Hoe krijg je dat eerste plaatje voor elkaar? Lijken niet eens koekjes! Wat goedquote:Op donderdag 15 november 2012 20:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit, meer cul-gerelateerd, naar kerstkoekjes te kijken och hemeltje wat zou ik zo graag zo kunnen bakken
www.sweetsugarbelle.com/blog/2011/12/tour-of-christmas-cookies/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:01 schreef Isabeau het volgende:
En waarom zou je op je werk niet kunnen zeggen dat je een andere baan zoekt? Dat doe je toch en je wilt eigenlijk wel dat ze het weten omdat je hoopt dat ze je willen houden. Toch?
Datquote:Op donderdag 15 november 2012 20:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop dat je snel een toffe baan in de buurt vindt en dat ze een groot probleem met de kerst hebben
quote:Op donderdag 15 november 2012 20:23 schreef TAV74 het volgende:
Oh jottem, SC adviezen. Eens kijken wat er dit keer misgaat
Moet ik wel heel veel geluk hebben gezien t aantal vacatures, maar thanks!!quote:Op donderdag 15 november 2012 20:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop dat je snel een toffe baan in de buurt vindt en dat ze een groot probleem met de kerst hebben
Ik heb ze in het Arabischquote:Op donderdag 15 november 2012 21:54 schreef z80 het volgende:
geen idee waar google last van heeft. maar een ad. in het Turks zal bij mij echt niet helpen.
ook geen idee waarom deze getoond word.
Fonetischquote:Op donderdag 15 november 2012 21:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Moet ik wel heel veel geluk hebben gezien t aantal vacatures, maar thanks!!![]()
Bluezz; Keboertstag
Nou, het is meer dat al hun onderbroekjes halverwege hun benen zit.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:15 schreef Bluezz het volgende:
Ze staan er heel beschaamd bij![]()
Vreselijke foto eigenlijk.
Ik zie het:quote:
quote:
Goedemorgen!quote:
Voornamelijk oninteressantquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Hoe vinden de oudste broertjes het minibroertje?
Peuters en kleuters zijn dan ook vaak vooral met zichzelf bezigquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:25 schreef freecell het volgende:
Voornamelijk oninteressantverder wel ok
Koud hier!
Door de mist gister het ene ongeluk na de ander. Ook de pont botste op een lege tanker.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:29 schreef MissHobje het volgende:
Ik dacht dat het vandaag zo mistig zou zijn maar hier helemaal niets van mist te zien
Ik vind een 'gratis prijs' waar je allemaal kosten voor moet maken (reis) niet echt een geweldige prijsquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:01 schreef MaximusTG het volgende:
Potverdorie, heb ik twee kaartjes voor Taken 2 'gewonnen', nu kan degene met wie ik zou gaan niet.. Kan ik er iemand hier blij mee maken? De eerste die dm't krijgt ze (om ruzie te voorkomen he![]()
).
a.s. zondag 18-11 in almere om 11.00 uur trouwens
Toevallig vorige week deel 1 gezien en vond em heel goed terwijl ik helemaal niet van actie hou. Iets minder vechten erin mag wel maar hijs wel goed.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:01 schreef MaximusTG het volgende:
Potverdorie, heb ik twee kaartjes voor Taken 2 'gewonnen', nu kan degene met wie ik zou gaan niet.. Kan ik er iemand hier blij mee maken? De eerste die dm't krijgt ze (om ruzie te voorkomen he![]()
).
a.s. zondag 18-11 in almere om 11.00 uur trouwens
Waarom spijt?quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Nou dat was het dan.
Heb toch naar de tip van die vriend geluisterd en aangegeven dat ik genoodzaakt ben iets anders te zoeken, al vind ik het heel erg.
'Ok, dan zoek ik ook om mij heen naar een vervanger'.
Mn contract wordt met een half jaar verlengd zodat ik tijd heb om iets te zoeken en hij ook. Ik hoop dat er heel gauw iets op mijn pad komt.
Ik heb zo'n spijt dat ik weer zo eerlijk ben gezegd. Ik wil naar huis.
Dus je moet een half jaar uitzitten, of mag je tussentijds weg? Mag je tussentijds ontslagen worden door je werk?quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Nou dat was het dan.
Heb toch naar de tip van die vriend geluisterd en aangegeven dat ik genoodzaakt ben iets anders te zoeken, al vind ik het heel erg.
'Ok, dan zoek ik ook om mij heen naar een vervanger'.
Mn contract wordt met een half jaar verlengd zodat ik tijd heb om iets te zoeken en hij ook. Ik hoop dat er heel gauw iets op mijn pad komt.
Ik heb zo'n spijt dat ik weer zo eerlijk ben gezegd. Ik wil naar huis.
Okeequote:Op vrijdag 16 november 2012 13:53 schreef golfer het volgende:
Natuurlijk kan FFT tussentijds weg als ze iets anders vindt (met inachtneming van de wettelijke opzegtermijn).
Bedrijf kan haar niet ontslaan tot einde contract, tenzij ontslag op staande voet (maar daar zijn ook allerlei wettelijke voorwaarden voor nodig).
Nee, inderdaad! En als haar contract niet wordt verlengd heeft ze gewoon recht op WW en waarschijnlijk is dat niet eens minder dan 'salaris min reiskosten'.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:54 schreef Stereotomy het volgende:
OkeeKlinkt niet als een slechte situatie eigenlijk
Dat wel ja eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:06 schreef Isabeau het volgende:
Maar kan me voorstellen dat je je rot voelt, FFT. Je had toch denk ik nog steeds op een andere reactie gehoopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |