Hoe krijg je dat eerste plaatje voor elkaar? Lijken niet eens koekjes! Wat goedquote:Op donderdag 15 november 2012 20:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit, meer cul-gerelateerd, naar kerstkoekjes te kijken och hemeltje wat zou ik zo graag zo kunnen bakken
www.sweetsugarbelle.com/blog/2011/12/tour-of-christmas-cookies/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:01 schreef Isabeau het volgende:
En waarom zou je op je werk niet kunnen zeggen dat je een andere baan zoekt? Dat doe je toch en je wilt eigenlijk wel dat ze het weten omdat je hoopt dat ze je willen houden. Toch?
Datquote:Op donderdag 15 november 2012 20:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop dat je snel een toffe baan in de buurt vindt en dat ze een groot probleem met de kerst hebben
quote:Op donderdag 15 november 2012 20:23 schreef TAV74 het volgende:
Oh jottem, SC adviezen. Eens kijken wat er dit keer misgaat
Moet ik wel heel veel geluk hebben gezien t aantal vacatures, maar thanks!!quote:Op donderdag 15 november 2012 20:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop dat je snel een toffe baan in de buurt vindt en dat ze een groot probleem met de kerst hebben
Ik heb ze in het Arabischquote:Op donderdag 15 november 2012 21:54 schreef z80 het volgende:
geen idee waar google last van heeft. maar een ad. in het Turks zal bij mij echt niet helpen.
ook geen idee waarom deze getoond word.
Fonetischquote:Op donderdag 15 november 2012 21:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Moet ik wel heel veel geluk hebben gezien t aantal vacatures, maar thanks!!![]()
Bluezz; Keboertstag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |