Oe die zijn ook lekker ja. Beetje mayo eropquote:Op donderdag 15 november 2012 22:00 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
FRIET met!
Hmm ik heb nog slagers gehaktballen die zijn lekker! Maja je bent altijd welkom!
Hehe, lekker genieten!quote:Op donderdag 15 november 2012 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe die zijn ook lekker ja. Beetje mayo erop
Raar inderdaadquote:Op donderdag 15 november 2012 22:00 schreef Melleyn het volgende:
Waarom komt er een ; achter deals ik die aanklik
Ik ookquote:Op donderdag 15 november 2012 22:01 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Hehe, lekker genieten!
maar nee ik zit hier alleen en eenzaam op den bank.
quote:Op donderdag 15 november 2012 21:59 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Bekeuring en alles wordt in beslag genomen. Krijg je een taakstraf op bureau halt, als je beneden 18 bent. Boven 18 weet ik niet, maar een sukkel in mijn klas kwam super trots met zijn brief van justitie aan!Opscheppen dat die deed.
Hehe, hoeveel haal jij dan elk jaar? ;Pquote:Op donderdag 15 november 2012 21:59 schreef bambino het volgende:
[..]
Geen idee, nog nooit gebeurd.
Ga elk jaar over de grens vuurwerk halen.
Je moet gewoon net voor de grens ff de auto neer zetten. En een paar auto's voorbij laten gaan. Kijken of er mannetjes rond lopen. Zo niet door knallen. Zo wel omdraaien en ergens anders de grens over
Zijn zo veel bosweggetjes achter losser die duitsland in gaan. No problem
quote:Op donderdag 15 november 2012 22:02 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, we horen samen te vloeken!
iboodquote:Op donderdag 15 november 2012 22:02 schreef geindoctrineerd het volgende:
Er zijn drie boxen langs geweest als ik het goed heb, twee van 50, een van honderd. wie heeft ze alle drie?
Nu weer een klein vloekje helaas, weer een luchtjequote:Op donderdag 15 november 2012 22:02 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
En dan elkaar omhelzen van blijdschap. Whisky drinken, en stokbrood eten.
Ja waarom doen we dat niet gewoon. Bij de volgende hunt gaan we samen hunten!quote:Op donderdag 15 november 2012 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu weer een klein vloekje helaas, weer een luchtjeWhisky klinkt wel goed ja.
En dat bestaat uit?quote:Op donderdag 15 november 2012 22:04 schreef Ailuranthrope het volgende:
Even wachten en dan mijn medicatie pakken.
Ligt er een beetje aan hoe gek ik het maak, en of er meerdere mensen bij mij thuis komen.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:01 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Hehe, hoeveel haal jij dan elk jaar? ;P
quote:Op donderdag 15 november 2012 22:04 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja waarom doen we dat niet gewoon. Bij de volgende hunt gaan we samen hunten!
Neem me gewoon mee! Dan doe je gewoon alsof ik een verloren zoon ben.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]OK moet ik wel vrij nemen, op mijn werk zou een beetje raar zijn.
Ik moet ook doen alsof ik werk hequote:Op donderdag 15 november 2012 22:05 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Neem me gewoon mee! Dan doe je gewoon alsof ik een verloren zoon ben.
wat de neuk kerelquote:Op donderdag 15 november 2012 22:05 schreef bambino het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan hoe gek ik het maak, en of er meerdere mensen bij mij thuis komen.
Dit, en vorig jaar, krijg ik finnen op bezoek.
Vorig jaar was 600 ofzo.
Ja klopt, ik help je wel rennen naar de kopieer machine en zo.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet ook doen alsof ik werk he
Hehe thuis is relaxter.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:06 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja klopt, ik help je wel rennen naar de kopieer machine en zo.
Ja maar de volgende hunt kom ik dus bij je lang! Al is het na het werk, we halen dan gewoon de nacht door met drank!quote:
Vorig jaar nietquote:Op donderdag 15 november 2012 22:06 schreef OhNoes het volgende:
[..]
wat de neuk kerel
betalen hun mee of..?
quote:Op donderdag 15 november 2012 22:07 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja maar de volgende hunt kom ik dus bij je lang! Al is het na het werk, we halen dan gewoon de nacht door met drank!
Prima, dan vervangen we drank met stokbrood.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:08 schreef Karina het volgende:
Deal, maar geen drank daar word ik slaperig van.
Hehe jeetje, vuurwerk is wel erg vet maar om er nou zoveel aan uit te geven.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:07 schreef bambino het volgende:
[..]
Vorig jaar niet
Maar ik ben verslaafd aan vuurwerk.
Ik zou heel veel opgeven om wel vuurwerk te kunnen kopen
Ik leg ook meestal in de eerste helft van het jaar wat geld in de kluis voor oud en nieuwjust in case ik me "eigen" geld op maak.
Oordopjes zijn wel veiligquote:Op donderdag 15 november 2012 22:09 schreef Nooxx het volgende:
Wanneer zou ik het aandurven om te gaan douche?
Wanneer de box geweest is.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:09 schreef Nooxx het volgende:
Wanneer zou ik het aandurven om te gaan douche?
alleen maar sier.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:09 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Hehe jeetje, vuurwerk is wel erg vet maar om er nou zoveel aan uit te geven.
Koop je dan heel veel siervuurwerk of juist heel veel van die lawaai troep?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |