Ja ok:D Is misschien ook wel obvious.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:55 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
TNT ziet ook wel dat er wijn in een pakje zit van www.wijnvoordeel.nl
Externe HD maar als een betere komt annuleer ik de mijne.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:55 schreef geindoctrineerd het volgende:
wat hebben jullie tot nu toe besteld?
Gewoon zeggen dat het een kurkentrekker is.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ok:D Is misschien ook wel obvious.
Niks, ik wacht op de box.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:55 schreef geindoctrineerd het volgende:
wat hebben jullie tot nu toe besteld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |