ja ik zit ook lekker op de bank.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:31 schreef Karina het volgende:
Ik zit echt niet lekker zo, misschien zometeen toch maar naar de huiskamer verhuizen, niet relaxt dit.
Laptopscherm is zo klein, dan kan ik niet snel reagerenquote:Op donderdag 15 november 2012 20:31 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
ja ik zit ook lekker op de bank.
Oh ik heb het in twee tabs ik hoor toch een belletje rinkelen als er een nieuwe aanbieding is..quote:Op donderdag 15 november 2012 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Laptopscherm is zo klein, dan kan ik niet snel reagerenNu heb ik het naast elkaar, dan moet ik het in 2 tabs zetten.
Verwend?quote:Op donderdag 15 november 2012 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Laptopscherm is zo klein, dan kan ik niet snel reagerenNu heb ik het naast elkaar, dan moet ik het in 2 tabs zetten.
Dat wel, maar omdat die site toenstraks niet zo goed werkte ben ik bang dat dat misschien weer gebeurt.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:32 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Oh ik heb het in twee tabs ik hoor toch een belletje rinkelen als er een nieuwe aanbieding is..
Aah ok bij mij is die de laatste tijd accuraat geweest!quote:Op donderdag 15 november 2012 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat wel, maar omdat die site toenstraks niet zo goed werkte ben ik bang dat dat misschien weer gebeurt.
Boxen missen dat is minder.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]Niet. Eerder bang dat ik wat mis
al 4 gemist inmiddels..quote:Op donderdag 15 november 2012 20:34 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Boxen missen dat is minder.
Ja dat bedoel ikquote:Op donderdag 15 november 2012 20:34 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Boxen missen dat is minder.
Ik misschien wel 10 of zo in de loop der tijdquote:
3 bedoel jequote:
2x 50quote:Op donderdag 15 november 2012 20:35 schreef Nooxx het volgende:
[..]
Oke 3 danBambino welke heb jij 50 of 100 eu?
Ik ben bezig.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Het grappige is dat toen je dat zei het balkje wel verschoof
Straks komt de box en heb jij nog je betalingsbanquote:Op donderdag 15 november 2012 20:46 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik ben bezig.
Ben er beetje klaar mee. trage gedoe.
Dat is niet meer met ideal thank god.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:47 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Straks komt de box en heb jij nog je betalingsban
65 ofzoquote:Op donderdag 15 november 2012 20:47 schreef pimmetje2010 het volgende:
Hoeveel kostte die PS3 Black Ops 2 hardned edition?
70quote:Op donderdag 15 november 2012 20:47 schreef pimmetje2010 het volgende:
Hoeveel kostte die PS3 Black Ops 2 hardned edition?
Uhu.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:48 schreef Karina het volgende:
Beetje vage shit die nu voorbij komt.
Als er genoeg idioten zijn verkoopt het vast.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:48 schreef Melleyn het volgende:
Dit gaat wel weer even duren lijkt me.
Ja bah dit verkoopt niet.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:50 schreef Karina het volgende:
Hopelijk hebben ze er maar 3 of zo. Anders gaat dit echt uren duren
quote:Op donderdag 15 november 2012 20:51 schreef bambino het volgende:
8% voor 4 stuks >_< tering dan hebben ze er 50
Ze halen hem wel weg deden ze met mijn mutsen ook net toen ik ze wilde kopen.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]man dat gaat dus echt een uur duren.
Weet je nog een vorige keer, kwamen er wat probleempjes toen meerdere mensen dit gingen doenquote:Op donderdag 15 november 2012 20:53 schreef bambino het volgende:
als iedereen dit nou ff doet, is deze zo weg.
Tot in ideal (selecteer gewoon rabo, weet ik zeker dat het goed gaat)
tot je rekening nummer moet invullen, dan laten staan.
De seconde dat je uitverkocht ziet, cancel.
Het mocht niet van de modjesquote:Op donderdag 15 november 2012 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet je nog een vorige keer, kwamen er wat probleempjes toen meerdere mensen dit gingen doen
Dat bedoel ik inderdaadquote:Op donderdag 15 november 2012 20:55 schreef bambino het volgende:
[..]
Het mocht niet van de modjes![]()
Maar jij bent een lief modje toch![]()
Die zit straks in die boxenquote:Op donderdag 15 november 2012 20:55 schreef rickyszz het volgende:
Achja ze moeten ook van die troep af
Je bent een van de weinige in dit topic op het moment die nog bij zijn ouders woont vrees ikquote:Op donderdag 15 november 2012 20:57 schreef Ailuranthrope het volgende:
Wat als je allemaal sextoys in de box krijgt? Leg dat dan maar eens uit als je ouders of zo de box aannemen bij de post en het openen.
De enige sextoy die ze ooit gehad hebben was er eentje die er totaal niet uitzag als een sextoy, dus ik denk niet dat je je daar druk over hoeft te makenquote:Op donderdag 15 november 2012 20:57 schreef Ailuranthrope het volgende:
Wat als je allemaal sextoys in de box krijgt? Leg dat dan maar eens uit als je ouders of zo de box aannemen bij de post en het openen.
*kuch*quote:Op donderdag 15 november 2012 20:58 schreef bambino het volgende:
[..]
Je bent een van de weinige in dit topic op het moment die nog bij zijn ouders woont vrees ik
Denk het ook.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:58 schreef bambino het volgende:
[..]
Je bent een van de weinige in dit topic op het moment die nog bij zijn ouders woont vrees ik
Ja dan is het goed.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
De enige sextoy die ze ooit gehad hebben was er eentje die er totaal niet uitzag als een sextoy, dus ik denk niet dat je je daar druk over hoeft te maken
hahaquote:
Shhhtquote:Op donderdag 15 november 2012 20:59 schreef Adelante het volgende:
Deze kost bij de Douglas 17,39 euro
Wat wat?quote:Op donderdag 15 november 2012 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]Nou dan zit de kans er nog wel in, dat dat ding weer voorbijkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |