Hoe krijg je dat eerste plaatje voor elkaar? Lijken niet eens koekjes! Wat goedquote:Op donderdag 15 november 2012 20:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit, meer cul-gerelateerd, naar kerstkoekjes te kijken och hemeltje wat zou ik zo graag zo kunnen bakken
www.sweetsugarbelle.com/blog/2011/12/tour-of-christmas-cookies/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:01 schreef Isabeau het volgende:
En waarom zou je op je werk niet kunnen zeggen dat je een andere baan zoekt? Dat doe je toch en je wilt eigenlijk wel dat ze het weten omdat je hoopt dat ze je willen houden. Toch?
Datquote:Op donderdag 15 november 2012 20:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop dat je snel een toffe baan in de buurt vindt en dat ze een groot probleem met de kerst hebben
quote:Op donderdag 15 november 2012 20:23 schreef TAV74 het volgende:
Oh jottem, SC adviezen. Eens kijken wat er dit keer misgaat
Moet ik wel heel veel geluk hebben gezien t aantal vacatures, maar thanks!!quote:Op donderdag 15 november 2012 20:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop dat je snel een toffe baan in de buurt vindt en dat ze een groot probleem met de kerst hebben
Ik heb ze in het Arabischquote:Op donderdag 15 november 2012 21:54 schreef z80 het volgende:
geen idee waar google last van heeft. maar een ad. in het Turks zal bij mij echt niet helpen.
ook geen idee waarom deze getoond word.
Fonetischquote:Op donderdag 15 november 2012 21:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Moet ik wel heel veel geluk hebben gezien t aantal vacatures, maar thanks!!![]()
Bluezz; Keboertstag
Nou, het is meer dat al hun onderbroekjes halverwege hun benen zit.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:15 schreef Bluezz het volgende:
Ze staan er heel beschaamd bij![]()
Vreselijke foto eigenlijk.
Ik zie het:quote:
quote:
Goedemorgen!quote:
Voornamelijk oninteressantquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Hoe vinden de oudste broertjes het minibroertje?
Peuters en kleuters zijn dan ook vaak vooral met zichzelf bezigquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:25 schreef freecell het volgende:
Voornamelijk oninteressantverder wel ok
Koud hier!
Door de mist gister het ene ongeluk na de ander. Ook de pont botste op een lege tanker.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:29 schreef MissHobje het volgende:
Ik dacht dat het vandaag zo mistig zou zijn maar hier helemaal niets van mist te zien
Ik vind een 'gratis prijs' waar je allemaal kosten voor moet maken (reis) niet echt een geweldige prijsquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:01 schreef MaximusTG het volgende:
Potverdorie, heb ik twee kaartjes voor Taken 2 'gewonnen', nu kan degene met wie ik zou gaan niet.. Kan ik er iemand hier blij mee maken? De eerste die dm't krijgt ze (om ruzie te voorkomen he![]()
).
a.s. zondag 18-11 in almere om 11.00 uur trouwens
Toevallig vorige week deel 1 gezien en vond em heel goed terwijl ik helemaal niet van actie hou. Iets minder vechten erin mag wel maar hijs wel goed.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:01 schreef MaximusTG het volgende:
Potverdorie, heb ik twee kaartjes voor Taken 2 'gewonnen', nu kan degene met wie ik zou gaan niet.. Kan ik er iemand hier blij mee maken? De eerste die dm't krijgt ze (om ruzie te voorkomen he![]()
).
a.s. zondag 18-11 in almere om 11.00 uur trouwens
Waarom spijt?quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Nou dat was het dan.
Heb toch naar de tip van die vriend geluisterd en aangegeven dat ik genoodzaakt ben iets anders te zoeken, al vind ik het heel erg.
'Ok, dan zoek ik ook om mij heen naar een vervanger'.
Mn contract wordt met een half jaar verlengd zodat ik tijd heb om iets te zoeken en hij ook. Ik hoop dat er heel gauw iets op mijn pad komt.
Ik heb zo'n spijt dat ik weer zo eerlijk ben gezegd. Ik wil naar huis.
Dus je moet een half jaar uitzitten, of mag je tussentijds weg? Mag je tussentijds ontslagen worden door je werk?quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Nou dat was het dan.
Heb toch naar de tip van die vriend geluisterd en aangegeven dat ik genoodzaakt ben iets anders te zoeken, al vind ik het heel erg.
'Ok, dan zoek ik ook om mij heen naar een vervanger'.
Mn contract wordt met een half jaar verlengd zodat ik tijd heb om iets te zoeken en hij ook. Ik hoop dat er heel gauw iets op mijn pad komt.
Ik heb zo'n spijt dat ik weer zo eerlijk ben gezegd. Ik wil naar huis.
Okeequote:Op vrijdag 16 november 2012 13:53 schreef golfer het volgende:
Natuurlijk kan FFT tussentijds weg als ze iets anders vindt (met inachtneming van de wettelijke opzegtermijn).
Bedrijf kan haar niet ontslaan tot einde contract, tenzij ontslag op staande voet (maar daar zijn ook allerlei wettelijke voorwaarden voor nodig).
Nee, inderdaad! En als haar contract niet wordt verlengd heeft ze gewoon recht op WW en waarschijnlijk is dat niet eens minder dan 'salaris min reiskosten'.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:54 schreef Stereotomy het volgende:
OkeeKlinkt niet als een slechte situatie eigenlijk
Dat wel ja eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:06 schreef Isabeau het volgende:
Maar kan me voorstellen dat je je rot voelt, FFT. Je had toch denk ik nog steeds op een andere reactie gehoopt
Nee hoor, tenzij ontslag op staande voet of met zwaarwegende redenen waarvoor een ontslagvergunning moet worden aangevraagd.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:22 schreef FutureFairytale het volgende:
Bedrijf mag mij wel tussentijds ontslaan.
Bij een halfjaarcontract? Als dat zo is begrijpt die manager t niet helemaalquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor, tenzij ontslag op staande voet of met zwaarwegende redenen waarvoor een ontslagvergunning moet worden aangevraagd.
Werkgever is wettelijk verplicht contract na te leven tot einde termijn en heeft dan geen ontslagvergunning nodig (contract eindigt van rechtswege). Bij tussentijdse afwijking heeft ie vergunning nodig of moet ie op staande voet reden hebben.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Bij een halfjaarcontract? Als dat zo is begrijpt die manager t niet helemaal
dat is HUN probleem en niet de jouwe (als jij eerder weggaatquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat wel ja eerlijk gezegd.
Bedrijf mag mij wel tussentijds ontslaan. Maar hij kijkt liever nu rond want een collega is per a.s. maandag officieel weg en als ik weg ga voor ze iemand anders hebben hebben ze een groot probleem.
Je moet toeslagen terugbetalen als je inkomen in een jaar boven een bepaald bedrag komt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:24 schreef FutureFairytale het volgende:
want dan krijg ik huur- en zorgtoeslag (alhoewel ik heb ervaren dat dat ook niet alles is omdat je mag terugbetalen bij een nwe baan)
Toch vind ik het wel een beetje krom zo. Je wordt werkloos, inkomen zakt enorm en dus krijg je een toeslag om je huur te kunnen betalen. Zonder die toeslag was dat bijv niet gelukt of at je de hele maand brood met pindakaas. Omdat je graag weer aan het werk wilt vind je snel een baan, inkomen komt weer boven die grens en mag je aan het eind van het jaar al die (broodnodige!!) toeslag van een paar maanden weer terug betalen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:45 schreef Stereotomy het volgende:
Je moet toeslagen terugbetalen als je inkomen in een jaar boven een bepaald bedrag komt.
http://www.belastingdienst.nl/rekenhulpen/toeslagen/
Is ook eigen verantwoordelijkheid om je verkregen toeslagen te beheren, omdat de belastingdienst en je zelf niet weet op welk jaarinkomen je uiteindelijk komt.
dat klopt, na het vinden van de baan zul je weer een (proef) berekening moeten maken en kijken of je iets terug mag betalen, als je dat jaar teveel gaat verdienen. Als dat zo is, kun je beter direct beginnen met sparen...quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Toch vind ik het wel een beetje krom zo. Je wordt werkloos, inkomen zakt enorm en dus krijg je een toeslag om je huur te kunnen betalen. Zonder die toeslag was dat bijv niet gelukt of at je de hele maand brood met pindakaas. Omdat je graag weer aan het werk wilt vind je snel een baan, inkomen komt weer boven die grens en mag je aan het eind van het jaar al die (broodnodige!!) toeslag van een paar maanden weer terug betalen.
Het voelt gewoon niet ok op deze manier.
?? Ik heb voordat ik begon aan mijn nwe baan al mijn nieuwe schatting doorgegeven en mijn toeslag stopte direct. Maar dat betekent niet dat ik de toeslag die ik al ontvangen had (van jan tot juni) niet meer terug hoef te betalen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:25 schreef Stereotomy het volgende:
Zodra je werk hebt, kun je toch uitrekenen wat je nieuwe schatting is? En als je toeslagen blijft ontvangen, zet je die toch opzij op je spaarrekening en ga je die niet meer uitgeven omdat je hebt berekend dat je er geen recht meer op hebt?
Als je in de resterende maanden een jaarinkomen opbouwt wat boven de grens ligt, dan moet je inderdaad terugbetalen voor alles wat je teveel hebt gekregen aan dat jaar. Maar je was er destijds zo verbaasd over dat ik dacht dat je daar geen rekening mee gehouden had.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
?? Ik heb voordat ik begon aan mijn nwe baan al mijn nieuwe schatting doorgegeven en mijn toeslag stopte direct. Maar dat betekent niet dat ik de toeslag die ik al ontvangen had (van jan tot juni) niet meer terug hoef te betalen.
Allemaal zelf verdiend? Hoe bedoel je dat? En ook al honger zeker....quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:29 schreef AnneX het volgende:
Toen ik minder dan eén jaar een ww uitkering had gehad, kon ik dat twee jaar daarop terugbetalen -alles- want ik had het bij nader inzien / IB -aanslag allemaal zelf verdiend bleek met terugwerkende kracht.
En ook nog zelf mijn ZW premie betalen.
Dat leek even héel oneerlijk.
Mn. X belde voor overleg: staat bij een "goeie" visboer en neemt paëlla mee naar huis.
Hij staat alleen aan de andere kant van de stad, en het is spits...dus file.
Wat bedoel je te zeggen want ik volg je niet helemaal. Ja ik was verbaasd want ik had geen idee dat dat zo was met terugbetalen van je toeslagen. En als je alleen van een uitkering leeft kun je geen rekening houden met de toeslagen die je krijgt. Waarom zou je anders toeslagen ontvangen als je er toch al rekening mee kan houden, want dan heb je ze blijkbaar niet nodig.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als je in de resterende maanden een jaarinkomen opbouwt wat boven de grens ligt, dan moet je inderdaad terugbetalen voor alles wat je teveel hebt gekregen aan dat jaar. Maar je was er destijds zo verbaasd over dat ik dacht dat je daar geen rekening mee gehouden had.
Ik bedoelde:quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wat bedoel je te zeggen want ik volg je niet helemaal.
Als je had gezegd dat je wél wist dat het om jaarinkomens zou gaan, dan zou ik verbaasd zijn om jouw verbazing.quote:Ja ik was verbaasd want ik had geen idee dat dat zo was met terugbetalen van je toeslagen.
Yes! Eindelijk goed nieuws vandaagquote:You won BMW X6 XDrive Car and a £750,000.00GBP. Send name: tel: country:
contact E-mail: assigned_mrgeorgewesley@yahoo.com.hk
Phone: (+44) 704-570-2190.
Dat laatste is wel het risico, zeker als er een claimcultuur ontstaat bij foute diagnoses zullen steeds meer medici zich vasthouden aan dit soort protocollen, checklists en voorschriften en minder snel op ervaring en eigen onderbuikgevoel handelen.. Schijnt in de USA wel een probleem te zijn.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:53 schreef Stereotomy het volgende:
Mja, diagnoses stellen is ook mensenwerk...
Collega van mij was bezig met een beslissingsboom-hulp voor artsen. Zo van: dit en dit symptomen, kijken of dat en dat, zo niet, dan dit en dit. Als hulpmiddel heb je dan betere kans op goede diagnoses, zonder de menselijke expertise van de arts zelf weg te gooien natuurlijk
quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:49 schreef Bluezz het volgende:
Nou daar zeg je me wat. dat was in juni.. ze heeft ook een niet helemaal rechte ruggengraat (ook niet gezien op de foto door de orthopeed)
Ze loopt al echt heel erg lang met klachten, pijn is zo hevig nu, ze loopt inmiddels op krukken, eerst zou het door een slechte rug ; bekkeninstabiliteit zijn volgens een fysiotherapeut. Maar die oefeningen hielpen niet. toen die orthopeed.
Vond niks.
Neuroloog was er bijna meteen zeker van, haalde een 2e erbij, ook bijna zeker.
MRI moet het uitwijzen.
Yep! En aangezien vooral chirugen en gynaecologen worden aangeklaagd zijn steeds minder afgestudeerden geneigd chirurg of gynaecoloog te wordenquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:06 schreef TAV74 het volgende:
Dat laatste is wel het risico, zeker als er een claimcultuur ontstaat bij foute diagnoses zullen steeds meer medici zich vasthouden aan dit soort protocollen, checklists en voorschriften en minder snel op ervaring en eigen onderbuikgevoel handelen.. Schijnt in de USA wel een probleem te zijn.
Ik wil die van die 400 kilo erbij wel eens zien van jou.quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:17 schreef Stereotomy het volgende:
Holy fak
Heb hem een paar jaar geleden op Dr. Phil ofzoiets gezien. Toen was hij net 150 kilo afgevallen. Maar blijkbaar heeft hij dat er allemaal weer aangegeten.... echt schokkend die voor-na-nu foto's.
Het blijft knap wat die gozer doetquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:20 schreef borisz het volgende:
Kramer zet even gas bij en maakt het af
Ik nietquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:38 schreef golfer het volgende:
Ik wil die van die 400 kilo erbij wel eens zien van jou.
Ja!quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Best een mooie jongen in zijn na-periode
Filmpje even gekeken en inderdaad een lekker ding (met kleren aan). En dat razendsnelle aankomen, dat ken ik ook. Terwijl ik niet eens heel extreem at. Maar je lijf gaat ineens zo superzuinig om met energie, gewoon eng. Hoop dat het hem (weer) lukt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:34 schreef Stereotomy het volgende:
Best een mooie jongen in zijn na-periode
ik blijf me elke keer weer verbazen hoe het lichaam omgaat met energie.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Filmpje even gekeken en inderdaad een lekker ding (met kleren aan). En dat razendsnelle aankomen, dat ken ik ook. Terwijl ik niet eens heel extreem at. Maar je lijf gaat ineens zo superzuinig om met energie, gewoon eng. Hoop dat het hem (weer) lukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |