ja ik zit ook lekker op de bank.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:31 schreef Karina het volgende:
Ik zit echt niet lekker zo, misschien zometeen toch maar naar de huiskamer verhuizen, niet relaxt dit.
Laptopscherm is zo klein, dan kan ik niet snel reagerenquote:Op donderdag 15 november 2012 20:31 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
ja ik zit ook lekker op de bank.
Oh ik heb het in twee tabs ik hoor toch een belletje rinkelen als er een nieuwe aanbieding is..quote:Op donderdag 15 november 2012 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Laptopscherm is zo klein, dan kan ik niet snel reagerenNu heb ik het naast elkaar, dan moet ik het in 2 tabs zetten.
Verwend?quote:Op donderdag 15 november 2012 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Laptopscherm is zo klein, dan kan ik niet snel reagerenNu heb ik het naast elkaar, dan moet ik het in 2 tabs zetten.
Dat wel, maar omdat die site toenstraks niet zo goed werkte ben ik bang dat dat misschien weer gebeurt.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:32 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Oh ik heb het in twee tabs ik hoor toch een belletje rinkelen als er een nieuwe aanbieding is..
Aah ok bij mij is die de laatste tijd accuraat geweest!quote:Op donderdag 15 november 2012 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat wel, maar omdat die site toenstraks niet zo goed werkte ben ik bang dat dat misschien weer gebeurt.
Boxen missen dat is minder.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]Niet. Eerder bang dat ik wat mis
al 4 gemist inmiddels..quote:Op donderdag 15 november 2012 20:34 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Boxen missen dat is minder.
Ja dat bedoel ikquote:Op donderdag 15 november 2012 20:34 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Boxen missen dat is minder.
Ik misschien wel 10 of zo in de loop der tijdquote:
3 bedoel jequote:
2x 50quote:Op donderdag 15 november 2012 20:35 schreef Nooxx het volgende:
[..]
Oke 3 danBambino welke heb jij 50 of 100 eu?
Ik ben bezig.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Het grappige is dat toen je dat zei het balkje wel verschoof
Straks komt de box en heb jij nog je betalingsbanquote:Op donderdag 15 november 2012 20:46 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik ben bezig.
Ben er beetje klaar mee. trage gedoe.
Dat is niet meer met ideal thank god.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:47 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Straks komt de box en heb jij nog je betalingsban
65 ofzoquote:Op donderdag 15 november 2012 20:47 schreef pimmetje2010 het volgende:
Hoeveel kostte die PS3 Black Ops 2 hardned edition?
70quote:Op donderdag 15 november 2012 20:47 schreef pimmetje2010 het volgende:
Hoeveel kostte die PS3 Black Ops 2 hardned edition?
Uhu.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:48 schreef Karina het volgende:
Beetje vage shit die nu voorbij komt.
Als er genoeg idioten zijn verkoopt het vast.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:48 schreef Melleyn het volgende:
Dit gaat wel weer even duren lijkt me.
Ja bah dit verkoopt niet.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:50 schreef Karina het volgende:
Hopelijk hebben ze er maar 3 of zo. Anders gaat dit echt uren duren
quote:Op donderdag 15 november 2012 20:51 schreef bambino het volgende:
8% voor 4 stuks >_< tering dan hebben ze er 50
Ze halen hem wel weg deden ze met mijn mutsen ook net toen ik ze wilde kopen.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]man dat gaat dus echt een uur duren.
Weet je nog een vorige keer, kwamen er wat probleempjes toen meerdere mensen dit gingen doenquote:Op donderdag 15 november 2012 20:53 schreef bambino het volgende:
als iedereen dit nou ff doet, is deze zo weg.
Tot in ideal (selecteer gewoon rabo, weet ik zeker dat het goed gaat)
tot je rekening nummer moet invullen, dan laten staan.
De seconde dat je uitverkocht ziet, cancel.
Het mocht niet van de modjesquote:Op donderdag 15 november 2012 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet je nog een vorige keer, kwamen er wat probleempjes toen meerdere mensen dit gingen doen
Dat bedoel ik inderdaadquote:Op donderdag 15 november 2012 20:55 schreef bambino het volgende:
[..]
Het mocht niet van de modjes![]()
Maar jij bent een lief modje toch![]()
Die zit straks in die boxenquote:Op donderdag 15 november 2012 20:55 schreef rickyszz het volgende:
Achja ze moeten ook van die troep af
Je bent een van de weinige in dit topic op het moment die nog bij zijn ouders woont vrees ikquote:Op donderdag 15 november 2012 20:57 schreef Ailuranthrope het volgende:
Wat als je allemaal sextoys in de box krijgt? Leg dat dan maar eens uit als je ouders of zo de box aannemen bij de post en het openen.
De enige sextoy die ze ooit gehad hebben was er eentje die er totaal niet uitzag als een sextoy, dus ik denk niet dat je je daar druk over hoeft te makenquote:Op donderdag 15 november 2012 20:57 schreef Ailuranthrope het volgende:
Wat als je allemaal sextoys in de box krijgt? Leg dat dan maar eens uit als je ouders of zo de box aannemen bij de post en het openen.
*kuch*quote:Op donderdag 15 november 2012 20:58 schreef bambino het volgende:
[..]
Je bent een van de weinige in dit topic op het moment die nog bij zijn ouders woont vrees ik
Denk het ook.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:58 schreef bambino het volgende:
[..]
Je bent een van de weinige in dit topic op het moment die nog bij zijn ouders woont vrees ik
Ja dan is het goed.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
De enige sextoy die ze ooit gehad hebben was er eentje die er totaal niet uitzag als een sextoy, dus ik denk niet dat je je daar druk over hoeft te maken
hahaquote:
Shhhtquote:Op donderdag 15 november 2012 20:59 schreef Adelante het volgende:
Deze kost bij de Douglas 17,39 euro
Wat wat?quote:Op donderdag 15 november 2012 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]Nou dan zit de kans er nog wel in, dat dat ding weer voorbijkomt.
Soms wel handig hoorquote:
Proeven.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:04 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
In de winkel kun je niks extra's. Zie geen verschil. Is bij uitstek goed om online te kopen.
Ik heb nog zo'n steam belt liggen. Ook gekocht op iBood geloof ikquote:Op donderdag 15 november 2012 21:04 schreef Ailuranthrope het volgende:
Ik hoop op een vetverbrandingsriem.
quote:Op donderdag 15 november 2012 21:05 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n steam belt liggen. Ook gekocht op iBood geloof ik
ligt nog in de doos in de badkamer
Sligro!quote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 21:05 schreef Karina het volgende:
Hmm kjan opeens niet quoten, maar dit was dat massageding:
[ afbeelding ]
Ik weet niet eens hoe je dat ding als vrouw moet gebruikenquote:Op donderdag 15 november 2012 21:06 schreef Ailuranthrope het volgende:
Maar die kan ik niet gebruiken als man.
![]()
Jij koopt een partij met troep, het is ongelofelijkquote:Op donderdag 15 november 2012 21:05 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n steam belt liggen. Ook gekocht op iBood geloof ik
ligt nog in de doos in de badkamer
Naar binnen proppen en aanzetten.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe je dat ding als vrouw moet gebruiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
Ik moest lachen,quote:Op donderdag 15 november 2012 21:06 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
gewoon opentrekken, midden in die zaak. Daarna in het kruidnotenbakje uitspugen
Bestaat die 250 box?quote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe je dat ding als vrouw moet gebruiken
quote:Op donderdag 15 november 2012 21:07 schreef bambino het volgende:
[..]
Naar binnen proppen en aanzetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij is die daar te groot voor.
quote:Op donderdag 15 november 2012 21:08 schreef Melleyn het volgende:
Het is maar ter stimulatie hè, het is niet de bedoeling dat je dat ding ergens induwt waar de zon niet schijnt.
quote:Op donderdag 15 november 2012 21:08 schreef Melleyn het volgende:
Het is maar ter stimulatie hè, het is niet de bedoeling dat je dat ding ergens induwt waar de zon niet schijnt.
Probeer t zou ik zeggenquote:Op donderdag 15 november 2012 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]Dan nog. Ik vind het maar een raar geval.
Het is ook voor mensen die een saai sexleven hebben maar een vibo te eng vindenquote:Op donderdag 15 november 2012 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]Dan nog. Ik vind het maar een raar geval.
De nieuwe leek een beetje op een speeltjequote:Op donderdag 15 november 2012 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Nah dank je. Mij te futuristisch.
quote:Op donderdag 15 november 2012 21:11 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
De nieuwe leek een beetje op een speeltje
Ik hoop wel dan voor middernachtquote:Op donderdag 15 november 2012 21:13 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ik wacht op de 250 doos als die komt.
Ja toen liep het helemaal uit de hand, topic was ook veel drukker, met meer mensen. En er was ook iets met een fout linkje de hele tijd, ik wee tniet meer wat dat ook alweer was.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:14 schreef bambino het volgende:
Toen bij die 1e hunt was het echt erg
Opmerkingen als "ja ik heb er 4 besteld, mijn douchebak moet nog verlichting hebben" of zoiets
Klopt.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoop wel dan voor middernachtIk wil morgen bijtijds op zodat ik de rest van de dag weer kan kijken (moet morgen eten halen en zo).
quote:Op donderdag 15 november 2012 21:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja toen liep het helemaal uit de hand, topic was ook veel drukker, met meer mensen. En er was ook iets met een fout linkje de hele tijd, ik wee tniet meer wat dat ook alweer was.
Topic werd op een gegeven moment geslotenquote:Op donderdag 15 november 2012 21:15 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]Klinkt alsof het niet leuk was.
Als ik die uit mijn raam kan laten shinen en zo chickies kan hosselen die de pot met goud zoeken?quote:Op donderdag 15 november 2012 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Topic werd op een gegeven moment gesloten![]()
En wie wil er een regenboog?
Nja de users hadden wel funquote:Op donderdag 15 november 2012 21:15 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]Klinkt alsof het niet leuk was.
Tja die pot met goud wil ik ook wel.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:17 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Als ik die uit mijn raam kan laten shinen en zo chickies kan hosselen die de pot met goud zoeken?
Ah daarom, ibood bugquote:Op donderdag 15 november 2012 21:17 schreef OhNoes het volgende:
Waar kan ik niet naar de bestelpagina
Dus het zou werken als ik hem uit mijn kamerraam een regenboog laat projecteren?quote:Op donderdag 15 november 2012 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja die pot met goud wil ik ook wel.
Koop er eentje en je weetquote:Op donderdag 15 november 2012 21:18 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Dus het zou werken als ik hem uit mijn kamerraam een regenboog laat projecteren?
Nee ik mis dan dadelijk de doos.quote:
Dacht ik ook, kijk ik zo'n filmpje:quote:Op donderdag 15 november 2012 21:19 schreef OhNoes het volgende:
10 minuten blijft hij aan zonder ac/dc adapter hoor ik op filmpje op youtube, nvmdacht maybe wel grappig maar ziet er ook helemaal niet mooi uit ofzo
Jong buiten je raam hangen zodat de chickies de pot met goud komen zoeken.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:19 schreef OhNoes het volgende:
10 minuten blijft hij aan zonder ac/dc adapter hoor ik op filmpje op youtube, nvmdacht maybe wel grappig maar ziet er ook helemaal niet mooi uit ofzo
echt hequote:Op donderdag 15 november 2012 21:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dacht ik ook, kijk ik zo'n filmpje:
quote:Op donderdag 15 november 2012 21:20 schreef Karina het volgende:
Als het nou 5 euro was en ik zag het bij de Action of zo liggen, zou ik het MISSCHIEN kopen voor de grap. Maar nu niet.
quote:Op donderdag 15 november 2012 21:21 schreef G-NiLES het volgende:
Leuk voor in de gaykroeg. Als sfeerverlichting.
En dat met iets wat niemand wilquote:Op donderdag 15 november 2012 21:21 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Gebugged database error als je wilt kopen.
BrandX probeert gay-lamp te kopen!111quote:Op donderdag 15 november 2012 21:22 schreef BrandX het volgende:
krijgen jullie ook errors bij inloggen?
quote:Op donderdag 15 november 2012 21:22 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Iedereen met een box: gefeliciteerd met je Rainbow in My Room
quote:Op donderdag 15 november 2012 21:22 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
BrandX probeert gay-lamp te kopen!111
!!11111 overigens database errors als ik wil kopen. Dus wellicht gaat het goed fout met Ibood/quote:Op donderdag 15 november 2012 21:22 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
BrandX probeert gay-lamp te kopen!111
ah, database error kreeg ik ook dus.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:23 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
!!11111 overigens database errors als ik wil kopen.
Aah ok er lijkt dus wel wat mis te gaan. +Stoere ui.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
ah, database error kreeg ik ook dus.
ben inmiddels wel ingelogd
idd, en thanksquote:Op donderdag 15 november 2012 21:24 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Aah ok er lijkt dus wel wat mis te gaan. +Stoere ui.
Nu komt er een box speciaal voor BrandXquote:Op donderdag 15 november 2012 21:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
ah, database error kreeg ik ook dus.
ben inmiddels wel ingelogd
Pijnlijke doodsteek is dat.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:24 schreef Karina het volgende:
Oorbellen voor jullie vriendinnen, hup kopen die handel.
Toekomstige vriendin mag ookquote:Op donderdag 15 november 2012 21:25 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Pijnlijke doodsteek is dat.
Als je ook mag schietenquote:Op donderdag 15 november 2012 21:28 schreef Karina het volgende:
Tankrijden is dan wel weer cool eigenlijk
dat zag ik ook gebeuren iddquote:Op donderdag 15 november 2012 21:28 schreef qwox het volgende:
gaat flink buggy op dit moment, direct op uitverkocht, geloof nooit dat die waardebonnen zo snel gingen
En dan op een knopje drukken waarbij je het kanon afvuurt. En dan..quote:Op donderdag 15 november 2012 21:28 schreef Karina het volgende:
Tankrijden is dan wel weer cool eigenlijk
quote:Op donderdag 15 november 2012 21:29 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
En dan op een knopje drukken waarbij je het kanon afvuurt. En dan..
[ afbeelding ]
Ja ik zie wel de procenten omlaag gaanquote:Op donderdag 15 november 2012 21:29 schreef BrandX het volgende:
op het forum daar ook dat er van alles mis gaat.
ja ik ookquote:Op donderdag 15 november 2012 21:30 schreef Karina het volgende:
Uh wacht opeens zie ik die oorbellen weer
Ik deed niksquote:
Ik kan wel bestellen via die andere site net getest. Bij neem er een.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
En op die andere site staat het nog op 100% weer...
welke site?quote:Op donderdag 15 november 2012 21:32 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ik kan wel bestellen via die andere site net getest. Bij neem er een.
OK ALS de box komt doe ik het vanaf daar.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:32 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ik kan wel bestellen via die andere site net getest. Bij neem er een.
Doe het nietquote:Op donderdag 15 november 2012 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
OK ALS de box komt doe ik het vanaf daar.
tnxs moet je daar een account hebben?quote:Op donderdag 15 november 2012 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/
quote:Op donderdag 15 november 2012 21:33 schreef bambino het volgende:
Loopt weer lekker. ze zijn bezig met een box in het schema te zetten
Ik zou juist zeggen dat ze er nu nog even mee wachten, aangezien het voor geen meter looptquote:Op donderdag 15 november 2012 21:33 schreef bambino het volgende:
Loopt weer lekker. ze zijn bezig met een box in het schema te zetten
Nee gewoon ingelogfd zijn bij ibood.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
tnxs moet je daar een account hebben?
Nee ik heb geen account. Het mooie is ook dat er een belletje rinkelt als een nieuwe deal komt. (als je geluid aan hebt.)quote:Op donderdag 15 november 2012 21:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
tnxs moet je daar een account hebben?
Bij mij gaat er geen belletje!quote:Op donderdag 15 november 2012 21:34 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Nee ik heb geen account. Het mooie is ook dat er een belletje rinkelt als een nieuwe deal komt. (als je geluid aan hebt.)
Aah, die had ik niet, zal hem nu ook gebruiken!quote:Op donderdag 15 november 2012 21:35 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/ Bij die site?
Prijs met verzendkosten is niet verkeerd.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:35 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Hmmm misschien best leuk voor op de slaapkamer dit. Twijfel een beetje.
Ik heb 32 hangen boven mijn bed. Mijn bed staat van muur tot muur, dus ik zit niet van van de tv als ik in bed lig.quote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 21:37 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Voor een penis wel, voor een tv niet zo eigenlijk.
quote:Op donderdag 15 november 2012 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]Ik dacht dat 24 inch een normale maat was, voor een tv dan
Tegenwoordig maakt dat bijna niks meer uit.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]Ik dacht dat 24 inch een normale maat was, voor een tv dan
donequote:Op donderdag 15 november 2012 21:39 schreef Nooxx het volgende:
koop eens een paar tv's jongens.. duurt te lang.
quote:Op donderdag 15 november 2012 21:40 schreef bambino het volgende:
Naam begunstigde Silver Ocean B.V. inzake iBOOD.com B.V.
Omschrijving iBOOD.com
Referentie 002000055xxxxx
Datum 15 november 2012
Bedrag EUR 728,75
Ah joh, leuk, voor op de wc ofzo. Kan je er nog een Spongebob dvdspelert aangooien.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:41 schreef wolfrolf het volgende:
25 inch
wat moet je daar nou weer mee lolz
1x HDMI![]()
![]()
![]()
Ik riep kutquote:Op donderdag 15 november 2012 21:42 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Het eerste dat ik riep was verdomme.
arghquote:Op donderdag 15 november 2012 21:43 schreef essnhills het volgende:
Somewhere, over the rainbow
Way up high
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |